6 tane balata vardı eminim ya
arkadaşın aldığından 5 tane çıktı 1 tane de normal taksak ne olur :p
2 ciddi alıcı var şuanda. Bu hafta içinde satılacak sanırım. Malesef satmam gerekiyor hala :(
Bu arada dün bir arkadaşımla Riva taraflarına dolanmaya gittik.
Bir virajda motoru yatabileceği son noktaya kadar yatırdım.
Yatabileceği diyorum zira sol ayakkabımın ucu asfalta sürterek hafifçe eridi
Ne oluyor dememle motou dikmem bir oldu..
Sonrasında durunca arka lastiği kontrol ettim sınıra daha hala bir parmak mesafe vardı.
Şimdi limit lastik değil, motorun kendisiymiş diye şaşırarak öğrenmiş oldum.
Ama gerçekten korktum çünkü parmak ucuma o an yerdeki bir şey denk gelse ciyuvv diye uçururdu herhalde.. Racing çizmelerindeki demir takviyeleri boşuna değilmiş
Neyse, virajlarda eğlenirken ayak uçlarını hafiften yukarı kaldırmak gerekiyormuş..
Comet sahipleri şöyle bir problemim var. Genelde motor soğukken yapıyor bunu. Yolda 2-3 vites hızlanmaya başlıyorum ancak devir sabit kalıyor. Fazla gaz verdiğimi hissediyorum ama bir türlu devirlenmiyor sonra 1 saniye sonra düzeliyor bu. Bu sorunu gidermek için bujileri değiştirdim. Benzin hortumunu, musluğu ve benzin filtresini değiştirdim. Hava ve yağ filtreleri değişti. Karbüratör temizlendi. Aklıma başka ne olabilir diye hiç birşey gelmiyor. Beyinden mi kaynaklı acaba ? Makinam senkron istiyor gibi geliyor. Düşük Rölanti'de saçmalıyor bazen.
Ayrıca emiş manifoltlarında küçük çatlaklar gördüm. Hava kaçırıyor mu emin değilim. Ne kadar fiyatı bilen var mı ? Sahibinden.com'da hyosung parçaları satan birine sordum 200 lira dedi. Biraz pahalı geldi bana. Fiyat konusunda bilgisi olan var mı ?
Küçük bir araştırma yaptım sorun ya bu emiş manifoltlarından yada beyinden kaynaklanıyor.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Bu arada motorumu satmaya karar verdim. Sıfırını alıp uzun süre binmek istiyorum Daha uzun süre bu topikteyim sanırım.
İlan no: #49073809
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Racing ve Naked kardeşliği siyah ve beyazın mükemmel uyumu Hizliupload.com
Eğitimde Özgürlüğe Hayır Diyenlere [B][COLOR="DarkRed"]HAYIR[/COLOR][/B]
uzun zamandan beri foruma bişeyler karalamıyordum. şimdi sanırım zamanı geldi.
makinanın genel bakımlarına başladım, iridium bujileri taktım, hava filtresi, yağ filtresi, yağ, değişti gaz telini değiştirdim komple, lastik siperişlerim hala gelmedi fuarda continentalleri inceledim çokda hoşuma gittiler açıkcası ama needense ithalatında bir sorun varmış o sebeple beklemedeler bende dunlop almaya karar verdim. son olarakda ön tekere bir disk daha ekliyorum kanuniden ön fren merkezi ve fren hortumlarını istedim ancak disk için uçuk bir para istediler bende çıkma bir disk buldum işlemleri bitince buraya fotolarını eklerim.
Disk ekleme işleminden sonra frenaj'a büyük bir etkisi olup olmadığını yazarsanız sevinirim. Bende aynı işlemi yapmayı düşünüyorum.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
sayın comet kullanıcıları, sizden rica etsem, herkes motosikletinin videosunu siteye koyabilir mi? comet'lerin seslerini merak ediyorum, farklı egzoz takanlar varsa onlar da eklesinler lütfen. çok güzel olur bence.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:50 ----------
bir de arkadaşlar cometine 3'lü çanta bağlayan var mı?varsa sorunlarla karşılaştılar mı? denge, artçı rahatsızlığı vs. gibi
Ömrüm, hayatım... Başak'ımmm...
3'lü çanta kullanmıyorum ama dengede bir problem yaşatacağını sanmıyorum. Arçının rahatsız olup olmaması yan çantaların nasıl konumlandırıldığı ile ilgili. Topcase'de sırt dayama yeri varsa çok rahat edilir.
Smokehead egzoz kullanıyorum. Sesinden çok memnunum. Kameram olmadığından çekemiyorum videoya. En kısa zamanda paylaşmaya çalışacağım.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Bugün senkron ayarını yaptırdım. Arka silindir biraz geriden geliyordu. Şimdi daha performanslı oldu gibi hissediyorum. Gaza tepkisi daha iyi olmaya başladı. Yakıtın da düşeceğini tahmin ediyorum.
Bu arada bu topic iyice uyuyor vallahi. Comet sahipleri gezmekten yazamıyormu acaba
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Smokehead Egzoz'un sesi. Kısa bir video oldu. Fikir vermesi açısından ekledim.
http://www.youtube.com/watch?v=rK_mE1AcoZE
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Teşekkürler. Önceki tiger egzozumun üzerinde susturucu vardı ama nedense Tiger egzoz çok ısınıyordu. Smokhead sanki yakıt tüketimimi düşürdü. Kesin bir değer veremem 100 km de 4 litre civarında diyebilirim. Bu 100-120 km süratleri arasındaki değer. 140-160 arası biraz fazla yakıyor. 5 litre yakıyor diyebilirim. Ancak dün senkron ayarı yapıldı. Arka silindir bir hayli gecikiyordu. Şuan yüzde 20 performans kazandım diyebilirim. Yakıtın düşeceğini tahmin ediyorum.
Satma konusunda pek satılsın istemiyorum aslında. Çünkü çok masraf yaptım. Zaten biraz daha masraf yaparsam satmaktan vazgeçerim.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Bugün yağ değiştirmek için servise gittim. Ancak usta karter tıpasının biraz yalama olduğunu söyledi. Tornada diş açtırmak için götürdü. Diğer kısmı söktüğünde debriyaj balatasının kırılmış olduğunu gördü.Neyseki parça egzantirink zincirinin oraya gidip motoru kitletmeye sebebiyet vermemiş. 140 lira debriraj balatası spariş edildi. Yağ olarak PO 15W50 koyduk.
Yağ değiştirmeye karar vermeseydim böyle bir sorun olduğunu belkide görmeyecektim ve krank kıracaktım belkide. Motoru satmaktan vaz geçtim. Ne varsa yapıp uzun süre bineceğim.
Ben krank kırmanın sadece redline'da yağlamadaki düzensizliğin sonucu olduğunu düşünüyordum. Meğer debriyaj balatasının kırılmasıda aynı şeye sebebiyet verebiliyormuş.
Yinede motoru aldığıma hiç pişman değilim. Çok severek biniyorum. Ancak ikinci el alacaklara benim yaşadıklarımı düşünerek almayı düşünüğü makinayı bir ustaya göstermeden almamalarını öneriyorum.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)