Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4441
    heia2654 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Aralık 2011
    Arkadaşlar herkese selam, forum burnumda tütüyo valla

    Askerliği de halledip nihayet geçen hafta sezonu açtım.

    Bi ara satacaktım gerçi benim aslanı ama neyse ki iş bulup vazgeçtim sonunda. Valla içim giderdi, bakım lazım diye 3500TL'ye koydum hemen üşüştü millet, zannımca alıp normal fiyattan geri satacaklardı yedirmedim motorumu!!!

    İlk olarak pilot activ takım, yağ ve filtresi, trafik sigortası (gecikmeyle beraber 325 TL!!!!!) ve bazı ufak tefek bakımlarla sezona hazır olduğumu sansam da farkettim ki benim zincir yolda türküler tutturuyor, ayağıma tekme atıyor falan Bugün X2 zincirimi aldım ama takacak usta bulamadım =S Maltepe ramoto da 50 TL gibi muazzam bir rakam söyleyerek beni kendisine hayran bıraktı. Ümraniye Mert ustaya gittim ama yok ortalıkta... Daha önce hiç ustaya gitmediğim için tanımıyorum kimseyi. Tavsiyeniz var mı? Ya da mert ustanın nerelerde olduğunu bilen??

    Herkese kazasız sürüşler!!

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------

    He bu arada elimde çok güzel ses çıkaran alüminyum bir egzoz var. Tiger maygır yanında kötü kalır o kadar iddialıyım
    Ses rahatsız edici değil ve son derece tok ama orijinale dönüş yaptım.
    Eğer egzoz arıyorsanız gelin motorunuza takalım, beğenirseniz alır gidersiniz.
    150 TL'ye vereceğim, kendime de gidon alacağım, yana yatırıp yamultmuştum... Param olsa hayrına verirdim valla

    EminYILDIRIM ve mahyo bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4442

    Üyelik
    30 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul Anadolu
    Motosikleti
    GT250 Comet
    ben motorumu bugun ramoto haluk ustaya teslim ettim bana çok samimi davrandılar bundan sonra anca oraya giderim başka yer aramam fiyat olarak pahalı gelmedi bana egzantirik zincir ve teker zinciri degişimi, karburator temizlik senkron subap ayarı ıvır zıvır 200 tl fiyat verdi bide muayene edecek motorumu şusu yok busu lazım degişmeli zamanla gibi...sonuçları yazarım...nerede oturuyorsun sen bende comet sahibiyim yarında çıkma lastik almaya gidecegim tecrübelerinden faydalanmak isterim
    Alıntı cemalkd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar herkese selam, forum burnumda tütüyo valla

    Askerliği de halledip nihayet geçen hafta sezonu açtım.

    Bi ara satacaktım gerçi benim aslanı ama neyse ki iş bulup vazgeçtim sonunda. Valla içim giderdi, bakım lazım diye 3500TL'ye koydum hemen üşüştü millet, zannımca alıp normal fiyattan geri satacaklardı yedirmedim motorumu!!!

    İlk olarak pilot activ takım, yağ ve filtresi, trafik sigortası (gecikmeyle beraber 325 TL!!!!!) ve bazı ufak tefek bakımlarla sezona hazır olduğumu sansam da farkettim ki benim zincir yolda türküler tutturuyor, ayağıma tekme atıyor falan Bugün X2 zincirimi aldım ama takacak usta bulamadım =S Maltepe ramoto da 50 TL gibi muazzam bir rakam söyleyerek beni kendisine hayran bıraktı. Ümraniye Mert ustaya gittim ama yok ortalıkta... Daha önce hiç ustaya gitmediğim için tanımıyorum kimseyi. Tavsiyeniz var mı? Ya da mert ustanın nerelerde olduğunu bilen??

    Herkese kazasız sürüşler!!

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------

    He bu arada elimde çok güzel ses çıkaran alüminyum bir egzoz var. Tiger maygır yanında kötü kalır o kadar iddialıyım
    Ses rahatsız edici değil ve son derece tok ama orijinale dönüş yaptım.
    Eğer egzoz arıyorsanız gelin motorunuza takalım, beğenirseniz alır gidersiniz.
    150 TL'ye vereceğim, kendime de gidon alacağım, yana yatırıp yamultmuştum... Param olsa hayrına verirdim valla

    http://img692.imageshack.us/img692/9224/482f.jpg

  3. #4443

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    mondial 150mr (2013 model 2100km) ile takas yapacak hyosung gt 250 comet arıyorum (elazığ ve çevresi - 500km), ugur.yilmaz@live.com mail adresinden ulaşabilirsiniz. Tekeriniz düz bassın.

  4. #4444
    heia2654 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Aralık 2011
    Alt sakallı sarı olan di mi seninki gördüm bugün. Küçükyalı'da oturuyorum ben de, valla ustanın güleryüzüne ve samimiyetine diyecek yok gerçekten ama 50 TL çok fazla bence bi zincir değiştirmek için. Senin söylediğin işlemler için bilemicem çünkü daha önce hiç ustaya götürmedim motoru tamirat için, daha tecrübeli arkadaşlar var forumda fiyat konusunda. Sağdan soldan duyduğum kadarıyla senkron ayarı 50TL, zincir takma 20 TL, egzantrik de 80 olsun toplam 150TL derim sanki. Ne dersiniz arkadaşlar?

    Bu arada eğer egzantrik zincirini ses yapıyor diye değiştiriyorsan muhtemelen zincirden değil gergiden o sorun. Hyosung'u bilen bir ustaya tamir ettirmekte fayda var, bazı kronik sıkıntılarını biliyorlar çünkü.

  5. #4445
    yusufozugenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 Race Blue
    Herkese merhaba.Yakın zamanda bir motosiklet almayı planlıyorum. Aklımda gt250r, gt250 naked var, arada bir de servisi iyi dendiği için cbr250r giriyor ama küçük boyutları nedeniyle sıcak bakmıyorum. Gtr ve gt hakkında fikirlerinizi, önerilerinizi almak istiyorum. Hangisini ne için önerirsiniz, tavsiyeniz var mı. Bir de 2013 gt250 naked için düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum. Özellikle şu videodan sonra ve youtubedeki Fvoss93 kullanıcısının videolarından sonra insanda bir gt naked aşkı oluşuyor.


  6. #4446

    Üyelik
    30 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul Anadolu
    Motosikleti
    GT250 Comet
    Evet aynen o ustada oyle dedi gergilerin biri saglam ama diğeri supheli calistirinca anlariz dedi duruma gore hemen gergi degisir dedi...benim egzantirikleri degistirme vaktim gelmistir zaten daha hic degismemis eski zincirimide alacagim zaten ...bugun bide iki aylik defosuz yamasiz 160/60/zr17 michelin pilot power takim alicam 200 e anlastik...on lastigim saglam ama yinede takim ucuza veriyor diye alacagim bu lastiklerin olcusu orjinalden biraz farkli kullanim omru performans ne derecede olur arkadaslar bir yorum getirebilirmisiniz ?
    Alıntı cemalkd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alt sakallı sarı olan di mi seninki gördüm bugün. Küçükyalı'da oturuyorum ben de, valla ustanın güleryüzüne ve samimiyetine diyecek yok gerçekten ama 50 TL çok fazla bence bi zincir değiştirmek için. Senin söylediğin işlemler için bilemicem çünkü daha önce hiç ustaya götürmedim motoru tamirat için, daha tecrübeli arkadaşlar var forumda fiyat konusunda. Sağdan soldan duyduğum kadarıyla senkron ayarı 50TL, zincir takma 20 TL, egzantrik de 80 olsun toplam 150TL derim sanki. Ne dersiniz arkadaşlar?

    Bu arada eğer egzantrik zincirini ses yapıyor diye değiştiriyorsan muhtemelen zincirden değil gergiden o sorun. Hyosung'u bilen bir ustaya tamir ettirmekte fayda var, bazı kronik sıkıntılarını biliyorlar çünkü.

  7. #4447

    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Evet ben de motoru test etme şansını yakaladım , gayet tatmin etti ivmelenmesi çok iyi gerçekten.Ama motoru koyucak yer sıkıntısı yaşıyorum , yakınlarda falan hiç otopark yok evin orada da koyacak yer yok kendimi ortada kalmış gibi hissediyorum

  8. #4448
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa


    Antalya yolcusu ;)
    Alfist, UNdocab, EminYILDIRIM ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #4449
    ARCHANGEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    Avcılar/İSTANBUL
    Motosikleti
    2013 FAZER 8
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı yolculuklar,dikkatli ol dostum.
    zenon bunu beğendi.
    Bir gün mutlaka ...

  10. #4450
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı cemalkd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar herkese selam, forum burnumda tütüyo valla

    Askerliği de halledip nihayet geçen hafta sezonu açtım.

    Bi ara satacaktım gerçi benim aslanı ama neyse ki iş bulup vazgeçtim sonunda. Valla içim giderdi, bakım lazım diye 3500TL'ye koydum hemen üşüştü millet, zannımca alıp normal fiyattan geri satacaklardı yedirmedim motorumu!!!

    İlk olarak pilot activ takım, yağ ve filtresi, trafik sigortası (gecikmeyle beraber 325 TL!!!!!) ve bazı ufak tefek bakımlarla sezona hazır olduğumu sansam da farkettim ki benim zincir yolda türküler tutturuyor, ayağıma tekme atıyor falan Bugün X2 zincirimi aldım ama takacak usta bulamadım =S Maltepe ramoto da 50 TL gibi muazzam bir rakam söyleyerek beni kendisine hayran bıraktı. Ümraniye Mert ustaya gittim ama yok ortalıkta... Daha önce hiç ustaya gitmediğim için tanımıyorum kimseyi. Tavsiyeniz var mı? Ya da mert ustanın nerelerde olduğunu bilen??

    Herkese kazasız sürüşler!!

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------

    He bu arada elimde çok güzel ses çıkaran alüminyum bir egzoz var. Tiger maygır yanında kötü kalır o kadar iddialıyım
    Ses rahatsız edici değil ve son derece tok ama orijinale dönüş yaptım.
    Eğer egzoz arıyorsanız gelin motorunuza takalım, beğenirseniz alır gidersiniz.
    150 TL'ye vereceğim, kendime de gidon alacağım, yana yatırıp yamultmuştum... Param olsa hayrına verirdim valla

    http://img692.imageshack.us/img692/9224/482f.jpg
    Avrupa yakasına gezmeye gelirsen haftasonu benim garajda değiştiririz.Zaten ramazan başlıyor hadi ballısın bişeler ısmarlamaktan da yırtarsın :D
    1 ay önce orj yeni gidon takıldı motosikletime fakat ben beğenmediğim için enduro vari bir gidon aldım. Orjinal gidon takmayı düşünüyorsan konuşuruz.
    ver gazı... ver çoşkuyu

  11. #4451

    Üyelik
    30 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul Anadolu
    Motosikleti
    GT250 Comet
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o topcaseden bende istiyorum montaji hakkinda bilgi verirmisiniz
    zenon bunu beğendi.

  12. #4452

    Üyelik
    14 Haziran 2010
    Alıntı patates adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet ben de motoru test etme şansını yakaladım , gayet tatmin etti ivmelenmesi çok iyi gerçekten.Ama motoru koyucak yer sıkıntısı yaşıyorum , yakınlarda falan hiç otopark yok evin orada da koyacak yer yok kendimi ortada kalmış gibi hissediyorum
    iyi yolculuklar yolda fotoğraf çekmeyi unutmayın :D

  13. #4453

    Üyelik
    14 Haziran 2010
    simdi dikkat ettim de sanki kendi kendimle konuşmuş gibi olmuşum

  14. #4454
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı patates adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    simdi dikkat ettim de sanki kendi kendimle konuşmuş gibi olmuşum

  15. #4455
    yusufozugenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 Race Blue
    Kayalar motorla görüştüm. Artık gt250 naked modelini getirmeyeceklerini söylediler. Bu bayiye özgü bir durum mu yoksa artık gt250 naked Türkiyeye gelmeyecek mi?

  16. #4456

    Üyelik
    17 Haziran 2006
    slm 250gt ile sym wolf 250 kıyaslayabilir misiniz?

  17. #4457
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Şubat 2012
    Şehir
    GB
    Alıntı refree78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm 250gt ile sym wolf 250 kıyaslayabilir misiniz?
    wolfu biraz inceledim; ön takım çok zayıf geldi bana..Ön takımdan kastım;amortisör boruları ve kafanın şase bağlantı noktası...Başkada sıkıntılı tarafını görmedim. Frenleri gt250 den daha iyi, performans olarak gt250 den haliyle daha düşük...Bana göre güzel motor alınabilir. Ancak ne hyo nede başka 250cc yi ben olsam sıfır almam, çok zarar ediyorsun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:38 ----------

    Motorun arka dişli, Orjinali 46 dişti...49 luk özel dişli yaptırdım. Uzun arayışlar sonucu dişliyi yaptırabildim. Maliyeti 130 tl oldu..İzlenimlerimi aktarayım

    - Gt250-250r lardaki orjinal arka dişli 46 diş, 49-50 dişe kadar Zincirde oynamaya gerek yok, Zinciri değiştirmeden gergi mesafesi kurtarıyor 51-52 ye kadar da kurtarır.
    - Orjinal 46 lık dişli ile, yaptırdığım 49 luk dişlinin yarıçapında 8mm fark var.Yani 49 luk dişli çap olarak 16mm daha geniş yaklaşık olarak.
    - orijinal ile en büyük sıkıntı;sıkışık trafikte debriyajı çok kullanıyordum, 1.viteste rölantide gitmiyordu hafif gaz istiyordu.Bu tamamiyle ortadan kalktı,şimdi motor gaz vermeden kalkıyor ve yola devam ediyor.
    - 1. vites ten 2. vitese atınca motor güçten düşmüyor aynı şekilde hızlanmaya devam ediyor.Doğal olarak diğer viteslerde de bu şekilde devam ediyor.
    - orijinalde 6000 devirde 95-96 km hız vardı,şimdi ise 6000 devirde 90-91 km hıza ulaşıyor..5-6 km bir düşüş oldu..
    - Vitesi değiştirme aralığımda bir değişiklik olmadı, kullandığım hız belli zaten. max 110 civarı sürmekteyim.
    Memnunum açıkçası heleki artçı varken kullanım harika oldu...
    polo34, puser, mahyo ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  18. #4458
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı EminYILDIRIM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o topcaseden bende istiyorum montaji hakkinda bilgi verirmisiniz
    Bu topcasei önermiyorum Arkada kilidi kırıldı yolculukta arkasaını fark etmedim katlanmış arka tarafı ezildi 150 tl ama ucuz etin yahnisi seklinde en azında benim gibi kullanıcılar için uygun degil montajı yer topcase gibi ama demirini bulmak zor biraz...
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  19. #4459
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa


    Durum raporu bu yüke iki kişi rüzgarlı havada durum aşagıdaki gibi
    2016 km 89,93 lt 394,2 TL 100km de 4,06lt
    Alfist, mahyo ve puser bunu beğendiler.

  20. #4460
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    Alıntı puser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2008 enjeksiyonlu modellerde yaşanan sorunlar hakkında ne duyum aldın?

    enjeksiyonlu modelde benim bildiğim en az tüketim ılıman hava şartlarında optimum ekonomik sürüşle 2,8 litre. ben geçen yaz 3 litreye kadar düşmüştüm. tabi bu tüketim için aşırı çaba sarf etmen gerekiyor
    maksimumda da 4,5 litreyi geçmedim.

    önemli olan motorun temiz ve bakımlı olması. enjeksiyonlu veya karbüratörlü olması çok farketmeyecektir. enjeksiyonlu olanlar arıza tespitinde biraz daha zorlayıcıdır. ama neticede çok karışık bir sistem değil. durum birkaç sensör ve kontrol ünitesi arasında yönetilir.
    bi kaç usta son seriler hariç enjeksiyon beyinleri arızalı değişim gerekiyor filan dedi
    Güçte kalabilmek için beygir gücünde hata yapma.

    Herkesten hızlı sürmen,yalnız süreceğinin garantisidir...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler