abime yakışır bu gt 250 comet
abime yakışır bu gt 250 comet
187 cm'e 120 kiloyum..Nasıl göründüğümüz aşağıda
Motorun dağılmasından kast nedir anlamadım ama neticede pandora'nın kutusu değil bu motor..Açıldıktan sonra iyi bir usta gayet toplayabilir..Sente ayarına vs. sine dikkat ederek..V motorlarda sente tuturmak zor diye biliyorum hepsi bu..
Bunun haricinde motordaki dengesizliği büyük ölçüde çözüme kavuşturdum arkadaşlar..
Mesele motorun alçaltılmış olmasıymış..Dün ön çatalı normal haline getirdikten sonra epey düzeldi sıkıntılarım..
Beri yandan arka amortisörün patlak olduğunu düşünüyorum ki usta da aynı yorumda bulundu..
Amortisörün patlaklığını gözle anlamak çok zor ancak en üst kademede olmasına rağmen feci şekilde yaylanmakta arkası..Viraj kabiliyetini olumsuz anlamda etkileyen faktör bu olmalı diye düşünüyorum..
Patlaklığını kesinleştirirsem sipariş vermek gerekecek..
Beri yandan lastik arayışlarım neticelenmek üzere..
Michelin Pilot Power lastikler için fiyat aldım..
120/70 ZR 17 (58W) Ön Lastik - Michelin Pilot Power 290,00 TL
160/60 ZR 17 (69W) Arka Lastik - Michelin Pilot Power 360,00 TL
Bunlar liste fyatları tabii..Ben ikisini 600 TL'ye montaj ve balans ayarları dahil taktırabilirim şuan da ama sorum bu değil..Sorum arka lastiği 160/60 yapsam sorun olur mu? Zira aynı ölçüde yani 170/70/17 olan arka lastik Michelin'in Pilot Road 2CT modelinde var ve fiyatı 410 TL..
Arada 50 TL var, çok bir fark olmasa da tabanı genişleterek kazanacağım yatış kabiliyeti çok etkiler mi acaba ivmelenmeyi vs.'yi..Bir de en önemlisi taktıran var mı aranızda 160 lık arka lastik? Uyuyormu?
Bende Pilot Power düşünüyorum yeni sezona.
2ctSi daha hızlı ısınıyormuş normal powere göre aralarında fark buymuş.
Buz Motor fiyatları sanırım.
Bu linkte Görmek 180lık takmış Bir sorun yokmuş ilkte havayı yanlış basmış
http://www.motosohbet.net/showthread...light=g%F6rkem
zaten Salıncakta pay var büyütmek için.
artık inanıyorum bu motora çok ısınıcam tek sorun motoru aldığımda istanbulda iyi bir ustaya götürüp baktırmak olacak çünkü fazla anlamam engineden sadece dışına bakar gecerim. eee yeni başladık acemiyük
RE150(2000km),CBF150(2400km),WOLF250(8000km) V-STROM DL650
Evet, fiyatlar buz motordan..
Salıncakta pay bana da var gibime gelmişti..Sorun yok o zaman..
Görkem epey soruya cevap vermiş zaten orada
Bu arada mevcut lastiklerime ön 30 arka 36 hava basıyorum..Yol tutuşu ve dengesi adına olumlu değişmeler oldu..Daha evvelden düşüktü..
Ya ilginçtir geçen gün R6si olan biriyle konuştum arka lastık 160*60 42 basıyorum dedi bizdeki 150*70 32 yazıo ilginç geldi banada.
Bujilerimi CR9EK taktım tekleme sorunu halloldu.
Ama rolenti ayarı bozuldu enjeksıyonludada rolentı ayarını koydukları yer çok kıl biyer.zorlada olsa yaptım ama hafif hafif gaz verince arada bi istop ediyo rolenti 1400rpm civari.
Bende dünden beridir CR9EK kullanıyorum..Motordan iridyum buji çıkmıştı..Belki psikolojik şuanda ama motorun gücünde düşme sezinledim..Ama dediğim gibi psikolojik olabilir..Rölanti ise 1700 rpmler civarında..Deneme amaçlı ellemedim şimdilik, bakalım yarın-öbür gün düşüreceğin hala yüksekteyse..
Lastik havalarında ise aslında 40 basmamız gerekiyor..Benim arka lastiğim enduro tipi (önceki sahibi öyle uygun görmüş ) ben onu atladım basınçları yazarken..
Normalde 32-40 basmak gerekli sanıyorum..SS motorlara yüksek basınç bassılması gerekliliğinden ötürü..Artık pek de düşünmüyorum açıkçası..Fuarda yeni lastikleri alayım da
Vites düşürürken kaydırma yapmaları sürüş hatasından da kaynaklanabilir..Ara gaz vererek vites düşürüyorsunuz değil mi? Özellikle devirli makinelerde aragaz işine tam hakimiyet çok önemli..
Gene de Michelin hakkında olumsuz bir yorum oalrak ilk sizi duydum..Araştırayım bakalım biraz daha..
vıtes dusurmede benım de hatam vardır muhakkak ama yepyenı mıchelın lastıklerden daha fazla tutus beklıyorum acıkcası. 1-2 ornek vermek gerkırse;
-iş yerıne park ederken mınıcık bı kaldırım gıbı bısı var. on lastıgı cıkartım arka lastıgı her cıkarısımda patı yapıyo.
-hafıf egımlı acılır kapanır bı kapıda duruyorum. (kapı kimlikle acılıyo) yerde asfalt. ne kadar az gazla da kalksam arka kaya kaya kalkıyorum.
bu forumda da okudum. arkanın hafıflıgı de buyuk etken sanırım.
Lastiklerin de rodaj süres var . Çok yeniyken kaymaları normaldir. Yada lastikler raf ömrünü tamamlamış olabilir. Ayrıca kaldırım gibi yerlere çıkarken patinaja kalmayan motorum ve lastiğim olmadı daha tam gaz verecekken motoru öne doğru ittirmek gerekiyor. 5cm bile olsa cross lastik dışında kayma yapıyor
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Herşey etken olabilir..Genelde bu tür durumlarda sağlıklı yorum yapamıyorum ben çünkü sanırım hepinizden ağır bir sürücüyüm
Dolayısıyla o türbir patinaj olayına pek rastlamıyorum..Bir de ön tekeri çıkarttıktan hemen sonra fren sıkıp, arka teker için arada motosiklet mesafesi kaar yer bırakmak önemli..
Yani geriden gelip ivmeyle çıkartınca daha rahat çıkıyor kaldırımı lastik..
Bir de ben her sferde ayaklarımı eyre koarak motora minimum yük bindiriyorum ki kaldırımla karşılaşan lastik yüksüz biçimde hafif bir şekilde çıksın..
Tabi ispatlanmış durumlar değil, tamamen kişisel uygulamalarım
Vites düşürürken kitlemesi tam devirde vites düşürmediginiz olabilir yada debriyaji cok hızlı bırakmayın.
Kaldırım içinde Eyüp Abinin dediği gibi her lastik o durumda pati çeker.
Gaz teleminde değişmesi gerekiyor o zaman yeniden rolenti ayarı yaparım artık o kadar şeyi sök tak sök sinir bozuyo
Selam Engin
Motorun lastiklerini değiştirmeden arka amortisör ısmarlama bence. arkadaki lastik motoruna uygun olmadığı için viraj kabiliyetini kötü yönde etkileme olasılığı oldukça fazla.
Lastiklere gelince arkaya 170/70 takılırsa motorun arkası çok zıplar diye düşünüyorum ve yine virajlarda sorun yaşarsın. 170/60 - 160/60 yada 150/60 lastiklere bak derim. bence 150'lik lastik fazlasıyla yeterli ama sen bilirsin
fiyat/performans olarak daha uygun bütçeli olan pirelli sport demon lastikleri almayı düşünebilirsin ama bu modellerin 150/60'dan daha büyük ebatları var mı emin değilim. Er-5'lere ve ninja250'lere bu model lastiklerden taktıklarını yabancı forumlardan biliyorum. zzr250'lerde mt75 kullananlarda var, şikayet eden görmedim. hatta bir çok kişi stok irc lastiklerden sonra çok daha iyi olduğunu söylüyor.
Bence bu motora üst model motorlara takılan lastiklerden almaya pekte gerek yok. sonuçta yolların hali belli, motorun hızıda belli. ne kadar istesekte motoru çokta fazla yatırma şansımız olmuyor piyasada pirelli mt75 bulursan işini fazlasıyla görecektir.
bu arada ön amortisörü normal hale getirdiğin iyi olmuş, ön sert arka yumuşak fayton gibi yaylanır motorun arkası, bence ön amortisörlerin yağını değiştir el atmışken, doğru ebatlı lastikleride taktıktan sonra çok daha memnun kalacağını düşünüyorum motorundan
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Normalde 1500-1700rpm diye biliyorum.
bnm jikle otomatik.kafasına göre takılıyor.
1000 i cok az gecıyo inanın. ilginç dimi? burda okumasam normal sanırdım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)