Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1321
    tulgacan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2008
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyo ile S&T cdi ünitelerinin farklı olduğunu biliyorum elbette ama mesajınızın geri kalanından pek bir şey anlayamadım
    Yani hyo ise acayüpte, s&t ise bizde bulunur demek istedim





    Ayrıca şunu ekleyeyim, sorununuza çare olur olmaz bilemem tabi.

    151RS mondial scooter ile giderken birden gaz kesiyordu ve voooooooooooooo stop ediyordu. 1-2 dakka bekliyor çalıştırıp gidiyordum yine aynı oluyordu, sadece biraz yavaş gidince bu gazz kesmeler 1-2km yerine 3-4 km veya biraz daha uzuyordu.

    Baktık baktık meğersem askı ile şase arasına girmiş benzin hortumu hem hafif yırtılmış hemde her yaylanmada benzini kesmiş.

    Biraz ilginç ama neden olmasın.

    Lakin sorununuzu yeni okudum son mesajınızda belki daha önce yazıldıysa benzeri bişi hiç takip etmedim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1322
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı tulgacan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani hyo ise acayüpte, s&t ise bizde bulunur demek istedim

    Ayrıca şunu ekleyeyim, sorununuza çare olur olmaz bilemem tabi.

    151RS mondial scooter ile giderken birden gaz kesiyordu ve voooooooooooooo stop ediyordu. 1-2 dakka bekliyor çalıştırıp gidiyordum yine aynı oluyordu, sadece biraz yavaş gidince bu gazz kesmeler 1-2km yerine 3-4 km veya biraz daha uzuyordu.

    Baktık baktık meğersem askı ile şase arasına girmiş benzin hortumu hem hafif yırtılmış hemde her yaylanmada benzini kesmiş.

    Biraz ilginç ama neden olmasın.

    Lakin sorununuzu yeni okudum son mesajınızda belki daha önce yazıldıysa benzeri bişi hiç takip etmedim.
    Anladım şimdi

    Soruna neden olabilecek hemen hemen tüm faktörleri eledim geriye cdi ya da karbüratör iğneleri kalıyor..En azından benim anlayabildiğim kadarıyla..
    Başka forumlarda da okuduklarıma göre bu ikisi kuvvetle muhtemel sorunun kaynağı..
    Eyüpcan'a gideyim bakayım yarın öbür gün, düzelir umarım, yani beyindendir umuyorum..180 lira hediyesi olacak eğer öyleyse..
    Öbür türlü daha ıncık cıncık iş çıkacak..

  3. #1323
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım şimdi

    Soruna neden olabilecek hemen hemen tüm faktörleri eledim geriye cdi ya da karbüratör iğneleri kalıyor..En azından benim anlayabildiğim kadarıyla..
    Başka forumlarda da okuduklarıma göre bu ikisi kuvvetle muhtemel sorunun kaynağı..
    Eyüpcan'a gideyim bakayım yarın öbür gün, düzelir umarım, yani beyindendir umuyorum..180 lira hediyesi olacak eğer öyleyse..
    Öbür türlü daha ıncık cıncık iş çıkacak..
    Incık cıncık işleri severim gel beraber sökelim karbüratörleri. Temizleyelim kontollerini yapalım. Tam olarak sorunu tarif ettinmi elbet biryerden yakalarız ucunu. Beyine giden kablolardan yada soketlerden de olabilir. Bobinlerin yada buji kablolarının belli devirlerde sağa sola atlama yapması gibi huyları vardır. Yani ıncık cıncık karşılaşmadığım bulup çözmediğim sorun kalmadı şu zamana kadar . Onuda bir şekilde çözeriz umarım. Önce beyni bir deneyelim hele gerisi kolay.. (aramadan gelme her an orada olmayabilirim )
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  4. #1324
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Incık cıncık işleri severim gel beraber sökelim karbüratörleri. Temizleyelim kontollerini yapalım. Tam olarak sorunu tarif ettinmi elbet biryerden yakalarız ucunu. Beyine giden kablolardan yada soketlerden de olabilir. Bobinlerin yada buji kablolarının belli devirlerde sağa sola atlama yapması gibi huyları vardır. Yani ıncık cıncık karşılaşmadığım bulup çözmediğim sorun kalmadı şu zamana kadar . Onuda bir şekilde çözeriz umarım. Önce beyni bir deneyelim hele gerisi kolay.. (aramadan gelme her an orada olmayabilirim )
    Motorun eektrik sistemiyle çok oynanmış aslında..İçinde ışıklandırma tertibatı falan buldum o derece yani
    Şimdilik sadece beyni denesek kafi zaten büyük ihtimal sorun oradan kaynaklı..
    Yarın niyetlenirsem ararım seni Eyüp'çüm..

  5. #1325
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun eektrik sistemiyle çok oynanmış aslında..İçinde ışıklandırma tertibatı falan buldum o derece yani
    Şimdilik sadece beyni denesek kafi zaten büyük ihtimal sorun oradan kaynaklı..
    Yarın niyetlenirsem ararım seni Eyüp'çüm..
    Abi yarın gelirsen haberim olsun bende gelirim eve 10 dk zaten Eyüp abinin dükkan hemde kitapları getiririm
    Yanında fuar bileti getir yanı 2-3 tane

  6. #1326
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi yarın gelirsen haberim olsun bende gelirim eve 10 dk zaten Eyüp abinin dükkan hemde kitapları getiririm
    Yanında fuar bileti getir yanı 2-3 tane
    Kitap getirme yarına yav, motorla nasıl taşıyayım şimdi onları?
    Gidersem mesaj atarım buraya, tamam..

  7. #1327
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kitap getirme yarına yav, motorla nasıl taşıyayım şimdi onları?
    Gidersem mesaj atarım buraya, tamam..
    Sırt çantası
    Ya bgn motoru zor çalıştırdım ilkte bikere calıstı sonra böyle bogazını sıkıyormuşşun gibi boguldu istop etti sanırım rolenti ayarının bozuklugundan dolayı motor sogukken boğuyor.
    Sonrada çok zor çalıştı.
    ve Çalıştıktan sonra kısa bir süre gaza tepkisi yoktu gaz yemiyordu.
    Sonra ısınınca düzeldi.
    Tahminimce giden hava fazla olunca buna baglı olarak benzınde fazla gidiyor ve makinayı boguyo.

  8. #1328
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    http://www.hyosungsource.com/index.p...oducts_id=1126

    Full debriyaj seti 187TL +50Lira kargo güzel fiyat ;)

  9. #1329
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.hyosungsource.com/index.p...oducts_id=1126

    Full debriyaj seti 187TL +50Lira kargo güzel fiyat ;)
    Listede listede

  10. #1330

    Üyelik
    07 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-b.çekmece
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Comet
    Merhaba arkadaşlar hyosungsource tan aldığım beyin (CDI) bugün geldi. Yanında debriyaj ve gaz teli de sipariş etmiştim. Hepsi 223TL tuttu. Bugün beyni takıp deneme yapıcam gelişmeleri tekrar söylerim.
    Bu arada arka çanta bağlantı aparatı taktırdım Samura Motor'da 280TL tuttu. 33. sayfadaki bir mesajda görüp gidip yaptırdım hemen. Demirci ustası bulamadım uydurma birşey yapıcak, bulduklarımda vaktim yok deyip salladı. Benimde canıma tak etti sırt çantası taşımaktan ve gittim taktırdım. Çok da güzel oldu bence..


  11. #1331
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Şu R1'ın egzozlarıda çok fena olmuş Comete
    Şuda benım motorun içi rolenti ayarları burdan yapılıyor.
    Ben kurcaladım ayarı bozdum enjeksiyonlu makınada rolentiye pek dokanmıycan onu anladım
    Saçmalıktır 2 silindirinde ayrı ayrı rolenti ayarı var

  12. #1332

    Üyelik
    07 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-b.çekmece
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Comet
    Alıntı feryth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar hyosungsource tan aldığım beyin (CDI) bugün geldi. Yanında debriyaj ve gaz teli de sipariş etmiştim. Hepsi 223TL tuttu. Bugün beyni takıp deneme yapıcam gelişmeleri tekrar söylerim.
    Bu arada arka çanta bağlantı aparatı taktırdım Samura Motor'da 280TL tuttu. 33. sayfadaki bir mesajda görüp gidip yaptırdım hemen. Demirci ustası bulamadım uydurma birşey yapıcak, bulduklarımda vaktim yok deyip salladı. Benimde canıma tak etti sırt çantası taşımaktan ve gittim taktırdım. Çok da güzel oldu bence..

    Maalesef beyin değiştirmeme rağmen sorun çözülmedi. Yani boşu boşuna beyin almış oldum. Eğer ihtiyacınız olursa fazladan beyin elimde mevcuttur. Aldığım fiyata verebilirim. ferittuncay@hotmail.com dan ulaşabilirsiniz.
    Sorunun kaynağının ne olduğunu hala anlamış değilim. Osbourne, acaba senkron ayarı olabilir mi? 1. ve5. viteste tekleme yapmaması beni beyin arızasına yönlendirmişti ama değilmiş. Nereye gitsem hangi ustaya göstersem bilemiyorum.

  13. #1333

    Üyelik
    22 Şubat 2011
    Merhaba arkadaşlar gün itibari ile bende aranıza katılmış bulunuyorum. Şimdilik aldığım arkadaştan bir fotoğraf rica ettim onu ekliyorum imkanım olduğunda bende fotoğraf ekleyeceğim ...


    Uploaded with ImageShack.us

  14. #1334

    Üyelik
    07 Ocak 2011
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    ST KANUNİ 250 COMET
    arkadaşlar cometin ön tekerleginin motoru çok kötü halde kirletiyor her tarafı çar çamur buna bir çözüm varmııı??
    mrblack

  15. #1335
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı feryth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maalesef beyin değiştirmeme rağmen sorun çözülmedi. Yani boşu boşuna beyin almış oldum. Eğer ihtiyacınız olursa fazladan beyin elimde mevcuttur. Aldığım fiyata verebilirim. ferittuncay@hotmail.com dan ulaşabilirsiniz.
    Sorunun kaynağının ne olduğunu hala anlamış değilim. Osbourne, acaba senkron ayarı olabilir mi? 1. ve5. viteste tekleme yapmaması beni beyin arızasına yönlendirmişti ama değilmiş. Nereye gitsem hangi ustaya göstersem bilemiyorum.
    Valla senin sorunun aynısı sanırım bende de var. Motor kesilme yapıyor aralarda. Bir standardını da bulamadım henüz. Hani sabit gazla giderken mi? Bilmem kaç rpm çevirirken mi yoksa bilmem kaçıncı vitesteyken mi diye..
    Tek bildiğim özellikle orta viteslerde ve orta devirlerde anlık kesilme yapması, gaza hafif yüklenince kesilmenin gitmesi.
    Ben de beyinden şüpheleniyordum, hatta beyni değiştirmeyi düşünüyordum ama sorunun çözülmediğini görünce moralim bozuldu şimdi.

    Geçen haftasonu acayüb nickli Eyüp arkadaşın mekanına gittim, orada da elektrik tesisatını nispeten elden geçirdik, benzin otomatiğindeki anormalliği giderdik ama nafile, beyni değiştirip deneyecek vaktim olmadığından kalmıştı o iş, bu cuma beyinle deneyeceğim bakalım. Eğer sorunun beyinden kaynaklandığına emin olursam elindeki beyni alırım. Şimdilik sahibinden e ilana koymazsan sevinirim, en azından haftasonuna kadar.

    Bu arada senin comet enjeksiyonlu mu? Eğer öyleyse beyin uymayacak galiba.

    Alıntı WILDGERM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar gün itibari ile bende aranıza katılmış bulunuyorum. Şimdilik aldığım arkadaştan bir fotoğraf rica ettim onu ekliyorum imkanım olduğunda bende fotoğraf ekleyeceğim ...


    Uploaded with ImageShack.us
    Kazasız, belasız, güle güle kullanın

    Alıntı .!MrBLaCK.!. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar cometin ön tekerleginin motoru çok kötü halde kirletiyor her tarafı çar çamur buna bir çözüm varmııı??
    Çözüm paçalık takmakta ama naked bir motora ne kadar yakışır bilemem. Google'da motosiklet paçalık diye aratırsan birşeyler çıkar..

  16. #1336
    yunem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kanuni gt 250 Naket
    Merhaba arkadaşlar gün itibari ile bende aranıza katılmış bulunuyorum. Şimdilik aldığım arkadaştan bir fotoğraf rica ettim onu ekliyorum imkanım olduğunda bende fotoğraf ekleyeceğim ...


    selam arkadaşım öncelikle hayırlı olsun Allah kaza bela vermeden sürmek nasip etsin ve aramıza hoşgeldin

  17. #1337
    muco55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2011
    Şehir
    FATİH-Esenyurt-İSTANBUL
    slm arkadaşlar
    hyo gt 250 n motorun supap ayarı ve arka fren blata değişimi maliyeti ortalama kaça olur acaba

  18. #1338
    hocaseko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    2011 XJ6 , 2014 MT 07 abs , 2018 cbr 650 FA
    arkadaşlar 2011 gt250'ler enjeksiyonlu mu? ybr125 gibi karbüratörlü olup açıklamalarına enjeksiyonlu mu yazılıyor?
    her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....

  19. #1339
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu R1'ın egzozlarıda çok fena olmuş Comete
    Şuda benım motorun içi rolenti ayarları burdan yapılıyor.
    Ben kurcaladım ayarı bozdum enjeksiyonlu makınada rolentiye pek dokanmıycan onu anladım
    Saçmalıktır 2 silindirinde ayrı ayrı rolenti ayarı var
    O nasıl bir şey öyle yaa..

    rolanti ayarını yapabilmek için oraya nasıl ulaşıyorsun? sanki rolanti ayarından daha farklı bir şeye benziyor

    bir de iki silindir için nasıl ayrı ayrı rolanti ayarı oluyor ki?

    ninja'da sol grenajın orda ufak bir ayar düğmesi var. musluğu açıp kapatır gibi çevirerek rahatça yapılıyor.

    bunları okudukça iyiki almamışım diyorum..

    umarım sende çözersin sorununu bir an önce..
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  20. #1340

    Üyelik
    07 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-b.çekmece
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Comet
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla senin sorunun aynısı sanırım bende de var. Motor kesilme yapıyor aralarda. Bir standardını da bulamadım henüz. Hani sabit gazla giderken mi? Bilmem kaç rpm çevirirken mi yoksa bilmem kaçıncı vitesteyken mi diye..
    Tek bildiğim özellikle orta viteslerde ve orta devirlerde anlık kesilme yapması, gaza hafif yüklenince kesilmenin gitmesi.
    Ben de beyinden şüpheleniyordum, hatta beyni değiştirmeyi düşünüyordum ama sorunun çözülmediğini görünce moralim bozuldu şimdi.

    Geçen haftasonu acayüb nickli Eyüp arkadaşın mekanına gittim, orada da elektrik tesisatını nispeten elden geçirdik, benzin otomatiğindeki anormalliği giderdik ama nafile, beyni değiştirip deneyecek vaktim olmadığından kalmıştı o iş, bu cuma beyinle deneyeceğim bakalım. Eğer sorunun beyinden kaynaklandığına emin olursam elindeki beyni alırım. Şimdilik sahibinden e ilana koymazsan sevinirim, en azından haftasonuna kadar.

    Bu arada senin comet enjeksiyonlu mu? Eğer öyleyse beyin uymayacak galiba.
    Benim sorunum gazın anlık kesilmesi ve bunun şiddeti de gaz kesilmesi olduğu anda gaz ne kadar açıksa o kadar fazla oluyor. Ne kadar çok denesemde 1. ve 5. viteste bu olmadı. Piton motor valf değişecek beyne program atılacak 400-450 tl tutar deyince vazgeçtim. İstanbul Motor'a götürücem bakalım onlar ne diyecek. Benim motor karbüratörlü bu arada.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler