Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1541
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Lastiğin arkaya çok su fırlatması aslında güzel bir şey. Lastiğin su kanallarının işini iyi yaptığını gösteriyor. Çözüm olarak topcase takınız, miss


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1542
    ferhatdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başlıkta ses seda yok..
    Ben gene de değişiklikleri yazmaya ve görüntülemeye devam edeyim

    Bugün TEX marka topcase satın alarak ( 50 TL) montajını gerçekleştirdim.Kendisi küçük ama kaskımı içine alabilecek kadar da büyük. En önemlisi, artçı için bir sırt dayama yeri oluşturdu ki benim için önemli meselelerden birisi idi bu..
    İçine becerebilirsem fren/stop ışıklarına entegre bir led sistemi döşemek gibi procelerim var
    Buyrun, yakışıp yakışmadığı konusundaki fikirlerinizi paylaşın..


    abi hayırlı olsun motorun sana yetişemiyoruz maaşallah çanta küçük olmuş azda olsa, çanta yoksa insan yavrusu gibi gezdiriyor kaskını .

  3. #1543
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Evet lastiklerin işini yaptıgına şüphe yok ama arka çamurluk işini dogru yapmıyor

    Bu arada topcase'yi naked motosiklete yakıştıramadıgımdan dolayı hiç düşünmedim ama enduro motosikletim olsa ilk alacagım aksesuar kesinlikle topcase olurdu.Ufacık bir poşedi dahi taşırken sorun yaşıyorum.

  4. #1544

    Üyelik
    16 Nisan 2011
    Şehir
    Ladik/Samsun
    Motosikleti
    Mondial 150 MC Orange
    Alıntı ferhatdm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum sahibinden,e bak bulursun sürüsüne bereket var sana yakın bulursan temiz yakala hemen

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:15 ----------



    abi bu soyledıgın çamurluk modifisi yada guzel gorunmesı adına sokulen parça olmaması halındemi oluyo
    abi hepsine hergün bakıorum ama ordan başka sizin bldiğiniz gördüğünüz warsa die size danışmak istedim

    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugrahan55 30.000 km de 2006 model masrafsız bir 250 comet var. Lastikler yeni degişti. (metzeler), zincir dişli degişti(did), akü degişti ve diger rütin bakımlarıda düzenli olarak yapılıyor. Fiyat olarakta 4000 tl civarı.

    ---------------------------------------------------------------------------------

    Bu arada arkadaşlar bizim 250 hyo'ların arka tekerden ne su geliyormuş yahu. Geçenlerde hafif yagmura yakandım aslında yakalandımda sayılmaz yola çıkarken yagmur kesip güneş açmıştı ama yolda kalan su bana yetti
    Arka tekerden gelen yagmur suyu oldugu gibi sırta ordan da süzülerek malum bölgeye gidiyor. Yol boyunca hertaraf kupkuru ama orası fena ıslandı. İşin ilginç tarafı bu güneşli havada oluyor.

    Hyosung plakalıgın açısını 2-3 cm degişse veya uzatsa bu sorunu yaşamazdık. Zaten arka tekerin plakalıktan taştıgı bariz bir şekilde belli oluyor.
    elint abi kmsi fazla gldi biraz max 15000-20000 arası düşünüorum

  5. #1545
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Merhaba Hyosung sahipleri. Bende sizlerin arasına katılmak istiyorum. 2. el Comet alacağım. 2. el alırken nelere dikkat etmeliyim? Bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim. Topiği hemen hemen tamamen okudum. Kendi motorumun satışını bu hafta yapıyoruz bir aksilik çıkmaz ise. 2. el beni biraz korkutsada bütçem belli. Herkese şimdiden teşekkürler ve keyifli sürüşler dilerim.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  6. #1546

    Üyelik
    07 Ocak 2011
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    ST KANUNİ 250 COMET
    slm comete tutku ile baglanan arkadaşlar...comete sahip olmak bir ayrıcalıkdır...engin arkadaşım her zaman oldugu gibi bana göre tabii diger arkadaşları bilemem ama bence gayet güzel olmuş comete ne yaparsan yap yakışmaması zaten imkansız gibi bir şey

  7. #1547
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Sonunda Hyosung 'uma kavuştum arkadaşlar. 2005 model 20 bin kmde. Ufak tefek ekmsikleri var ama zamanla gidereceğim. Mekaniğinde hiçbir sorunu yok. CBF 150 mi satıp üzerine ekleyerek aldım bugün. Gerçekten çok mutluyum. Hiç bu kadar güçlü olacağını düşünmüyordum.Üzerinde Givi çanta ve Tiger egzoz geldi. Tiger'in sesi gerçekten harika. Makinenin performansına diyecek yok. Zorlanmadan 150-160 a çıkıyor. Torku hiç kaybetmiyor. Bu makineye sahip olan ve olmak isteyen herkese selam gönderiyorum.

    İşte fotoğraflar.




    Yapılanlar: Yağını değiştirdim. Aküsünü değiştirdim.
    Yapılacaklar : Arka sele kaplanacak. Karbüratörler temizlenecek. Senkron ayarı yapılacak. Ön lastik değişecek. Debriaj maneti kırık o değişecek. Yağ filtresi hiç değişmemiş. Bir sonraki yağ değişiminde onu değiştireceğim.Deponun rengi solmuş o boyanacak.
    Daha sonra yapılacaklar : Arka lastik değişecek. Zincir değişecek. Bujiler değişecek. İyi bir far ampulü takılacak. Fren balataları gözden geçirilecek. Ön tekerleğe bir fren diski daha atabilirim. Fren merkezi değişmesi gerekecek.

    Şimdilik aklımda olanlar bunlar. Herkese şimdiden teşekkürler.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  8. #1548
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    @ muratcan7
    Hayırlı olsun. Kırmızı comet eyidir

    Ama zorlanmadan 150-160 'ı görüyorsa ya ,ibren bozuk ya da motorla oynanmıştır..Gitmeye gider ama zorlanmadan gitmez, düzde gitmez.. 140'tan sonra çok net bir şekilde kasmaya başlıyor motor..

    O hızlara her marşta ulaşmaya uygun değil motorun aman zorlama diyeyim öncelikle..

    Bahsettiğin değişimlerden boya işini ve fren merkezi + disk işini en sona bırak bence. Öncesinde motorun yürüyeni ile ilgili masraf çıkarsa diye elinde para tut. Gerisi hallolur bir şekilde..
    Yağ filtresinin hiç değişmemesine sadece ÇÜŞ derim ben. İllaki değişmiştir veya değişmemişse de bir dahaki yağ değişimini falan beklemeden acilen hallet o işi. Büyük risk altında motor demek oluyor bu..

    Tekrardan hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmanı dilerim

  9. #1549
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet lastiklerin işini yaptıgına şüphe yok ama arka çamurluk işini dogru yapmıyor

    Bu arada topcase'yi naked motosiklete yakıştıramadıgımdan dolayı hiç düşünmedim ama enduro motosikletim olsa ilk alacagım aksesuar kesinlikle topcase olurdu.Ufacık bir poşedi dahi taşırken sorun yaşıyorum.
    poşet taşımak gerektiğinde ben aynaya asıyorum, tabi çok ağır değilse vede içinde grenajı çizecek bir şey yoksa..

    tabi bunu yaptıktan sonra etraftan garip bakışlar geliyor

    @muratcan: hayırlı olsun
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  10. #1550
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    @Osbourne ve @overcloud

    Teşekkürler öncelikle. Direk 150-160 ı görmüyor tabiki. 120 ye kadar sorunsuz çıkıyor. Sonra 140 ve dediğin kasma gerçekleşiyor. Yolun durumu ve rüzgara göre 150-160a çıkıyor diyebilirim. İstanbuldan dönüşümde köprüyü geçip otoyola girdikten sonra inanılmaz bir rüzgar vardı. 120-130 sabitleyip gidebildim. Daha hızlanmak için vites düşürmem gerekiyordu.

    Hyosungsource'a girip birkaç şey almam gerekiyor. Öncelikle muayeneyi ve sigortayı halletmem gerekiyor. Boya işi acil değil zaten. Biraz önce tekrar denedim ve ikinci diske gerek olmadığını gördüm. Yüksek süratlerde bile kombine fren çok iyi durmamı sağlıyor.

    Ön lastik berbat durumda. Yarın ilk iş onu değiştiriyorum. Senkron ayarına gerek varmı yok mu bakacağız. Ama karbüratörlerin temizlenmesi gerek diye düşünüyorum. Çünkü bazen gaz yememezlik yapıyor. Makinayı 300 km kadar kullandım belki 3 defa yapmıştır . Bir an gaz yemiyor hissi uyandırıyor. Ayrıca gece çıkınca fark ettim içindeki ampul kendisini bile aydınlatmıyormuş. Kısa uzun hiç fark etmiyor. Yarın osram nightbreaker bulabilirsem alacağım yoksa onda spariş edeceğim.

    Yağ filtresinin hiç değişip değişmediğinden emin değilim. Usta değişmemiş gibi dedi. Balata spreyi ile temizlendi ama şöyle bir 1500-2000 km sonra değiştiririm yağını. O zaman filtreyi de değiştiririm.

    Biraz masraf yaptıktan sonra benim için iyi bir geçiş makinası olacaktır. Gerçekten elinin altında güç olması, gaz açtığında uzayabilmen harika bir duygu.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  11. #1551
    yesilkoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    istanbul/bakırkoy
    Motosikleti
    hyosung gt 250 comet
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Osbourne ve @overcloud

    Teşekkürler öncelikle. Direk 150-160 ı görmüyor tabiki. 120 ye kadar sorunsuz çıkıyor. Sonra 140 ve dediğin kasma gerçekleşiyor. Yolun durumu ve rüzgara göre 150-160a çıkıyor diyebilirim. İstanbuldan dönüşümde köprüyü geçip otoyola girdikten sonra inanılmaz bir rüzgar vardı. 120-130 sabitleyip gidebildim. Daha hızlanmak için vites düşürmem gerekiyordu.

    Hyosungsource'a girip birkaç şey almam gerekiyor. Öncelikle muayeneyi ve sigortayı halletmem gerekiyor. Boya işi acil değil zaten. Biraz önce tekrar denedim ve ikinci diske gerek olmadığını gördüm. Yüksek süratlerde bile kombine fren çok iyi durmamı sağlıyor.

    Ön lastik berbat durumda. Yarın ilk iş onu değiştiriyorum. Senkron ayarına gerek varmı yok mu bakacağız. Ama karbüratörlerin temizlenmesi gerek diye düşünüyorum. Çünkü bazen gaz yememezlik yapıyor. Makinayı 300 km kadar kullandım belki 3 defa yapmıştır . Bir an gaz yemiyor hissi uyandırıyor. Ayrıca gece çıkınca fark ettim içindeki ampul kendisini bile aydınlatmıyormuş. Kısa uzun hiç fark etmiyor. Yarın osram nightbreaker bulabilirsem alacağım yoksa onda spariş edeceğim.

    Yağ filtresinin hiç değişip değişmediğinden emin değilim. Usta değişmemiş gibi dedi. Balata spreyi ile temizlendi ama şöyle bir 1500-2000 km sonra değiştiririm yağını. O zaman filtreyi de değiştiririm.

    Biraz masraf yaptıktan sonra benim için iyi bir geçiş makinası olacaktır. Gerçekten elinin altında güç olması, gaz açtığında uzayabilmen harika bir duygu.
    hayırlı olsun tekerınız duz bassın kazasız belasız surusler dılerım darısı basıma motor sahıbınden.com da ılanı vardı sanırım resımler yabancı gelmedı umarım hesaplı almıssınızdır tekrar hayırlı olsun

  12. #1552
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Arkadaşlar bu 2011 modellerin ne vakit satışa sunulacağını biliyor musunuz? Osbourne hocam sen ara sıra mağza-dükkan felan uğruyosun diye biliyorum, hiç duyum aldın mı?

    Aslın sormak istediğim şey 2011 modellerde ne farklar olacak? Kasanın biraz makyajlandığını biliyorum ben. Teknik-taktik) olarak bir değişiklik olacak mı?
    #sürenadam

  13. #1553
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Hyosung yazacak olması en büyük fark olsa gerek Egzantrik zinciri sorunluymuş. Umarm yeni modellerde köklü bir değişim ile bu sorunu giderirler.

    Bu arada Ön lastiği değiştirdim. Bridgestone Battlax 120 70 17 taktım. Ön gayet iyi oldu. Ön far ampülü ve park ampülünü değiştirdim. 100 'lük beyaz halojen ampul taktım. Gayet güzel. Akşama resimlerini çekip koyarım. Lastikleri de test etmedim.

    Karbüratörde tortu olduğundan şdüpheliydim. Suyunu saldı usta. Gri renkli bir sıvı aktı. Şimdi gayet iyi. Yavaş yavaş topluyorum makinayı. Birazdan sigortasını yaptıracağım. Bu hafta içi de muayenesini yaptırıp ruhsatı çıkartınca tam olacak.

    Hyosungsource'dan manet, yağ filtresi spariş etmem lazım. Birde iyi bir korna. Şimdilik idare etsin muayeneden geçsin diye bir korna taktım ama hoşuma gitmedi.

    Tiger'in içerisine el yapımı susturucu koymuşlar. Çıkmıyor bir türlü. Tok ses vermesini de engelliyor. Muayeneden geçsin diye uydurmaya çalışmışlar sanırım. Onuda elden geçirmek lazım.

    Usta 10-40 yağı beğenmedi. Çok ince dedi. 1000 km sonra 15-50 koyacağım. Gaz açarken benzine acımıyoruz ama yağı çok görüyoruz bazen. İyi bir yağ da koyacağım. Hem yağ filtresi değişir. Hemde iridyum buji alabilirsem orjinal ngk çok daha randımanlı olacaktır.

    Herşey yolunda arkadaşlar. 4 farklı ustaya gösterdim hepsi çok beğendi. GT250R 'ı denemiş bir usta "denediğim R çöp gibiydi , ne gidişi var ne çekişi " şeklinde söyleyince sevindim iyi bir makina aldığım için.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  14. #1554
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    ipone yada motul gibi kaliteli yağları kullanmanı öneririm. litresi 10 - 15tl olan ucuz castrol yağlardan uzak dur.

    eğer imkanın varsa senkron ayarını hemen yaptırmaya bak ve bujileri değiştir.

    yağ değişimiyle birlikte filtreyide değiştirirsen cillop gibi olur.

    comet için bir kriter olur mu bilmiyorum ama bende 10/40 yağ kullanıyorum, gerçi ninjalar su soğutmalı, cometerde ise yağ radyatörü var. bu yüzden usta haklı olabilir.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  15. #1555
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Mobilin yağlarını beğeniyorum. Eski motorumada mobil kullanıyordum.Shell de olabilir. 1,6 litre yağ alıyor zaten. Yağ filtresi spariş edeceğim. Beraberinde buji de değişimi de yapabilirim.

    Lastiğin fotoğrafı ve kaplattığım arka koltuğun resmi. Koltuğu 10 liraya kaplattım. Çok güzel oldu.



    Ayrıca radyatöre baktığımda hava yapraklarının eğik ve yıpranmış olduğunu gördüm. Onları elle düzeltmemi önerdiler. Boş bir zamanda onu yapmayı düşünüyorum.

    Daha bir kaç gün oldu alalı ama isteyenler oldu. İyi bir fiyat veren olursa satıp sıfırını alabilirim. Alamazsam da sorun değil Sezona motorla girdim önemli olan bu.

    Ayrıca muayenede nelere dikkat ediyorlar ? Egzoza el yapımı susturucu koymuşlar. Gaz açmayınca pek ses çıkartmıyor. Acaba sorun çıkartır mı muayenede?
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  16. #1556

    Üyelik
    07 Ocak 2011
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    ST KANUNİ 250 COMET
    comet ailesine hoş geldin muratcan..yeni motorun hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız sürüşler...comete sahip olmak bir '''AYRICALIKTIR'''

  17. #1557
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Hoşbulduk. Teşekkürler

    Evet çok ilgi çeken bir makina. Tek comet sahibi de benim yaşadığım yerde. R modeli 1-2 tane var ama onlarında ne kadar düşüp kalktığı belli değil.

    Bundan sonra bu topikte aktif olmaya çalışacağım. Diğer comet sahipleri de uyumasınlar Havalar gerçi bir düzelmedi gitti ama yazın gelmesi yakındır. Birşeyler organize edelim diyorum.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  18. #1558
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Usta 10-40 yağı beğenmedi. Çok ince dedi. 1000 km sonra 15-50 koyacağım. Gaz açarken benzine acımıyoruz ama yağı çok görüyoruz bazen. İyi bir yağ da koyacağım. Hem yağ filtresi değişir. Hemde iridyum buji alabilirsem orjinal ngk çok daha randımanlı olacaktır.
    Motosiklette 10-40 dan şaşmamalısın hatta racing kulanıyorsan 0-40

    15-50 devırlı motorlara kalın gelebilir. Tavsiye etmem.

    Hatta ustana güvenme benzinliğe git 10-40 BP yada Castrol al
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  19. #1559

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    güzel motor

  20. #1560
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    15-50 Yamalube kullanmayı düşünüyorum. Islak debriyaj için tavsiye edilen bir yağmış. Fiyatı da uygun.10-40 ince bir yağ. Devirli motor daha çok ısınır. Yağ da daha çok ısınarak incelir. Kalın yağ koymak daha mantıklıdır. 15-50 benim için ideal gibi görünüyor.

    Ayrıca üzerindeki egzozu değiştireceğim. İzmirden Halil usta ile görüştüm. Yakın zamanda ondan Trioval içi güçlendirilmiş ve silencer'i olan bir egzoz sparişi vereceğim. Bu segmentteki makinalara bin liraya yakın para verip marka egzoz almanın ses açısından faydalı olmayacağını düşünüyorum. Sonuçta motorun çıkışı belli gücü belli.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler