Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1061

    Üyelik
    07 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-b.çekmece
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Comet
    Alıntı panic adak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum makinan çok güzelmiş allah nazardan saklasın kazasız belasız bin inşallah...
    Allah sizi ve bütün motorcu kardeşlerimizide kazadan beladan saklasın inşallah. Çok teşekkürler iyi dilekleriniz için.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1062

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar sol ayağımın altında virajlara yattığımda gup gup lama gibi bir ses var, bir darbe hissediyorum daha doğrusu. Zincir gerginliğim normal seviyede, nedendir acaba bu durum?

    Bir de yolda giderken arada sırada gaz yememe durumu oluşuyor..Aslında tam manasıyla gaz yememe değil de normal gücünün 1/3 azını veriyor gibime geliyor motor. gaz kolunu sabit tutarken bir anda tekrar eski gücü yerien geliyor ve ileri atılıyor motor..Acaba karbüratörden mi yoksa CDI dan mı yapıyor bunu?


    hyosungsource sitesinden alışverişi soran arkaaş neyi oruyor anlamadım? Parça mı bulamadın acep?
    vites kolundan geliyor o ses dostum benim makinadada var sıkıntı yapacak bişey yok.
    bulamadığım malzemelere gelince sağ fren diski ve sağ fren merkezini bulamadım vey bunlar sağ sol farketmiyor mu?

  3. #1063
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar sol ayağımın altında virajlara yattığımda gup gup lama gibi bir ses var, bir darbe hissediyorum daha doğrusu. Zincir gerginliğim normal seviyede, nedendir acaba bu durum?

    Bir de yolda giderken arada sırada gaz yememe durumu oluşuyor..Aslında tam manasıyla gaz yememe değil de normal gücünün 1/3 azını veriyor gibime geliyor motor. gaz kolunu sabit tutarken bir anda tekrar eski gücü yerien geliyor ve ileri atılıyor motor..Acaba karbüratörden mi yoksa CDI dan mı yapıyor bunu?


    hyosungsource sitesinden alışverişi soran arkaaş neyi oruyor anlamadım? Parça mı bulamadın acep?
    Alıntı feryth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba
    Yaklaşık 2 ay önce 2 el aldığım motorumun ufak tefek bütün sıkıntılarını hallettim. Fakat bu tekleme sorununun kaynağından hala emin değilim. Motor 2-3 ve en çok ta 4. viteste biraz gaç açtığımda teklemeye başlıyor. Sanırım o sırada tek bir silindire anlık gaz kesme yapıyor. Bütün bakımlarını yaptırdım. Hava filtresi, yağ buji değişti. Usta CDI yani beyinden olabileceğini, başka motorun beynini takıp denemek gerektiğini söyledi. İstanbul'da bu sorunuma yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı? Eğer beyinden olduğuna emin olursam hyosungsource.com da kargo dahil 188 TL'ye alıcam. Çünkü motorumdan çok memnunum ama bu sorun beni üzüyor.
    Bu arada motorum hakkında biraz bilgi vereyim. Önceki motorum 2000 model Aprillia Pegaso 650 ile takasa girerek 22.11.2010 tarihinde 2006 model 17.000km de aldığım motorumda depoda Hyosung yazısının üstüne Ducati yazılmış. Sökülürse kötü bir görüntü olacağından ve motordan anlayan kişilerin bile yanılmasından dolayı sökmedim Yamaha R1'in orjinal egzosları takılmış. Aldıktan sonra yaptığım harcamaları aşağıya yazıyorum alacak arkadaşlara yardımcı, aynı parçayı daha önce almış arkadaşlarında fikir verebilmeleri açısından iyi olur diye düşünüyorum.
    1-) Daha önceki motorumdan söktüğüm Alarm : 50TL
    2-) Led Carbon arka sinyal : 40TL
    3-) Sarı renk Jant şeridi : 20 TL
    4-) Aldığımda fren maneti orjinal değildi ve değiştirdim : 30TL
    5-) Xenon 4300K H4 : 130TL (şirinevler de elektrikçilerin olduğu sokakta ismini hatırlamadığım bir dükkandan.)
    6-) Elcik Isıtma : 75TL (Feyizoğu)
    7-) Önceki sahibi ön fren diskini çiflemiş fakat hidrolik merkezini büyütmediğinden dolayı frenler tam tutmuyordu. Bu yüzden Merkez:150TL, Manet:50TL(ikinci kez manet almak zorunda kaldım ama üstünden çıkanı gv250si olan arkadaşıma yaradı.) Bütün balataları değiştirdim: 3 tane 45TL
    8-) Patlak olan amortisörümü www.hyosungsource.com dan 236TL kargo dahil aldım ve 20 TL işçilik vererek taktırdım. 1 hafta bile sürmedi gelmesi.

    Tekleme sorunumu hallettikten sonra çanta sorunumada bir çözüm bulmak istiyorum. Önceki motorumdan kalan Kappa 46LTlik çantamı, aparatı olmadığı için takamıyorum. Eğer İstanbul'da daha önceden yaptırdığınız bir yer varsa fiyatı ve yeriyle birlikte verirseniz sevinirim.

    gaz yememeyle ilgili olarak soruyorum, bakımları nerde yaptırıyorsunuz?
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  4. #1064

    Üyelik
    07 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-b.çekmece
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Comet
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gaz yememeyle ilgili olarak soruyorum, bakımları nerde yaptırıyorsunuz?
    Avcılar Motopark'ta yaptırdım en son.

  5. #1065
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    aslında yetkili serviste mi ya da güvendiğiniz bir usta mı anlamında sormak istemiştim.

    bu bakımlar yapılırken motosiklet bir bilgisayara bağlanıyor mu?

    hem osbourne'a hemde sana bir yer tavsiye edebilirim anadolu yakasında.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  6. #1066

    Üyelik
    07 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-b.çekmece
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Comet
    Kanuni yetkili servisi gittiğim yer. Ama bir cihaza bağlanmadı.

  7. #1067
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    motorumu hasanpaşa'da uğurlu motora götürüyorum (cbr125'ide oraya götürüyorudum). burda periyodik bakımlar dışında motosiklet bir bilgisayara bağlanıp ritmine bakılıyor ve egzos değerleri ölçülüyor. her bakımdan sonrada usta motorla birlikte keşfe çıkıp motorda bir sıkıntı var mı yok mu kontrol ediyor.

    Ergün usta hyosunglardan pek hoşlanmıyor ama işini çok düzgün yapan ve işinden zevk alan biridir. (hyosung sevmiyor dediğime bakma, banada ninja 250 alma diye baya ısrar etmişti )

    istersen telefon ve adres bilgilerini vereyim, gitmeden önce bir arayıp konuşursun. avcılar'dan hasanpaşa'ya boşuna yol tepmemiş olursun böylece.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  8. #1068
    DarkArchAnGeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hyosung RT 125
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar sol ayağımın altında virajlara yattığımda gup gup lama gibi bir ses var, bir darbe hissediyorum daha doğrusu. Zincir gerginliğim normal seviyede, nedendir acaba bu durum?

    Bir de yolda giderken arada sırada gaz yememe durumu oluşuyor..Aslında tam manasıyla gaz yememe değil de normal gücünün 1/3 azını veriyor gibime geliyor motor. gaz kolunu sabit tutarken bir anda tekrar eski gücü yerien geliyor ve ileri atılıyor motor..Acaba karbüratörden mi yoksa CDI dan mı yapıyor bunu?


    hyosungsource sitesinden alışverişi soran arkaaş neyi oruyor anlamadım? Parça mı bulamadın acep?
    sadece viraja yatarkenmi yoksa ortlama bi hızda gazı kesip debiyajı sıkıtığında da aynı şeyi hissediyormusun tam sol ayağının altında eğer öyleyse ..zincirini kontrol et tam kıvrılmayan bi bakla var tahminimce ve ön dişlide her turda o bakla denk geldiğinde üst tarafa vuruyor olabilir.. zincirini komple elden geçirmeni tavsiye ederim..
    Eğitimde Özgürlüğe Hayır Diyenlere [B][COLOR="DarkRed"]HAYIR[/COLOR][/B]

  9. #1069
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    Alıntı DarkArchAnGeL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sadece viraja yatarkenmi yoksa ortlama bi hızda gazı kesip debiyajı sıkıtığında da aynı şeyi hissediyormusun tam sol ayağının altında eğer öyleyse ..zincirini kontrol et tam kıvrılmayan bi bakla var tahminimce ve ön dişlide her turda o bakla denk geldiğinde üst tarafa vuruyor olabilir.. zincirini komple elden geçirmeni tavsiye ederim..
    valla arkadaşım benden çok yaşıyacaksın inşallah .tesbitine katılıyorum.o zincirin degişmesi gerek.aynı olay benimde başıma geldiginden biliyorum.geçen sene kış aylarında zincir temizligini bayagı bir aksatmıştım.bir ara aynen o gup gup sesini duymaya basladım.usta bir tur atıp geliyor yok bişey sende amma evhamlısın yav diyor.ama ben biniyorum ses var.tabii ustayla aramda bir 20 kg fark var.neyse bir aya yakın öyle bindim.zinciri temizleyip yaglayınca ses azalıyordu.ama yag bitince yine başlıyordu.bir gün motoru yıkayıp temizlerken benim çocuk buldu arızayı.zincirin baklalarından biri iç tarafda kalan yüzeyden artık ona tam olarak ne deniyor bilmiyorum pulmu desem dış baklamı desem yani yüzey yok düşmüş sadece iç pimler tutuyor.iç tarafda oldugu içinde her kontrolde kaçırıyoruz.burası ön dişliye gelince gup gup yapıyor.zincirin öndişliyle teması savruk oldugu için ön dişliyide bozmuştu onuda degiştirdim. yani kesin galiba sanırım zincirden
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  10. #1070
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında yetkili serviste mi ya da güvendiğiniz bir usta mı anlamında sormak istemiştim.

    bu bakımlar yapılırken motosiklet bir bilgisayara bağlanıyor mu?

    hem osbourne'a hemde sana bir yer tavsiye edebilirim anadolu yakasında.
    Valla bana çok yakın orası, tam tarif edebilir misin gidip baktırayım egsoz ölçümlerine vs. Çok iyi olur hyodan anlayan bir usta bulmak..
    Bakımlar derken ben henüz kendi ustama bana kaza yaptırmayacak ve yolda kaldırmayacak aksamları için bakım yaptırmıştım zaten henüz çok yeni..
    Neyse de ustanın ayrıntılı bilgilerini bekliyorum

    Alıntı DarkArchAnGeL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sadece viraja yatarkenmi yoksa ortlama bi hızda gazı kesip debiyajı sıkıtığında da aynı şeyi hissediyormusun tam sol ayağının altında eğer öyleyse ..zincirini kontrol et tam kıvrılmayan bi bakla var tahminimce ve ön dişlide her turda o bakla denk geldiğinde üst tarafa vuruyor olabilir.. zincirini komple elden geçirmeni tavsiye ederim..
    Evet tam sol ayağımın altında ve zincire yük bindiğinde vs. olyor çoğunlukla..
    Aslında zinciri gözümle muayene ettim epeyce ve bulamamıştım bir şey ama düşününce aklıma da yatmaya başladı bir baklanın arızalı oluşundan kaynaklı diye..Çünkü Bursa'dan dönüşte iki kişi binmiştik ve çok fazla vurma yapmıştı, ben tek binerken o kadar sık gupguplama yapmıyor..
    Eğer öyleyse derhal söküp kontrol etmem gerek çünkü dediğiniz gibi ön dişliyi pert eder bu şekilde..
    Geçende sipariş vermiştim, aslında elim gitti ön dişli de ısmarlasam mı diye hyosungsource dan ama niyeyse almadım ve siparişi vermiş oldum..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:15 ----------

    Hyo ve ben..
    2 saat evvel iş dönüşü arkadaş servisten çekti


    http://www.youtube.com/watch?v=WMWXOcRkZc0

  11. #1071
    DarkArchAnGeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hyosung RT 125
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla bana çok yakın orası, tam tarif edebilir misin gidip baktırayım egsoz ölçümlerine vs. Çok iyi olur hyodan anlayan bir usta bulmak..
    Bakımlar derken ben henüz kendi ustama bana kaza yaptırmayacak ve yolda kaldırmayacak aksamları için bakım yaptırmıştım zaten henüz çok yeni..
    Neyse de ustanın ayrıntılı bilgilerini bekliyorum



    Evet tam sol ayağımın altında ve zincire yük bindiğinde vs. olyor çoğunlukla..
    Aslında zinciri gözümle muayene ettim epeyce ve bulamamıştım bir şey ama düşününce aklıma da yatmaya başladı bir baklanın arızalı oluşundan kaynaklı diye..Çünkü Bursa'dan dönüşte iki kişi binmiştik ve çok fazla vurma yapmıştı, ben tek binerken o kadar sık gupguplama yapmıyor..
    Eğer öyleyse derhal söküp kontrol etmem gerek çünkü dediğiniz gibi ön dişliyi pert eder bu şekilde..
    Geçende sipariş vermiştim, aslında elim gitti ön dişli de ısmarlasam mı diye hyosungsource dan ama niyeyse almadım ve siparişi vermiş oldum..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:15 ----------

    Hyo ve ben..
    2 saat evvel iş dönüşü arkadaş servisten çekti


    http://www.youtube.com/watch?v=WMWXOcRkZc0
    kesinlikle xring2 almalısın bi arkadaşımın vardı 2 haftada bir zincir geriyordu 3 4 ay önce xring2 aldı 150 tl ye hala bir germe yaptığını görmedim zincirle alakalı...

    o bahsettiğim olayı gözle göremezsiniz mutlaka söküp kontrol etmelisiniz anca o zaman zincirin bükülmeyen yeri varsa görüceksiniz..
    Eğitimde Özgürlüğe Hayır Diyenlere [B][COLOR="DarkRed"]HAYIR[/COLOR][/B]

  12. #1072
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı DarkArchAnGeL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle xring2 almalısın bi arkadaşımın vardı 2 haftada bir zincir geriyordu 3 4 ay önce xring2 aldı 150 tl ye hala bir germe yaptığını görmedim zincirle alakalı...

    o bahsettiğim olayı gözle göremezsiniz mutlaka söküp kontrol etmelisiniz anca o zaman zincirin bükülmeyen yeri varsa görüceksiniz..
    Zincir söküldüğünde görülecek bir şeyse sorun yok..Maksat emin olalım da boşa almayalım xringi..
    Ne diye arayacağız şimdi xringi? bakla sayısına mı bakacağız? Nedir ölçüler acaba?

  13. #1073
    DarkArchAnGeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hyosung RT 125
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincir söküldüğünde görülecek bir şeyse sorun yok..Maksat emin olalım da boşa almayalım xringi..
    Ne diye arayacağız şimdi xringi? bakla sayısına mı bakacağız? Nedir ölçüler acaba?
    motoru uzun vadede kullanacaksınız kesinlikle xring2 zincir almanızı şiddetle tavsiye ederim ,ölçüsüde 520-112 olması lazım...
    Eğitimde Özgürlüğe Hayır Diyenlere [B][COLOR="DarkRed"]HAYIR[/COLOR][/B]

  14. #1074
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı DarkArchAnGeL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoru uzun vadede kullanacaksınız kesinlikle xring2 zincir almanızı şiddetle tavsiye ederim ,ölçüsüde 520-112 olması lazım...
    Evet şimdi baktım internetten 520-112 imiş..
    x ring olsa da yeter yav x2 ringler çok pahalı hem tek farkı da ömürlerinin daha uzun olması ama dediğiniz gibi uzun vadeli kullanım için x2 ring en doğrusu olacaktır..
    Teşekkürler bilgiler için..

    Şu an kafamdaki en önemli sorun şu gaz kesme hadisesi..Bakalım haftasonu bi ölçtüreceğim ne çıkacak..

  15. #1075
    DarkArchAnGeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hyosung RT 125
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet şimdi baktım internetten 520-112 imiş..
    x ring olsa da yeter yav x2 ringler çok pahalı hem tek farkı da ömürlerinin daha uzun olması ama dediğiniz gibi uzun vadeli kullanım için x2 ring en doğrusu olacaktır..
    Teşekkürler bilgiler için..

    Şu an kafamdaki en önemli sorun şu gaz kesme hadisesi..Bakalım haftasonu bi ölçtüreceğim ne çıkacak..
    gaz kesme olayını detaylı anlatırsnız belki bişiler söyleyebilirim
    Eğitimde Özgürlüğe Hayır Diyenlere [B][COLOR="DarkRed"]HAYIR[/COLOR][/B]

  16. #1076
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı DarkArchAnGeL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gaz kesme olayını detaylı anlatırsnız belki bişiler söyleyebilirim
    Gerilerde yazmıştım, ayrıntılı anlatayım..

    Normalde rölantide olan bir durum değil..
    Bunun haricinde her viteste, her devirde ve motorun sıcaklığı fark etmeksizin arasıra oluyor..

    Gazı sabit olarak örneğin yarım açmış vaziyette yol aldığımızı farz edelim..
    Hafif gaz açtığımda bazen bir anda devirde 2-3 bin rpm lik düşme oluyor, gaz ile oynamıyorum (hala yarım açık) ve 5 sn kadar sürdükten sonra tekrar normale dönüyor..

    Devirde düşme olduğu sıralar gazı bırakıp sonra yüklenip denedim, gaza asılıp devri iyice yükseltmeye çalışarak denedim hepsinde de aynı süreler içerisinde geri geldi devir..Bi şey değişmedi yani..

    Kendimce ihtimaller:
    - Karbüratör pis
    - Benzin filtresi pis (ahmaklık edip kontrolünü unutuyorum her seferinde)
    - CDI ünitesi arızalı (büyük ihtimalle buradan kaynaklı bir sorun)

    Durum ve tahminlerim bu yönde..

  17. #1077
    DarkArchAnGeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hyosung RT 125
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerilerde yazmıştım, ayrıntılı anlatayım..

    Normalde rölantide olan bir durum değil..
    Bunun haricinde her viteste, her devirde ve motorun sıcaklığı fark etmeksizin arasıra oluyor..

    Gazı sabit olarak örneğin yarım açmış vaziyette yol aldığımızı farz edelim..
    Bazen bir anda devirde 2-3 bin rpm lik düşme oluyor, gaz ile oynamıyorum (hala yarım açık) ve 5 sn kadar sürdükten sonra tekrar normale dönüyor..

    Devirde düşme olduğu sıralar gazı bırakıp sonra yüklenip denedim, gaza asılıp devri iyice yükseltmeye çalışarak denedim hepsinde de aynı süreler içerisinde geri geldi devir..Bi şey değişmedi yani..

    Kendimce ihtimaller:
    - Karbüratör pis
    - Benzin filtresi pis (ahmaklık edip kontrolünü unutuyorum her seferinde)
    - CDI ünitesi arızalı (büyük ihtimalle buradan kaynaklı bir sorun)

    Durum ve tahminlerim bu yönde..

    bana daha çok elektrik aksamı ile alakalı gibi geldi özellikle debriyaj müşürünün bağlantsını kontrol etmeni tavsiye ederim..hatta switchlerden söküp kısa devre yaptırıp öyle dene birde..
    Eğitimde Özgürlüğe Hayır Diyenlere [B][COLOR="DarkRed"]HAYIR[/COLOR][/B]

  18. #1078
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı DarkArchAnGeL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana daha çok elektrik aksamı ile alakalı gibi geldi özellikle debriyaj müşürünün bağlantsını kontrol etmeni tavsiye ederim..hatta switchlerden söküp kısa devre yaptırıp öyle dene birde..
    Ama devir tamamen yok olmuyor, devir düştüğünde gazı açınca gene gidiyor motor..O müşürden olsa gene de gaz verince gider miydi?

    Bir de alakası var mıdır bilmem ama motoru boşa almayınca marş almıyor..Debriyajı sıkmam fark etmiyor..Sanki ayaklık açıkmışcasına boşa marş basıyorum..İlla ki boşa alıp marş basmam gerekiyor..
    Çok nadir olarak vitesteyken ve debriyajı sıkarak marş alıyor..

  19. #1079
    DarkArchAnGeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Hyosung RT 125
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama devir tamamen yok olmuyor, devir düştüğünde gazı açınca gene gidiyor motor..O müşürden olsa gene de gaz verince gider miydi?
    birden düşüyor gazı verince tekrar düzeliyor..arkadaş iptal etti şimdi o sıkıntıyı yaşamıyor.. bu gt250 ler özellikle müşürlerden çok can sıkıyor..
    Eğitimde Özgürlüğe Hayır Diyenlere [B][COLOR="DarkRed"]HAYIR[/COLOR][/B]

  20. #1080
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama devir tamamen yok olmuyor, devir düştüğünde gazı açınca gene gidiyor motor..O müşürden olsa gene de gaz verince gider miydi?

    Bir de alakası var mıdır bilmem ama motoru boşa almayınca marş almıyor..Debriyajı sıkmam fark etmiyor..Sanki ayaklık açıkmışcasına boşa marş basıyorum..İlla ki boşa alıp marş basmam gerekiyor..
    Çok nadir olarak vitesteyken ve debriyajı sıkarak marş alıyor..
    bu bahsettiğin şey benim ninja'da da oluyor. ayaklık kapalı motor viteste debriyajı sıkıyorum marş basmıyor. boşa alıyorum marş basıyor.

    ilginç bi durum bendeki de
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler