Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2001
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    zaten ducatiden esinlenerek bu şekilde bir tasarım düşündüm.ya arkadaş şu fotoğrafı niye koydun sen arkadaşlarıma bile izin vermiyorum streetfighter dan bahsetmeyeceksiniz.diye.. beni egzost araştırayım ..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2002
    onursakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Şehir
    bakırköy
    Motosikleti
    hyosung gt 250
    ahah kolay gelsin bu arada naptın çanta işini? ben sahibindende bugün bi tane buldum aldım yarın gelicek takıcam. yani takabilirim diye ümit ediyorum en azından

  3. #2003
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    vakit bulamadım. arada arkadaş kazığıda yedim durdum. bkz Undocab. bu arada ne aldın nerden aldın kaça aldın.?
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  4. #2004
    onursakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Şehir
    bakırköy
    Motosikleti
    hyosung gt 250
    aşağıdaki ilandakini aldım 80 tl. çok ucuz sayılmaz ama yaptırmakla uğraşamıycam o yüzden alıyım dedim.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2086247/detay/

    bi de bu var. başta bunu alıcaktım ama çok ağır taşımaz dedi o yüzden ötekini aldım.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0516106/detay/

  5. #2005
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    çok para be hacı, 200 300 zaten topcase için harcıyoruz bi de şu demir parçasına 80 100 TL istiyorlar.
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  6. #2006
    onursakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Şehir
    bakırköy
    Motosikleti
    hyosung gt 250
    bence de öyle ama daha ucuza da gidip koşuşturmak gerekiyo. verdim rahatladım anlıycağın

  7. #2007
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı onursakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence de öyle ama daha ucuza da gidip koşuşturmak gerekiyo. verdim rahatladım anlıycağın
    ben 80 tl'ye satmıştım yaptığım taşıma demirini,çok para değil; malzemesi,ustaya verileniydi,boyasıydı 40-50 lirayı buluyor zaten.ver 80'i kurtul
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  8. #2008
    harun1077 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    KYMCO SUPER8// Yamaha XJ6N'e Kasııyor.
    selam arkadaşlar,
    Yeni motor almayı planlıyorum kısa zamanda. Sıfır TVS Apache felan düşünüyordum. Şimdi de Hyosung GT250 Naked ler hoşuma gitmeye başladı.
    TVS den de kaliteli olduğunu düşünüyorum.
    Konuyu baştan sona okuyamadım malesef. Bir kaç sorum olucak.

    Konfor nasıl? Uzun yol yorar mı? Artçı için nasıl? Kalite olarak hiç bilgim olmayan bir marka kalitesi nasıl? Bu arada 2.El düşünüyorum.
    Örneğin bu motor KM MODEL ve FİYAT olarak iyi gibi. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...70852576/detay

  9. #2009
    heia2654 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Aralık 2011
    Merhabalar, artık ben de bir Comet'liyim.
    Ufak tefek sorunlarım var. Çoğu kişide çıktığını farkettim, çözenler ve bilgisi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim:

    1) Özellikle motor soğukken ve tam yağlanmamışken rölanti dengesiz ve olmadık yerde stop edebiliyor. Rölantide kendi halinde çalışırken çok olmasa da özellikle hafif gaz verip bıraktıktan sonra sıklıkla stop ediyor. Isındıkça azalıyor ama bu havalarda tam ısıtacak kadar da yol yapamadım açıkçası. Bir de 7000 devir civarı gaz kesme var tabi... Bujileri değiştirdikten sonra azaldı. Sebebi hakkında fikri olan var mı? Karışımla alakalı olabilir gibi geldi bana. Karbüratör temizliğinden olabilir mi? Egzos dumanında çok belirgin bir renk farkı yok.

    2) Arka silindirden subap vuruyormuş gibi bir ses geliyor... Bu da yine ilk çalıştırma sonrasında daha belirgin

    3) Motosikletin üzerinde profesyonel olduğunu sanmadığım bir egzos var. Sesi rahatsız edecek kadar değil ama zannedersem motora göre tasarlanmayan egzoslar ayar yapılsa bile çalışmaya olumsuz etki ediyormuş. Konuda bilgisi olan varsa sevinirim. Trafikte fark edilirlik açısından iyi ama yakıt tüketimini ya da motor ömrünü kötü etkiliyorsa orijinal egzosu takacağım.

    4) 100 sayfadır çanta bağlantı demirleri gidip gelmiş, elinde kalan, iyi yapan usta bilen özelden mesaj atabilir mi.

    5) Bi de tabi ağır tamiratları yaptıracak usta tavsiyesi lazım İstanbul'da, reklam sayılıyor mu bilmiyorum, özelden yazabilirsiniz

    Yardımlarınız için teşekkürler.
    Bu arada motosikletim 2006 model.

  10. #2010
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://p1.bikepics.com/2012/01/24/bi...336570-800.jpg

    şöyle bir egzost şekli özellikle cometlerde çok güzel duruyor..
    orjinal egzosun çok ağırlığı ve boyutu nedeniyle çift egzos yap ama orjinal egzos kullanma derim.Ağırlık dengesini bozabilir ve çok kaba duracağını düşünüyorum onun yerine performans egzos olarak satılan içi boş metal borulardandaha kısa (10cm) olsa daha iyi durur bence.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  11. #2011
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı cemalkd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, artık ben de bir Comet'liyim.
    Ufak tefek sorunlarım var. Çoğu kişide çıktığını farkettim, çözenler ve bilgisi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim:

    1) Özellikle motor soğukken ve tam yağlanmamışken rölanti dengesiz ve olmadık yerde stop edebiliyor. Rölantide kendi halinde çalışırken çok olmasa da özellikle hafif gaz verip bıraktıktan sonra sıklıkla stop ediyor. Isındıkça azalıyor ama bu havalarda tam ısıtacak kadar da yol yapamadım açıkçası. Bir de 7000 devir civarı gaz kesme var tabi... Bujileri değiştirdikten sonra azaldı. Sebebi hakkında fikri olan var mı? Karışımla alakalı olabilir gibi geldi bana. Karbüratör temizliğinden olabilir mi? Egzos dumanında çok belirgin bir renk farkı yok.

    2) Arka silindirden subap vuruyormuş gibi bir ses geliyor... Bu da yine ilk çalıştırma sonrasında daha belirgin

    3) Motosikletin üzerinde profesyonel olduğunu sanmadığım bir egzos var. Sesi rahatsız edecek kadar değil ama zannedersem motora göre tasarlanmayan egzoslar ayar yapılsa bile çalışmaya olumsuz etki ediyormuş. Konuda bilgisi olan varsa sevinirim. Trafikte fark edilirlik açısından iyi ama yakıt tüketimini ya da motor ömrünü kötü etkiliyorsa orijinal egzosu takacağım.

    4) 100 sayfadır çanta bağlantı demirleri gidip gelmiş, elinde kalan, iyi yapan usta bilen özelden mesaj atabilir mi.

    5) Bi de tabi ağır tamiratları yaptıracak usta tavsiyesi lazım İstanbul'da, reklam sayılıyor mu bilmiyorum, özelden yazabilirsiniz

    Yardımlarınız için teşekkürler.
    Bu arada motosikletim 2006 model.
    1-çok ince bir rölanti ayarı yaptırırsan sorun çözülür. çünkü haddinden fazla rölantiyi yükseltirsen bu sefer motor boş ta 3000 devirler de çalışıyor..bende de aynı sorun var ama alıştığım için çok dert etmiyorum..

    2.subap vurması değil, egzantrik zinciri vuruyordur. bu da genelde motorun yağsız kalmasından kaynaklı oluyor.ya gergi ile zinciri gerdireceksin (genelde gergi ile düzelmiyor) yine de şansını dene. ya da zincir ve gergi değişecek.. (200 tl masrafı var)

    3.ne takılı bilmiyorum ama dediğin gibi ise bir an önce o egzosttan kurtul..

    4.en son mesajlarda geçmiş, satın alacağın demir ile yaptıracağın demir maliyetinde çok fark yok ama zaman kaybı var. yani vereceğin 20 30 tl fazla para ile zaman satın almış oluyorsun.. internetten araştırıp bulursan onlardan almanı öneririm.

    5.bu çok zor bir soru. hep tavsiye üzerine gittiğim yerlerden hüsranla ayrıldım..yapılan hizmete karşılık istenilen ücrette pazarlık yapsanda aynı .. al paranı ver hakkını desen de aynı..şimdi şansımı C&C motor ile deneyeceğim tabi hala duruyorsa. o da hüsran yaratırsa daha ne diyeyim abi..

    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    orjinal egzosun çok ağırlığı ve boyutu nedeniyle çift egzos yap ama orjinal egzos kullanma derim.Ağırlık dengesini bozabilir ve çok kaba duracağını düşünüyorum onun yerine performans egzos olarak satılan içi boş metal borulardandaha kısa (10cm) olsa daha iyi durur bence.
    hocam, şimdi o şekilde yapıpta nasıl sonuçlar alırım bilmiyorum açıkçası yakıtta zarar ettirecek birşey yapmak istemiyorum.. zaten çift egzost yaparsam ağızlarını 2-3 mm kadar kapatmayı düşünüyorum...
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  12. #2012
    onursakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Şehir
    bakırköy
    Motosikleti
    hyosung gt 250
    Alıntı cemalkd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, artık ben de bir Comet'liyim.
    Ufak tefek sorunlarım var. Çoğu kişide çıktığını farkettim, çözenler ve bilgisi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim:

    5) Bi de tabi ağır tamiratları yaptıracak usta tavsiyesi lazım İstanbul'da, reklam sayılıyor mu bilmiyorum, özelden yazabilirsiniz

    Yardımlarınız için teşekkürler.
    Bu arada motosikletim 2006 model.
    Ne taraftasın bilmiyorum ama Emirgan boyacıköy'de Süleyman abi (ilbantekin) var. dükkanın ismi scooterist. vespa, gilera vs. servisi ama bunlar aldatmasın. ben arkadaş tavsiyesiyle gittim. bölgede tanınan saygı duyulan bi motorcudur (sadece usta değil yani). ben al abi eti senin kemiği benim dedim, bana çok daha lezzetli bi şekilde geri verdi fiyat konusunda başka yere gitmediğim için yorum yapamam ama işinin ehli olduğu kesin.

  13. #2013

    Üyelik
    01 Kasım 2011
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Honda Kinetic ZX 100 & Kymco Agility 125
    Arkadaşlar GT 250 naked kullananlar motoru tavsiye ederlermi? ne gibi kötü yanları iyi yanları var? yakıt tüketimi nasıl? düşüncem 2012 cbr 125r almayı düşünüyordum gelen zamdan sonra 7000 tl motora veremiceğim için sahibinden.com da denk geldi motor gözüme çok güzel göründü. 5000 tl birikmiş param var. izmirde hoşuma giden gt 250 nakedler oldu fiyatlarıda gayet makul. mart ayı gibi hava ısındığında almak için gidicem tabiki aklıma yatarsa bu konuda sizin fikirlerinizi bekliyorum.
    [B]Tek Kişi 79 Km/h, İki Kişi 76 Km/h, Üç Kişi 73 Km/h Dört Kişi 67 Km/h: Sen Neymişsin Be Kinetic... :bounce:
    Kymco Agility 125 9 Beygirlik 9.5 Nm Torkluk Mini Boss :mrgreen: [[COLOR="#FF0000"]Güvenlik İçin Kask Takın![/COLOR]:cat:] [/B]

  14. #2014
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Merhaba @sinanaydogan

    Sorularınızın cevabı bu konuda var. Daha ayrıntılı cevapları bulabilirsiniz. Yakıtı 3,5 litre ile 5,5 litre arası değişiyor. Bunda egzozun orjinal olup olmaması, enjeksiyon olup olmaması, karbüratör ise ayarlarının ne durumda olduğu gibi nedenlerden ötürü yakıt konusu değişkenlik gösterir. Tabi en önemli etken kullanım şeklidir.

    2. eli GT250R'lara göre daha güvenilir olduğunu düşünüyorum. Ama yinede çok iyi araştırmadan ve almayı düşündüğünüz motoru bilen birine göstermeden almamanızı öneririm. 2. el alınca öyle yada böyle masraf yapıyorsunuz. Sıfır gibi olmuyor yani. 5 bin liraya güzel motorlar alınır. Yüksek model tercih edin.

    Havalar ısındıkça fiyatlar yükselecektir. Elinizi çabuk tutun derim.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  15. #2015

    Üyelik
    01 Kasım 2011
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Honda Kinetic ZX 100 & Kymco Agility 125
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba @sinanaydogan

    Sorularınızın cevabı bu konuda var. Daha ayrıntılı cevapları bulabilirsiniz. Yakıtı 3,5 litre ile 5,5 litre arası değişiyor. Bunda egzozun orjinal olup olmaması, enjeksiyon olup olmaması, karbüratör ise ayarlarının ne durumda olduğu gibi nedenlerden ötürü yakıt konusu değişkenlik gösterir. Tabi en önemli etken kullanım şeklidir.

    2. eli GT250R'lara göre daha güvenilir olduğunu düşünüyorum. Ama yinede çok iyi araştırmadan ve almayı düşündüğünüz motoru bilen birine göstermeden almamanızı öneririm. 2. el alınca öyle yada böyle masraf yapıyorsunuz. Sıfır gibi olmuyor yani. 5 bin liraya güzel motorlar alınır. Yüksek model tercih edin.

    Havalar ısındıkça fiyatlar yükselecektir. Elinizi çabuk tutun derim.
    evet bende onu düşündüğümden havalar ısınmadan almayı düşünüyorum. benim yüksek modelli olması önemli değil 1.5 senelik kullanıcam başlangıç motoru olarak ondan sonra fz6,er6n yada cb600f gibi birşey alasım var. bi tane antalyada buldum motorun kmsi 26000 de depoda bi çöküklük var o önemli değil düzeltilip boyatılabilir başkada birşeyi yok motor 2006 model güzel gibi görünüyor. fiyatıda 3500 tl yazmış. daha aşa alınır mı bilmem ama 1, 1.5 senelik kullanacağım için 5000 tl gibi fiyatlar vermek istemiyorum.
    [B]Tek Kişi 79 Km/h, İki Kişi 76 Km/h, Üç Kişi 73 Km/h Dört Kişi 67 Km/h: Sen Neymişsin Be Kinetic... :bounce:
    Kymco Agility 125 9 Beygirlik 9.5 Nm Torkluk Mini Boss :mrgreen: [[COLOR="#FF0000"]Güvenlik İçin Kask Takın![/COLOR]:cat:] [/B]

  16. #2016
    onursakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Şehir
    bakırköy
    Motosikleti
    hyosung gt 250
    bi ustaya göstermekte fayda var ama başka bi problem yoksa 3.5 çok iyi fiyat.

  17. #2017

    Üyelik
    31 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT07
    Arkadaşlar Selam

    Geçen sene aldığım CBF 150 mi değiştirmenin vakti geldi diye düşünerek ve sezona hazırlıklı girmek için yaklaşık 2 haftadır bu motoru incelemekteyim araştırmalarım devam ediyor elle tutulur bişeyler öğrendim bu başlık altında.Ancak hepsini okumama imkanım yok.O yüzden affınıza sığınarak kolaya kaçıcam ve birkaç sorum olacak.

    * Bu motorlarda karbürator/enjeksiyon geçişi hangi modelden sonra gerçeklişiyor? Yada gerçekleşiyor mu ?
    * Bazı 2008 modellerde digital gösterge var.Bazı 2010 modellerde analog saatli göstergeler.Yani 2 tane aynı yıl üretilmiş motora bakıyorum birinde analog birinde digital gösterge var bunu anlamış değilim.Sonradan mı taktırılıyor acaba?
    *Kasinski diye bir motor markası heryerde(internette) karşıma çıkıyor ve gt250 nin tıpatıp aynısı.Bu motor hakkında bilgisi olan var mı ?

    Saygılar Teşekkürler

  18. #2018
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı StiF adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Selam

    Geçen sene aldığım CBF 150 mi değiştirmenin vakti geldi diye düşünerek ve sezona hazırlıklı girmek için yaklaşık 2 haftadır bu motoru incelemekteyim araştırmalarım devam ediyor elle tutulur bişeyler öğrendim bu başlık altında.Ancak hepsini okumama imkanım yok.O yüzden affınıza sığınarak kolaya kaçıcam ve birkaç sorum olacak.

    * Bu motorlarda karbürator/enjeksiyon geçişi hangi modelden sonra gerçeklişiyor? Yada gerçekleşiyor mu ?
    * Bazı 2008 modellerde digital gösterge var.Bazı 2010 modellerde analog saatli göstergeler.Yani 2 tane aynı yıl üretilmiş motora bakıyorum birinde analog birinde digital gösterge var bunu anlamış değilim.Sonradan mı taktırılıyor acaba?
    *Kasinski diye bir motor markası heryerde(internette) karşıma çıkıyor ve gt250 nin tıpatıp aynısı.Bu motor hakkında bilgisi olan var mı ?

    Saygılar Teşekkürler
    1-2008 yılının ilk yarı gelen modelleri karbüratörlü 2yarı gelen modelleri enjeksiyonlu yani 2008 yılında 2türlüsüde var 2008in 2yarısından bugune kadar olanlar enjeksiyonlu öncesi karbüratörlü anlıycanız 2-işte o bahsettiniz 2008üretimlerinde analog olanlar karbüratörlü dijital olanlar enjeksiyonlu olması gerekir 3-kasinski brezilyada satılan ismi yani ülkemizda stkanuni var brezilyanın stkanuni side kazanski
    StiF bunu beğendi.
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  19. #2019

    Üyelik
    31 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT07
    Teşekkür ederim ancak şöyle birşey var 2010 model olup anagol göstergeye sahip olan motorlarda var ?

  20. #2020
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı StiF adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim ancak şöyle birşey var 2010 model olup anagol göstergeye sahip olan motorlarda var ?
    trafiğe çıkışı 2010 dur belki yada değiştirmiştir orjinal 2010 cometler dijital göstergeli
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler