http://www.motosiklet.net/forum/etki...urla%27ya.html
Yardımcı olacak arkadasların fikirlerini bekliyorum ;)
http://www.motosiklet.net/forum/etki...urla%27ya.html
Yardımcı olacak arkadasların fikirlerini bekliyorum ;)
ilanlardaki gt 650 liler 2005 ve 2006 model. 7 yıllık motosiklete bakıp ta motorun açılmamış olmasını yeğliyorsanız bence bir doğru bir beklenti değil. egzantirik zinciri kontrolü (gerekiyorsa değiştirilmesi) ve sübap ayarı gibi durumlar için en azından üst kapakların açılması şart. ki bu aslında motorun açılması anlamına gelmiyor. eğer bu kontroller ve ayarlar yaptırılmadı ise bence uzak durun. aynı durum bandit içinde geçerli.
Şu izmir gezisi güzel gelıyor kulağa ama kendımı uzun yola hazır hissetmiyorum :D
selamlar;
gt 250 de motor yağı ve fren hidroliği konusunda hangi markaları önerirsiniz.
malum motor önemli, iyi bakmak lazım. en kalitelisi hangisidir acaba?
bilgilendiren olursa hislenirim cidden.
Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.
Motor yagi icin kesinlikle motul'u oneririm. Ester katkisinin etkisini ozellikle sanziman bolumunde hissedeceksin. Litresi 5100 icin 30tl, 7100 40 tl, 300v 50 tl. Yuksek sicaklik ve basinca dayanimi en razla olani 300v. Ben ucunu de kullandim. Su an 7100 ma2 yi kullaniyorum. 10w40.
Fren hidroligi dot 4 ve bilindik bir marka olsun gerisi onemli degil.
herkese hayırlı bayramlar geçen cuma günü motor arama çalışmalarım suzuki sv650s ile sona erdi... zaten her ne kadar biri satılıkta olsa iki adet gt250comet sahibiyim birde ss yapalım dedim
ankaradan aldım akşamüzeri yola düşüp eskişehire inip konakladım ertesi sabahta eskişehirden eve devam ettim tarz değişimi biraz yormuşta olsa sanırım böyle bir tura ihtiyacım varmış
yani kısacası gene v-twin... torku hissetme yaşa...
puser kastettiğim o değildi malum netten bulup önce telde görüşülüyor makineler öyle bir anlatılıyorki sanki dün fabrikadan çıktı yada hiç kullanılmadı der gibi konuşuyorlar maalesef makine sahipleri görmeye gittiğindede bakıyorsunki her tarafı ile oynanmış... aslında deseki sibop ayarı yaptırdık zincirler kontrol edildi gerildi yada değişti ona göre gidecen...
hyosung gt-250 comet + suzuki sv650s
makinan ne olursa olsun yeterki v-twin olsun...
Beyler herkese merhaba, geçmiş bayramınız kutlu olsun.
Sinirimi bozmaya başlayan bir durum var, deponun tahliye hortumundan sürekli benzin damlıyor, depo doluyken daha da fazla...
Fikri olan arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum
ilginc bir sorun daha önce yasamadım kusura bakma yardımcı olmak isterdim ama hic bilgim yok cevap veren olursa bende öğrenirim
gt250-bora,sanırım adaşız.hayırlı olsun kardeş,güle güle kullan.
Az önce levent'te kayalar motor'a gittim. Usta sağolsun ilgilendi, teşhis koymasına rağmen nolur nolmaz diye benzinle alakalı hortum, bağlantı vs. her yere baktı. Puser'in de dediği gibi delinme/çatlak varmış. Havalandırma kanalı deponun tepesinden aşağıdaki hortuma bağlandığı yere gelene kadar deponun içine kaynaklıymış. Benim anlamadığım depo içindeki kaynak niye delinir çatlar arkadaş... Paslanma vs olabilir mi? Belki de önceki sahibinden kaynaklanıyordur tabi. Ben kışın dolu bırakmıştım depoyu... Çok severek kullanıyorum motorumu ama canımı sıkmıyor değil bazen...
Neyse, depo değişimi dışında tamirat önerisi olan var mı arkadaşlar?
Gezi başılığa konu acılcak ama önden buraya torpil gecelim bayramda Bir İzmir yaptık 1500 km gibi yol yapıldı genel ortalamam 100 km de 4,09 du (3,48-3,61-3,51-4,31-5,53) en sonra dip gaz 260 km rüzgara karşı geldigim için 5,5 lt yaktı 100 km de son iki deger trafiğe yakalanmamak icin bastiğim derler ;)
Yük durumu boyleydi
CBR bize orda katıldı 1 gün oncede ayrıldı o cok sayılmaz onun dışunda gruptaki en kücük motor benimkiydi ama buna ragmen en yüklüsü de benimkiydi :/
burnlarda geziden genel bir kac Foto
Bu da artık dönüş yolu
o kanalın genişliği ne kadar tam bilmiyorum ama oradan içeri uygun genişlik ve çatlağın olduğu noktayakadar erişebilecek kadar uzunlukta hortum (kimyasala dayanıklı) yerleştirebilir ve kanal ile hortum arasında kalacak boşluğu dip noktadan yalıtabilirsen (sıvı conta olabilir) sorun ortadan kalkar diye düşünüyorum. bu sadece benim fikrim ve denemedim. kanal fazla kıvrım değil ve homojen genişlikte ise iş yarar diye düşünüyorum.
motorum gecen gun yan yattı, depoda ezikler var. sanırım bunları vakumla filan düzeltiyorlarmış. iyi biri oto kaporta ustası bu ezikleri düzeltebilir mi? yoksa illa motosiklet tamircisi mi olması lazım.
Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)