Arkadaşlar, dijital göstergeli olan modellere ( S&T ) ön cam takabilen varmı ? Givi kappa vs..
Arkadaşlar, dijital göstergeli olan modellere ( S&T ) ön cam takabilen varmı ? Givi kappa vs..
rüzgarlık panelini çıkartıp universal diye tabir edilen rüzgarlıklardan (ön cam) takabilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
2008 yılından bu yana 5 yıl geçti. beyin arızalı ise zaten motosiklet düzgün çalışmaz, kullanamazsın. böyle bir soruna sahip motosiklete denk gelmen için o tarihten beri depoda veya garajda bekleyen bir tanesini satın alman lazım ki sanırım öyle bir tanesini bulamazsın. demek istediğim sorun varsa bile giderilmiştir diye düşünüyorum. alırken beyin açılıp tamir görmüş mü diye bakmakta fayda var tabi. bildiğim kadarı ile kesip açmadan içerisine ulaşamıyorsun.
şu an Kanunı bayilerinde gt 250 yok beyler..bir kaç tane stok harici bu modelden bu sene ümidi kesmemi söyledi kanunı bayisi...
evet geçen gün ben de siteye bakmıştım, gt250 dışında hepsi var. zaten nadir olan motorumuzu, bundan sonra "nesli tükenme tehlikesiyle karşı karşıya canlılar" listesinde göreceğiz sanırım =)
gt250 hakettigi ilgiyi bulamadi cok ilginc.
Dün motoru bir temizliyim dedim uyuz oldum biri motorun sibop kapaklarını calmış :(
Ne bilim hacı uyuz oldum ne guzel kırmızı kırmızı Kity kapaklarım vardı. :( nasil uyuz oldum sorma işin garip yanı ne zaman nerede yaptılar da farkında degilim ne zamandır lastik falan kontrol etmedim :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------
Sen kızak yagını test edebildin mi? ben dun biz zincir dişili cant temizliği yaptım ama fıs fıs bozuldu cokta içime sinmedi bal dok yala gibi olmadı :S ama yinede idare eder :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Dün araba fırçasız yıkama ilacını bastım jantlarla şase altına, nekadar pilslik varsa akıttı,jantlar falan bal dök yala misali oldu boşuna süngerle uğraşıyormuşum tavsiye ederim dene bence.
Merhaba arkadaşlar selam,geriye dönük 10-15 sayfa okuyabildim,eskiden de takip etmişliğim vardı.Sizden öğrenmek istediğim bir kaç husus var.İlk olarak benim yeni kasa gt 250 naked alma niyetim var açıkcası,motor eğitimim var ancak öyle çok aman aman binmişliğim yok scooter türevi motorlar kullandım.Alırsam motorun şekli güzel en az 2 3 sene kullanırım 0 mı almayılım 2.el mi beni üzen ne olabilir.Birde çelikatlı hocam x5 geliyor demiş o nedir :D gt 250 yalan mı oluyor onun yerine başka bir motor mu geliyor ? Biraz uzun oldu ama teşekkür ederim şimdiden cevaplar için.
Uzun süreli kullanacaksan 0 almakta fayda var yok ben 2-3 ay kullanım dersen 2. el temiz birseyler al derim 0 i şu anda 10 falan herhalde tam bilmiyorum neredeyse yarı fiyatına bir motor alabilirsin. 0 Motor tabiki daha sorunsuz olcaktır ama bu sıfır sorunsuz 2 yıl binersin anlamına gelmez bu işler birazda şans, birde garantisi olcak biraz daha güvende hisetirir. 2. eldeki bütcen ne ben benim kini satim sana
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Bütçe sınırı koymadım sadece en eski 2012 model olmasını istiyorum,8-10 bin kmden fazla olmasın ancak 2.ele karşıda bir güvensizlik var muhtemelen 0 alırım gibime geliyor sorun çıkarsa ben onu hertürlü çıkartırım firmadan garantiyle.Parçası galiba baya pahalıymış düşme kalkma illaki olur sonuçta İstanbulda yaşıyoruz her yer dengesiz dolu.Birde 0 alırsam kasa değişme ihtimali var mı bir bilginiz var mı acaba ? üstte x5 gibi bir şeyden bahsedilmiş.
hyosung kullanıcıları cümleten merhaba,
bir zamandır salcano wolf s 125 cc lik motorumu değiştirip 250 cc lik başka bir motora geçmeyi planlıyordum bu aradada diğerlerini ve hyo'yu biraz araştırdım fiyat fayda ve fiyat kalite göz önüne alınırsa hyo mantıklı geldi.olumlu olumsuz pekçok eleştiriside olsa kullanıcıları genellikle memnun(kimse yoğurdum ekşi demezmiş ama) ve ben inanıyorumki hyo lar güzel motor mesela benim motor salkanoyuda pek bilmezler ama iyi motordur çindistan gibi durmaz pek. ne varki Konyada elle tutup gözle görüp selesine oturup altına yatıp üstüne çıkabileceğim nasıl oldu yakıştımı oldumu olmadımı diyebileceğim bir motor yok varsada ben tanımıyorum. ne dersiniz gv250 mi yoksa gt250 mi almalı ikiside farklı kasa diyeceksiniz haklısınız lakin ikiside hoşuma gidiyor iyisini temizini ucuzunu bulursam ak kara demem kasa farketmez almaya çalışırım imkanlarım el verdiğince. birde karbüratörlümü yoksa efi'limi almak lazım hangisi iyi yakıtta ne kadar farkediyor. arızada hangisi sıkıntı olur (elbetteki efi) yapacağı yakıt tasarrufu için değermi efi almaya. ve kaç yılından sonr başlıyor efi ler.
ilgi ve alakanız için çok teşekkürler.
not : 2011 model 125 cc salcano wolf s ile takasa girecek tanıdığınız varmı?
Zenon başka yere tezgah aç motorun önünü kapatıyorsun
hgdr kardeş,yardımcı olmak adına,burada bir arkadaşımda GV 250 var,sana linkini veriyorum.eğer beğenirsen ara konuş.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...27753258/detay
gt 250 ve 650 lerin analog göstergelileri (2007 - 2005) karbüratörlü, dijital göstergelileri (2008 ve sonrası) enjeksiyonludur. türkiye piyasasındaki kalın kuyruklu enjeksiyonlu modeller fi, ince kuruklu olanlar efi diye adlandırılır. fi modeller sentec, efi modeller daiwoo veya delphi beyin (ecu kullanır). fi ve efi'nin sensör sayıları ve işleyişi aynıdır.
gv ve gt'nin vites aralık değerleri birbirinden farklı bildiğim kadarıyla.ben satın alma aşamasına kadar sadece gt 250 ile ilgilendim. r ve gv modellerine hiç bakmadım bile. çünkü istediğim, bana hitap eden model buydu. aynı şekilde bu konuda kararı kendiniz vermelisiniz. bir tanesine muhakkak kendinizi daha yakın hissediyorsunuzdur.
özenerek kullanılıp bakılmış temizine denk gelmeniz halinde karbüratörlü veya enjeksiyonlu olması pek fark etmez. yalnız yaşadığınız şehirde enjeksiyon sisteminden anlayan usta yoksa arıza tespitleri biraz daha güç olabilir. bunu nedeni de ustaların problem çözmede doğru yönelimleri göstermiyor olmasıdır. aslında enjeksiyon denen sistem son derece anlaşılır ve basittir. servis kitapçıklarında sensörlerin hangi değeri hangi şartlarlarda vermesi gerektiği açıkça belirtilmesine karşın ustaların hemen hiçbiri bu değerleri ölçmez, ölçmeyi zor bir iş gibi gözünde büyütür.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
x5 hyosung'un bir süredir üzerinde çalıştığı bir proje. çok fazla detay açıklamıyorlar. ilk zamanlar kendileri tek silindirli bir modelken daha sonran paralel iki silindirli 650 cc bir motosiklet fotoğrafı yayımladılar sitelerinde. kasa görünümleri aynıydı, iddialı hoş görünen x 5 sitili. biraz süpriz yumurta ne olacağı belirli değil gibi. yani tüketiciye açıklanmıyor. hyosung bu yeni motor bloğunda başarılı olabilecek mi bence biraz bekleyip görmek gerek. gv, gt, rx ,rt serilerinde başarılı oldular ama ms3 skuter'i faciaydı. gerçi ben bu sefer de güzel iş çıkartacaklarını düşünüyorum. zaten türkiye piyasında satılacağı kesin değil. satılsa bile bence en erken önümüzdeki sezon satılır, muhtemelen de iki sezon sonra. fiyatı biraz yüksek olacaktır bence.
buyrunuz resmi. 650cc olanı galiba.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)