Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
09 Haziran 2011, 17:14
#1701
Arka jantım çok batıktı. Onu iyice temizledim. Motorumu cilaladım yıkadım pakladım. Yüzü gözü açıldı kızımın Zinciride hafiften yağladım.
Jant temizlemek için Arexons Ağır Yağ ve Kir Temizleyici kullanıyorum. Çok memnunum. Boyalı yüzeyleri aşındırabilir dikkatli olunuz. Cila içinde yine aynı markanın hızlı cila ve çizik gidericisini kullanıyorum.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Reklamlar
-
10 Haziran 2011, 01:46
#1702
Muratcan motorun elma şekeri gibi duruyor kardeşim, kaplama işi mükemmel olmuş bence. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin..
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
-
10 Haziran 2011, 02:29
#1703
Teşekkürler @Jakoben. Ufak tefek bazı yerlerde nazarlıklar oldu bile. Anahtar deydi sanırım. Hiç sorun etmiyorum. Bugün dışarı çıktım ve gideceğim yere kadar 4 bin deviri geçmeyeceğim diye kendimle bir iddia ya girdim. Ve 4 bin devri geçmeden her durumda yol alabildim. Gerçekten çok torklu bir makine. Kalkar kalkmaz 2 ye atıyorum bana mısın demiyor. Hatta 2 ile kalkıyorum bazen. O kadar rahat ki. Bu benzin pahalılığında bu yollarda alınabilecek en mantıklı makinalardan biri bu. Motorumuzun kıymetini bilelim.
Yıllardır hep 125-150 seviyesinde motorlar değiştirdim. Hep ne zaman büyüteceğim ben diye kendime soruyordum. Şimdi büyüttüm. İstediğim gibi 130-140 sabit istediğim yere gidebiliyorum. İlerde tarz değiştirmek istemez isem sıfırını almak isterim bu motorun. Gerçekten çok keyifli bir makina.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
10 Haziran 2011, 11:51
#1704
Muratcan benim en rahat ettiğim devir aralığı 6000-7000 devir arası. Alt devirlerde de olmakla beraber özellikle 5000-6000 devir arası motorda müthiş bir titreşim oluyor, ne zaman ki 6000devire geliyor titreşim bir anda kayboluyor ve motor adeta pürüzsüz bir sürüşe geçiyor. 6000 devire kadar olan bu titreşimi azaltmanın bir yolu olabilir mi sence?
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
-
10 Haziran 2011, 12:26
#1705
JAKOBEN adlı üyeden alıntı
Muratcan benim en rahat ettiğim devir aralığı 6000-7000 devir arası. Alt devirlerde de olmakla beraber özellikle 5000-6000 devir arası motorda müthiş bir titreşim oluyor, ne zaman ki 6000devire geliyor titreşim bir anda kayboluyor ve motor adeta pürüzsüz bir sürüşe geçiyor. 6000 devire kadar olan bu titreşimi azaltmanın bir yolu olabilir mi sence?
Dediğin devirlerdeki titreşim bende de var. Ama zinciri yağlayınca böyle bir sorunum olmuyor. Belki de psikolojik olarak daha az hissediyorum. Ama bu motorun karakteristik özelliklerinden biri sanırım. Çok kafaya taktığım bir şey değil. Son zamanlarda zincirimi daha sık yağlıyorum ondan hissetmiyorum. Sizde zinciriniiz yağlayıp gerginliğini kontrol ediniz.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
10 Haziran 2011, 17:26
#1706
JAKOBEN adlı üyeden alıntı
Muratcan benim en rahat ettiğim devir aralığı 6000-7000 devir arası. Alt devirlerde de olmakla beraber özellikle 5000-6000 devir arası motorda müthiş bir titreşim oluyor, ne zaman ki 6000devire geliyor titreşim bir anda kayboluyor ve motor adeta pürüzsüz bir sürüşe geçiyor. 6000 devire kadar olan bu titreşimi azaltmanın bir yolu olabilir mi sence?
Motosiklette başka bir sorun yoksa o titreşimi abarttıgınızı düşünüyorum. Ben 14.000 km gt 250 kullandım ve titreşimle ilgili bir şikayetim olmadı. Evet 5000-6000 devir arası titreşim oluyor 6000 devirde 2. karbüratör açınca titreşim kayboluyor. Hemen hemen her motosikletin böyle sevmedigi devir aralıkları olur.
-
10 Haziran 2011, 19:32
#1707
ELINT adlı üyeden alıntı
Motosiklette başka bir sorun yoksa o titreşimi abarttıgınızı düşünüyorum
. Ben 14.000 km gt 250 kullandım ve titreşimle ilgili bir şikayetim olmadı. Evet 5000-6000 devir arası titreşim oluyor 6000 devirde 2. karbüratör açınca titreşim kayboluyor. Hemen hemen her motosikletin böyle sevmedigi devir aralıkları olur.
Sanırım yanlış anlaşılma var. Motorumu çok isteyerek ve severek aldım ve fazlasıyla da memnunum. Daha önce çinli motorlar da kullandığımdan titreşimin ne olduğunu iyi bilirim. Bu motordaki titreşimin (5000-6000 devir aralığı hariç) Çin menşeli motorlardakiyle alakası yok tabi; çinlilerle kıyaslayınca titreşim yok denilebilir.
Ancak eğer özellikle 5000-6000 devir arası hissettiğim bu titreşimi yok etmenin bir çözümü de varsa onu da sormak ve öğrenmek isterim.
Kendi motorum hariç 4 adet farklı comet daha kullandım ve onlar da da 5000-6000 devir aralığı titreşim vardı. Sanırım bu makinaların karakteristiğinde olan bir durum bu.
Sizin de dediğiniz gibi 6000 devirde 2. karbüratörün açmasıyla gayet pürüzsüz bir sürüş başlıyor ve insanı mest ediyor.
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
-
10 Haziran 2011, 20:09
#1708
biraz titreşimde olsun yahu altınızda çalışan bi motor olduğunu anlamanız için iyidir
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
10 Haziran 2011, 21:33
#1709
JAKOBEN adlı üyeden alıntı
Sanırım yanlış anlaşılma var. Motorumu çok isteyerek ve severek aldım ve fazlasıyla da memnunum. Daha önce çinli motorlar da kullandığımdan titreşimin ne olduğunu iyi bilirim. Bu motordaki titreşimin (5000-6000 devir aralığı hariç) Çin menşeli motorlardakiyle alakası yok tabi; çinlilerle kıyaslayınca titreşim yok denilebilir.
Ancak eğer özellikle 5000-6000 devir arası hissettiğim bu titreşimi yok etmenin bir çözümü de varsa onu da sormak ve öğrenmek isterim.
Kendi motorum hariç 4 adet farklı comet daha kullandım ve onlar da da 5000-6000 devir aralığı titreşim vardı. Sanırım bu makinaların karakteristiğinde olan bir durum bu.
Sizin de dediğiniz gibi 6000 devirde 2. karbüratörün açmasıyla gayet pürüzsüz bir sürüş başlıyor ve insanı mest ediyor.
5600-5900 devir arasında en üst seviye titreşimi yaşarsınız,bunu kesebileceğinizi sanmıyorum ,çünkü 2. kelebek açılıyor o devirlerde.teknik konulardan anlayan (GKN) bir arkadaş açıklamasını yaparsa tam olarak bende anlayacağım.
benim comet'te de vardı aynı titreme
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
11 Haziran 2011, 23:15
#1710
Anladım. Demek ki zincirimizi devamlı bakımlı tutacak ve 5000-6000 devir arasını biraz hızlı geçip konforumuzdan da ödün vermeyeceğiz.
Build A Fire A Thousand Miles Away To Light My Long Way Home
I Ride A Comet My Trail Is Long To Stay Silence Is A Heavy Stone
-
12 Haziran 2011, 00:09
#1711
merhaba arkadaşlar geçen haftaki istanbul ziyaretimde kendime bir çift michelin pilot road 2 lastik aldım. lastiklerin ölçüsü 150 taban ama ölçtüğümde 168 geldi oradaki 160 taban lastiklerden daha kalındı zaten farketmiştim. lastikteki yol tutuşu mükemmel diyebilirim. almak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim. tarih olarakda 2010 üretimi...
-
12 Haziran 2011, 01:44
#1712
Bir talihsizlik başıma geldi. Motorumu durduğu yerde sağa düşürdüm. Tutmaya çalıştım ama 15-20 cm kala elimden kaydı. Hasar durumu sağ arka ayaklıklar kırıldı. Hem benim hem yolcunun. Onun dışında birşey yok. Depoda hiçbirşey yok tek baktığım orası oldu zaten. Orjinal ayaklıklara uçuk fiyatlar çekiyorlar. Ayaklık sonuçta. Uyumlu ucuz birşey alacağım.
Arka fren kolu kırılmadı ama o tutan üçgen kırıldı. Kaynak olur mu bilmem. Önce kaynağı deneyeceğim olmadı onuda almanın yolu göründü. Talihsizlik işte. Geceyi de böyle bir macera ile kapamış olduk.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
12 Haziran 2011, 19:25
#1713
Arkadaşlar bu motor hakkında yorum yapabilirmisiniz rica etsem..
Fiyatı iyimi mesela ben 5 bin lira teklif etmeyi düşünüyorum.
Km'si istediğim gibi..
Görüntüde yakından görmek gerekir ama temiz gibi duruyo..
Yada bildiğiniz 2008-09 düşük km'li comet varsa yardımcı olursanız sevinirim
[34 AY 0494] Büyükçekmece MT
-
13 Haziran 2011, 12:54
#1714
Emrah.ark adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motor hakkında yorum yapabilirmisiniz rica etsem..
Fiyatı iyimi mesela ben 5 bin lira teklif etmeyi düşünüyorum.
Km'si istediğim gibi..
Görüntüde yakından görmek gerekir ama temiz gibi duruyo..
Yada bildiğiniz 2008-09 düşük km'li comet varsa yardımcı olursanız sevinirim
Sanırım link koymayı unutmuşsun :D
-
13 Haziran 2011, 22:05
#1715
Arkadaşlar selam,
Forumu epeydir takip ediyorum ve 2011 modeller gelince sıfır bi makine almayı düşünüyorum. Fiyat 8.000 civarı olacak sanırım. Ne dersiniz, fiyatlar belki düşer diye sezon sonuna kadar beklenir mi?
Bir de açıkçası denemeden de almak istemiyorum. Bir günlüğüne motorunu kiralamak isteyen olur mu? Ya da bikaç saatliğine bile olur. Fiyat konusunda anlaşabiliriz.
-
15 Haziran 2011, 00:25
#1716
-
15 Haziran 2011, 22:22
#1717
slm arkadaşlar bu siteyle yeni tanıştım ve üye oldum..
bu sene motorlara fena halde merak sardım..
bu yaz 3000-4000 tl civarı bi motor alacağım muhtemelen..
aklımda hyo gt250 comet ve hyo rt125 var..
ikiside hoşuma gidiyo ama hyonun konyadaki servis durumu hakkında bi bilgim yok..
daha önce scooter vs. gibi motorlar kullanmışlığım var ama ilk vitesli motorum olacak..
servis ve diğer konularda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim..
herkeze selamlar..
-
16 Haziran 2011, 10:20
#1718
arkadaşlar makinama arka çanta demiri arıyorum. satmak isteyen veya yapılan bir yerin telefon numarasını bilen varsa benimle paylaşabilir mi ?
-
16 Haziran 2011, 10:42
#1719
panic adak adlı üyeden alıntı
arkadaşlar makinama arka çanta demiri arıyorum. satmak isteyen veya yapılan bir yerin telefon numarasını bilen varsa benimle paylaşabilir mi ?
evet aynı sorun bendede var bana aparat lazım Çağlayanda buldum ama gidince gördüm ki kötü yapılmıs yaptıra bileceğimiz biryer varsa bende katılmak isterim
-
16 Haziran 2011, 22:56
#1720
aslında iyi birer aparat yaptıran arkadaşlar ellerindeki aparatları bize satarak yardımcı olabilirler nasılsa kendileri tekrardan yaptırabilir. lütfen emeklerinizi esirgemeyin arkadaşlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler