Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3401
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı bonusman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba ;
    2012 model sıfır GT250 R aldım. Performans egzozu alıp ses almak istiyorum. Bunun için katalizör iptali yapmalı mıyım? İptal işlemi yapmadan ses alabilir miyim? Katalizör iptal edersem arıza ışığı vs gibi sorunlarla karılaşır mıyım? Konu hakkında bilgi sahibi olan varsa, paylaşmanızı rica ederim.
    İyi Sürüşler.
    ses almak istiyorsan egzostunu değiştireceksin.. öbür türlü motorun muayeneden geçmez ,polis çok rahat motoruna ceza yazar ve motorun performanstan düşer..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3402
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı ARCHANGEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bendim evet Bu arada tanışmak nasip olmadğıından sana soramadım,burdan yazayım bari "Daha önce EN 500 motorun varmıydı? "
    Alıntı ARCHANGEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet motorumu sattım,ancak 600 cc ve üstüne çıkınca honda 600 f 'e ilgim kaydı.Şuanlık takiptelim yakında inşallah bir tane alacağım.Yinede tavsiyen için sağol.
    En 500 Süleyman kullanmıştı sanırıım sen iste hertürlü artcı alırız Fatih yeterki zaman mekan uysun dert degil. Benimde motoru bakıma sokup motor yagını değişmem gerek bir test sürüşü falan gerekecek yakın zamanda.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  3. #3403
    ARCHANGEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    Avcılar/İSTANBUL
    Motosikleti
    2013 FAZER 8
    Önce gt 250 R modelinin yeni kasasını almayı düşündüm ama piyasa fiyatları çok abartı olduğundan vazgeçtim,anladımki kimse motorunu satmak istemiyor.Temiz ihtihyar bi japon alalım dedik arıyorum bakalım kısmet hangisine olacak.Bende 0,5 litreye yakın castrol power1 yağ var.Yaklaşık 1 ay kadardır kenarda duruyor.İşine yararsa vereyim 1 litre fazladan alma boşuna.
    Bir gün mutlaka ...

  4. #3404
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı ARCHANGEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önce gt 250 R modelinin yeni kasasını almayı düşündüm ama piyasa fiyatları çok abartı olduğundan vazgeçtim,anladımki kimse motorunu satmak istemiyor.Temiz ihtihyar bi japon alalım dedik arıyorum bakalım kısmet hangisine olacak.Bende 0,5 litreye yakın castrol power1 yağ var.Yaklaşık 1 ay kadardır kenarda duruyor.İşine yararsa vereyim 1 litre fazladan alma boşuna.
    Fatih limitin ne bilmiyorum ama bir arkadaş motorunu satıyor düşünürsen.


    HONDA CB600F HORNET 2007 model 2009 çıkışlı: 37000km.

    Metzeller M3 lastik (2000km)
    zincir dişli seti bu kış sonu değişti
    scotto oiler var.
    bütün bakımları ıvırı kıvırı zamanında mototal de yapıldı.
    bir de 20 tele değerinde file var.

    kemiksiz 13 getirene gider motor
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  5. #3405
    ARCHANGEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    Avcılar/İSTANBUL
    Motosikleti
    2013 FAZER 8
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fatih limitin ne bilmiyorum ama bir arkadaş motorunu satıyor düşünürsen.


    HONDA CB600F HORNET 2007 model 2009 çıkışlı: 37000km.

    Metzeller M3 lastik (2000km)
    zincir dişli seti bu kış sonu değişti
    scotto oiler var.
    bütün bakımları ıvırı kıvırı zamanında mototal de yapıldı.
    bir de 20 tele değerinde file var.

    kemiksiz 13 getirene gider motor
    Sabit motor güzelmiş ama o fiyat beni biraz zorlar. 10-11'i pek aşmayı düşünmüyorum.Sonunda naket'a çevireceksiniz benide.
    Bir gün mutlaka ...

  6. #3406
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı ARCHANGEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sabit motor güzelmiş ama o fiyat beni biraz zorlar. 10-11'i pek aşmayı düşünmüyorum.Sonunda naket'a çevireceksiniz benide.
    Burası Naked bölümü ne bekliyorsun kahrolsun Racingler
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  7. #3407
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı ARCHANGEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sabit motor güzelmiş ama o fiyat beni biraz zorlar. 10-11'i pek aşmayı düşünmüyorum.Sonunda naket'a çevireceksiniz benide.
    çok can yakar 1

    çok can yakar 2

    ekonomik,kıvrak ama çirkin

    cesaretin var mı aşka
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  8. #3408
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Valla bunlara benim bile içim gitti :D
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  9. #3409
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Dün kü motorun testinde gidişinde gazında bir sorun yok ancak motor rolantide stop ediyor ara ara devir sanirim 1400 altına düşüyor o zamanda stop ediyor bunu niye yapar fikri olan var mı?
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  10. #3410
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün kü motorun testinde gidişinde gazında bir sorun yok ancak motor rolantide stop ediyor ara ara devir sanirim 1400 altına düşüyor o zamanda stop ediyor bunu niye yapar fikri olan var mı?
    en son senin gidondan gaz telinin ayarını düşürmüştük diye hatırlıyorum oynamış olabilr..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  11. #3411
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en son senin gidondan gaz telinin ayarını düşürmüştük diye hatırlıyorum oynamış olabilr..
    Heee onu hic düşünmedim ama rolantide gaza doknmuyorum debriyaj full sıkılı yokuş inerken motor stop ediyor...
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  12. #3412
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Heee onu hic düşünmedim ama rolantide gaza doknmuyorum debriyaj full sıkılı yokuş inerken motor stop ediyor...
    aynı durum bende de var. bu aralar üzerinde düşündüğüm bir konu.
    yokuş inerken stop etme durumu için aşağıda yazdıklarıma ayrı ayrı cevap verebilir misin?
    1)uzunların yanıyor mu, 2)yerler ıslak mı, yeni yakıma yaptın mı yani kablolar ek bağlantı yerleri ıslanmış olabilir mi? 3)debriyaj sıkılı olduğuna göre frene basıyorsun. 4) kırık olan sellektör düğmene kalem gibi bir şey sokarak sellektör yapabilme ihtimalin var mı? 5) gaz teline müdahale etmeden önce (yerinden çıkma takma) hiç böyle bir durumla karşılaşmadın mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------

    sonradan bir daha okuyunca çok anlaşılır gelmedi. 1. ,2., ve 3. soruları olay anı için soruyorum. yani şöyle yokuştan inerken uzun farların açık vaziyettemi iniyordun, motorunun kabloları ıslak mıydı, firene basarak mı iniyordun.

  13. #3413
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    1)uzunların yanıyor mu?
    Benim uzunlar gündüz her zaman yanar sönükkende bunu yapıyor mu hic denemedim denerim
    2)yerler ıslak mı, yeni yakıma yaptın mı yani kablolar ek bağlantı yerleri ıslanmış olabilir mi?
    Yakın zamanda yıkmadım ama yagmurda kullandım kabloları söküp belkide bakmak lazım en son Antalyada motor beline kadar suya girdi.
    3)debriyaj sıkılı olduğuna göre frene basıyorsun.
    Bazen motoru test etmek icin düz meyili kontrollü yolda da frensiz debriyaj bastığım oluyor aynı tepkiyi verdi.
    4) kırık olan sellektör düğmene kalem gibi bir şey sokarak sellektör yapabilme ihtimalin var mı?
    Bu senin sorunla aynı olacagı aklıma gelmedi en yakın zamanda bir test ederim bakim selektöre basında motor devirden düşecek mi.
    5) gaz teline müdahale etmeden önce (yerinden çıkma takma) hiç böyle bir durumla karşılaşmadın mı?[COLOR="Silver"]
    Yok gaz telinden sonra yada tam ona denk geldiği bir ara başıma gelmeye başladı.

    Bakalım fırsat bulursam bir Servise gösterecem. Benzer konular başına gelen var mı
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  14. #3414

    Üyelik
    22 Ekim 2012
    belki alakasız bişeydir ama, benim önceki 125 cc motorda boşta stop etme, sabahları zor çalışma problemi vardı...

    götürdüğüm servis sipop ayarından olduğunu söyledi ve sipop ayarı yaptı.. gerçektende düzelmişti...

  15. #3415
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı tekfur34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    belki alakasız bişeydir ama, benim önceki 125 cc motorda boşta stop etme, sabahları zor çalışma problemi vardı...

    götürdüğüm servis sipop ayarından olduğunu söyledi ve sipop ayarı yaptı.. gerçektende düzelmişti...
    Düşük cc motorlarda sibop ayarı normalde gt250 lerde sibop ayarı cok zor, sanmıyorum ondan olsun
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  16. #3416
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1)uzunların yanıyor mu?
    Benim uzunlar gündüz her zaman yanar sönükkende bunu yapıyor mu hic denemedim denerim
    2)yerler ıslak mı, yeni yakıma yaptın mı yani kablolar ek bağlantı yerleri ıslanmış olabilir mi?
    Yakın zamanda yıkmadım ama yagmurda kullandım kabloları söküp belkide bakmak lazım en son Antalyada motor beline kadar suya girdi.
    3)debriyaj sıkılı olduğuna göre frene basıyorsun.
    Bazen motoru test etmek icin düz meyili kontrollü yolda da frensiz debriyaj bastığım oluyor aynı tepkiyi verdi.
    4) kırık olan sellektör düğmene kalem gibi bir şey sokarak sellektör yapabilme ihtimalin var mı?
    Bu senin sorunla aynı olacagı aklıma gelmedi en yakın zamanda bir test ederim bakim selektöre basında motor devirden düşecek mi.
    5) gaz teline müdahale etmeden önce (yerinden çıkma takma) hiç böyle bir durumla karşılaşmadın mı?[COLOR="Silver"]
    Yok gaz telinden sonra yada tam ona denk geldiği bir ara başıma gelmeye başladı.

    Bakalım fırsat bulursam bir Servise gösterecem. Benzer konular başına gelen var mı
    şöyle bir senaryoya ihtimal veriyorum:
    bu motorların ısındıktan sonraki normal rölanti devri 1,6 ve 1,4 arasında. soğukken kontağı ilk çalıştırdığında 2 ile başlıyor ve ısındıktan sonra beyin deviri 1,6 ya düşürüyor. tamamen ısındıktan sonra da 1,4 ve 1,6 arsında duruma göre değişiyor. rölanti 1,4 e düştüğünde yeterli elektrik akımı sağlanamıyor (olabilir) ve dolayısıyla benzin pompası yeterli basınç ile yakıtı enjeksiyona iletemiyor olabilir. elektrik sistemi yüklü (uzun far, stop lambası, sinyaller açıkken) ve yüksüz ( far kapalı, frene basmayarak / stop lambası için) vaziyetteyken ayrı ayrı voltaj ölçümü yapmak gerek.

    bu nereden aklıma geldi. şiddetli yağmurda sırıl sıklam olunca motorum bahsettiğin gibi rolantide stop etmeye başladı, kuruyunca geçti. sonra ben aynı şartları sağlayabilmek için her yerini ıslattım. özellikle kablo bağlantı yerlerini. kuruyken ölçtüğüm voltaj normalken, ıslatınınca ekstradan araya bir devre eklemişim gibi (misal sisfarı) emilmeye başladı. tekrar kuruyunca yine normale döndü. motor rolantide yağmur suyundaki gibi stop etmedi. ama bunu yerde ve havadaki kirle karışmış ve iletkenliği artmış yağmur suyuna bağlıyorum. aksilik olmazsa bu hafta sonu kablo bağlantı yerleri ve konnektörleri sıvı conta, plastik silikon gibi şeylerle suya karşı yalıtmayı düşünüyorum.
    zenon bunu beğendi.

  17. #3417
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı puser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şöyle bir senaryoya ihtimal veriyorum:
    bu motorların ısındıktan sonraki normal rölanti devri 1,6 ve 1,4 arasında. soğukken kontağı ilk çalıştırdığında 2 ile başlıyor ve ısındıktan sonra beyin deviri 1,6 ya düşürüyor. tamamen ısındıktan sonra da 1,4 ve 1,6 arsında duruma göre değişiyor. rölanti 1,4 e düştüğünde yeterli elektrik akımı sağlanamıyor (olabilir) ve dolayısıyla benzin pompası yeterli basınç ile yakıtı enjeksiyona iletemiyor olabilir. elektrik sistemi yüklü (uzun far, stop lambası, sinyaller açıkken) ve yüksüz ( far kapalı, frene basmayarak / stop lambası için) vaziyetteyken ayrı ayrı voltaj ölçümü yapmak gerek.

    bu nereden aklıma geldi. şiddetli yağmurda sırıl sıklam olunca motorum bahsettiğin gibi rolantide stop etmeye başladı, kuruyunca geçti. sonra ben aynı şartları sağlayabilmek için her yerini ıslattım. özellikle kablo bağlantı yerlerini. kuruyken ölçtüğüm voltaj normalken, ıslatınınca ekstradan araya bir devre eklemişim gibi (misal sisfarı) emilmeye başladı. tekrar kuruyunca yine normale döndü. motor rolantide yağmur suyundaki gibi stop etmedi. ama bunu yerde ve havadaki kirle karışmış ve iletkenliği artmış yağmur suyuna bağlıyorum. aksilik olmazsa bu hafta sonu kablo bağlantı yerleri ve konnektörleri sıvı conta, plastik silikon gibi şeylerle suya karşı yalıtmayı düşünüyorum.
    Faydalı bilgi bizim motrun kablo ve soketler ortada olasılıgı cok yuksek denemk lazım Eyvallah
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  18. #3418
    onursakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Şehir
    bakırköy
    Motosikleti
    hyosung gt 250
    aynı problem bende de var hacılar. hatta rölanti 1000 devir oluyo ve korna sesi nerdeyse duyulmuyo. gaz da boşa gidiyo nadiren. bujiye de mi gidiyo noluyo tam anlamadım ama ben de iyice bi temizleyip kabloları elektrik bandıyla sarıcam bi güzel. bakalım düzelicek mi.
    zenon bunu beğendi.

  19. #3419

    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Alıntı puser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    koruma demiri ve alt sakal montajının bu motora hangi yöntemlerle yapılabildiğini merak ediyorum. çok makbule geçer.
    bak bi kardiiiş, anlamadığın bişi olursa sorarsın yine

    uygun yerlere matkapla küçük iki delik açıp içinden cırcır denilen bağlantı şeysinden geçirmişler.. şasiyi delmemişler yani.. koruma demiri için delmişler ama...











    puser bunu beğendi.

  20. #3420
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    tekfur34, merak ettiğim bir konuydu. cevabın ve fotoğraflar için çok teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:44 ----------

    Alıntı onursakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı problem bende de var hacılar. hatta rölanti 1000 devir oluyo ve korna sesi nerdeyse duyulmuyo. gaz da boşa gidiyo nadiren. bujiye de mi gidiyo noluyo tam anlamadım ama ben de iyice bi temizleyip kabloları elektrik bandıyla sarıcam bi güzel. bakalım düzelicek mi.
    onur, sıvı yalıtımı için elektrik bandı maalesef yeterli olmuyor. en azından ilk zamanlar işe yarasa da sonradan gevşeyip yine sorun çıkartacaktır. sıvı conta diye bir şey var.şu camcıların, tesisatçıların kullandığı mayonez kokulu silikona benziyor. hatta o kadar benziyorki bu sıvı conta da mayonez gibi kokuyor. yani yapısal paralellik var. bu tarz bir dolgu maddesi ile açık kabloları yalıtmak bence en mantıklısı. ısıyla eriyen plastik silikon da kullanabilirsin ama açık doğa koşullarında zamanla yapıştığı yerden atabiliyor.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler