Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Şubat 2011, 15:37
#1341
overcloud adlı üyeden alıntı
O nasıl bir şey öyle yaa..
rolanti ayarını yapabilmek için oraya nasıl ulaşıyorsun? sanki rolanti ayarından daha farklı bir şeye benziyor
bir de iki silindir için nasıl ayrı ayrı rolanti ayarı oluyor ki?
ninja'da sol grenajın orda ufak bir ayar düğmesi var. musluğu açıp kapatır gibi çevirerek rahatça yapılıyor.
bunları okudukça iyiki almamışım diyorum..
umarım sende çözersin sorununu bir an önce..
Sorun basit çözülüyor sentron ayarına götürüyon baglıyorlar motoru makinaya yapıyorlar Adamlar öyle elle kolla ayarlatmıyo Kore teknolojisi
Reklamlar
-
24 Şubat 2011, 16:25
#1342
arkadaşlar!! yolda giderken ortalama 80-90 km/hz ile gazı bıraktığınızda sanki motor direk kompresör yapıyor gibi ve gaza tekrar yüklendiğinizde ani kalkış yapar gibi motor hareket ediyor . normalde zaten devirli giderken gazı vites değiştirmek için bıraktığınızda bu kadar şiddetli gaz kesmesi normal mi ? bide şehir içinde ortalama 100 km de 4 lt benzin normal mi?
-
24 Şubat 2011, 19:59
#1343
feryth adlı üyeden alıntı
Benim sorunum gazın anlık kesilmesi ve bunun şiddeti de gaz kesilmesi olduğu anda gaz ne kadar açıksa o kadar fazla oluyor. Ne kadar çok denesemde 1. ve 5. viteste bu olmadı. Piton motor valf değişecek beyne program atılacak 400-450 tl tutar deyince vazgeçtim. İstanbul Motor'a götürücem bakalım onlar ne diyecek. Benim motor karbüratörlü bu arada.
Tercih senin tabii ama ben İstanbul Motor'a gitmeni önermem. Onlara karşı, oluşma nedenleri çok somut olan büyük bir önyargım var. Oraya gidersen, çok net söyleyebilirim ki her halukarda kazıklarlar. Bunun yerine kadıköyde belediyenin karşısındaki garanti bankasının sokağından içeri girilince direk solda kalan bir tamirhane ve onun az ilerisinde sağda kalan bir başka tamirhaneye bak. ikisindeki ustalarda (özellikle ileride sağda dediğim) hyosungları çok iyi bilen ustalardır.
Gene de tercih senin dediğim gibi.
Bu arada bir gün buluşalım, ben o beyinle 15-20 km süreyim, eğer bendeki kesilme geçmiş olur ise hemen satın alırım senden.
Eğer uygun ise haberleşelim derim.
WILDGERM adlı üyeden alıntı
arkadaşlar!! yolda giderken ortalama 80-90 km/hz ile gazı bıraktığınızda sanki motor direk kompresör yapıyor gibi ve gaza tekrar yüklendiğinizde ani kalkış yapar gibi motor hareket ediyor . normalde zaten devirli giderken gazı vites değiştirmek için bıraktığınızda bu kadar şiddetli gaz kesmesi normal mi ? bide şehir içinde ortalama 100 km de 4 lt benzin normal mi?
Bunda bir anormallik görünmüyor. Muhtemelen düşük viteste yüksek devir sürüyorsunuz. Acemilik atıldığında bu tür haşin sürüşlerde yumuşayacaktır. Yakıt sarfiyatı normal.
-
24 Şubat 2011, 21:36
#1344
-
24 Şubat 2011, 22:01
#1345
casillas00 adlı üyeden alıntı
Engin Abi senkron ayarını yaptırdım karşıya geçmedim,otosanayide Yamaha Servisine gittim
Senkron ayarını yaptık sonra trafikte dolaştım biraz bi Levent trafigi
motorun rolentisi sabit 1500rpm süper oldu.
Ve sesi soluğu değişti.
Debriyaj hafif kaçırıyo dedi ben anlamıyorum debriyaj nasıl kaçırır o yuzden bir bilgim yok
Ve egzantrik gergiden yag atıyor demiştim ya oradaki vidalar gevşekmiş sıktık onları temizledim o yağları tekrar kontrol etcem bakalım.
Kitaplar ulaştımı sana ?
Kitaplar geldi, tamamdır o iş Daha kolileri açıp bakamadım bile ama, haftaya bizim öğrencilerle tasnifleyeceğiz onları.
Senkron ayarına kaç para verdin, merak ettim?
Dediğim gibi acayip fark etti değil mi? Valla ben anaa demiştim resmen, meğerse ne kadar önemli bir ayarmış, bizim gibi mekanikten anlamayanlar için çok şaşırtıcı tabi
Yağ kaçırma olayını da çözdüğüne sevindim..
Debriyaj sıkıntısının en kolay anlaşılma şekli, motor çalışır vaziyette ve boştayken 1. vitese atınca şlakkk diye bir sesle geçip motorun öne doğru kastırma hareketi yapması.
İşte bu iyi değil (miş)
-
24 Şubat 2011, 22:48
#1346
WILDGERM adlı üyeden alıntı
arkadaşlar!! yolda giderken ortalama 80-90 km/hz ile gazı bıraktığınızda sanki motor direk kompresör yapıyor gibi ve gaza tekrar yüklendiğinizde ani kalkış yapar gibi motor hareket ediyor . normalde zaten devirli giderken gazı vites değiştirmek için bıraktığınızda bu kadar şiddetli gaz kesmesi normal mi ? bide şehir içinde ortalama 100 km de 4 lt benzin normal mi?
gazı kestiğin anda motorun kompresore girmesi normal. enjeksiyonlu motorlarda gaz tamamen kesildiği için motor aniden yavaşlıyor. bnnm ninjada da durum aynı.
tüketimin benim biraz altında
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:46 ----------
casillas00 adlı üyeden alıntı
Engin Abi senkron ayarını yaptırdım karşıya geçmedim,otosanayide Yamaha Servisine gittim
Senkron ayarını yaptık sonra trafikte dolaştım biraz bi Levent trafigi
motorun rolentisi sabit 1500rpm süper oldu.
Ve sesi soluğu değişti.
Debriyaj hafif kaçırıyo dedi ben anlamıyorum debriyaj nasıl kaçırır o yuzden bir bilgim yok
Ve egzantrik gergiden yag atıyor demiştim ya oradaki vidalar gevşekmiş sıktık onları temizledim o yağları tekrar kontrol etcem bakalım.
Kitaplar ulaştımı sana ?
sevindim motorunun düzeldiğine
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
25 Şubat 2011, 00:01
#1347
Osbourne adlı üyeden alıntı
Kitaplar geldi, tamamdır o iş
Daha kolileri açıp bakamadım bile ama, haftaya bizim öğrencilerle tasnifleyeceğiz onları.
Senkron ayarına kaç para verdin, merak ettim?
Dediğim gibi acayip fark etti değil mi? Valla ben anaa demiştim resmen, meğerse ne kadar önemli bir ayarmış, bizim gibi mekanikten anlamayanlar için çok şaşırtıcı tabi
Yağ kaçırma olayını da çözdüğüne sevindim..
Debriyaj sıkıntısının en kolay anlaşılma şekli, motor çalışır vaziyette ve boştayken 1. vitese atınca şlakkk diye bir sesle geçip motorun öne doğru kastırma hareketi yapması.
İşte bu iyi değil (miş)
50Lira verdim.Ama yağ eksikmiş onu felan tamamladık.
papapapapa çalışan motor pıpıpıpıppı çalışıyo.ayardan sonra motora bindim gaz kolu çok farklı geldi
O debriyaj mevzusu öyleyse büyük makinalar napsın onlarda herturlu tak tak vuruyo ama bende o kuvvetli bazen trank 600ler gibi trank yapıo olm sakın felan
overcloud adlı üyeden alıntı
gazı kestiğin anda motorun kompresore girmesi normal. enjeksiyonlu motorlarda gaz tamamen kesildiği için motor aniden yavaşlıyor. bnnm ninjada da durum aynı.
tüketimin benim biraz altında
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:46 ----------
sevindim motorunun düzeldiğine
Saolasın Bulut
Enjeksiyonda dediğin gibi gazı kapatınca tamamen kesiyo benzini,birden yapıştırıyo birden kavrıyo
-
25 Şubat 2011, 00:05
#1348
Karbüratör tutkumda o yüzden işte, enjeksiyonlularda herşey çok robotikmiş gibi geliyor. Ben istiyorum ki motorda canlıymış gibi hareket etsin, gazı bırakınca homurdansın, gazı açınca doya doya yesin benzini
Enjeksiyonlu makinelerde herşey çok mekanik
-
25 Şubat 2011, 00:16
#1349
Osbourne adlı üyeden alıntı
KArbüratör tutukumda o yüzden işte, enjeksiyonlularda herşey çok robotikmiş gibi geliyor. Ben istiyorum ki motorda canlıymış gibi hareket etsin, gazı bırakınca homurdansın, gazı açınca doya doya yesin benzini
Enjeksiyonlu makinelerde herşey çok mekanik
İyice duygusala bağladın abi
Yarın geliyor musun Eyüp abini dükkana ?
-
25 Şubat 2011, 00:20
#1350
casillas00 adlı üyeden alıntı
İyice duygusala bağladın abi
Yarın geliyor musun Eyüp abini dükkana ?
Bugün aradım eyüp'ü de açmadı telefonu. Yarın gelmem zor gibi benim. Hava çok berbat, kemerburgaz yolu feci oluyor.. 60 küsür km yol yapılacak gibi değil şimdi iş günü.. Artık fuarda görüşeceğiz herhalde.
-
25 Şubat 2011, 00:40
#1351
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
25 Şubat 2011, 00:43
#1352
Osbourne adlı üyeden alıntı
Bugün aradım eyüp'ü de açmadı telefonu. Yarın gelmem zor gibi benim. Hava çok berbat, kemerburgaz yolu feci oluyor.. 60 küsür km yol yapılacak gibi değil şimdi iş günü.. Artık fuarda görüşeceğiz herhalde.
Tamamdır
-
25 Şubat 2011, 00:47
#1353
Neticede pazar günü fuarda buluşuyoruz
-
25 Şubat 2011, 00:57
#1354
Osbourne adlı üyeden alıntı
Neticede pazar günü fuarda buluşuyoruz
Hadı bakalım
-
25 Şubat 2011, 04:12
#1355
Ben yarın (cuma) fuar alanında olucam ve motorla gitmeyi düşünüyorum. Gelecek olan arkadaşları Turkchopper MK standında beklerim, 11. salonun en arka sırasında. İsmim Ferit bu arada
-
28 Şubat 2011, 03:17
#1356
Merhabalar s&t gt250 yeni modellerin km göstergesi ibrelimi yoksa dijitalmi ?
-
28 Şubat 2011, 19:15
#1357
RiDeR_2 adlı üyeden alıntı
Merhabalar s&t gt250 yeni modellerin km göstergesi ibrelimi yoksa dijitalmi ?
Km göstergesi dijital fakat devir saati ibreli
-
28 Şubat 2011, 19:52
#1358
Arkadaşlar Gt 250'ye ön arka metzeler almayı düşünüyorum. Metzelerin gt 250'ye uygun iki tür lastigi var bunlar:
1- CARBON MATRIX HAMURLU(Roadtec Z6 )
2- POLYESTER ELYAFLI SILICA HAMUR(Lasertec)
Kuşkuşusuz Roadtec daha kaliteli fakat bu lastigi bulmak şuan için biraz zor sanırım. Sorum Lasertec ile arasındaki kalite farkı? Hiç test etme imkanı olan var mı? Biraz daha bekleyip Roadtec Z6 mi alsam yoksa aradaki kalite farkının(daha iyi yol tutuşu) beklemeye degecek kadar fazla olmaması nedeniyle Lasertec mi alsam ?
Bu lastikler hakkında bilgisi ,tecrübesi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim.
-
28 Şubat 2011, 20:06
#1359
-
28 Şubat 2011, 21:56
#1360
ELINT adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Gt 250'ye ön arka metzeler almayı düşünüyorum. Metzelerin gt 250'ye uygun iki tür lastigi var bunlar:
1- CARBON MATRIX HAMURLU(Roadtec Z6 )
2- POLYESTER ELYAFLI SILICA HAMUR(Lasertec)
Kuşkuşusuz Roadtec daha kaliteli fakat bu lastigi bulmak şuan için biraz zor sanırım. Sorum Lasertec ile arasındaki kalite farkı? Hiç test etme imkanı olan var mı? Biraz daha bekleyip Roadtec Z6 mi alsam yoksa aradaki kalite farkının(daha iyi yol tutuşu) beklemeye degecek kadar fazla olmaması nedeniyle Lasertec mi alsam ?
Bu lastikler hakkında bilgisi ,tecrübesi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim.
Kullanmış bir arkadaşımın aktarımlarına göre; roadtec'in hamurundaki özellik ısınmanın daha erken gerçekleşmesine neden oluyormuş. Bu da optimum yol tutuşunun daha kısa zamanda olmasını sağlıyormuş. Bizim motorlarımız için ne derece gerekli bir ayrıntıdır bilememekle birlikte ben olsam Lasertec alırdım.
Bu arada fuarın son günü almayı planladığım Michelin Pilot Activ lastikleri ön-arka 380 lira gibi bir rakama alacakken hastalanıp fuara gidemeyince nasıllll içimde patladığını anlatamam
Bugün aradım, Michelin'in fuar indirimi olduğunu artık o fiyattan veremeyeceklerini söylediler..
Ne güzel değil mi?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler