Yakışmışta aslinda tam evli adam motoru Chooper :D
- Motorun varmı?
+Olmazmı :D :D
- eee ne yapıyorsun?
+Haftanları bir güzel siliyroum parlatıyorum super oluyor
-Sonra?
+Misafir geliyor
Yakışmışta aslinda tam evli adam motoru Chooper :D
- Motorun varmı?
+Olmazmı :D :D
- eee ne yapıyorsun?
+Haftanları bir güzel siliyroum parlatıyorum super oluyor
-Sonra?
+Misafir geliyor
Merhaba bütün comet kullanıcıları.Tekeriniz düz bassın. Kısmet olursa bende 4-5 bin civarında bi comet veya yine 5bin civarı gtr almak istiyorum.Eskişehirdeyim.Bildiğiniz tanıdığınız motor var mıdır acaba yakın şehirlerde de olabilir.Burdaki arkadaşlarıımızdan satmayı düşününler de olursa onlarla da görüşebiliriz.Enjeksiyonlu veya karbüratörlü olması fazla önemli değil.Forumu bikaç gündür okuyorum zaten 100 küsür sayfa okudum okumaya da devam ediyorum.Motor hakkında baya fikir sahibi oldum.Yardımlarınızı bekliyorum.İnşallah bi hyo alıp aranızda olurum
Yakınlarda eksozu değiştirip yenisini takan oldumu ? Orjinali yerine,ne bileyim tiger,akrapovic gibi markalar deneyenler ? Az buz para değil sonuç olarak 300-500 liralar.Değermi acaba. ?
Bu arada Chronix teşekkürler.Bir kaç sayfa önceki tavsiyelerini dinleyip kontrolleri yaptım.Isınma sorunu silindirlerin kafasına göre çalışmasındanmış.Çokça masraf çıktı çok dertliyim
Aslında 4.500 civarına güzel gt 250 bulabilmem mümkün diye düşünüyorum.İlanlarda fiyatlar çok yüksek görünsede biraz pazarlıkla 4.5-5bin civarına alınabilir motorlar var.Fakat sorun şurda ki yakın çevrede bulabilmem biraz zor oluyor.İlan sahibiyle konuşuyorum en ufak bi sorunu dahi olsa söyle onu bilerek geliyim diye.En son eskişehirden bursaya sorunsuz diye bakmaya gittiğim motor akıllara zarar yağ yakıyordu.Onun için güvenip de 300-500km uzaktaki motora gidip bakamıyorum.Mesela şu motora niyetlendim en son.Bu motoru tanıyan bilen fikir sahibi olan var mıdır ? http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-servis-bakimli-takasli-gt-250-125646512/detay
Fotoğraflardan tam anlaşılmıyor siyah bant da çekilmiş olabilir ama yazı olmadığı için depo boyalı gibi görünüyor. Arka lastiğin mutlaka değişmesi gerekir. Bir de motor bloğunda Hyosung yazısını göremedim. Dijital gösterge olduğuna göre S&T Kanuni olmalı. Bu kasa hakkında deneyimli arkadaşlar (Chronix, Zenon) daha ayrıntılı fikir verebilir.
harley in duruşu çok fena "kask yok" olayını geç üstünde birimi var anlamadım ama orada bir harley duruyor :D şaka bi yana keşke bende binebilsem çok class makine.
bakıyorum da bu aralar baya bi gt arayan var . tavsiyem şu 3 e 5 e bakmayın,alın bilader:D
not: pcx ile takas düşünebilrim eski scooter ci olarak pcx acayip hoşuma gitti .
Bende geçen haftasonu yüksek cc cruiserla başlamaya direten bi arkadaşımın kanına girdim PCX ile.
Gerçi bayağadır commuter ile başla sonra ayarlarız diyordumda baktım commuter beğendiremiycem, kozumu oynadım PCX i ortaya sürdüm hemen yelkenleri suya indirmeye başladı Yakışıklı alet PCX
Hayır büyük cc ile başliycam diye diye yıllarımız geçti, mecburen yalnız geziyorum onun yüzünden
Bu arada bi ben mi cruiser sevimiyorum, hele şöyle dar açılı V motoru varsa grenajıda sevmeme rağmen keşke grenajlı olsada görmesem şu motoru diyorum Isınamiycağım sınıflar arasında Cub tan sonra 2. sırayı çekiyor cruiser
bence sen cruiser sevmiyorsun :p ben ne zaman bi pötö pötö cruiser geçse dönüp bakıyorum . keşke comuter naked kadar kolay kullanılsa ama yok . daha cok zahmet lasım ,sadece kullanmak mı bide cromajı var . e5 i bilene anlatmaya gerek yok comuter naked harici günlük kullanımlık tek motor , abes kaçmazsa cross kalıyor:D ama malesef motor benim ilk ve tek ulaşım aracım herşeyi onla yapmak durumundayım...
Motorun debriyaş topuzu başı kopmuş, Camurluk yok, egzoz icler acısı, zincir koruması yok, lastik keötü durumda bunlar gözüme takılan kötü yanları, İyi yanları orjinal aynalar duruyor ve solda debriyaj topuzu kopuk olmasına rağmen vites pedalı sağlam ya ciddi düşmedi yada vites pedalını değişti. Tramer kaydına baktır derim güvendiğin biri varsa objektif olcak sekilde baktır anlamıyorsa bile bir ustaya gostersin sesini dinlemeden birsey demek yanlış olur.
Olada bilir olmayada bilir sorunlarıda egzantik kacmış olabilir arka süspansiyon ömrünü tamamlamış olabilir.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Hacı benim bir huyum var biliyorsun, motora ilk bindimmi ya sağa ya sola yatırırım makinayı Bu motor daha sıfır km durduk yere adamın yüreğini hoplatmayalım.
Bir gün mutlaka ...
Dostum öncelikle motorun kalıbı çok iyi, bizim gibi ufak tefek adamların altında bisiklet gibi durmuyor x modeli s modeline göre daha yüksek. X modelinde parmak uçlarımla basarken, S modelinde nerdeyse topuklar değecek gibi.Ayrıca S modelinin oturuş pozisyonu daha rahat (Şehir içi kullanımı için) çünkü kollar daha kırık yani gidona daha yakınsın.Sesi çok yeterli.Bayağı güçlü bir ses veriyor.Motorun en enteresan tarafı 6.000 devirde redline'a girmesi.Düşük devir çeviriyor ama motorun torku çok iyi.Ben 97 kg,motorun sahibi 80 kg civarı.İkimiz üstünde uçuruyor makina.Hangi viteste olursan ol gazı açtınmı uzuyor.Artçının dikkatli olması lazım.Bir kaç defa arka selenden uzuyordum
Motorun sahibi vatandaş çok tecrübeli değil ara ara motor kullanmış.Ona rağmen şehir içi trafiğinde motorla bisiklet gibi oynuyor.Kullanımı çok rahat.Birde bugün depoyu fulledik bakalım dedikleri yakıt tüketimini alacakmıyız.Bu tafara yolunuz düşerse incelersiniz makinayı.Beklerim
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)