Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Aralık 2012, 17:01
#3521
orhaninki adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhaba 30000 km de 2006 cometim var.Motosikleti alalı ortalama 1 ay kadar oldu biraz acemilikte olduğundan debriyajı sık kullandığımdan mıdır yoksa yoksa başka bir sebeptenmidir bilmiyorum, motor bugün çalışır vaziyette 1. vitese her vites geçirmeye denemeye çalışımda stop etti.Motosiklet 1 cm yerinden hareket bile edemedi,Sonra çok fazla motor mekaniğinden anlamama rağmen debriyaj manetinin kavramadığını varsayıp debriyaj manetinin ayar kısmından ayarlamaya çalıştım baktım olmuyor,daha sonra eğildim motor alt kısmına debriyaj telini motora girdiği kısımdaki koldan teli biraz gerdirmeye çalıştım ordanda bir netice elde edemedim hatta dahada kötü oldu .Anlayacağınız S.çt.m sonrada bi güze sıvadım.Sizlere 1. sorum debriyaja ben müdahale etmeden önceki muhtemel sorun ne idi 2.si motor tamircisine gitsem çok yüksek maliyet çıkarmı? Herkese kazasız belasız sürüşler
motorda bulunan ayaklığın merkez noktasının arkasına bakın orda bir parça göreceksiniz öncelikle orayı wd 40 veya gazyağı ile temizlemeye çalışın ve ayaklığı 3-5kere kapatıp açıp tekrar wd 40 sıkın. bu işlemi 2-3 kere tekrarlayın ve 10 dk bekleyin. eğer sonuç alamazsınız ona bağlı bir kablo vardır kabloyu takip edin gidona yakın bir yerden o kabloyu kesip kısa devre yaptırıp birbirine bağlayıp su almayacak şekilde de elektrik bantı ile kapatın.eğer bu şekilde çalışırsa unutmayın ayaklık müşürünüz iptal oldu yani ayaklığı kapattığınızda motorunuz artık durmaz çalışmaya devam eder.benim için önemli birşey derseniz yeni bir ayaklık müşürü çok pahalı değil diye biliyorum 5-10 tl arası birşey...
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Reklamlar
-
17 Aralık 2012, 17:21
#3522
zenon adlı üyeden alıntı
Arka lastigi gökte ararken yerde buldum forum üyelerinden @satoyama dan allah razı olsun lastik seti hediye etti, bende cumartesi taktırdım. Forumdan yaptıgı duyuruya cevap verdim, sağolsun yanıtsız bırakmadı tekrardan burdan teşekürler
Hakkaten fazla km yapmadığı belli. Satoyama örnek bi davranış sergilemiş.
Tam ihtiyacın varken denk gelmesi, ölçülerin cuk oturması... ... bunlarda yüreğinin temizliğinden olsa gerek Sabit, böyle tesadüf pek sık olmaz
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
17 Aralık 2012, 17:35
#3523
orhaninki adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Merhaba 30000 km de 2006 cometim var.Motosikleti alalı ortalama 1 ay kadar oldu biraz acemilikte olduğundan debriyajı sık kullandığımdan mıdır yoksa yoksa başka bir sebeptenmidir bilmiyorum, motor bugün çalışır vaziyette 1. vitese her vites geçirmeye denemeye çalışımda stop etti.Motosiklet 1 cm yerinden hareket bile edemedi,Sonra çok fazla motor mekaniğinden anlamama rağmen debriyaj manetinin kavramadığını varsayıp debriyaj manetinin ayar kısmından ayarlamaya çalıştım baktım olmuyor,daha sonra eğildim motor alt kısmına debriyaj telini motora girdiği kısımdaki koldan teli biraz gerdirmeye çalıştım ordanda bir netice elde edemedim hatta dahada kötü oldu .Anlayacağınız S.çt.m sonrada bi güze sıvadım.Sizlere 1. sorum debriyaja ben müdahale etmeden önceki muhtemel sorun ne idi 2.si motor tamircisine gitsem çok yüksek maliyet çıkarmı? Herkese kazasız belasız sürüşler
vitese taktığında ileri hafif atılarak stop ediyorsa debriyaj tam ayırmıyordur. Motorlarımız aynı değil ama bende bu şekildeydi ufak bi ayarla hallettim.
Ama motor hiç tepki vermeden stop ettiyse ayaklıktandır büyük ihtimal
-
17 Aralık 2012, 21:43
#3524
zenon adlı üyeden alıntı
güle güle kullan. yanlış hatırlamıyorsam sen de zaten desenlerinden dolayı metzeler tourance almak istiyordun.
-
18 Aralık 2012, 10:03
#3525
puser adlı üyeden alıntı
güle güle kullan. yanlış hatırlamıyorsam sen de zaten desenlerinden dolayı metzeler tourance almak istiyordun.
Aynen valla allahtan başka birşey istesem olcakmış :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
18 Aralık 2012, 13:02
#3526
zenon adlı üyeden alıntı
Aynen valla allahtan başka birşey istesem olcakmış :D
Şu kardeşine şöyle güzel bir motor isteseydin ne olurdu
-
18 Aralık 2012, 15:45
#3527
ARCHANGEL adlı üyeden alıntı
Şu kardeşine şöyle güzel bir motor isteseydin ne olurdu
O ne istediğine karar versin bir sabah, sabah namazına gider toplu namaz kılar dua ederiz :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
18 Aralık 2012, 16:13
#3528
zenon adlı üyeden alıntı
O ne istediğine karar versin bir sabah, sabah namazına gider toplu namaz kılar dua ederiz :D
2009 ford focus var onu satar satmaz motoru alacağım,para şimdilik araçta bağlı kaldı.Takasa da koydum şöyle güzel bir motosiklet takası olursa vereceğim.Aklında olsun,sahibinden ilan no: 108456741
-
18 Aralık 2012, 16:31
#3529
ARCHANGEL adlı üyeden alıntı
2009 ford focus var onu satar satmaz motoru alacağım,para şimdilik araçta bağlı kaldı.Takasa da koydum şöyle güzel bir motosiklet takası olursa vereceğim.Aklında olsun,sahibinden ilan no: 108456741
neler oluyor orada? gördüklerinden ancak şunu çıkarabildim. motoru satıp, yeni motor bakarken uygun fiyatlı bir ford focus gördün, aldın. 115 beygir ama kesmedi seni. 2000 model de olsa bir racinge takas edeyim dedin, şimdi üzerine para bile vermeseler razısın
biliyorum. bütün bu karmaşık hareketleri zihinleri dağıtıp o ıslak hamburgerleri unutturmak için yapıyorsun
-
18 Aralık 2012, 16:39
#3530
puser adlı üyeden alıntı
neler oluyor orada? gördüklerinden ancak şunu çıkarabildim. motoru satıp, yeni motor bakarken uygun fiyatlı bir ford focus gördün, aldın. 115 beygir ama kesmedi seni. 2000 model de olsa bir racinge takas edeyim dedin, şimdi üzerine para bile vermeseler razısın
biliyorum. bütün bu karmaşık hareketleri zihinleri dağıtıp o ıslak hamburgerleri unutturmak için yapıyorsun
Hakkaten böyle mi yapmışım yahu şaka bir yana parayı arabaya bağladım onun satılmasını bekliyorum.4 teker hevesim olsa satılcak araç değil ama şeytan dürtüyor ha bire motor motor diye. Yakında satılır zaten,600 lük motorla geri döneceğim inşallah.İlk posta ıslak hamburgerler benden o vakit
-
18 Aralık 2012, 17:45
#3531
ARCHANGEL adlı üyeden alıntı
Hakkaten böyle mi yapmışım yahu
şaka bir yana parayı arabaya bağladım onun satılmasını bekliyorum.4 teker hevesim olsa satılcak araç değil ama şeytan dürtüyor ha bire motor motor diye. Yakında satılır zaten,600 lük motorla geri döneceğim inşallah.İlk posta ıslak hamburgerler benden o vakit
süper. yanına bir de limonata ısmarlattımı görev tamamdır. tamam tamam, hadi o da benden olsun.
-
18 Aralık 2012, 17:52
#3532
Bu comet 'cilerin gönlü de çok zengin be kardeşim
-
18 Aralık 2012, 18:00
#3533
Hazır bu soguk günlerde araba ile ıslak hamburger servisi cek bari :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
18 Aralık 2012, 18:36
#3534
zenon adlı üyeden alıntı
Hazır bu soguk günlerde araba ile ıslak hamburger servisi cek bari :D
Z@B!T doğru söylemişsin kardeşim
-
18 Aralık 2012, 19:17
#3535
yer ? zaman ? mekan ? her zaman göreve hazırız çok şükür.
-
18 Aralık 2012, 20:36
#3536
Arkadaşlar,
2012 Nisan çıkışlı 250 Comet'im var 1-2 ay önce devir saati çalışmaz oldu. İzmir'de bir (sözde yetkili) servise 4,000 bakımı için götürdüğümde tüm bağlantılarını ıvır zıvırını kontrol etti ama çözemedi. Hafta içi bir ara gel arıza kayıdı geçelim dedi. Ama ne mümkün ben Salihli'de çalışıyorum, motosikletimde burada. Gidemedim. Kaldı...
Şimdi zaten hava muhalefeti nedeniyle pek binemiyorum hele hele iş yoğunluğundan hafta içi İzmir'e de götürme şansım yok. Hysoung Source'a baktım 400-500 TL. İçim acıdı.
Var mı pratik bir önerisi olan?
Arıza şu şekilde; KM saati çalışıyor ama devir saati ortalarda bir yerde kafasına göre takılı durumda. Bir süre 2,000 devirdeydi sonra baktım bir gün eksilerde bir yerde. Yüklenince titriyor kendine göre küçük hareketler yapıyor ama görev görmüyor...
Söz açılmışken bir de şu adı "yetkili" olan ama yağ filtresi bile stoklarında olmayan servislerden dolayı canım gibi sevdiğim motosikletimden soğudum desem inanır mısınız??? İzmir'li arkadaşlara rica etmiştim bir keresinde ama yanıt alamamıştım. Şimdi bir kere daha sorayım bakalım destek alabilecek miyim...
SEVGİLİ İZMİR'Lİ ARKADAŞLAR, 250 COMET İÇİN SERVİS ÖNERİNİZ VAR MI, LÜTFEN DESTEK...
Herkese keyifli günler dilerim. Bahar gelse de tadını çıkarsak yine :-)
-
18 Aralık 2012, 21:15
#3537
birileri ıslak hamburger mi dedi
-
18 Aralık 2012, 22:34
#3538
hgures adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,
2012 Nisan çıkışlı 250 Comet'im var 1-2 ay önce devir saati çalışmaz oldu. İzmir'de bir (sözde yetkili) servise 4,000 bakımı için götürdüğümde tüm bağlantılarını ıvır zıvırını kontrol etti ama çözemedi. Hafta içi bir ara gel arıza kayıdı geçelim dedi. Ama ne mümkün ben Salihli'de çalışıyorum, motosikletimde burada. Gidemedim. Kaldı...
Şimdi zaten hava muhalefeti nedeniyle pek binemiyorum hele hele iş yoğunluğundan hafta içi İzmir'e de götürme şansım yok. Hysoung Source'a baktım 400-500 TL. İçim acıdı.
Var mı pratik bir önerisi olan?
Arıza şu şekilde; KM saati çalışıyor ama devir saati ortalarda bir yerde kafasına göre takılı durumda. Bir süre 2,000 devirdeydi sonra baktım bir gün eksilerde bir yerde. Yüklenince titriyor kendine göre küçük hareketler yapıyor ama görev görmüyor...
Söz açılmışken bir de şu adı "yetkili" olan ama yağ filtresi bile stoklarında olmayan servislerden dolayı canım gibi sevdiğim motosikletimden soğudum desem inanır mısınız??? İzmir'li arkadaşlara rica etmiştim bir keresinde ama yanıt alamamıştım. Şimdi bir kere daha sorayım bakalım destek alabilecek miyim...
SEVGİLİ İZMİR'Lİ ARKADAŞLAR, 250 COMET İÇİN SERVİS ÖNERİNİZ VAR MI, LÜTFEN DESTEK...
Herkese keyifli günler dilerim. Bahar gelse de tadını çıkarsak yine :-)
Dostum, izmirli iyi servis konusundaki bu sorunu gt250r formunda da sormanı öneririm. neticede oranın popülasyonu daha fazla. gt ile gtr aynı motsikletler. senin sorunun devir saatinle de alakalı olabilir, ona giden sinyalle de. yani belki saat sağlamdır ama devir sinyali doğru gitmiyordur. far tasının içerisindeki soketlerden biri devir saati ile alakalı. düşük ihtimal ama şansın varsa soket çıkmış veya temassızlık yapıyor olabilir.
servis neticede onarım yapmayacak bozuksa değiştirecek. yani havalardan dolayı motosikletini kullanmıyorsan söyle servise saati söküp kanuniye göndersin. arızalı ise değişirler değil ise aynen geri gönderirler sizde sorunun ondan kaynaklanmadığına emin olmuş olursunuz. aslında gittiğin servis kanuniyi arayıp devir saatinin arızalı olup olmadığını nasıl anlarım diye sorsa, kanunide onlara farın oradaki devir soketini sök ve ölçmeye başla, rolantideyken şu kadar voltaj, yarım gaz verdiğinde şu kadar voltaj (dirence duyarlı bir şeyse şu kadar ohm direnç) değer görmelisin dese olay çözülecek. değerler doğruysa devir saatinin arızalı olduğu değil ise devir sensörünün veya kablolamanın arızalı olduğu anlaşılacak.
-
19 Aralık 2012, 00:50
#3539
onursakin adlı üyeden alıntı
sağolun beyler.
parça bu.
http://merkezyedekparca.com/detay.as...i%20%D6n%20Sag
kaynak kaça yapılır bilmiyorum ama 100 lira çok. başka masraflar var. hem fren hem debriyaj balatalarını değiştirmem lazımken kötü oldu. şimdilik kaynakla geçiştirmem gerekicek sanırım.
Bende yaşadım aynı olayı ayaklığı söküp ümraniye sanayide kaynak yaptırdım 20TL. 30bim km geçtim halen sorun yok karar senin
-
19 Aralık 2012, 09:57
#3540
ARCHANGEL adlı üyeden alıntı
yer ? zaman ? mekan ? her zaman göreve hazırız çok şükür.
Dur bu konuya eyilellim :D Tez zamanda bir kacamak yaparız bu havalarda motoru gectim otobusle araba ile bila insan dışarı cıkarıs gelmiyor :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler