Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Mayıs 2013, 19:20
#4221
Bence siz önce 1000 TL'lik benzin deposu ile 4 liralık benzin hortumu arasındaki farkı öğrenin, hatta hepsinden önce vitesli motor kullanmayı öğrenin malum test de edemediniz. Ondan sonra bakın. Hatta bana göre siz kesin sıfır bir motor alın. Ama ikinci el bakarken de böyle çirkefleşmeyin. Çünkü şu anda gerçekten kendinizi küçültüyorsunuz. Sizi tanıdığımda düzgün bir insan olduğunuzu düşünmüştüm ama şu yazdıklarınıza bakıyorum da gerçekten yanılmışım.
Bir de topiği takip edenlere sormak isterim malum ben yeni sayılırım. Acaba ikinci el motor bakıp da fiyatı fazla geldiği için baktığı motoru burada kötüleyen, böylece aynı motoru almayı düşünen başka insanların olumsuz düşünmesine yol açanlar var mıdır? "Sen fiyatı indirmez misin al işte ben de uluorta konuşurum böyle" diyen? Bilmediğimden soruyorum.
Son olarak dileyenler cuma günü satılığa çıkardığım motoruma ertesi gün ekspertiz yapan GKN Motor'un sahibi Gökhan ustadan bilgi alabilir. Kendisi en azından camiaca bilinen, mert bir insandır diye düşünüyorum. Arayarlara da kulaklarım yanlış duymadıysa "Ben olsam bu motoru alırdım, eksikleri de şunlar şunlar" diyecektir diye düşünüyorum. Bu konu da benim için burada kapanmıştır.
Reklamlar
-
13 Mayıs 2013, 20:33
#4222
Akranları 4500 olan motora 5500 verince haklı olarak pırıl pırıl bi alet de beklemiş olabilir İrfan hocam. Herkes kendince fikirlerini açmış. Motoru gostermis bir alici olarak fikirlerini bizle paylasmasi bence gayet dogal ve takdir edilecek bir sey
-
13 Mayıs 2013, 23:38
#4223
Selamlar,2005 comet parçaları piyasada bulunuyormu ? Bakıyorum genelde 2006 dan başlıyor gibi yedek parçalar.2005 model bir comet alsak elimizde patlarmı ? Herhangi bir arıza durumunda.Fikir beyan ederseniz çok sevinirim.Ayırca ortalama motor ömrü ne kadardır.Tabi kullanıma bağlıdır ancak ortalaması 100 bin diyorlar.Ne dersiniz ? Teşekkürler
-
14 Mayıs 2013, 00:21
#4224
jedilight adlı üyeden alıntı
Akranları 4500 olan motora 5500 verince haklı olarak pırıl pırıl bi alet de beklemiş olabilir İrfan hocam. Herkes kendince fikirlerini açmış. Motoru gostermis bir alici olarak fikirlerini bizle paylasmasi bence gayet dogal ve takdir edilecek bir sey
Yazma amacımın ne olduğunu anladığın için teşekkür ederim jedilight.
Ben olanı yazdım zaten amacım motoru kötülemek değil ne var ise onu yazdığımı düşünüyorum ve ayrıca kimsenin kişiliğiyle ilgili kötü birşey yazmadım ama Tahsin bey motoruyla ilgili eleştiriyi ve olanın yazılmasını kabul edemedi sanırım ki kişiliğime kadar hoş olmayan açıkça olmasa da imalarda bulunmuş. Yorumlarla herkesin kendi kişiliğini bir şekilde gösterdiğini düşünüyorum ve bu konu hakkında fazla yorum yapmıyorum. Ben Motor ile ilgili olanları yazdım her üye gibi alacak olan arkadaşlar dilediği yere gösterebilir, yazdıklarım ile aynı problemleri söyleyeceklerdir.
-
14 Mayıs 2013, 01:17
#4225
burda boşuna bir polemiğe girilmiş ve evet baya masraf tabirini bende doğru bulmadım. motorun belli aralıklarla değişmesi gereken parçaları sorun veya satış fiyatını etkileyecek durumlar değildir. hele hele hala kullanılabilirliği varsa hiç değildir.
götürdüğünüz usta, bu dişlinin % 30'u kalmış dediğinde alıcı kişi bundan yararlanarak satıcıdan fiyat kırmasını isteyemez. ne yani usta, balatanın % 50'si gitmiş 2000 km sonra yağı değişmeli dese satıcıdan fiyat düşmesinimi isteyeceksiniz ? arkadaşın motor 15.000 km'de, bir 15.000 km sonrada egzantrik zincir ve gergisinin değişmesi gerekecek kitapçığa göre,yani % 50 gitmiş ee 300 tl masrafı var en aşağı, bununda mı fiyatını kırmak isteyeceksiniz ? % 30 dediğiniz dişli zincir sizi 5000 km daha götürür kalkıp bunun masrafını satıcıdan kırmaya çalışmak hiç doğru değil.
demek istediğim doğru bir tabir mi bilmiyorum ama motosikletin üzerindeki sarf malzemesi olarak geçen bölümlerin hala kullanılabilirliği varsa fiyat indiriminde bulunmak satıcının insiyatifine bağlıdır. yoksa yapmıyor diye yanlış tabirler kullanılmamalıdır..
-
14 Mayıs 2013, 01:27
#4226
Arkadasım hala motorla ilgili olanları yazdım diyorsun. E zaten dogruları yazsan problem yokki. Bu işe yıllarını vermiş adam ben bu motoru alırdım diyor, Comet'in üstüne hayatında ilk kez binen sen eleştiride bulunabiliyorsun. Hadi özgür bir ulkede yaşıyoruz eleştir ama bari yalan söyleme. Gokhan bey sana zincir seti yüzde 30 kalmış diyor ki bu sıfır motor degil tabiki öyle olabilir sen burda dişli bitmiş diyorsun. son yorum yapan arkadas gibi olayın iç yüzünü bilmeyenler de seni takdir edebiliyor. Benim de kızdığım bu iste. Motorla ilgili yorum mu yapacaksın arkadaşım diyeceğin cok basit. Usta ben bu motoru alırdım diye görüş bildirdi ama miadını dolduran parçaları değiştirmen gerekir dedi. Hatta bana fiyat da çıkardı ki 300 TLye halledilir bunlar dedi. Tahsin bey de fiyatta indirim yapmayinca vazgeçtim dersin olur biter. Bana telefonda farklı konuşup sonra burda ahkam keserek senin de motorun Cook masrafliymis diye olanı abartıp manipülasyon yapamazsın. Yaparsan kişiliğinden şüphe ederim!
-
14 Mayıs 2013, 02:24
#4227
Benzin akıtıyor benzin borsunda sorun "olabilir" bu kesinlikleboruda sorun var demek değil, boru yapılacağızaman açılıp bakıldığında yok bu borudan değilmiş tankındanmış vs dendiğinde bu motorun maliyeti artacak, dişlilerin uçları sivrileşmiş 2-3bin km götürür sonrasında mecburen değiştireceksin (2-3bn km böyle bir şekilde idare ettim diyelim sonra haydii yine masraf,2000km için mi alıyorum motoru? ki sen 1500 yapmadan satmaya kalkışıyorsun), Motor iki tarafa yatmış gidon ortaya doğru bükülmüş milimetrik bile olsa 15bn km için sağlam yatmış sen yada öncekinin kazası bu farketmez, km sayaçları yerinden oynuyor kazaları yüzünden, fren ve debriaj topuzları kırık ki topuzları geçtim mandallar aşağı sarkmışgeçirdiği kazalardan, deponun önünde tankpedin altında içeri çöküklük var. Egzoz boydan boya çizik yatmayı geçmiş sağlam sürüklenmiş motor, sağ dikiz aynası çatlak. Bu söylenenler motor açılmadan dışardn gözlemlenen ve varsayım olarak verilmişolan masraf ortalaması 500-600 tamamı için. Birde içi açıldığında bu borudan değilmişşu şuradan değilmiş bunun masrafı oydu buydu diye yükseldiğinde astarı yüzüden pahalıya gelecek. Evet km 15bin km, yaşıtlarına göre düşük ama yaşıtlarının yaptığı tecrübeyi zaten çoktan yaşamış bu motor. Bu söylediklerim de abartı ne var? Ohoomasraflıymışderken masrafı 1000-2000tl mi kastetmemiz mi gerekiyor anlamadım. Zaten o kadar masraf edilecekolsa 5500+2000tl- 7500 tl yapaki bu masrafın üzerine biraz daha koyar sıfırını alır alacak adam. 500tl bana göre az bir masraf değil. Gökhan Bey'e de sorduğumda ederi en fazla 5000 tl değer biçti. ha 5000 dersin masrafıda alan yapar ki 5500 dersin yine de kabul eden olur belki burda senin motorunla benim ne derdim olacak Allah aşkına. Senin motorunun ekspertizliğinin deerlendirmesini yazdık diye yalancı mı oluyoruz anlamadım. Birdaha benim kişiliğime ehrhangi bir yorum yapacak olursan ben senin kişiğinden şüphe etmem kişiliksiz olduğuna karar veririrm. Terbiyesizliğin lüzumu yok ne varsa onu yazdık Çocuk gibi triplere girip doğruya doğru diyemeyip insanların kişiliklerine laf edemezsin sen. 15 km motorun 3. sahibisin 2 kişide patlamayan amortisör sende patlamış bide yok kaza yapmadım yok bilmem ne. İlk deneyimim diyosun hiç düşmemişsin vs. Sen bu söylediğine kendin inanıyor musun? Bu motoru bu hale senin getirmediğin ne malum? İnsanlara laf söylemden önce kendini sorgula söyledikleriminsanlara ne kadar inandırıcı geliyor, acaba beni bozmamak için inanmış gibi yapmış olabilirler mi diye bir düşün.
Ayrıca motoru denettirmeyen de sendin arkadaşım düşerse hoş olmaz diyip denememe izin vermedin. Belki düşmeyecektim seninde ilk deneyimin ama güya hiç düşmemişsin düşeceğimi nerden biliyorsun?
Ki bu kadar bile yorum yazmazdım ama konuyu motordan çıkarıp insanlara saldırmaya yönlendirdiğin için yazdım. Motorunun bu sorunlarının tamamını yazmamıştım sonuçta satıcısın diye ama artık bu yazdıkalrımdan kim neyi göze alıyosa alır ister sat motorunu ister satama umurumda değil ama bence sen yine de motorunun bakımını yaptırmadan uzun yola çıkma.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------
Chronix adlı üyeden alıntı
burda boşuna bir polemiğe girilmiş ve evet baya masraf tabirini bende doğru bulmadım. motorun belli aralıklarla değişmesi gereken parçaları sorun veya satış fiyatını etkileyecek durumlar değildir. hele hele hala kullanılabilirliği varsa hiç değildir.
götürdüğünüz usta, bu dişlinin % 30'u kalmış dediğinde alıcı kişi bundan yararlanarak satıcıdan fiyat kırmasını isteyemez. ne yani usta, balatanın % 50'si gitmiş 2000 km sonra yağı değişmeli dese satıcıdan fiyat düşmesinimi isteyeceksiniz ? arkadaşın motor 15.000 km'de, bir 15.000 km sonrada egzantrik zincir ve gergisinin değişmesi gerekecek kitapçığa göre,yani % 50 gitmiş ee 300 tl masrafı var en aşağı, bununda mı fiyatını kırmak isteyeceksiniz ? % 30 dediğiniz dişli zincir sizi 5000 km daha götürür kalkıp bunun masrafını satıcıdan kırmaya çalışmak hiç doğru değil.
demek istediğim doğru bir tabir mi bilmiyorum ama motosikletin üzerindeki sarf malzemesi olarak geçen bölümlerin hala kullanılabilirliği varsa fiyat indiriminde bulunmak satıcının insiyatifine bağlıdır. yoksa yapmıyor diye yanlış tabirler kullanılmamalıdır..
Fiyatta indirim yapmadığı için yazmadım bunları, ayrıca yanlış tabirler değil usta ne söyledi ise olanları yazdım. İndirimm yapar ya da yapmaz bu satıcının bileceği iş bu forumlarda motorlar hakkında bilgi alışverişi için var. Bende ki detayları yazmak niyetinde değildim ancak yazdım aklımda kalanları madem bilgileri paylaşıyoruz bende bildiğimi paylaştım. Ayrıca bunlara yorum yazmışsınız, yanlışlıklara değinmişsiniz ama hakaret içerikli cümlelere hiç değinmediğinizi farkettim.
Ayrıca zincir konusu bana göre ciddi bir konu motorun üstünde hayatımızı emanet edip biniyoruz, hareket halinde ve hızlı iken zincir ve dişlinin yaratacağı ciddi bir durum oluştuğunda ne yapacağız? Ben bu motora 5500tl verseydim belkide zincir masrafını erteleyecektim %30 size göre çok olabilir ama bana göre hayatım %30 olarak verilen güvenden daha değerli...
-
14 Mayıs 2013, 02:31
#4228
endoplazma adlı üyeden alıntı
Selamlar,2005 comet parçaları piyasada bulunuyormu ? Bakıyorum genelde 2006 dan başlıyor gibi yedek parçalar.2005 model bir comet alsak elimizde patlarmı ? Herhangi bir arıza durumunda.Fikir beyan ederseniz çok sevinirim.Ayırca ortalama motor ömrü ne kadardır.Tabi kullanıma bağlıdır ancak ortalaması 100 bin diyorlar.Ne dersiniz ? Teşekkürler
İşler karışık farkındayım ama bu sualler ve cevabları benim için önemli.Az çok bişeyler söyleyebilecek bir forumsever varmı.Tekrar teşekkürler.
-
14 Mayıs 2013, 02:36
#4229
endoplazma adlı üyeden alıntı
İşler karışık farkındayım ama bu sualler ve cevabları benim için önemli.Az çok bişeyler söyleyebilecek bir forumsever varmı.Tekrar teşekkürler.
detaylı yazmaya gerek yok.2005 model hyosung alınmaz..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
14 Mayıs 2013, 02:38
#4230
aynı parçaları kullanıyorlar. fark yok
-
14 Mayıs 2013, 02:42
#4231
İyice kafam karıştı valla.İki farklı yorum geldi.Sarf malzemeleri var,balatadır, km telidir vb. Motor aksamındaki bir arızada parça temin edebilirmiyim merak konusu.
-
14 Mayıs 2013, 02:46
#4232
endoplazma adlı üyeden alıntı
İyice kafam karıştı valla.İki farklı yorum geldi.Sarf malzemeleri var,balatadır, km telidir vb. Motor aksamındaki bir arızada parça temin edebilirmiyim merak konusu.
2005 model motosiklete ne kadar para vericeksin bilmiyorum ama.hiçbirşeyi değişmemişse yapacağın masraflara daha üst ve temiz motor alabilirsin.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
14 Mayıs 2013, 03:02
#4233
Hocam teşekkürler yorum için 3000 gibi bir rakkam.Haliyle birz yorulmuş ama belirgin düşmesi kalkması yok gibi.Lastik istiyor,ufak tefek masraflar ayrıca.Görünüşte tabi.Rakam düşük olunca,ölüsü o parayı eder diye düşündüm.
-
14 Mayıs 2013, 03:08
#4234
endoplazma adlı üyeden alıntı
Hocam teşekkürler yorum için 3000 gibi bir rakkam.Haliyle birz yorulmuş ama belirgin düşmesi kalkması yok gibi.Lastik istiyor,ufak tefek masraflar ayrıca.Görünüşte tabi.Rakam düşük olunca,ölüsü o parayı eder diye düşündüm.
2005 model motosiklet ile bu ilandaki motosikleti karşılaştır.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
14 Mayıs 2013, 03:10
#4235
Arada dağlar kadar farkvar haklısınız.Hem bulunduğum şehre çok uzak ilan,hemde arada 1250 lira gibi bir rakam var.Pek kararsız kaldım.İyiki sormuşum ayrıca,teşekkürler yardımlarınız için
-
14 Mayıs 2013, 07:25
#4236
Burada enteresan bir arkadas var. İkinci el motorları sıfır motor sanan. Sonra istediği indirimi alamayınca motoru kötüleyen. O kadar anlatir anlatir ama baktirdigi ustanın bunlar normal seyler ben bu motoru alirdim dedigini demez diyemez. Aman ha olur da gelir motorunuza bakarsa herseyiniz tam olsun. Mazallah anlaşamazsanız falan forumlarda orda burda konuşup canınızı sıkmasın.
-
14 Mayıs 2013, 08:25
#4237
Bu motorun tuketimi 90 la 120 ile gidildigi zaman nedir? 2013 modeljn katalog verisi 5lt olarak gordum
-
14 Mayıs 2013, 08:44
#4238
Aslında bu gereksiz münakaşa ile topigi işgal etmemek gerek ama yazılanları görünce mecbur cevap hakkı kullanmak durumunda kalıyorum. Yahu ben sana dedim istersen test et diye, motorunu kullandirmayan ben mı oldum şimdi?? Kendin demedin mı aslinda vitesli kullandim egitimde ama bir de motoru dusurmeyeyim simdi diye?? Sonra usta demedi mı henuz satisa karar verilmedi siz karar verin diye?? Baktım parmak uçların yere zor değiyor. Aldığımdan beri bir kez düşürmediğim motorumu neden kararsız bir sürücünün yatirma riskini göze alayım? İstersen daha fazla yorum yapma. Pardon yalan söyleme.
-
14 Mayıs 2013, 09:03
#4239
polo34 adlı üyeden alıntı
Bu motorun tuketimi 90 la 120 ile gidildigi zaman nedir? 2013 modeljn katalog verisi 5lt olarak gordum
90-120 gibi sakin kullanımda iki kişi şehir içi araci kullanımı gibi agır koşullarda bile 3,6lt /100 km de gibi bir deger yakaladım. Aynı motor tek kişi dipgaz 5,5lt/100 km de gibi bir deger gordum sağlıklı bir motorun yakabilceği maxinimum bir deger bence budur. Undocab kendi motorunda 100-110 gecmeden uzun yolda 3,2 lt yakmışlığı var.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
14 Mayıs 2013, 09:30
#4240
Comet almayı düşünenler için birkaç bilgi vermek isterim. Yanlışım ya da atladığım olursa tecrübeli arkadaşlar beni düzeltir. Comet ağırlıklı olarak 125 ya da 150 CC yerine biraz daha güçlü ve fiziki açıdan kaslı görünümlü bir motorla başlamak isteyenlerin tercih ettiği ve bu anlamda zaman zaman forumlarda tavsiye edilen bir motordur. Bu nedenle ilk sahiplerinin acemilikten kaynaklanan düşme kalkmaları olabilir. Benim gibi motora yeni başlayan birçok kişinin tercihi eğer Comet olacaksa zaten ufak tefek çizik sıyrık vs. eksiklere bakmaz, çünkü bu işte yeni olduğu için kendisinin de düşme kalkma yaşayabileceğini düşünür ve pırıl pırıl bir sıfır motor almaktansa bu yolu tercih eder. Comet'i bilenler kronik yaşanabilecek sorunlarını da iyi bilir. İddia edildiği gibi krank kırma sorunu falan yoktur, sürekli red line kullanan sürücünün altında hangi motor olsa krank kırabilir. Arka amorsitörü İstanbul'un yollarına bağlı olarak çabuk yıpranır. 650 Naked amortisörü takarak yıpranma süresinin uzadığını deneyimleyenler vardır, çözüm olarak düşünülebilir. Başlangıç ya da geçiş motoru olarak Comet sahibi olan birçok kişi de performansını yeterli bularak uzun yıllar kullanır, memnundur da. Farklı tarz ya da CC tercihi olanlar ise belli bir süreden sonra motoru yıpranmadan satılığa çıkarır. Çünkü gerçek anlamda temiz Comet bulmak kolay değildir. Temiz bir Comet arayanların ilk olarak yoğunlaşması gereken nokta motorunun temizliği, bakımı ve şasesinin ne kadar orjinal olduğudur. İkincisi de lastikleridir. Orjinali Shinko markadır ve motorun sabun gibi kaymasına neden olabilir.Bu noktada önemli olan Hyosung'u iyi bilen bir ustanın ne dediğidir. Motorun ve şasenin ne durumda olduğunu size en sağlıklı şekilde söyleyecek kişi ustadır. Motoru inceleyip kullandıktan sonra alınıp alınmayacağını size söyleyecektir. Bunun dışındaki eksiklikleri var ise zamanla zaten çözülür. Ancak sağlıksız bir Comet motoru başınıza büyük belalar açacaktır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler