Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1521
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R ile naked arasında oturuş pozisyonu ve rahatlık açısından dağlar-taşlar kadar fark var..
    R modeli tipik bir ss motor formunda. Öne eğilip depoya yapıaşrak sürüyorsun. Naked olan comet te ise gayet dike yakın bir otorum söz konusu.
    Uzun yol için racing bir makine zaten düşünülmemeli rahatlık açısından. Comet, R modele göre rahatlık açısından beş,on gömlek üstündür.

    Çift disk gereksiz bana kalırsa. Zira 250 cc olan R ve comet modellerinin en yüksek süratleri tek diski kaldırır durumda. Her ne akdar çift disk güvenli frenaja olumlu katkı sağlasa da bence gereksiz. Sadece disk takmakla kalmayıp fren merkezini de değiştirmek egrekecek ki bir sürü masraf.
    Bunlar yerine direk 650 cc lik olan model alınabilir.

    Comet gidonu takılmış bir R model nasıl görünür bilemedim şimdi ama nakedı varken ne gereği var diye düşündürdü beni açıkçası
    Kafayı ful değiştirmeyi düşündüm :p
    asıl mesele şu
    1-) 2011 comet istiyorum ama hala gelmedi.
    2-) gözüm sürekli R modele kayıyor.


    aslında ben sezonda 3-5 defa uzun yola çıkarım diğer zamanlarda şehir içi takılırım.
    Şehiriçinde R şehirler arasında comet olmasını düşünerek bunları saçmalıyorum.
    Acaba olabilirmisini düşünüyorum
    R dan comete çevirirken bi gidon, ön far tamam oldu gibi olmuyor mu :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1522

    Üyelik
    06 Kasım 2010
    Şehir
    ist/g.o.paşa
    Motosikleti
    gt250R Siyah
    sen comet al sahibinden demi bir yerde cometleri grenajla kaplayıp R görüntüsü veriliyordu.R görüntüsünde comet rahatlığında kullanırsın işte buda işini görür herhalde araştır bi.
    İnsanlar söylediklerinizi ya da yaptıklarınızı unutur! Ama onlara neler hissettirdiğinizi asla unutmaz...

  3. #1523
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kafayı ful değiştirmeyi düşündüm :p
    asıl mesele şu
    1-) 2011 comet istiyorum ama hala gelmedi.
    2-) gözüm sürekli R modele kayıyor.


    aslında ben sezonda 3-5 defa uzun yola çıkarım diğer zamanlarda şehir içi takılırım.
    Şehiriçinde R şehirler arasında comet olmasını düşünerek bunları saçmalıyorum.
    Acaba olabilirmisini düşünüyorum
    R dan comete çevirirken bi gidon, ön far tamam oldu gibi olmuyor mu :D
    He ben yalış anladım o zaman. Sandım ki R modele comet gidonu istiyorsun.
    o senin dediğin gibi cometleri daha çok racing görünüm kazandırmak için alt sakal vs. taktıranları görmüştüm internette. O tür modifikasyonlara gidilebilir. Araştırmak gerek arkadaşın dediği gibi..
    Ama her halukarda orjinalden yana olan birisi olarak ne istiyorsan onu al derim R sa R comet se comet

  4. #1524
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    20 Aralık 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    şuanda seçim aşamasında (kararsız)
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    He ben yalış anladım o zaman. Sandım ki R modele comet gidonu istiyorsun.
    o senin dediğin gibi cometleri daha çok racing görünüm kazandırmak için alt sakal vs. taktıranları görmüştüm internette. O tür modifikasyonlara gidilebilir. Araştırmak gerek arkadaşın dediği gibi..
    Ama her halukarda orjinalden yana olan birisi olarak ne istiyorsan onu al derim R sa R comet se comet
    s.a osbourne

    ben metin (mettoxin ) diğer üyeliğim yasaklandı. belki hatırlamıssındır beni

    sana bi kaç soru soracam müsadenle

    1. sende venox vardı yaklaşık 2 3 ayı geçti heralde comet alalı ?

    2. 2side farklı bi tarz ama 2sindede tercüben var nasıl desem benımde şuan 4500 tl birikmişim var ya 0 km cbf 150 alıcam yada comet 250 yada biraz daha dişimi sıkıp venox alıcam senin bu konuda ki fikrin nedir?

    gece gece aklıma gelen bu kadar :D şimdidden teşekürler

  5. #1525
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Cometin ön taraf cok klasik ve çirkin ayrıca naked oldugu için ön tarafta hiçbirşey yok. R modeli alıp gidon revizyonu yapmayı bende düşünmüyo değilim. Endurodan sonra gidermi bilmiyorum hele bi havalar ısınsın motora bınmeye başlayalım endurodan bi sıkılayım. )
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  6. #1526
    mettoxin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    Şehir
    zeytinburnu/istanbul
    Motosikleti
    cbf 250 (ona kırmızı çok yakışıyor ) :)
    abi sorum hale aktiff cevaplarsan sevinirim bu gun üyeliğimi açtılar saolsun abiler

  7. #1527
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı mettoxin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi sorum hale aktiff cevaplarsan sevinirim bu gun üyeliğimi açtılar saolsun abiler
    Öbür üyenin banlanmasına neden olmuşsun yahu

    Cevaplamaya çalışayım sorunu..

    Şimdiye kadar 150 cc Çin'li bir maxiscooter olan 150 ZAT, 250 cc gene Çin menşeili bir chopper olan 250 MCT ve sonra Venox, en sonda gt 250 kullandım/kullanıyorum.
    Hepsiyle de şehir içi/ışı, uzun/kısa geziler yaptım..
    Bunları yazıyorum çünkü içlerinde bana en güven veren, trafikte en güvenli hissettiren makina gt 250 oldu..
    Ama venox'un viraj kabiliyeti, dengesi, yol tutuşu comet'in kat kat ötesinde idi.
    Tek problemi (ki bana göre problem sana göre olmaya bilir) bana güçsüz gelmesiydi.
    Bu durum trafikte kıvrak manevraları engelleyior, aradan kaçmalarda sorun yaratıyordu ama gene de gidişi zayıf bir motor değil, sadece naked kadar kıvrak değil haliyle..Ama dengesi ve rahatlığına 10 puan veririm venox'un..

    Şuan tarzım kesinlikle naked motosiklet olmamasına rağmen ama bir süre de motorumu değiştiremeyecek olduğum için bu motor bende..

    Kıvrak, seri, güçlü, son hızı tatminkar ama çok dengeli değil, (venox'a göre) oturuş pozisyonu rahat değil, (venox'a göre) fiyat/kalite oranı yüksek, avantajlı (venox'a göre).

    Artık akrar senin

  8. #1528
    mettoxin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    Şehir
    zeytinburnu/istanbul
    Motosikleti
    cbf 250 (ona kırmızı çok yakışıyor ) :)
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öbür üyenin banlanmasına neden olmuşsun yahu

    Cevaplamaya çalışayım sorunu..

    Şimdiye kadar 150 cc Çin'li bir maxiscooter olan 150 ZAT, 250 cc gene Çin menşeili bir chopper olan 250 MCT ve sonra Venox, en sonda gt 250 kullandım/kullanıyorum.
    Hepsiyle de şehir içi/ışı, uzun/kısa geziler yaptım..
    Bunları yazıyorum çünkü içlerinde bana en güven veren, trafikte en güvenli hissettiren makina gt 250 oldu..
    Ama venox'un viraj kabiliyeti, dengesi, yol tutuşu comet'in kat kat ötesinde idi.
    Tek problemi (ki bana göre problem sana göre olmaya bilir) bana güçsüz gelmesiydi.
    Bu durum trafikte kıvrak manevraları engelleyior, aradan kaçmalarda sorun yaratıyordu ama gene de gidişi zayıf bir motor değil, sadece naked kadar kıvrak değil haliyle..Ama dengesi ve rahatlığına 10 puan veririm venox'un..

    Şuan tarzım kesinlikle naked motosiklet olmamasına rağmen ama bir süre de motorumu değiştiremeyecek olduğum için bu motor bende..

    Kıvrak, seri, güçlü, son hızı tatminkar ama çok dengeli değil, (venox'a göre) oturuş pozisyonu rahat değil, (venox'a göre) fiyat/kalite oranı yüksek, avantajlı (venox'a göre).

    Artık akrar senin
    o güzel yorumun için teşekür ederim abi
    resmen aklımdan geçenleri froma dökmüssün abi bendede choper vardı abimdede cbf 250 hani nasıl desem benım motorumla abimin motorunu karşıltırdıgımda aynı seyler geçıodu aklımda

    benım görüşümce bunlar chooperla naked modeller arasında olan + lar ve - ler abi

    bi tek sıkıntı kaldı vibrasyon durumu nasıl bide ben bizim semtte 2 3 tane comet gördm resmen yolda dağilacak gibilerdi hani biraz o soğutuyo beni


    son 2 takıntı ve geriye yaklasık 12 13 gün ) allahın izniyle

    1. vibrasyon
    2.parça kalitesi ve fiyatları
    3.yakıt tüetimi

    3 taneymişş )

  9. #1529
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı mettoxin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o güzel yorumun için teşekür ederim abi
    resmen aklımdan geçenleri froma dökmüssün abi bendede choper vardı abimdede cbf 250 hani nasıl desem benım motorumla abimin motorunu karşıltırdıgımda aynı seyler geçıodu aklımda

    benım görüşümce bunlar chooperla naked modeller arasında olan + lar ve - ler abi

    bi tek sıkıntı kaldı vibrasyon durumu nasıl bide ben bizim semtte 2 3 tane comet gördm resmen yolda dağilacak gibilerdi hani biraz o soğutuyo beni


    son 2 takıntı ve geriye yaklasık 12 13 gün ) allahın izniyle

    1. vibrasyon
    2.parça kalitesi ve fiyatları
    3.yakıt tüetimi

    3 taneymişş )
    Vibrasyon sıkıntı yaratacak bir durum değil. Benim motorum için geçerli tabi bu..
    Özellikle 110 km/s 6-7 bin devirlerde motor çok rahat, neredeyse sıfıra yakın titreşim oluyor.
    O yolda gördüm dediğin motorlar her hangi bir marka motosiletin de başına gelebilecek bakımsızlık,ilgisizlik nedeniyle oluşmuş durumlardır. Harley de alsan ducati de, eğer bakmazsan hepsi dağılır.
    Comet için belirgin bir parça kalitesizliği veya dağılma durumu gözlemlemedim.

    Parçaları internetten aldığın sürece sorun olmaz. Baız parçalar pahaı baıları uygun fiyatlı her zamani gibi. Neticede ticari bir motosiklet değil o nedenle geçirmasyon durumları oluyor Türkiye'de..

    Yakıt tüketimi 4,5 lt civarında ama daha sakin kullanımla daha da düşecektir.

  10. #1530
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Hyosungsource.com dan dün gelen topcase demirim ve gösterge paneli led aydınlatma ile dörtlü sinyal bağlantılarının genel bir videosu..
    Topcase demirinin montajı azcık uğraştırsa da paketin içerisinde gelen açıklama kağıtları ve deliklerin nereye açılacağını gösteren şablon kağıt + hediye gelen bilimum ıvır zıvır bir kez daha hyosungsource.com sitesine beni bağlamıştır


    http://www.youtube.com/watch?v=sX4qIDXH77g

  11. #1531
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Başlıkta ses seda yok..
    Ben gene de değişiklikleri yazmaya ve görüntülemeye devam edeyim

    Bugün TEX marka topcase satın alarak ( 50 TL) montajını gerçekleştirdim.Kendisi küçük ama kaskımı içine alabilecek kadar da büyük. En önemlisi, artçı için bir sırt dayama yeri oluşturdu ki benim için önemli meselelerden birisi idi bu..
    İçine becerebilirsem fren/stop ışıklarına entegre bir led sistemi döşemek gibi procelerim var
    Buyrun, yakışıp yakışmadığı konusundaki fikirlerinizi paylaşın..



  12. #1532
    DaBEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2010
    Şehir
    İst..
    Motosikleti
    KTM 125 Duke... bide 250 cc ögrenci akbili..
    engin abi üzgünüm ama sanki pek gitmemiş gibi.. gerci ben biraz alışkanlıkla, düz mantıkla bakıyorum duruma.. yinede topcase sanki bu nakedin görünüşü bozmuş gibi..

  13. #1533
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı DaBEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    engin abi üzgünüm ama sanki pek gitmemiş gibi.. gerci ben biraz alışkanlıkla, düz mantıkla bakıyorum duruma.. yinede topcase sanki bu nakedin görünüşü bozmuş gibi..
    Nakedlara veya ss motorlara topcase gitmeyeceği aşikar zaten, baştan kabul ediyorum durumu ben

    Ama bu olmasaydı kalkıp sissy bar taktıracaktım yani o derece sırt dayama yeri şart bana o gözle bakınca yalandan da olsa "olmuş" diyeydin bari

    Gene de benim gözüme hoş geldi yav, yarın bir de videosunu çekerim bakalım o zaman daha çok beğenirsin belki

  14. #1534
    Qner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Piaggio x9 500
    beyler yakısıp yakısmadıgını bılmem ama cok ıse yaradıgı kesın. benım 52 lt topcasem lpgli corsamdan da cok sey alıyo gıbıme gelıyo?

    yakısmıs ozbourne. hayırlı olsun...

  15. #1535

    Üyelik
    16 Nisan 2011
    Şehir
    Ladik/Samsun
    Motosikleti
    Mondial 150 MC Orange
    slm abilerim ii akşamlar..7. sınıftn beri motosiklet kullanıyorum mopet,kymco ck125 ,125 kt ,100 kh gbi motorlardan sıkıldıktn sonra tiger250 aldm fakat istediğim performansı alamadım..onun için tigeri 2 gn önce sattım we şuan comet arayışları içerisindeyim..bu yazın gt250r yi çok kullandım fakat sürüş pozisyonu pek memnun etmedi ve comet almaya karar werdim.. max 4800 e alabileceğim km si fazla olmayan önerebilecğiniz bir motor varsa paylaşırsanız çok sewinirim..ilk sayfadan beri takipçinizim baya bilgim oldu comet hakkında.. bu arda samsun luyum vereceğiniz bilgiler için şimdiden tşkkürler..

  16. #1536

    Üyelik
    16 Nisan 2011
    Şehir
    Ladik/Samsun
    Motosikleti
    Mondial 150 MC Orange
    yok mu cewabı olan?

  17. #1537
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    bugrahan55 30.000 km de 2006 model masrafsız bir 250 comet var. Lastikler yeni degişti. (metzeler), zincir dişli degişti(did), akü degişti ve diger rütin bakımlarıda düzenli olarak yapılıyor. Fiyat olarakta 4000 tl civarı.

    ---------------------------------------------------------------------------------

    Bu arada arkadaşlar bizim 250 hyo'ların arka tekerden ne su geliyormuş yahu. Geçenlerde hafif yagmura yakandım aslında yakalandımda sayılmaz yola çıkarken yagmur kesip güneş açmıştı ama yolda kalan su bana yetti
    Arka tekerden gelen yagmur suyu oldugu gibi sırta ordan da süzülerek malum bölgeye gidiyor. Yol boyunca hertaraf kupkuru ama orası fena ıslandı. İşin ilginç tarafı bu güneşli havada oluyor.

    Hyosung plakalıgın açısını 2-3 cm degişse veya uzatsa bu sorunu yaşamazdık. Zaten arka tekerin plakalıktan taştıgı bariz bir şekilde belli oluyor.

  18. #1538
    ferhatdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı bugrahan55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok mu cewabı olan?
    dostum sahibinden,e bak bulursun sürüsüne bereket var sana yakın bulursan temiz yakala hemen

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:15 ----------

    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugrahan55 30.000 km de 2006 model masrafsız bir 250 comet var. Lastikler yeni degişti. (metzeler), zincir dişli degişti(did), akü degişti ve diger rütin bakımlarıda düzenli olarak yapılıyor. Fiyat olarakta 4000 tl civarı.

    ---------------------------------------------------------------------------------

    Bu arada arkadaşlar bizim 250 hyo'ların arka tekerden ne su geliyormuş yahu. Geçenlerde hafif yagmura yakandım aslında yakalandımda sayılmaz yola çıkarken yagmur kesip güneş açmıştı.
    Arka tekerden gelen yagmur oldugu gibi sırta ordan süzülerek malum bölgeye gidiyor. Yol boyunca hertaraf kupkuru ama orası fena ıslandı. İşin ilginç tarafı bu güneşli havada oluyor.
    abi bu soyledıgın çamurluk modifisi yada guzel gorunmesı adına sokulen parça olmaması halındemi oluyo

  19. #1539
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Valal bendeki orjinal hali ama yinede su damlacıkları sırta yapışıyor

  20. #1540
    ferhatdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valal bendeki orjinal hali ama yinede su damlacıkları sırta yapışıyor
    arkası yuksek motorun ondandır belkide , bide lastik çamurluktan genişse


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler