Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1121

    Üyelik
    23 Ocak 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONDİAL X--TREME MAX
    abime yakışır bu gt 250 comet


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1122
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı fast_driver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bugün kafama takıldı bi size sorayım dedim. 1.86 boyundayım ve kilom 90 kiloya kadar ulaşabiliyor,gt 250 comet acaba küçük kalırmı diye düşünüyorum cbr 125 kullandım ama bana baya küçük gelmiş ve onu almaktan vazgeçmiştim bi arkadaşımın söylemesi üzerine bu motoru araştırdım ama kullanma veya görme şansım olmadı .yardım istiyorum çok kararsız bi durumdayım
    187 cm'e 120 kiloyum..Nasıl göründüğümüz aşağıda


    Alıntı fast_driver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunu duymam iyi oldu çünkü motor hakkında iyi cok şey duydum ama daha önce ne kullandın nede gördüm ama resimlerinden gördüğüm kadarıyla çok hoş duruyor bi st kanuni bayisi bulup orada yakından inceleme şansı bulacağıma inanıyorum ama bir motosiklet ustasından motor bi kere dağılınca birdaha toplaması zor oluyor motor sürekli arıza veriyor gibi şeyler duydum ama doğruluğu nedir bunun ?
    Motorun dağılmasından kast nedir anlamadım ama neticede pandora'nın kutusu değil bu motor..Açıldıktan sonra iyi bir usta gayet toplayabilir..Sente ayarına vs. sine dikkat ederek..V motorlarda sente tuturmak zor diye biliyorum hepsi bu..


    Bunun haricinde motordaki dengesizliği büyük ölçüde çözüme kavuşturdum arkadaşlar..
    Mesele motorun alçaltılmış olmasıymış..Dün ön çatalı normal haline getirdikten sonra epey düzeldi sıkıntılarım..
    Beri yandan arka amortisörün patlak olduğunu düşünüyorum ki usta da aynı yorumda bulundu..
    Amortisörün patlaklığını gözle anlamak çok zor ancak en üst kademede olmasına rağmen feci şekilde yaylanmakta arkası..Viraj kabiliyetini olumsuz anlamda etkileyen faktör bu olmalı diye düşünüyorum..
    Patlaklığını kesinleştirirsem sipariş vermek gerekecek..

    Beri yandan lastik arayışlarım neticelenmek üzere..
    Michelin Pilot Power lastikler için fiyat aldım..
    120/70 ZR 17 (58W) Ön Lastik - Michelin Pilot Power 290,00 TL
    160/60 ZR 17 (69W) Arka Lastik - Michelin Pilot Power 360,00 TL

    Bunlar liste fyatları tabii..Ben ikisini 600 TL'ye montaj ve balans ayarları dahil taktırabilirim şuan da ama sorum bu değil..Sorum arka lastiği 160/60 yapsam sorun olur mu? Zira aynı ölçüde yani 170/70/17 olan arka lastik Michelin'in Pilot Road 2CT modelinde var ve fiyatı 410 TL..

    Arada 50 TL var, çok bir fark olmasa da tabanı genişleterek kazanacağım yatış kabiliyeti çok etkiler mi acaba ivmelenmeyi vs.'yi..Bir de en önemlisi taktıran var mı aranızda 160 lık arka lastik? Uyuyormu?

  3. #1123
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    187 cm'e 120 kiloyum..Nasıl göründüğümüz aşağıda




    Motorun dağılmasından kast nedir anlamadım ama neticede pandora'nın kutusu değil bu motor..Açıldıktan sonra iyi bir usta gayet toplayabilir..Sente ayarına vs. sine dikkat ederek..V motorlarda sente tuturmak zor diye biliyorum hepsi bu..


    Bunun haricinde motordaki dengesizliği büyük ölçüde çözüme kavuşturdum arkadaşlar..
    Mesele motorun alçaltılmış olmasıymış..Dün ön çatalı normal haline getirdikten sonra epey düzeldi sıkıntılarım..
    Beri yandan arka amortisörün patlak olduğunu düşünüyorum ki usta da aynı yorumda bulundu..
    Amortisörün patlaklığını gözle anlamak çok zor ancak en üst kademede olmasına rağmen feci şekilde yaylanmakta arkası..Viraj kabiliyetini olumsuz anlamda etkileyen faktör bu olmalı diye düşünüyorum..
    Patlaklığını kesinleştirirsem sipariş vermek gerekecek..

    Beri yandan lastik arayışlarım neticelenmek üzere..
    Michelin Pilot Power lastikler için fiyat aldım..
    120/70 ZR 17 (58W) Ön Lastik - Michelin Pilot Power 290,00 TL
    160/60 ZR 17 (69W) Arka Lastik - Michelin Pilot Power 360,00 TL

    Bunlar liste fyatları tabii..Ben ikisini 600 TL'ye montaj ve balans ayarları dahil taktırabilirim şuan da ama sorum bu değil..Sorum arka lastiği 160/60 yapsam sorun olur mu? Zira aynı ölçüde yani 170/70/17 olan arka lastik Michelin'in Pilot Road 2CT modelinde var ve fiyatı 410 TL..

    Arada 50 TL var, çok bir fark olmasa da tabanı genişleterek kazanacağım yatış kabiliyeti çok etkiler mi acaba ivmelenmeyi vs.'yi..Bir de en önemlisi taktıran var mı aranızda 160 lık arka lastik? Uyuyormu?
    Bende Pilot Power düşünüyorum yeni sezona.
    2ctSi daha hızlı ısınıyormuş normal powere göre aralarında fark buymuş.
    Buz Motor fiyatları sanırım.

    Bu linkte Görmek 180lık takmış Bir sorun yokmuş ilkte havayı yanlış basmış
    http://www.motosohbet.net/showthread...light=g%F6rkem
    zaten Salıncakta pay var büyütmek için.

  4. #1124
    fast_driver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul-GÜNGÖREN
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 Vstrom
    artık inanıyorum bu motora çok ısınıcam tek sorun motoru aldığımda istanbulda iyi bir ustaya götürüp baktırmak olacak çünkü fazla anlamam engineden sadece dışına bakar gecerim. eee yeni başladık acemiyük
    RE150(2000km),CBF150(2400km),WOLF250(8000km) V-STROM DL650

  5. #1125
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende Pilot Power düşünüyorum yeni sezona.
    2ctSi daha hızlı ısınıyormuş normal powere göre aralarında fark buymuş.
    Buz Motor fiyatları sanırım.

    Bu linkte Görmek 180lık takmış Bir sorun yokmuş ilkte havayı yanlış basmış
    http://www.motosohbet.net/showthread...light=g%F6rkem
    zaten Salıncakta pay var büyütmek için.
    Evet, fiyatlar buz motordan..
    Salıncakta pay bana da var gibime gelmişti..Sorun yok o zaman..
    Görkem epey soruya cevap vermiş zaten orada

    Bu arada mevcut lastiklerime ön 30 arka 36 hava basıyorum..Yol tutuşu ve dengesi adına olumlu değişmeler oldu..Daha evvelden düşüktü..

  6. #1126
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet, fiyatlar buz motordan..
    Salıncakta pay bana da var gibime gelmişti..Sorun yok o zaman..
    Görkem epey soruya cevap vermiş zaten orada

    Bu arada mevcut lastiklerime ön 30 arka 36 hava basıyorum..Yol tutuşu ve dengesi adına olumlu değişmeler oldu..Daha evvelden düşüktü..
    Ya ilginçtir geçen gün R6si olan biriyle konuştum arka lastık 160*60 42 basıyorum dedi bizdeki 150*70 32 yazıo ilginç geldi banada.

    Bujilerimi CR9EK taktım tekleme sorunu halloldu.
    Ama rolenti ayarı bozuldu enjeksıyonludada rolentı ayarını koydukları yer çok kıl biyer.zorlada olsa yaptım ama hafif hafif gaz verince arada bi istop ediyo rolenti 1400rpm civari.

  7. #1127
    Qner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Piaggio x9 500
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya ilginçtir geçen gün R6si olan biriyle konuştum arka lastık 160*60 42 basıyorum dedi bizdeki 150*70 32 yazıo ilginç geldi banada.

    Bujilerimi CR9EK taktım tekleme sorunu halloldu.
    Ama rolenti ayarı bozuldu enjeksıyonludada rolentı ayarını koydukları yer çok kıl biyer.zorlada olsa yaptım ama hafif hafif gaz verince arada bi istop ediyo rolenti 1400rpm civari.
    osbourne ve casıllas hocalarım,
    bende mıchelının bahsettıgınız lastıklerı var. ama hıc tahmın ettıgım gıbı degıller. bazen vıtes dusururken bıle kayıyolar. shınkoları dusunemıyorum bıle.
    ben 160 yapmak mantıklı olabılır.
    slmlr
    knr

  8. #1128
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya ilginçtir geçen gün R6si olan biriyle konuştum arka lastık 160*60 42 basıyorum dedi bizdeki 150*70 32 yazıo ilginç geldi banada.

    Bujilerimi CR9EK taktım tekleme sorunu halloldu.
    Ama rolenti ayarı bozuldu enjeksıyonludada rolentı ayarını koydukları yer çok kıl biyer.zorlada olsa yaptım ama hafif hafif gaz verince arada bi istop ediyo rolenti 1400rpm civari.
    Bende dünden beridir CR9EK kullanıyorum..Motordan iridyum buji çıkmıştı..Belki psikolojik şuanda ama motorun gücünde düşme sezinledim..Ama dediğim gibi psikolojik olabilir..Rölanti ise 1700 rpmler civarında..Deneme amaçlı ellemedim şimdilik, bakalım yarın-öbür gün düşüreceğin hala yüksekteyse..

    Lastik havalarında ise aslında 40 basmamız gerekiyor..Benim arka lastiğim enduro tipi (önceki sahibi öyle uygun görmüş ) ben onu atladım basınçları yazarken..
    Normalde 32-40 basmak gerekli sanıyorum..SS motorlara yüksek basınç bassılması gerekliliğinden ötürü..Artık pek de düşünmüyorum açıkçası..Fuarda yeni lastikleri alayım da

    Alıntı Qner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    osbourne ve casıllas hocalarım,
    bende mıchelının bahsettıgınız lastıklerı var. ama hıc tahmın ettıgım gıbı degıller. bazen vıtes dusururken bıle kayıyolar. shınkoları dusunemıyorum bıle.
    ben 160 yapmak mantıklı olabılır.
    slmlr
    knr
    Vites düşürürken kaydırma yapmaları sürüş hatasından da kaynaklanabilir..Ara gaz vererek vites düşürüyorsunuz değil mi? Özellikle devirli makinelerde aragaz işine tam hakimiyet çok önemli..
    Gene de Michelin hakkında olumsuz bir yorum oalrak ilk sizi duydum..Araştırayım bakalım biraz daha..

  9. #1129
    Qner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Piaggio x9 500
    vıtes dusurmede benım de hatam vardır muhakkak ama yepyenı mıchelın lastıklerden daha fazla tutus beklıyorum acıkcası. 1-2 ornek vermek gerkırse;
    -iş yerıne park ederken mınıcık bı kaldırım gıbı bısı var. on lastıgı cıkartım arka lastıgı her cıkarısımda patı yapıyo.
    -hafıf egımlı acılır kapanır bı kapıda duruyorum. (kapı kimlikle acılıyo) yerde asfalt. ne kadar az gazla da kalksam arka kaya kaya kalkıyorum.

    bu forumda da okudum. arkanın hafıflıgı de buyuk etken sanırım.

  10. #1130
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Lastiklerin de rodaj süres var . Çok yeniyken kaymaları normaldir. Yada lastikler raf ömrünü tamamlamış olabilir. Ayrıca kaldırım gibi yerlere çıkarken patinaja kalmayan motorum ve lastiğim olmadı daha tam gaz verecekken motoru öne doğru ittirmek gerekiyor. 5cm bile olsa cross lastik dışında kayma yapıyor
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  11. #1131
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Qner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vıtes dusurmede benım de hatam vardır muhakkak ama yepyenı mıchelın lastıklerden daha fazla tutus beklıyorum acıkcası. 1-2 ornek vermek gerkırse;
    -iş yerıne park ederken mınıcık bı kaldırım gıbı bısı var. on lastıgı cıkartım arka lastıgı her cıkarısımda patı yapıyo.
    -hafıf egımlı acılır kapanır bı kapıda duruyorum. (kapı kimlikle acılıyo) yerde asfalt. ne kadar az gazla da kalksam arka kaya kaya kalkıyorum.

    bu forumda da okudum. arkanın hafıflıgı de buyuk etken sanırım.
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastiklerin de rodaj süres var . Çok yeniyken kaymaları normaldir. Yada lastikler raf ömrünü tamamlamış olabilir. Ayrıca kaldırım gibi yerlere çıkarken patinaja kalmayan motorum ve lastiğim olmadı daha tam gaz verecekken motoru öne doğru ittirmek gerekiyor. 5cm bile olsa cross lastik dışında kayma yapıyor
    Herşey etken olabilir..Genelde bu tür durumlarda sağlıklı yorum yapamıyorum ben çünkü sanırım hepinizden ağır bir sürücüyüm
    Dolayısıyla o türbir patinaj olayına pek rastlamıyorum..Bir de ön tekeri çıkarttıktan hemen sonra fren sıkıp, arka teker için arada motosiklet mesafesi kaar yer bırakmak önemli..

    Yani geriden gelip ivmeyle çıkartınca daha rahat çıkıyor kaldırımı lastik..
    Bir de ben her sferde ayaklarımı eyre koarak motora minimum yük bindiriyorum ki kaldırımla karşılaşan lastik yüksüz biçimde hafif bir şekilde çıksın..

    Tabi ispatlanmış durumlar değil, tamamen kişisel uygulamalarım

  12. #1132
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Vites düşürürken kitlemesi tam devirde vites düşürmediginiz olabilir yada debriyaji cok hızlı bırakmayın.
    Kaldırım içinde Eyüp Abinin dediği gibi her lastik o durumda pati çeker.
    Gaz teleminde değişmesi gerekiyor o zaman yeniden rolenti ayarı yaparım artık o kadar şeyi sök tak sök sinir bozuyo

  13. #1133
    Qner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Piaggio x9 500
    rölanti devirleriniz kaç acaba?

  14. #1134
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunun haricinde motordaki dengesizliği büyük ölçüde çözüme kavuşturdum arkadaşlar..
    Mesele motorun alçaltılmış olmasıymış..Dün ön çatalı normal haline getirdikten sonra epey düzeldi sıkıntılarım..
    Beri yandan arka amortisörün patlak olduğunu düşünüyorum ki usta da aynı yorumda bulundu..
    Amortisörün patlaklığını gözle anlamak çok zor ancak en üst kademede olmasına rağmen feci şekilde yaylanmakta arkası..Viraj kabiliyetini olumsuz anlamda etkileyen faktör bu olmalı diye düşünüyorum..
    Patlaklığını kesinleştirirsem sipariş vermek gerekecek..

    Beri yandan lastik arayışlarım neticelenmek üzere..
    Michelin Pilot Power lastikler için fiyat aldım..
    120/70 ZR 17 (58W) Ön Lastik - Michelin Pilot Power 290,00 TL
    160/60 ZR 17 (69W) Arka Lastik - Michelin Pilot Power 360,00 TL

    Bunlar liste fyatları tabii..Ben ikisini 600 TL'ye montaj ve balans ayarları dahil taktırabilirim şuan da ama sorum bu değil..Sorum arka lastiği 160/60 yapsam sorun olur mu? Zira aynı ölçüde yani 170/70/17 olan arka lastik Michelin'in Pilot Road 2CT modelinde var ve fiyatı 410 TL..

    Arada 50 TL var, çok bir fark olmasa da tabanı genişleterek kazanacağım yatış kabiliyeti çok etkiler mi acaba ivmelenmeyi vs.'yi..Bir de en önemlisi taktıran var mı aranızda 160 lık arka lastik? Uyuyormu?
    Selam Engin

    Motorun lastiklerini değiştirmeden arka amortisör ısmarlama bence. arkadaki lastik motoruna uygun olmadığı için viraj kabiliyetini kötü yönde etkileme olasılığı oldukça fazla.

    Lastiklere gelince arkaya 170/70 takılırsa motorun arkası çok zıplar diye düşünüyorum ve yine virajlarda sorun yaşarsın. 170/60 - 160/60 yada 150/60 lastiklere bak derim. bence 150'lik lastik fazlasıyla yeterli ama sen bilirsin

    fiyat/performans olarak daha uygun bütçeli olan pirelli sport demon lastikleri almayı düşünebilirsin ama bu modellerin 150/60'dan daha büyük ebatları var mı emin değilim. Er-5'lere ve ninja250'lere bu model lastiklerden taktıklarını yabancı forumlardan biliyorum. zzr250'lerde mt75 kullananlarda var, şikayet eden görmedim. hatta bir çok kişi stok irc lastiklerden sonra çok daha iyi olduğunu söylüyor.

    Bence bu motora üst model motorlara takılan lastiklerden almaya pekte gerek yok. sonuçta yolların hali belli, motorun hızıda belli. ne kadar istesekte motoru çokta fazla yatırma şansımız olmuyor piyasada pirelli mt75 bulursan işini fazlasıyla görecektir.

    bu arada ön amortisörü normal hale getirdiğin iyi olmuş, ön sert arka yumuşak fayton gibi yaylanır motorun arkası, bence ön amortisörlerin yağını değiştir el atmışken, doğru ebatlı lastikleride taktıktan sonra çok daha memnun kalacağını düşünüyorum motorundan
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  15. #1135
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam Engin

    Motorun lastiklerini değiştirmeden arka amortisör ısmarlama bence. arkadaki lastik motoruna uygun olmadığı için viraj kabiliyetini kötü yönde etkileme olasılığı oldukça fazla.

    Lastiklere gelince arkaya 170/70 takılırsa motorun arkası çok zıplar diye düşünüyorum ve yine virajlarda sorun yaşarsın. 170/60 - 160/60 yada 150/60 lastiklere bak derim. bence 150'lik lastik fazlasıyla yeterli ama sen bilirsin

    fiyat/performans olarak daha uygun bütçeli olan pirelli sport demon lastikleri almayı düşünebilirsin ama bu modellerin 150/60'dan daha büyük ebatları var mı emin değilim. Er-5'lere ve ninja250'lere bu model lastiklerden taktıklarıı yabancı forumlardan biliyorum, zzr250'lerde mt75 kullananlarda var, şikayet eden görmedim, hatta bir çok kişi stok irc lastiklerden sonra çok daha iyi olduğunu söylüyor.

    Bence bu motora üst model motorlara takılan lastiklerden almaya pekte gerek yok. sonuçta yolların hali belli, ne kadar istesekte motoru çokta fazla yatırma şansımız olmuyor piyasada pirelli mt75 bulursan işini fazlasıyla görecektir.

    bu arada ön amortisörü normal hale getirdiğin iyi olmuş, ön sert arka yumuşak fayton gibi yaylanır motorun arkası, bence ön amortisörlerin yağını değiştir el atmışken.
    Selam sanada Bulut'çum

    Aslında motora uygun boyutta lastik bulma sorunu yaşıyorum..Fuarı da onun için bekliyorum..
    Dediğin gibi önce lastiği değiştirip durumu incelemek daha mantıklı olacak herhalde..
    Bahsettiğin modelleri inceleyeyim bakayım, saol

  16. #1136
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı Qner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rölanti devirleriniz kaç acaba?
    benim 1400rpm ama düşük sanırım .

  17. #1137
    Qner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Piaggio x9 500
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim 1400rpm ama düşük sanırım .
    hocam benım 1100 gibi. sen dusuk dıyosan. jıkleyı de oynatamıyorum ben (ayna yukseltme aparatından dolayı)

    diğer arkadaslarınkı de yuksek se bende yukseltmenın bır yolunu bulayım...

  18. #1138
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim 1400rpm ama düşük sanırım .
    Alıntı Qner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam benım 1100 gibi. sen dusuk dıyosan. jıkleyı de oynatamıyorum ben (ayna yukseltme aparatından dolayı)

    diğer arkadaslarınkı de yuksek se bende yukseltmenın bır yolunu bulayım...
    Servis kitapçığına bakmaya üşeniyorum şuanda ama ustam 1500 rpm bunlar için normal olan demişti..

    Genede kitapçığa bakmak gerekli sanıyorum..Beri yandan 1100 rpm bence çok düşük yav

  19. #1139
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Normalde 1500-1700rpm diye biliyorum.
    bnm jikle otomatik.kafasına göre takılıyor.

  20. #1140
    Qner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2011
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Piaggio x9 500
    1000 i cok az gecıyo inanın. ilginç dimi? burda okumasam normal sanırdım.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler