Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Kasım 2011, 01:54
#1921
onursakin adlı üyeden alıntı
ya bendeki bu şekilde ama metal. kırık parçası duruyo. kaynakçıya onu da götürcem ama büyük ihtimal olmıycak. yüzyüze değil, açılı yapışması gerekiyo ve çok küçük.
o olmazsa delerek yaparım o zaman, ama kısa olucak biraz. bi problem yaratır mı? bi de nerde deldircem onu da bilmiyorum
anlıycağın üzre baya bi acemiyim ben.
Bende sola devirip aynı pedalı kırdım. Ve başka bir ilde bayramın 1. günüydü açık hiçbiryer yoktu. bir matkap ile kırılan parçanın kalınlığında (hatırlamıyorum şimdi 10luktu galiba) delik açtım.
Önce bitane bildiğin uzun vida
yukarıda arkadaşın gösterdiği lastik varya onun kafasından biraz geniş bir pul, lastiğin kendisi, iki somun taktım deliğe geçirdim iki tane somun da diğer tarafa taktım.(2şer tane taktım ki birbirlerini sıksınlar diye) Şuanda hala aynı şekilde duruyor. Aklıma bile gelmiyor. Kırılan parça galiba pik döküm aluminyum bir ara arkadaşıma kaynak yaptırıcam ama olmasa da olur. 3 aydır bu şekilde kullanıyorum
---------- Post added at 23:51 ---------- Previous post was at 23:44 ----------
muratcan7 adlı üyeden alıntı
....
Ayrıca ben supersport alıp bileklerimin ve sırtımın ağrıdan kopacağına rüzgarla boğuşmayı tercih ederim. Ben 2 saat sadece 2 zorunlu mola ile İStanbul - Lüleburgaz Arası limitlerde geldim ve rüzgardan hiç şikayetçi olmadım.
Motorun sallanması için motorun balans ayarlarında sorun olması lazım. Gidon milinin gevşek olması lazım. Yoksa yapısal bir sorunu olmayan bir Hyosung GT250 Comet 180 ile de gitse yalpalamaz. Tabi bunlar iyi ısınmış lastikler ile düzgün yol için geçerli. Arka lastiğim çok kötüydü ilk aldığımda ve sollamalarda kıç tarafı yalpalıyordu . Lastikleri değiştirince zıpkın gibi oldu. Lastikler çok önemli .Pirelli Sport Demon Tavsiye ederim.
...
Trabzondan marşa basıp Samsunda durdum bileğim,sırtım bir yerim de ağrımadı. SS kullanmaya alıştığında bileklerine yüklenmemeyi öğreniyorsun.
---------- Post added at 23:54 ---------- Previous post was at 23:51 ----------
acemi60 adlı üyeden alıntı
Ohhaa ben 2011 GT250R'ı daha ucuza aldım. gidin R alın grenajları sıfırdan satın.Gidonları ön farı aynaları da satın dünya para tutuyo bunlar. Sonra ön tarafı Naked ile değiştirin. Daha ucuza bir naked makineniz olsun hem de ön taraf çift disk olsun. Arada inanılmaz fren mesafesi farkı var !!!
Bir gün arkadaşın Naked makinesini denedim kendi frenlerime alıştğım için onu da öyle sandım benim motosiklete göre motor durmuyodu fren yok sandım. (Arkadaşın frenleri sağlam bir sıkıntısı yok)
Reklamlar
-
28 Kasım 2011, 02:10
#1922
of senin durum daha feciymiş. allahtan bişi olmamış. yardım için teşekkürler. şimdi daha çok yattı aklıma.
-
28 Kasım 2011, 02:33
#1923
Anlattığım işlemlerin aynısını ben de yaptım. Bostancı'da kendi motorlarımıza bakım yaptığımız bir mekanımız var. İstersen gel, beraber yapalım iki dakikalık iş.
-
28 Kasım 2011, 02:40
#1924
ya aslında süper olur ama önce parçayı sökmem lazım, çünkü 1. viteste bakırköyden oraya gitmem imkansız yarın sökiyim, haftaiçi iş yüzünden gelemesem de cumartesi uğrarım mutlaka.
-
28 Kasım 2011, 02:44
#1925
Ayak ucuyla vites değişir aslında. Ben o şekil 30-40 km gitmiştim. Sürekli dur/kalk olursa sıkıntı olabilir tabi.
-
28 Kasım 2011, 02:57
#1926
yok ya ben hiç riske atmıyım. zaten acemiyim bi de onla uğraşırken girmiyim bi yerlere
-
28 Kasım 2011, 19:53
#1927
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5666230/detay/
Satılıktır arkadaşlar ilgilenen olursa numaradan veya burdan ulaşabilir..
-
06 Aralık 2011, 13:56
#1928
selam, bu arada haber veremedim ama bizim burda abi var o yardımcı oldu. teşekkürler ilgin için.
-
06 Aralık 2011, 16:39
#1929
Bugün 25bin bakımını yaptım. 22 bin küsürlerde yağını değiştirmiştim. 20-40 Castrol Actevo koydum. İçinde 15-50 Castrol vardı ve yağ filtresini değiştirmiştim. 1,9 litre yağ koymuştum. Değiştirdiğimde içinden 1,2 litre yağ çıktı. Filtrede falan kalanlarla en iyi ihtimal 600ml eksiltmişim. Yağ eksiltme sorunu olan var mı ? Daha önceki yağ değişiminde böyle bir sorunum yoktu. Son koyduğum yağdan şüpheleniyorum. 2 bin km sonra değiştireceğim bakalım ne durumda. Şu an 1,75 litre yağ koydum.
Yağ eksiltenler ne kadar eksilttiğini ve motorlarının kilometrelerini yazabilir mi ?
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
06 Aralık 2011, 17:39
#1930
2 kere yağ değiştirdim hiç eksiltme yapmamakta. 1.9 litre dıyorsun 250 Gt Cometlerin yağ haznesi 1.5 lt sen fazla koyuyorsun. Sıkıntı cıkartabılır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------
-
06 Aralık 2011, 17:53
#1931
Yandaki yağ gösteresine bakarak koyuyorum. Full çizgisinde. Yağ filtresini çıkartıp temizleyince biraz daha alıyor. Seviyeye göre koyuyordum. Biraz koyup bir kaç dakika çalıştırıp tekrar seviyeye bakıyordum. Eğer öyleyse fazla yağı atmış sanrım. Bu 4. yağ değişimim her seferinde seviyeye göre koydum hiç eksiltmemişti. Belkide son bakımdaki yağ miktarını yanlış hatırlıyorumdur.
s c r i b d.com/doc/34149832/GT250-R-Owner-Manual
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
06 Aralık 2011, 17:59
#1932
muratcan7 adlı üyeden alıntı
Yandaki yağ gösteresine bakarak koyuyorum. Full çizgisinde. Yağ filtresini çıkartıp temizleyince biraz daha alıyor. Seviyeye göre koyuyordum. Biraz koyup bir kaç dakika çalıştırıp tekrar seviyeye bakıyordum. Eğer öyleyse fazla yağı atmış sanrım. Bu 4. yağ değişimim her seferinde seviyeye göre koydum hiç eksiltmemişti. Belkide son bakımdaki yağ miktarını yanlış hatırlıyorumdur.
Motor üzerinde ki göstergeye bakarak koyuyorsan el kitabında belirtilenden fazla koyuyorsun. kitap ta yazan kadar koyduğun da yağ gösterge de Low'ın biraz üstünde kalıyor.Full'e yakın olursa 1.7 ile 1.8 oranın da yağ koymuş oluyorsunuz. neden bilmiyorum ama biraz fazla koyduğunuz da düşük devirde giderken motorun tadından yenmiyor .
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
06 Aralık 2011, 18:04
#1933
O zaman sürekli seviye kontrolü yapılmalı. Zaten mecbur 2 litre yağ alınacak artan yağı eksiltmelerde koyacağız. Kitapçıkta dediğine göre F çizgisinin 1 milim altı uygunmuş.
2 tane Cbf150 alıp kullandığım için yağ eksiltmeye alışığım Bakımdan bakıma yağına bakarak hata ediyoruz. Hergün bakamayabiliriz ancak haftada bir yağını kontrol etmek lazım. Motor sıcakken stop ettirilip birkaç dakika yağın süzülmesini beklediikten sonra seviyeye bakabiliriz. Tabi motorun dik konumda olması lazım. Yani tek başına kontrol biraz zor gibi görünüyor. Seviyeyi kontrol edeceğim bundan sonra sürekli.
@Chronix Evet Yüksek vites düşük devirle harika gidiyor.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
06 Aralık 2011, 19:11
#1934
fazlasıda Zarar , Azıda... kutuların yanındaki ölçeği kullanarak 1.5 koymanızı tavsıye ederim. Aksi taktirde yağ ısındıgında genleştiği için keçelere zarar verecektir. Sızıntılar olabılır
-
09 Aralık 2011, 13:28
#1935
Selamlar,
Benim lastik değiştirmem gerekiyor şu sıralar...
Çok yazılmış çizilmiştir ama arka lastikleri Enduro cadde lastiği tarzında kullanann var mı?
Misal :
Shinko 705 SERIES DUAL SPORT TIRE veya
Metzeler Tourance EXP 150/70 R 17 ARKA Lastik
teşekkür ederim...
-
09 Aralık 2011, 15:31
#1936
-
09 Aralık 2011, 16:29
#1937
selamlar arkadaşlar hyo 250 için lazım yada uzatma aparatı bilgisi olan arkadaşlar ricamdır yardımcı olabilirmisiniz
-
09 Aralık 2011, 17:06
#1938
muratcan7 adlı üyeden alıntı
Birkaç gün önce Vize'ye bir gezi yapmıştım. Ve o taraflarda tepe diyebileceğimiz yüksek ve çıkışı oldukça engebeli bir arazi var. Ve Hyosung ile çıkıp çıkamayacağımı denedim. Biraz zorlansamda cadde lastiği (Pirelli Sport Demon) ile çıkmayı başardım. Çimli yerlerde biraz patinaj yapsada uygun lastikler ve sizi destekleyecek bir artçı ile enduro olarak bir noktaya kadar kullanılabilir.
Yinede motorun ağırlığından ötürü gerektiği yerde tutabilmek güçleşiyor. O yoldan sonra eve gelince cross bike'lara bakmaya başladım
Asvalt dışı yolda kullanmayacaksanız düşündüğünüz lastikler son hızınızı düşürecek ve sürtünmeyi arttıcağı için yakıt tüketimini hızlandıracaktır.
Konu açılmışken çektiğim biraz resmi de paylaşmak isterim. Yolu vizeye düşenler vize kalesine, antik tiyatroya ve bu tepeye çıkmayı ihmal etmesinler
Teşekkür ederim paylaşım için...oralara o şartlarda çıkmak meşakatli iş...
Aslında bu tür motosikletin yanında ikinci olarak bir adet kross şart gibi geliyor....hayat doğada
bende ikinci olarak kross alacak durum olmayınca bari motorun kimliğiyle biraz oynasak olurmu dedik...
son hız ve yakıt sarfiyatına çok fazla etki edeceğini düşünmesemde fark olacağı kesin ama değermi tahlilini yapıyorum....eğer kararımı verirde kullanırsam burada paylaşırım sizlerle...
-
09 Aralık 2011, 18:19
#1939
selam arkadaşlar forum da yeniyim bana ayna yada uzatma aparatı ihtiyacım var bilgisi olan yada elinde olan varmıdır bil gi verebilirseniz sevinirim
teşekkür ederim
-
11 Aralık 2011, 03:15
#1940
Bugün gittim gördüm 2012 model motoru, tek kelime ile berbat. sorarım tasarımcılarına ne içtiniz be siz.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler