Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #581
    skyblade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    Yok
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha önceden bahsi geçen yazıyı okuduğumdan dolayı,motoru alır almaz mobil full sentetik 15-50 yağ koyduk.

    daha öncesi nasıldı bilemiyorum ama şuan ybr'nin vites geçişinden bir farkı yok.
    Bunu duyduğum iyi oldu bu pazar günü ben de halledeyim onu o zaman


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #582

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Bugün teslim aldım arkadaşlar motoru, 40bin km scooter tecrubem vardı yanlız hayatımda vitesli bişey kulanmamıştım motorsiklet vites sıralamasını ve vitesli motor çalışma prensibini biliyordum ama beni çok zorladı yani ilk bindim 2 kez stop ettirdim karizma cart gitti neyse 3. de kalktım gittim 1 durak ilerde boş 1 alan vardı orda takıldım 30dk döndüm durdum 3 vitese kadar cıktım ama hala kalkışlarda biraz garip şeyler oluyor yani motora azıcık gaz verıyorum devir çok yükseliyor hemen e o haldeykende hemen bırakmak istemiyorum debrajı yavaş bırakıyorum biraz debraj dan yiyoruz gibi ama alışcaz bakalım

    İşin en kötü yanı ben ne yapıyorum bilmiyoyorum doğrumu kullanıyorum bunu söylicek 1 adam bile yok yanımızda sıfırdan keşvedecez amerikayı

    Bide beni zorlayan bir noktada yavaşlıyacagım zaman daha motor yavaşlamadan debraja basıyorum eski motorumdaki arka firen hesabı onu unutuyorum ona basıncada motor yıgılıyor valla duruş mesafesi uzuyor burası sakat alışmak lazım hele arka firen yokmu onu tamamen unutuyorum.

    Sürüş pozisyonuna alışamadım tabi mesela ben ayağımı arka firenin üzerine koyunca istem dışı biraz firene basıyor sizin ayaklar hep bunun üstündemi ? yani altına soksam bu seferde frenleme de zaman kaybı yaşıcaz anlamadım yani zor işmiş

  3. #583
    wermeer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBF 500
    Alıntı SPEC0PS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün teslim aldım arkadaşlar motoru, 40bin km scooter tecrubem vardı yanlız hayatımda vitesli bişey kulanmamıştım motorsiklet vites sıralamasını ve vitesli motor çalışma prensibini biliyordum ama beni çok zorladı yani ilk bindim 2 kez stop ettirdim karizma cart gitti neyse 3. de kalktım gittim 1 durak ilerde boş 1 alan vardı orda takıldım 30dk döndüm durdum 3 vitese kadar cıktım ama hala kalkışlarda biraz garip şeyler oluyor yani motora azıcık gaz verıyorum devir çok yükseliyor hemen e o haldeykende hemen bırakmak istemiyorum debrajı yavaş bırakıyorum biraz debraj dan yiyoruz gibi ama alışcaz bakalım

    İşin en kötü yanı ben ne yapıyorum bilmiyoyorum doğrumu kullanıyorum bunu söylicek 1 adam bile yok yanımızda sıfırdan keşvedecez amerikayı

    Bide beni zorlayan bir noktada yavaşlıyacagım zaman daha motor yavaşlamadan debraja basıyorum eski motorumdaki arka firen hesabı onu unutuyorum ona basıncada motor yıgılıyor valla duruş mesafesi uzuyor burası sakat alışmak lazım hele arka firen yokmu onu tamamen unutuyorum.

    Sürüş pozisyonuna alışamadım tabi mesela ben ayağımı arka firenin üzerine koyunca istem dışı biraz firene basıyor sizin ayaklar hep bunun üstündemi ? yani altına soksam bu seferde frenleme de zaman kaybı yaşıcaz anlamadım yani zor işmiş
    hayırlı olsun motorun . kullandıkça alışırsın onlar problem değil.

  4. #584

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Teşekkürler alışırız inş. zaten bu hafta sonu iyicene kapmam lazım işi pazartesi günü işe gidicez bununla, gerçi işyeride 5km mesafede ama yani yokuşlar trafik ıgg tedirgin oldum bak aklıma gelince

  5. #585
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı SPEC0PS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler alışırız inş. zaten bu hafta sonu iyicene kapmam lazım işi pazartesi günü işe gidicez bununla, gerçi işyeride 5km mesafede ama yani yokuşlar trafik ıgg tedirgin oldum bak aklıma gelince
    HAYIRLI OLSUN

    Hepsine alışacaksın
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  6. #586
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Hayırlı olsun SPEC0PS.Kazasız belasız kullanman dilegiyle...

  7. #587

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Teşekkürler arkadaşlar, bugünde trafiğe cıktım biraz yine karizma kalmadı ama kalkınca iyi giyorumda kalkışlar sıkıntılı hala hele bide yokuşda kasten durudum kalkabilcemmi diye zati düzde zor kalkıyoruz denediğimiz işe bak 3. denemede kalktık yokuştada

  8. #588
    jönysf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Alıntı skyblade adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar Comet'ciler. Bu haftasonu motorumun yağını değiştireyim diyorum, yağ olarak ne önerirsiniz? Comet 650 sayfasında Mobil tam sentetik motor yağını önermişler. Vites geçişlerinde bariz rahatlama olduğu ve boşa alma sorununun azaldığını okudum ama bizim motorlarda deneyen oldu mu bu yağı? Kullanma kılavuzunda 10-40 öneriliyor ama tam sentetik yağlar sanırm 10-50 olarak bulunuyor. Var mıdır önerisi,tecrübesi olan?
    Ben castrol 10/50 racing 1 tam sentetik kullanıyorum süper.

  9. #589
    korucu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2007
    Şehir
    BALIKESİR-Havran
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250 COMET
    Ben de castrol 10/50 racing 1 tam sentetik kullanıyorum . Çok memnunum.
    HAVRAN MOTOR DOSTLARI BAŞKANI

  10. #590

    Üyelik
    01 Şubat 2009
    Şehir
    üçgün ora dörtgün bura
    Motosikleti
    Touring
    slm lar comet ciler bende bu 250 liğin s&t kanuni gt 250 sini alacam kısmetse.bu motosikletlerin hakkında pek bi bilgim yok s&t kanuni gt 250 ile hyosung gt 250 arasın da pek bi fark yok enjeksiyon dışında.bu 250 likler kaç litre yağ alıyor ve kaç km de bir yağ değişimi oluyor..saygılar

  11. #591
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    1.6 lt civarı yağ alıyor.4000 km'de birde yag degişimi.

    Bu arada arkadaşlar ben castrol 10-40 kullanıyorum ve son derece şikayetçiyimKitabında hatta yag kapagının üstünde dahi 10-40 diyor ama bu yag ile vites sorunu olmaması mucize. Motor çalışırken ısınana kadar boşa geçiyor hiç sorun yok ama ısınınca boşa geçmiyor.Acaba castrol 10-50'lerde bu boş sorununu yaşayan var mı?

    Birçok arkadaş mobil 15-50 önerdi.Bu yag ile vitesler sorunsuz diyorlar biraz araştırma yapıyım birsonraki bakımda ya castrol 10-50 yada mobil 15-50 kullanacagım.

  12. #592
    skyblade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    Yok
    Bugün yağ değişimimi yaptım. Mobil tam sentetik yağ koydum. Vites geçişleri cidden çok farketti. Motoru çok ısıtamadım denerken ama hiç sorunsuz boşa atabiliyorum. Eski yağı varken(ki eski sahibi ne koydu bilmiyorum),epey uğraşmam gerekiyordu boşa atabilmek için. (Hatta motor çalışmazken direk kitleniyodu şanzıman şimdi çalışmazken de vites değişebiliyor.)

  13. #593
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı skyblade adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün yağ değişimimi yaptım. Mobil tam sentetik yağ koydum. Vites geçişleri cidden çok farketti. Motoru çok ısıtamadım denerken ama hiç sorunsuz boşa atabiliyorum. Eski yağı varken(ki eski sahibi ne koydu bilmiyorum),epey uğraşmam gerekiyordu boşa atabilmek için. (Hatta motor çalışmazken direk kitleniyodu şanzıman şimdi çalışmazken de vites değişebiliyor.)
    sanırım vites geçiş problemi motor iyice ısınınca ortaya çıkıyor

    dün den beri vites geçişlerinde sıkıntı yaşıyorum,stop edince şık diye geçiyor

    Birde arkadaşlar km saatinin doğrulunu test edeniniz oldumu?

    140 la giderken gerçekten 140lamı gidiyoruz
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  14. #594
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Bildigim kadarıyla yaptıgı hızı %100 dogru gösteren bir araç henüz yapılamadı.Dogrusunu ögrenmenin tek yolu gps. O nedenle 140 la giderken aslında 140 gideceginizi pek sanmam ama dedigim gibi bu cometlere has bir özellik degil. Her araçta belli oranda sapma oluyor

  15. #595
    korucu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2007
    Şehir
    BALIKESİR-Havran
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250 COMET
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.6 lt civarı yağ alıyor.4000 km'de birde yag degişimi.

    Bu arada arkadaşlar ben castrol 10-40 kullanıyorum ve son derece şikayetçiyimKitabında hatta yag kapagının üstünde dahi 10-40 diyor ama bu yag ile vites sorunu olmaması mucize. Motor çalışırken ısınana kadar boşa geçiyor hiç sorun yok ama ısınınca boşa geçmiyor.Acaba castrol 10-50'lerde bu boş sorununu yaşayan var mı?

    Birçok arkadaş mobil 15-50 önerdi.Bu yag ile vitesler sorunsuz diyorlar biraz araştırma yapıyım birsonraki bakımda ya castrol 10-50 yada mobil 15-50 kullanacagım.
    10/50 Castrol kullanıyorum. Vites geçişlerinde ve boşa almada hiç sorun yaşamadım.
    HAVRAN MOTOR DOSTLARI BAŞKANI

  16. #596

    Üyelik
    08 Mayıs 2010
    Şehir
    YALOVA
    Motosikleti
    HONDA CBR 600 F

    slm arkadaslar motor almayı düşünüyorum yardımcı olurmusunuz

    7.8bin tl civarında param var. bu paraya ala bileceğim motorlar yamaha yzf125lik, hyosung 250gt, kawasaki zxr250 hangisini önerisiniz. yada başka bi modelde olabilir. uzun zamndır vitesiz motor kullanıyorum. ama viteslide pek tecrübem yok .

  17. #597

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    2007 model yeni kasa Gilera vxr kullanıyordum 200cc 21 hp tek sılındırlı, 250cc tek silindirli vitesli motorlarla kapışıyordu hem kalkısta hem top speed de ama şimdi Gt250 aldım bu 3 gilreya bedel gerisini sen düşün kısacası Gt250 nın 250cc kategorisinde tek rakibi var oda yeni geldi türkiyeye Honda vtr250 fiyatı zati ucuk tipide bence gt den kötü v2 motor 2 side. Hmm araştırdımda zxr250 de çift silindirmiş o zman race alcaksan zxr naket alcaksan gt diyelim

  18. #598

    Üyelik
    01 Şubat 2009
    Şehir
    üçgün ora dörtgün bura
    Motosikleti
    Touring
    bu s&t kanuni gt 250 modelini iskenderunda migrosu geçtikten sonra belene doğru giderken az ilerde sol tarafta bi kanuni bayiisi var ismi şuan aklımda deil bayiinin es kaza motosiklet gezisi yaparken arkadaşlarla ordan geçerken gördüm bi bayii nin oraya gidim şu büyük kalıplı motosiklette neymiş dedim la bi baktım bu bizim kanunui 250 nezaman getirdilerde sergiye koydular falan bayi sahibiyle biraz sohbet falan birazda inceleme derekn zaman nasıl geçmiş nasıl anlamadım.bu motosikletin sevdiğim tarafı 250 lik olmasına rağmen kalıplı 650 lik görünümünde ve en az onlarla sidik yarıştıracak kadar hızlı olması bi videosunu seyrettim 180km yi rahat görmesi.benzin olayını bilemicem en az 650 liklere yakın olduğunu tahmin ediyorum.ELİNT1.5 litre yağ aldığını üstte belirtmiş gerçekten şaşırdım birde bu yağ miktarıyla 3-4 bin km de yağ değişiminin olması beni şaşırttı tabii bu yağ değişimini yağ filtresi ve yağ soğutma radyatörüne borçlu gibi,yağın özelliği bozulmadan geri soğutuluyor.1 hafta önce hatay-dörtyol dan yola çıktık arkadaşımla tek motor 2 kişi olrk motosiklet benimdi zongshen 200 gy bunu kesinlikle satmaya karar verdim bende bitane bu gt 250 den almam gerektiğini anladım.hem bu motosiklet yüzünden ADANA MT gezilerine bile adam akıllı gidemiyorum.beni çok yordu uzun yolda birde 80km yi geçmiyor.gezi yaptığım gün adana mersin karayolu bom boştu sakindi ertesi günü dönüşte adana-dörtyol arası otoban yolu bom boştu,bom boş yollarda 80km hızla gitmek adamı umsuruk ediyor biyerde.bu gt 250 liği almamın sebebi malum vergiler falanlar filanlar okadar zenginde deiliz.bu bizim ilçede böle gösterişli motosikletlerin sayısı toplasan bir elin parmağını geçmez bir diğer sebebi ise adana mt gezilerinde arkada kalmamak ve yorucu olmaması eve dönüşte akşam ağrısız sızısız yatıp pazartesi okula dinç bi şekilde gitmek umarım ne demek istediğimi anlamışsınızdır.sevgiler saygılar...bilgi edinme konusunda yardımcı olan arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunarım.

  19. #599

    Üyelik
    01 Mayıs 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Hyosung 250 Comet
    Comet için arka çanta demiri ve çanta arıyorum. Satan varmıdır yada yaptıran(demir)?

  20. #600

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Aynı dertten yakınıyorum bende, nette araştırıdım resim buldum resmin renkli çıktısını aldım bugün bir demirciye gitim çok zahmetli iş işimde çok ben uraşamam dedi başka yer bakıcam


    Sizin motor sanırım S&T değil üsteki resim tam sizin motor için o sinyalin yanından gecen demir arka yolcu ayaklığının vidasına gidiyor oraya bağlanmış resimde tam çıkmamış belki işinize yarar.

    Ben zaten bu resmi göstericem ama aynısını yaptırmıcam çünki benim motor S&T o altan giden demirin oralara kadar gitmesine gerek yok bizde arkada tutma yeri var onu sökerek onun vidalandıgı yere sabitlense kafi.

    Bu arada hangimiz önce yaptırsa yada bulursa buraya yazalım


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler