şırınga ile bas içeri yağı gitsin
Cuma günü 2012 kırmızı comet aldım çok şükür Şimdi çantaya ihtiyacım var. Çanta demiri nerelerden bulabiliriz? Acil ihtiyacım var..
*İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
*Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.
eBay da bulabilirsin.
http://www.ebay.com/itm/Hyosung-Lugg...c1941d&vxp=mtr
*İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.
*Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.
motoru yeni aldım, bi'kaç ay oldu ancak son 15-20 gün garajda yattı, onun haricinde de çok az kullandım. şimdi ise çalıştırmak istediğim zaman marş basmıyor. vurdurarak çalıştırıyorum bir süre kullanıyorum (15-20 dk. kadar) stop ettikten sonra tekrar denediğimde çalışmıyor. motor hyosung gt 250 naked, xenon far takılı ama hiç açmadım desem yeridir. sorun neden kaynaklı olabilir? yeni bir akü mü almam lazım?
ayrıca marş basmadığı zaman motoru vurdurmadan çalıştırmanın herhangi bir yolu var mı acaba?
saygılar
Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.
Mümkünse motoru vurdurma elektronik aksamina zarar verebilir akkuyu değişken gerekir.
Ben görece memnun olduğum 3-4 senelik golden aküyü dün yuasayla değiştirdim. Zaten 10 türlü naz yapıyordu marş basana kadar, havanın da soğumasıyla emekliliğini ilan etti arkadaş... Sonuç beklendiği gibi harika, sabah ayazında 0,1 saniye falan sürüyor motorun çalışmaya başlaması
Şöyle ilginç bir olay da geldi başıma. Geçenlerde 100-110'la bi süre gittikten sonra hafif teklemeye başladı motor, sağa yanaşıp debriyaja basmamla stop etti. 2 dk falan bekleyince nazlana nazlana çalıştı yeniden. Daha sonra alt hızlarda 800-1000km kadar gittim hiçbir sorun olmadı, ben de pislik falan kaçmıştı heralde dedim. Dedim demesine ki dün de aynı hızlardan sonra aynısını yaptı... Aklımın ucundan hafifçe geçen ama pek de mantıklı bulmadığım bir şey söyledi usta, 6000 üzerinde yüksek devirlerde bir süre gidip de bujiler akımı emince (ateşleme zamanlaması ve voltajı falan da değişiyor diye biliyorum), akünün de eski olması ve iç direncinin iyicene yükselmesinden dolayı alternatör şarj akımı yetiştiremiyormuş. En son bujiler aküdeki en son damlayı da çektikten sonra ateşleme olmadığından stop ediyor olabilirmiş. Biraz bekledikten sonra çalışmasını da aküdeki tepkimenin yavaş yavaş ilerleyip yeniden az da olsa akım verebilmesine bağlayabildim ancak. Fikri olan? Bu sabah aküyü değiştirdikten sonra sorun kalktı ortadan bu arada.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------
...veeee sonuç? Nasıl hocam memnun musun anlatsana merakta bırakıyosun bizi arkası yarın diziler gibi..
@cemalkd sendeki sorunlar bende deolunca 105 TL ye VLM akü aldım ve 10.000 km ( 4 Ay kullandım) ilk başlarda sorun gitti daha sonra yavas yavas tekrarladı motoru düzenli ve uzun kullandıgımda sorun oluyor ki ben genelede sadece hafta sonları motor kullanırım işe gidip gelmeye yada ticira amaclı kullanmıyorum ama yatırınca ilk 30-40 km de dediiğini yapabiliyor benim motor 2010 model ve 12v-12a 2012 lerde falan sanirim 12v-10a sanırım alırken 14bts almaya özen gösterin akü küçüldükce verdiği degerler düşüyor sarjı uzun sure muhafazası düşüyor.
1 Hafta yatınca gecen pazar 3. marşta motor çalıştı ilk bir iki rolantide stop edip sonra torarladı... VLM orta hali super akü diyemem ama ben anlık voltu gösteren bir ek koydum motora motor düzenli calışırken sürekli 13.5 Volt gösteriyor ve stop ettiğinde de o Voltta genelde sapma olmuyor senin ustanın dediği mantıklı cünkü Hyo larda en cok elektrik ceken sey Benzin pompası ve akım volt düşünce benzin bitmiş gibi bir anda stop ediyor sanirim...
herkese hayırlı sabahlar... bende uzun süredir pek fazla binmiyordum geçen gün 2007 comet imin farının eski randımanını vermediğini farkettim ve dahası rölanti de motor çalışırken far açık olunca kornam çalmıyor yürümeye başlayıpta 3000 devri geçince çalmaya başlıyor sanırım benim aküde yolcu olmuş diyecem ama yürükende far randımansız yanıyor...
UNdocab ın gecen korna gitti arkasından konjektoru yandı (gt650 de ) dikkatli ol ya konjektprun gidici yada akün akünü bir şarj ettir koçtaşta falan 20-30 tl ye satılıyor kendinde sarj edersin al birtane kış başladı aküyü cıkartmasan bile kutup başlarını sökseniz iyi olur öyle 15-20 gün 1 ay kullanmayacaksanız...
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
haftada 1-2 muhakkak biniliyorda uzun süreli değil 10-20km kadar... şarj ölçümü yaptım rölantide 13.5 civarı 4-5.000 devirlerde 14.7volt a doğru ilerleme kaydediyor... sanırım akü artık belli ölçülerde şarj kabul ediyor en basit denemesini yapacağım bugün sv nin aküyü bir müddetliğine çalarak...
hyosung gt-250 comet + suzuki sv650s
makinan ne olursa olsun yeterki v-twin olsun...
Sv varsa gt ile ne işin var ama Sv iyi yakar
Yahu bu sabah yine aynı şeyi yaptı motor... 2-3 dakika 7000 devir civarı sürdüm, önce çekiş düştü, sonra tekleme ve son olarak stop. Maltepe'den FSM'ye kadar emniyetten yavaş yavaş gelirken hiçbi şey yok, ne zamanki köprüden sonra 100-110 görüyorum 2 dakka sonra güm... Aklıma gelen ikinci seçenek ateşleme bobiniydi, biraz araştırdım başkaları da farklı araçlarda aynı belirtileri yaşamış, bobini değiştirip kurtulmuş... 6000 devir üzerinde ateşleme değişiyor, zannımca bi süre öyle gidince ısınıp falan kendini salıveriyor. Biraz da bekleyince soğuyup kendine geliyor. Sonra hiçbi şey yokmuş gibi devam ediyor. Başka mantıklı gelen bişey yok... Trip atan sevgili gibi bu ne arkadaş... Gelişmelerle karşınızda olacağız
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------
hmm, şimdi bi daha düşününce, silindirlerin bobinleri ayrı değil mi arkadaş, ikisi de aynı anda mı gitti...
Benim GT650 (karbüratörlü) nin depoda ciddi pas vardı. Temizlemek için söktüm içine vida somun zincir atıp bi kimyasal koyup salla babam salla etrafı içerden zımpara yapar gibi temizlesin diye.
Neyse temizledik vs ama pas çözülmedi ve hala pas var.
Yalnız tabi içindekiler akmasın diye altındaki benzin musluğunu çıkarmamıştım.
Burası tanıdık gelecek
Temizleme sonrasında motorla gidiyorum 90'ı geçince motor tekliyor çat stop ediyor. 2dk bekliyorum motor hiçbişey yokmuş gibi çalışıyor.
Olan şu temilerken alttaki benzin musluğunun içi komple dolmuş öyle bir dolmuş ve katılaşmış ki ben önce bu kir değil musluğun kendi durumu böyle galiba diye düşündüm sonra torna vida ile zorlayıp temizlerken buradan geçen benzinin motoru 90 a çıkarması bile mucize dedim
Biraz oyduk falan ama kıvrım var L şeklinde olacak gibi değil Zenon'un aklına Tuz ruhu almak geldi. Yandaki marketten Porçöz aldım içine damlattım deli gibi söktü bütün kiri hatta metal bile dehşet ısınmıştı. 3-5 defa tekrarladıktan sonra bildiğin sıfır gibi oldu parça
Sonra motorda o sorundan eser kalmadı.
Sonuç motorun karbüratörlüde olsa enjeksiyonluda olsa biryerde motora benzin gitmesini engelleyen ciddi bir pislik olma ihtimali çok yüksek
ver gazı... ver çoşkuyu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)