Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
02 Mayıs 2010, 01:41
#561
babaçi adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim elint,herşey GKN nın sayesinde oldu.
paslanma belirtileri bende de var
kuvvetmira olayı şu şekilde çözmüş,bende takipteyim
Evet kuvvetmiranın mesajını okudum fakat bizimki ulaşılabilir biryerde olması nedeniyle başka birşey yapılabilirmi diye düşünmüştüm ama yok gibi. Olmazsa paslanmayı takip edecegim ilerleme olmazsa şimdilik dokunmayacagım.
Bu arada paslanmaya benzin istasyonlarındaki pompalar neden oluyor sanırım. Depodaki paslanma tam o pompanın temas ettigi bölgede.
Reklamlar
-
02 Mayıs 2010, 10:21
#562
ELINT adlı üyeden alıntı
Evet kuvvetmiranın mesajını okudum fakat bizimki ulaşılabilir biryerde olması nedeniyle başka birşey yapılabilirmi diye düşünmüştüm ama yok gibi. Olmazsa paslanmayı takip edecegim ilerleme olmazsa şimdilik dokunmayacagım.
Bu arada paslanmaya benzin istasyonlarındaki pompalar neden oluyor sanırım. Depodaki paslanma tam o pompanın temas ettigi bölgede.
pompanın metal ucunun temas ettiği bölgeler sadece paslanıyor ise demek ki depoda koruyucu bir sır var,temastan dolayı imha oluyor.
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
02 Mayıs 2010, 10:47
#563
Benim motorumda o bölgede paslanmaya dair bi ize rastlamadım. Belki pompayı sokarken çok sert davrandılar zedelediler orayı,tembih etmekte fayda var pompacılara. Bu arada bugün motorumu yıkayayım dedim ama sanırım tazzikli su olmadan zor olacak bu iş. Hortumla yıkamama rağmen hala toz ve kirler duruyor. Üstüne üstlük eski sahibinin kışın kullanmasından dolayı motorun çamurluk ve motor kısımları kalın bir çamur tabakasıyla kaplanmış ve 2 aydır yıkayamadığım için de bu tabaka iyice kemikleşmiş. Bir de tazzikli suyla şansımı deneyeceğim artık
-
02 Mayıs 2010, 11:18
#564
babaçi adlı üyeden alıntı
açıkça söyleyeyim o motora ben geçen hafta gidecektim,km saatinden size bahsettimi bilmiyorum ama fena halde kafamı kurcaladı.
sahibinin benimle yaptığı yazışmalar hala mevcut, özelden ulaşırsanız sizinle paylaşırım.
Tamam gönderiyorum abi.
-
02 Mayıs 2010, 12:07
#565
babaçi adlı üyeden alıntı
pompanın metal ucunun temas ettiği bölgeler sadece paslanıyor ise demek ki depoda koruyucu bir sır var,temastan dolayı imha oluyor.
Az önce tekrar baktım depo içinde yer yer nokta şeklinde paslanma var. Kuvvetmira'nin formulü uygulamak şart oldu
-
02 Mayıs 2010, 13:44
#566
ELINT adlı üyeden alıntı
Az önce tekrar baktım depo içinde yer yer nokta şeklinde paslanma var. Kuvvetmira'nin formulü uygulamak şart oldu
aynen...
ya allah bismillah deyip başlarım işe yalnız motoru bi kaç gün bari kullanayım diyorum gümler filan hevesimi alayım biraz
sende de 5-6000 devirde titreme yapıp sonrasında ortadan kalkıyormu,7000 devirden sonra motorda hiç titreşim yok
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
02 Mayıs 2010, 14:10
#567
düşük viteste hızlanırken o 5-600 devir aralıgında biraz titreşim oluyor evet. Tam 6000 de sorun yok ama 5000-5800 arası hissettiriyor.
-
02 Mayıs 2010, 14:16
#568
Hepsinde bu durum oluyor..
R kasasında da 5000 ile 6000 arasında titreşim oluyor
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
02 Mayıs 2010, 16:30
#569
Bir de bu arka amortisörü sertleştirmek için nasıl bir yol izlemeliyiz? Yani nerden yapıldığını buldum ama oraya elim pek girmez gibi görünüyo yapacak alet de yok sanırım. Biyerleri sökmek mi gerekiyor ayarlamak için? Bugün 2 kişi deneyelim dedik de çamurluk lastiğe oturdu direk. (ikimiz de 100 kiloyduk
-
03 Mayıs 2010, 00:24
#570
Arkadaşlar, Karabükteki alacağım motordan vazgeçtim. Ankara Altındağda 4bin lira ya bi ilan var Sahibinden.com da motor hakkında bilgisi olan varmı?
Çok acil, yarın almaya gideceğim..
-
03 Mayıs 2010, 00:58
#571
sorun__ adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, Karabükteki alacağım motordan vazgeçtim. Ankara Altındağda 4bin lira ya bi ilan var Sahibinden.com da motor hakkında bilgisi olan varmı?
Çok acil, yarın almaya gideceğim..
Hocam km'si çok yüksek. O fiyata olmaz en azından bence. Ankara'da 2 kişi Comet aldık. Birimiz 11.000 km de 3.800'e aldı. Ben de 14000 km de 4250 ye aldım. Yani iyi düşün çok acele karar vermeyin derim. O motor uzun zamandır ilanda sanırım. sahibi 3 kez değiştirdi içeriğini...
-
03 Mayıs 2010, 05:18
#572
Selam arkadaşlar bu hafta içi sıfır gt250 alıyorum, basit birşey sormak istiyorum size motorun kullanma klavuzunda basıçlı su ile yıkanmaması gerektiği yazıyorda siz oto yıkamacıda yıkatıyormusunuz motorlarınızı ? saygılar
-
04 Mayıs 2010, 20:18
#573
@babaçi hayırlı olsun yeni motosikletiniz
-
04 Mayıs 2010, 22:09
#574
fthinky adlı üyeden alıntı
@babaçi hayırlı olsun yeni motosikletiniz
sağolasın kardeş,ybr 250 baktık olmadı,cbf250 alıyordum tam servise danışınca noterden döndük.
aldığımız motoruda gkn buldu gittik baktık,beğendik aldık.
tek kelimeyle ivmelenme ve hız mükemmel
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
04 Mayıs 2010, 23:26
#575
mmotosikletlerimiz basınçlı su ile yıkamamalıyız benim motosikletimin ilk sahibi oto yıkamacıda yıkkattıgı için motor bloğundaki boyada kızmı atmalar mevcut ve tekrar boyanması çok zor ve masraflı bir iş en iyisi bi kova az pril ve sünger :D
-
04 Mayıs 2010, 23:47
#576
babaçi adlı üyeden alıntı
sağolasın kardeş,ybr 250 baktık olmadı,cbf250 alıyordum tam servise danışınca noterden döndük.
aldığımız motoruda gkn buldu gittik baktık,beğendik aldık.
tek kelimeyle ivmelenme ve hız mükemmel
iice kanıma işledi bu motor
caracalı bi satsam bende alacam gibi.. nasip artık
-
05 Mayıs 2010, 00:19
#577
Buda Benim Makina 2008 model 12.800 km şuan.
-
05 Mayıs 2010, 02:21
#578
K M L adlı üyeden alıntı
mmotosikletlerimiz basınçlı su ile yıkamamalıyız benim motosikletimin ilk sahibi oto yıkamacıda yıkkattıgı için motor bloğundaki boyada kızmı atmalar mevcut ve tekrar boyanması çok zor ve masraflı bir iş en iyisi bi kova az pril ve sünger :D
Teşekkürler
-
06 Mayıs 2010, 01:15
#579
Selamlar Comet'ciler. Bu haftasonu motorumun yağını değiştireyim diyorum, yağ olarak ne önerirsiniz? Comet 650 sayfasında Mobil tam sentetik motor yağını önermişler. Vites geçişlerinde bariz rahatlama olduğu ve boşa alma sorununun azaldığını okudum ama bizim motorlarda deneyen oldu mu bu yağı? Kullanma kılavuzunda 10-40 öneriliyor ama tam sentetik yağlar sanırm 10-50 olarak bulunuyor. Var mıdır önerisi,tecrübesi olan?
-
06 Mayıs 2010, 09:51
#580
skyblade adlı üyeden alıntı
Selamlar Comet'ciler. Bu haftasonu motorumun yağını değiştireyim diyorum, yağ olarak ne önerirsiniz? Comet 650 sayfasında Mobil tam sentetik motor yağını önermişler. Vites geçişlerinde bariz rahatlama olduğu ve boşa alma sorununun azaldığını okudum ama bizim motorlarda deneyen oldu mu bu yağı? Kullanma kılavuzunda 10-40 öneriliyor ama tam sentetik yağlar sanırm 10-50 olarak bulunuyor. Var mıdır önerisi,tecrübesi olan?
daha önceden bahsi geçen yazıyı okuduğumdan dolayı,motoru alır almaz mobil full sentetik 15-50 yağ koyduk.
daha öncesi nasıldı bilemiyorum ama şuan ybr'nin vites geçişinden bir farkı yok.
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler