Senin motorun başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmedi :D
Senin motorun başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmedi :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
tecavüze uğramış damacanının başına bile gelmedi :D
Merhabalar arkadaşlar foruma yeni üye olmuş bulunmaktayım )
Ankaradayım ve 2 aydır 2007 model bir gt250ye sahibim (Not: ilk motorum)
Baya bir sıkıntılar yaşamaktayım, buraya da üye olma sebebim budur.
Şimdi geriye doğru giderek yazılanları okuyacağım sorularıma cevaplar mevcut mu diye ama önden bir merhaba demek istedim :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------
Tekrardan merhabalar :D
o kadar geriye gittim, sorunumun aynısını yaşayan buldum ama cevaplanmamış :(
bende de bu 3 numaralı sorundan var. motor çalışmıyor, arkadan tırr sesi geliyor. Üstelik bir de anahtarda temassızlık başladı gibi ama tam emin değilim.
Ankarada götürebileceğim bir servis bilen bir ankaralı gt250 sahibi yok mu forumda aktif???
bora abiye götüreceğim gibi 4.44 e ama çok masraf çıkar diye korkuyorum ??
üstüne bir de egzos için ne önerirsiniz? ben de inanılmaz yakıt tüketimi var şu anda, daha da artırmasından korkuyorum :( umarım bakımdan sonra biraz azalır
Teşekkürler Chronix
Bir üstte mesajımın devamına problemimim yazdım aslında
Başlatma sorunu en büyük problemim. Marş almıyor viteste, arkadan trrr diye ses geliyor.
Boşa atma sorunu malum ama onu deviri yükselterek filan hallediyorum.
Çok yakıyor, nerdeyse 25 kuruşu geçiyor uzun yolda bile. gerçi yüksek hızda kullanıyorum hep 120-140 arası biraz ondandır belki ama yine de düşürme imkanı yok mu??
depoda 2 noktada eziğim var, boyalarda hafif kalkmalar mevcut. Nasıl yaptırabilirim??? kaplama mı mat boyatmakmı daha makbul sizce??
Kaplama için kaplanacak yüzeyin kusursuz olması gerekir. yoksa mevcut bütün ezik ve pürüzler kaplandıktan sonra yüzeyde belirecektir. Boya kalması varsa paslanmayı önleme veya daha ileri gitmesini engellemen için boyatman gerekecek. Senin yerinde olsam ezikleri hallettikten sonra güzel bir boyadan geçirtirdim.
Boşa alama zorluğu 250 sinden 650 sine bütün hyosung ve S&Tlerde var. çoğu kişi senin gibi devir yükselterek boşa alıyor.
yüksek hızda kullanım için bana o kadar da çok gelmedi bahsettiğin rakam. bu motorlar 5000 - 6000 devir arasında bir duraklama evresine geçip, 6000 den sonrasında ruhu değişiyor o bilindik torkunu vermeye başlıyor. 6000'nin üzerindeki yeni ruh haliyle artık aşağıda kalan devirlere göre yakıt sarfiyatı başka bir hal alıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------
motorun da renk değişimi yapmak isteyenleri fikir olsun.
http://img208.imageshack.us/img208/3...toraf0053h.jpg
http://img811.imageshack.us/img811/6...toraf0038l.jpg
http://img708.imageshack.us/img708/3...toraf0039g.jpg
http://img600.imageshack.us/img600/6...oraf0040he.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/1...toraf0041y.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/219/fotoraf0051n.jpg[/QUOTE]
Cronix hocam, vidalar aynı ton olduğuna göre onlar da boyama galiba. öyleyse vidalar ve arka tutacaktaki yeni boya sağılıklı oluyor mu yoksa ufak sürtünmelerle kazınıyormu?
boya işini kendin mi hallediyorsun yoksa yaptırıyor musun?
Aynı sorunlara yakin bizim konuda onursakin var özelden bir mesaj at o buyuk ölcüde bu sorunları giderdi benim depomdada ezik var cok dert degil bence ama 2007 model moturu güzel bir boyatırsan sıfır gibi olur hem günesten dolayı solan rengide kendine gelir ;) tabi satarken full boyalı satmış olursun satmayı düşünürsen yakın zamanda yapma derim. Bende motoru yeni aldım daha fazla teknik bilgi veremiycem.
Aramıza hoş geldin facebook kullanıyorsan da http://www.facebook.com/groups/gt250/ bu adresten üye ol etkinlik falan oluyor istanbuldaysan ketılırsın.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
bu aralar comet'e bayağı reğabet var anlaşılan
en sonunda bende bugün comet sahibi oldum
10 dk oldu motordan ineli, hala mest olmuş durumdayım, uçuyorum
yahu bi motor bu kadarmı zevk verir, nasıl ivmeleniyor bir görseniz, diycem zaten çoğunuz biliyorsunuz
neyse lafı fazla uzatmıyalım.buluşup sizden birkaç fikir edinmem lazım. yarın resimleri atacağım.şimdilik görüşmek üzere...
Sevmek güzeldir sevmeyi biliyorsan motosiklet güzeldir sürmeyi biliyorsan...
Hayırlı olsun. Önemli bir kaza, bela yaşamadan güle güle kullanmanı temenni ederim.
http://www.hyosungmotors.hu/download...ice-manual.pdf
bunun aynısı mı? enjeksiyonlu modeller için ve linktekinden farklı ise isteyebilirim.
tekrardan merhabalar
Başlatma sorunu ile ilgili kimseden ses çıkmıyor, sanırım kimsenin başına gelmemiş başka :((
cemalkd arkadaş sonradan tekrar sormamış, acaba bu sorunu halledebildimi???
sorunu tekrar yazıyorum.
Motor vitesteyken marş almıyor. Arkadan Trrrr diye bir ses geliyor.
İstanbulda bir yerde 150 tl verip eski amortisorunu verip muadilini takiliyordu bir yerde en uygun o oluyor ama sağlıklı oluyor mu bilmiyorum. birde yurt dışından getirtite bilirsin kargo dahil 320tl falan ediyor gt650 amortisorude uyuyor benim motorda gt650 amortisoru var mesela sert ve yüksek oluyor ama bilginize...
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:05 ----------
Yardımcı olcak arkadaşlar vardır. Çok acele etme comet sayfası cok hızlı ilerlemiyor gt250r sayfasınada aynı soruyu sorabilirsin geyikten konu atlanmazsa orda da cevap veren cikar. ;)
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Sabit hocam benim bildiğim kadarıyla sıvılar şıkıştırılamaz kabul edildiği için basınç altında ısınmaz denebilir. Çok büyük basınçlar gerekir ki o da bizim frenlerde olmaz. Ustalardan ağız alışkanlığı hidrolik ısınmıştır diyoruz ama fren tutmaması genelde balata-disk ikilisinin ısınmasından kaynaklanıyor.. Hani belki aşırı zorlanır ve kötü bi tasarım da yapılmışsa kaliperlere yakın yerlerde bu ısı hortumun içindeki hidroliği kaynatabilir ki DOT4 için 230 derecenin üstünden bahsediyoruz. Böyle olunca hava yapmış gibi yumuşar fren kolu. Bu sıcaklığa hortumun dayanacağını da pek sanmıyorum... Yani özetle bana balata-disk ikilisi gibi geldi. Hele bi de organik balata varsa normal, uzun frenlemelerde düşük vitesle yardımcı olmak lazım. Aman diyim bi ara öne organik takayım dedim ses çıkarmasın diye, barbaros'tan aşağı inerken bi duramamışlığım vardır... Aynı gün gidip o orjinal diye sattıkları dandik sinterlileri geri taktım, en azından fren ısınsa da tutmaya başladı...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:18 ----------
Selam, benim ki hala aynı, vites boştaysa çalışıyor, viteste ve soğuksa çalışmıyor, bazen vitesteyken farı kapatırsam çalışıyor, viteste ama yeni stop etmişse çalışıyor ama vakit geçtikçe zorlaşıyor yine marş alması. Baya ilginç bi haldeyim yani =)) aküden şüpheleniyorum, marş motorunu döndürecek akımı veremiyor olabilir, vitesteyken ve debriyaj basılıyken hafif de olsa bi kavrama oluyor çünkü özellikle motor uzun süre durmuş ve yağ debrijay balatalarının arasından akmışsa.
o 25 kuruş konusuna gelince.... şimdiye kadar yaptığım yolun yarısını artçılı gitmeme rağmen 3,5 litrenin altındayım, Comet candır, yakmaz o kadar ) önce bi hızını düşür bi öyle bak, ama yine de bakım ister gibi.
Çok teşekkürler. Ben de boşta da çalışmıyor çok zorlayınca, aküyü bitiriyorum galiba. Akünün ömrü de bitmiş olabilir artık. biraz far açık beklersem tekrar çalıştırmaya kalkınca yemiyor :(
Bakıma sokacağım bu haftasonu, ankara izmir düşünüyorum yolda bırakacaksa yada 4 litrenin altına inmeyecekse arabayla gitmekte fayda var
bir de gösterge sorunum var, devir saati kırık. Onu nerden bulabiliriz, 2 aydır takip ediyorum sahibindeni bulamıyorum :(( korede falan da yok
şuraya bi bak: http://koreanbikeparts.com/index.php...ung-gt250.html
www.hyosungsource.com a baktınız mı?
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
yahu şimdi aklıma geldi, özellikle 3ry, ikinci el hatta sıfır bile olsa yeni aldığınız çok tanımadığınız motorlarla 140 km/s hızlara falan çıkmayın yahu... Önceki sahibi bi yerini idare etsin diye tamir ettirmiştir söylemez, ya da sıfır bile olsa üretim hatası olmuştur vs.. Eski modellerde kesici olmadığı için 12-13000 devirlere çıkıp krankı haşat edenler var mesela. O hızda dağılır eder bi yerler kitlenirse sonrası malum... En azından 1000-2000 km kadar bi huyunu suyunu keşfetmek lazım motorun...
baktım hocam. Out of stok, kalmamış :(
baktım hocam, orda hiç yok
Ama güzel bir haber :D hyosungparts.asia sitesinden stokta kalmış olan son devir saatini 78 dolara almış bulunmaktayım. 30 dolar olan kargo ücreti de sitede anlık oluşan bir hata ile 12 dolara indi :D :D :D
bu kadar şans olmaz, umarım sıkıntısızca gelir parça. Montajını kare kare koyarım
Aslında çok haklısın ama heves işte. Motoru alacağım zaman evime getirmeleri için anlaşarak aldım (hiç bilmiyordum sürmeyi). Sonra ders alacağım cumartesi sabahını beklemeden cuma akşam bindim motora, sağdan soldan duyduklarımla kullanmaya başladım motoru.
İlk 2 saat gerçekten izlemeye değerdi. Görüntüyü hızlandırsalar komedi filmi olurdu rahat. nasıl 29 beygir 150 kilo motoru zaptettim hiç bilmiyorum. bi kaç defa ucundan dönsemde hiç düşmedim.
2 gün sonra yavaş yavaş 80-90 görmeye başladım malum ankara: istanbul yolu eskişehir yolu, trafik yok, bol şerit var insanı dürtüyor :D
3. gün 155 gördüm eskişehir yolunda zira servisi kaçırmıştım, servisten on dakka önce vardım işe.
ama motoru yatırarak dönüyor muyum hayır. 2 ay oldu hala çok güzel değilse yol yavaşlayarak dönüyorum. çok güzelse 110 120 ile dönüyorum. daha 120 üstü viraja girmedim.
dediğim gibi tehlikeli bir duruma sokmuyorum yani kendimi :D bir de motoru almadan çok güvendiğim birine bakıma götürmüştük beraber, öyle tehlike yaratacak bir durum olsa görürlerdi diye düşündüm herhalde.
Uzun yol icin şöyle birşey düşünüyorum fikriniz denir? hem düşme takozu koruma demiri gibi iş görür.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)