____________
____________
gercekten güzel olurdu ama insanın tek kardeşi olunca satamıyor :D Bende o saatlerde dışarda motor üzerindeydim bir arkadasın lastiği yanagından acmış onunla ugrasıyordum sonrada kardesime gectim kazasız belasız gidip gelmenize sevindim ama o kadar yol gibip fotocekmediyseniz ayıp etmişsiniz valla fotoları beklerim :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
bu ne be küfür eder gibi :p iki foto cekmişler senin motorun fotları yok mu babaeskide? La bu arada benim aklımda neden hep balıkesir diye kalmış :S bilsem dönerken annemlere davet ederdim yol üzeri sayılır :D Aykutta kıyak cıkmış ha :D montta yakıyor tam uzun yol montu bir sonraki montum kesin böyle birsey olur :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Sabit soğuktan telefonu cebimden çıkarmaya üşendim ondan foto yok Şu kaskın üstüne monte olan kameralardan alıcam,var mı senin bilgin bu konuda.
Bir gün mutlaka ...
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Fiyatı bayağı pahalıymış.
Bir gün mutlaka ...
s.a hayırlı topikler cometciler
ilandaki motor ve arkadaş buralardamı acaba...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2012-model-st-hyosung-yeni-kasa-gt250-naked-takasli-106811160/detay
Adam adamdır, olmasa da pulu; Eşek eşektir,olsada hint kumaşından çulu.[COLOR="#B22222"][/COLOR]
Merhaba sevgili abi ve kardeslerim
ben mesut 28 yasinda burdurda yasayan ve motor duskunu biriyim. Hatri sayilir bir suredir de forumumuzda vakit geciren ve motoru ve motor surucusu olmayi burada daha ii ogrenen bir arkadasinizim.
Aslinda hyo gv250 dusunuyorum sifir olarak ama. Bugun tanistigim bir abinin gt250 comet motoru varmis ve satacagini soyledi.
Su an 125 mondial drifte biniyorum ve takas da yapabilecegini soyleyince sakayla karisik onerdim.
neyse.hikayeyi gecelim. Motorunu anlatti sifir almis 2006 da yagmurlu havada binmedigini soyledi. Depoda 2 cm bi cocugun anahtarla cizdigini hatta cocuga tokat attigini ama vicdaninin hala sizladigini soyledi.
Birde camurlugun sag amortosor yaninda 1 cm kadar catlagi varmis. Vizesini yaptirip 4000 liraya verecegini soyledi. Kmside aldigi yaz evlendiginden dolayi fazla binmedigini soyleyerek 7000 kusur km de imis. Tabi motora bilen biriyle bakip nasil olduguna bakitmak gerekir ama sizlerden once bi yorum almak istedim.
Lafin ozeti benim motorun uzerine 1000 lira civari verip bu motoru almalimiyim. Pazarligi yaptik:-) 1 sezon kullanip sonra gv250 *ye donus yapacagim. Yoksa bu sezonu da mi motorumla gecireyim.
Kafanizi agrittiysam kusruma bakmayin sevgi ve saygilarimla
Tekeriniz duz bassin
Kaça almış oluyorsun motoru?
Eğer km orjinalde bikere hâlâ orjinal balata ve zincir olması lazım üzerinde.
tutma noktaları ve ayak basma noktalarındaki aşınmayı kontrol et neredeyse yeni gibi değilse km oynanmıştır
Yada dediği şartlarda kullanmamıştır.
Senin motor kaç para ediyor ki fiyat çok ucuz geldi öteleme operasyonu olmasın?
a.s. arkadaşa ve motosiklete buradan ulaşabilirsiniz.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2878603
cevap için teşekkür ederim
öteleme olduğunu sanmıyorum.. burdur gibi ufak bi şehirde eğer şehir dısına fazla çıkmamışsa şehir içinde km yapamaz.
benim motorum 2012 model nisanda sıfır aldım.yazın gezilerlle birlikte 6000 kmyi devirdim ama eylül 5 de adrasan gezimden sonra gezi yapmadım aktif olarak şehir içinde kullanmama hatta kuryecii arkadaşın hatrına eleman buluncaya kadarki arada 2 hafta kuryelik yapmama rağmen daha 7000 km olmadı. bu yüzden inanmak geliyor içimden düşük km de olduğuna.
şu an piyasası ekstrasısız 2000-2500 lira arası ama benim motorda şarj aleti shad çanta koruma demiri
gibi ekstralar mevcut. 2750 civarı düşünüyorum. 3750 ye de hyo gelecek .
elbette sağına soluna güzelce bakacağım anladığım kadarıyla hatta biraz foto çekip sizinde fikirlerinizi almayı düşünüyorum.
eğer içime sinerse ve temiz ise bir yıl belkide iki yıl kullanırım.
birde eğer bi pürüz çıkmaz da alacak olursam kontağa basmadan yağı, yağ filtresi hava filtresi birde büyük ihtimal aküyü çıkarmayı akıl edemediyse akü almam gerekecek.
sayfaları paylaşımları okuyorum. yanlış hatırlamıyorsam kuralkan.com dan parçaları edinebilirim veya daha ii önerebileceğiniz bir yer varmı.
birde akü olarak ne almam gerekir tavsiyeleriniz var mı...
teşekkürler
kardiiş senin motorun ederine baktım. motorun durumu hakkında @undocab ın söyledikleri doğrultusunda bi değerlendirme yapmanı tavsiye ederim. üzerine 1000 tl vererek yapılcak bir takas çok mantıklı gözüküyor (maddi anlamda) kendi adıma seni gt250 topikinde görmek hoşuma gider...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------
fotolarını gördüğümde maaşallah dedirten motordur..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------
hayırlı olsun abicim, Allah kazasız, belasız binmeyi, tadını almayı nasibetsin...
@puser pantalonun güsselmiş bu kıyafetlerle üşüdünmü ??? (tecrübe olması açısından soruyorum)
istanbuldaki arkadaşlar hangi st servisini tercih ediyorsunuz?
ümraniye de bi metin usta vardı galiba, forumda sık sık bahsi geçiyor, bi arat istersen
hocam yetkili servis babında sordum.. malum garanti vs.
sağ ol, aslında o alt yağmurluk
kıyafet ve üşüme olayına şu şekilde değineyim;
hava rüzgarsız gündüz 5, gece 4 derece. yağış yok. yaklaşık seyir hızı 120 - 135 km/s.
Baş bölgesi:
ince balaklava + boyunda ince buff + boğazlı kazağın boğazı
üşüme durumu: sıkıntı yaşamadım
üst kısım:
rüzgar geçirmez reflektölü yelek + rüzgar ve su geçirmez sarı yağmurluk + yağmura dayanıklı kışlık uzun mont (kışlık iç katmanı takılı) + boğazlı yün kazak + kolsuz penye tişört + yazlık, kısa omur korumalı bellik
üşüme durumu: yolculuk sırasında bu bölgede herhangi bir sorun yaşamadım diyebilirim. eldivenlerin bilek kısımları fazla geniş ve uzun olmadığından kollardaki mont katmanın buraya tam olarak sokamadım. dolayısıyla bilekten kollara bir miktar soğuk hava girdi. ancak sadece serinlik hissettim, üşümedim.
eller :
sol el :su geçirmez sheltex katmanlı yarım bilek kışlık deri eldiven + ince kadın çorabı formunda eldiven içliği
sağ el: aynı eldiven haliyle bu elde de var ama eldiven içliği yok. yolculuğa başlarken benzincide lastiklere hava basma esnasında ıslandığı için çıkarttım
üşüme durumu: en çok bu bölgede sorun yaşadım. yaklaşık 35-40 km'de bir mola vermek zorunda kaldım. zira parmak uçlarım ciddi ölçüde acımaya başlamıştı. bu uzun sürmesi halinde tehlikeli çok bir durum. şayet yağış olsaydı deri katman bir süre sonra suyu emeceğinden durum çok daha çekilmez bir hal alırdı. içteki su geçirmez katman sıvıyı parmaklara iletmeyecekti ama beraberinde getirdiği soğuğa engel olamayacak, etkisi çok daha çekilmez olacaktı. içlik olan sol elim ile içliksiz sağ elim hemen hemen aynı ölçüde üşüdü. içliğin olumlu etkisi yaklaşık %10'du diyebilirm. seyir hızı arttıkça soğuğun etkisi daha da beter oluyordu.
bu noktada eldivenin en kralını da alsanız elinizi bir ölçüye kadar soğuktan daha fazla koruyacaktır. yani mola süreniz 40 kmde bir değil de 55 km olur. sonrasında aynı üşüme yine hissedilecek. çözüm sadece elcik rüzgar + darbe koruyucu (kross tipi olabilir) ve ısıtmalı elcik kullanmakta. ısıtmalı elcik çok şart değilse de rüzgarlığın önemi çok büyük.
alt kısım (içten dışa doğru):
ince yün beyaz içlik + kevlar destekli kalın kot pantolon + mafsallı dizlikler + astarlı yağmurluk pantolon
üşüme durumu: ne popo bölgem, ne dizler, ne de bacaklarımda üşüme olmadı. fazla kalın giyinmek ve dizlikler bacaklarımın bir miktar hareket kabiliyetimi kısıtladı ama getirisinin yanında götürdükleri çok azdı. dizliklerin pantalon ve yağmurluk arasında olması boşluk oluşturduğundan bu bölgenin soğuktan etkilenmemesinde önemli rolü oldu.
ayaklar :
drytex su geçirmez katmanlı, kısmende olsa nefes alan çizme + günlük ince normal çorap + sadece bileğe kadar uzanan kısa kalın çorap
üşüme durumu: önemli bir sorun yaşamadım. tarak kemiği üst ayak bölgesinde rahatsız etmeye serinlik vardı. yine de böyle yolculuklarda termal çorap kullanmakta fayda var gibi.
ayrıca üste giyilen yağmurluk gibi şeylerin bol olmamasında fayda var. ama tabi hareket kabiliyetini de fazla kısıtlamamalı. tam oturmuş olunca hem sıcak tutuyor hem de rüzgardan oraya buraya savrulup rahatsız etmiyor.
inşallah olur son dakka cayması olmazsa
aranıza katılabilirim ama gidecek masraflarıda göz önünde bulundurmam gerekiyor
motora bi bakayım hele ne olacak lastik falan almam gerekebilir raf ömründen dolayı
şu 8 gün geçsin hele gündüz nöbeti bitsin arkadaşın gündüz gözüyle bakacağız çaresine
arıza yok, sadece bakım için gideceksen hangisine gittiğin bence çokta fark etmez.
avrupa yakası: motopark, kayalar. iyidirler.
anadolu yakası:yeşilyurt. hiç gitmedim ama bildiğim kadarıyla istanbul'daki en büyük bayi burası.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------
öncelikle nazik girişin ve açıklamalarından ötürü teşekkür ederiz.
eğer kullanan motosikletini seviyorsa ilk sahibinden olması önemli bir avantaj. söylenen şartlar ve klometre doğruysa senin için fırsat alışverişi olabilir. ama melesef bunu anlaman çok güç, motoru gerçekten bilen birisinin görmesi gerekiyor.
aradığın her parçayı kuralkan'nın sitesinde bulamazsın. burası enjeksiyonlu modellerin parçalarını satıyor ve bazıları karbüratörlü modellere olmuyor. yinede yedek parça sıkıntısı yaşamazsın. sahibinden.com, motobakkal, mekez yedekparça gibi yerlerden alabilirsin. enjeksiyonlu modellerde 12v 12 amper akü kullanılıyor. bildiğim kadarıyla karbüratörlü modellerde de akü aynı. 12v 12 amper tam bakımsız kaliteli bir akü (mesela yuasa veya bosh) yaklaşık 200 tl. aküyü entelenerji'nin sitesinden satın alabilirsin. 200 tl bütçeni aşarsa 120 tl civarında aynı sitede başka bir marka olacaktı. karbüratörlü model olmasından dolayı akü hayati önem taşımıyor. sistemi bozmaz, en fazla biter çalıştıramazsın. ki aslında 120 tl olanında sıkıntı çıkartacağını sanmıyorum. hava filtresini kuralkan'dan alamazsın enjeksiyonlunun ki uymaz. bahsettiğim diğer yerlerden alabilirsin. zaten yağ filtresini de kuralkan'dan almana gerek yok. hava filtresiyle beraber sipariş verirsin. bu arada buji de sipariş vermeyi unutma. lastikler motorun ilk lastikleriyse belirttiğin gibi değiştirmen gerekecektir. shinko bu kolay kolay eskimez ama 2006, 2005 üretimi bir lastik artık çatlamaya başlamıştır. sertleşmesine değinmiyorum, zaten yeniyken de sertler.
açıklamaların için teşekkür ederim
inşallah bi aksilik çıkmaz
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)