Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Temmuz 2012, 19:06
#2941
reis007 adlı üyeden alıntı
İlk ilan tabikide. Ben geçen hafta başka bir marka motor aldım. Almasaydım bu siyah bendeydi şimdi emin ol... Kaçırma derim, eğer bir sıkıntısı yok ise
Reklamlar
-
12 Temmuz 2012, 19:48
#2942
bigkurt adlı üyeden alıntı
Konunun biraz dışında ama.
gt250 zincir almak istiyorum. d.i.d. marka. fakat kaç bakla alacağım bilmiyorum. Yardımcı olabilecek varmı ?
Servisler yardımcı olmuyor maalesef.
520-112 ayrıca illa did almana gerek yok.. EK da iyi bir zincirdir, ben kullandım 30.000 km kadar görevini çok iyi yaptı diyebilirim. hatta kawasaki de bu zinciri kullanıyor diye biliyorum..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
14 Temmuz 2012, 16:27
#2943
Arkadaslar merhaba,
Daha buyuk bir motor almayi planladigim icin motorumu satiliga cikardim. Asagidaki linkten detaylari gorebilirsiniz;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3579557/detay/
-
17 Temmuz 2012, 11:16
#2944
BSC adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun temiz gibi motorun.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
17 Temmuz 2012, 19:53
#2945
zenon adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun temiz gibi motorun.
tesekkurler, elimden geldigince iyi bakmaya calisiyorum.
-
18 Temmuz 2012, 15:37
#2946
arkadaşlar slm. diyerek başlayım konuya. bir süredir yoğunluğumdan dolayı siteye gelemiyorum. fırsat bulduk geldık konuları okuduk aklımızda kalan bir soruyu sormak istiyorum. motorum 2008 dıjıtal göstergelilerden. kontak anahtarını takıp ilk actığımda selamlamafaslında benzin göstergesinin yanında hararet göstergesi çıkmasına rağmen daha sonra kaybolmakta bu normalmidir. yoksa bendemı bır sıkıntı vardır. eğer normal değilse sıkıntı nerden dır nasıl halledirlir vs.vs.vs
chronix renk güzel olmuş kazasız dürüşler. o led farları kaça mal ettin ??
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
18 Temmuz 2012, 17:01
#2947
_oXXo_ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar slm. diyerek başlayım konuya. bir süredir yoğunluğumdan dolayı siteye gelemiyorum. fırsat bulduk geldık konuları okuduk aklımızda kalan bir soruyu sormak istiyorum. motorum 2008 dıjıtal göstergelilerden. kontak anahtarını takıp ilk actığımda selamlamafaslında benzin göstergesinin yanında hararet göstergesi çıkmasına rağmen daha sonra kaybolmakta bu normalmidir. yoksa bendemı bır sıkıntı vardır. eğer normal değilse sıkıntı nerden dır nasıl halledirlir vs.vs.vs
chronix renk güzel olmuş kazasız dürüşler. o led farları kaça mal ettin ??
hocam o dediğin elektrik tesisatı sigorta, akü ,beyin vs vs oynadığım da bende de çıkıp kayboluyordu..oluyor arada ve sıkıntı da yaratmıyor.. eyv hocam.. power ledler 8x3 watt, mercek, plaka ve devresi ile 60 TL'ye geldi..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
18 Temmuz 2012, 17:24
#2948
_oXXo_ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar slm. diyerek başlayım konuya. bir süredir yoğunluğumdan dolayı siteye gelemiyorum. fırsat bulduk geldık konuları okuduk aklımızda kalan bir soruyu sormak istiyorum. motorum 2008 dıjıtal göstergelilerden. kontak anahtarını takıp ilk actığımda selamlamafaslında benzin göstergesinin yanında hararet göstergesi çıkmasına rağmen daha sonra kaybolmakta bu normalmidir. yoksa bendemı bır sıkıntı vardır. eğer normal değilse sıkıntı nerden dır nasıl halledirlir vs.vs.vs
chronix renk güzel olmuş kazasız dürüşler. o led farları kaça mal ettin ??
Onu bende fark ettim ama sanırım göstergeler standart ve gt 650 ile aynı ve onda bu hararet göstergesi calışıyor. Hatta bizim motorada bir müşür koyup bunu aktif edebilirmiyiz diye konuşmuştuk :D sonra gereksiz olduğuna karar verdik.
Bir kactane de resim paylaşsaydın keşke
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
18 Temmuz 2012, 22:35
#2949
_oXXo_ adlı üyeden alıntı
arkadaşlar slm. diyerek başlayım konuya. bir süredir yoğunluğumdan dolayı siteye gelemiyorum. fırsat bulduk geldık konuları okuduk aklımızda kalan bir soruyu sormak istiyorum. motorum 2008 dıjıtal göstergelilerden. kontak anahtarını takıp ilk actığımda selamlamafaslında benzin göstergesinin yanında hararet göstergesi çıkmasına rağmen daha sonra kaybolmakta bu normalmidir. yoksa bendemı bır sıkıntı vardır. eğer normal değilse sıkıntı nerden dır nasıl halledirlir vs.vs.vs
chronix renk güzel olmuş kazasız dürüşler. o led farları kaça mal ettin ??
Arkadaşlarında belirttiği gibi enjeksiyonlu GT 250 ve 650 aynı gösterge panelini kullanıyor ve gt 250'de bu dijitler pasif. GT 250 enjeksiyonlu modellerde hararet göstergesine ısıyı bildirecek bir bir sensör yok. onun yerine enjeksiyon sistemine ısıyı bildiren bir sensör var. adı "ET sensor resistance (motor ısı sensörü)". motor bloğuna bağlı olan bu sensörle alakalı problem olursa dijital göstergende C15 hata kodunu görürsün. motor yüksek ısıya ulaştığında da tahminimce yine aynı şekilde C15 uyarısı verecektir.
ilgilenenler, GV 250 ve GT 250 için hazırlanımış servis onarım kitapçığına (ingilizce) bu linkten ulaşabilir.
ısı sensörüyle ilgili kısım 29. sayfada. ilk sayfalarda da hata kodlarının anlamları yer almakta.
-
19 Temmuz 2012, 00:13
#2950
Sonunda şu forumda iki kitap kurcalayan adama rastlayabildik.
Eyvallah hacı verdiğin güzel bilgiler için.
-
19 Temmuz 2012, 09:06
#2951
puser adlı üyeden alıntı
Arkadaşlarında belirttiği gibi enjeksiyonlu GT 250 ve 650 aynı gösterge panelini kullanıyor ve gt 250'de bu dijitler pasif. GT 250 enjeksiyonlu modellerde hararet göstergesine ısıyı bildirecek bir bir sensör yok. onun yerine enjeksiyon sistemine ısıyı bildiren bir sensör var. adı "ET sensor resistance (motor ısı sensörü)". motor bloğuna bağlı olan bu sensörle alakalı problem olursa dijital göstergende C15 hata kodunu görürsün. motor yüksek ısıya ulaştığında da tahminimce yine aynı şekilde C15 uyarısı verecektir.
ilgilenenler, GV 250 ve GT 250 için hazırlanımış servis onarım kitapçığına (ingilizce)
bu linkten ulaşabilir.
ısı sensörüyle ilgili kısım 29. sayfada. ilk sayfalarda da hata kodlarının anlamları yer almakta.
Dokumana gelişi güzel baktım da motorun her yeri sensor be :D telefona atim de serviste okurum artık :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
22 Temmuz 2012, 16:57
#2952
-
22 Temmuz 2012, 17:07
#2953
reis007 adlı üyeden alıntı
evet dostlar aranıza katılmama çok az kaldı, gittim linkteki ilan sahibi ile görüştüm.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9515308/detay/
motor bir kere sağ tarafına 20-30 km/h ile giderken düşmüş.oda şöyle olmuş.2 kişi binmişler ve hafif rampa iniyorlarmış.bi köpek karşılarına çıkmış ve korkmuşlar düşmüşler.toprağa düştükleri için fazla bişey olmamış.deponun sağ tarafında ve vites kutusunda biraz çizik var.km'si 4700 gösteriyor ama önceki arızalıymış 1700km civarı değişmiş.yani 6400civarı km'de ve mart 2011 trafiğe çıkışlı, fiyatı 5700TL olarak anlaştık, sizlerde onay verirseniz bu motoru alıyorum inş.
yorumlarınızı bekliyorum dostlar...
gayet temiz duruyor.. şimdiden hayırlı olsun arka amortisörü de kontrol ettiniz mi ? genel de en sıkıntılı yer orası oluyor
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
22 Temmuz 2012, 17:25
#2954
yok arkayı kontrol etmedim, ben en sıkıntılı yeri gösterge diye biliyordum, oda zaten değişmiş.
arka kompresörü nasıl kontrol ederim, bi sıkıntısı varsa nasıl anlarım...
Sevmek güzeldir sevmeyi biliyorsan motosiklet güzeldir sürmeyi biliyorsan...
-
22 Temmuz 2012, 18:01
#2955
reis007 adlı üyeden alıntı
yok arkayı kontrol etmedim, ben en sıkıntılı yeri gösterge diye biliyordum, oda zaten değişmiş.
arka kompresörü nasıl kontrol ederim, bi sıkıntısı varsa nasıl anlarım...
gösterge niye sıkıntılı anlatırsan sevinirim..arka amortisöre gelince yapacağın şey basit aslında arka tarafa bastırıp bırakacakın olduğu yerde kalıyorsa veya çok yavaş şekilde kalkıyorsa bozuk veya bozulma potansiyeli vardır.. ama şu da var bozuk olsa da olmasa da bozulacak orası kesin o yüzden kenara 350 gayme sırf bunun için ayır derim..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
23 Temmuz 2012, 04:11
#2956
Chronix adlı üyeden alıntı
gösterge niye sıkıntılı anlatırsan sevinirim..arka amortisöre gelince yapacağın şey basit aslında arka tarafa bastırıp bırakacakın olduğu yerde kalıyorsa veya çok yavaş şekilde kalkıyorsa bozuk veya bozulma potansiyeli vardır.. ama şu da var bozuk olsa da olmasa da bozulacak orası kesin
o yüzden kenara 350 gayme sırf bunun için ayır derim..
Ahmet'im yanlışın var sanırım yani Tamamı değilde bir kısmında, Arkadan bastırıp bıraktığında geri sekmesi ne Çok hızlı nede çok yavaş olacak, amorsitörün görevi de zaten geri sekmeyi azaltmaktır. Basıp bıraktığında gözle görülür bir direnç olması gerekiyor. Yavaş yavaş yukarı çıkması gerekiyor. 3 dakikada değil yalnız indiği kadar hızlı çıkmıyorsa sıkıntı yok.
-
23 Temmuz 2012, 09:12
#2957
-
26 Temmuz 2012, 09:27
#2958
Pazar günü zprlu bir inişten sonra ( arazi inşi yukardaki rasimleri olan gezi sonrası ) sürekli arka fren kullanmam gerekti ve indiğimde arka fren 0 turuyordu biraz mola verdik sonra frenler kendine geldi. UNdocab in onerisi hidrolik yagı fazla ısındıgı icindir şeklinde isizn fikriniz nedir?
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
31 Temmuz 2012, 02:14
#2959
gt250 ve gt250r konusunu birleştirseler nasıl olur? daha derli toplu olmaz mıyız? admiiinnn??? ve arkadaşlar???
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
-
31 Temmuz 2012, 10:04
#2960
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler