Bende baktım yabancılarda var çok para istiyorlar. 350 500 arası
Bende baktım yabancılarda var çok para istiyorlar. 350 500 arası
Arkadaşlar merhaba , ilk motorum olan Suzuki Burgman UH 150 scooterdan sonra naked motorlara karşı olan merakımı fark edip ilk fırsatta bütçeme uyan, çin olmayan tek 250lik GT250 cometimi 3 gün önce almıl bulunuyorum. Motor 2008 model 41000, çok hor kullanılmamış ama bakımları da çok itina ile yapılmamış. Mecidiyeköydeki hyosung servisinde ( kuştepedeki değil diğeri) expertizini yaptırıp aldım. Güzel bi tepeden tırnağa bakım yaptırayım diyorum. Anadolu yakasında özellikle de Tuzla civarlarına yakın bildiğiniz özel yada yetkili servis tavsiyeniz var mı? Beykoz civarlarında bi ustayı duyup okuyorum ancak mesafe uzak , belki de gitmeye değer ne dersiniz?
Enes YAYLACI
"Kbr" arkadaşım motoru yeni almistin hayırlar olsun inşallah, satiyosun motoru.
Hayırlısı inşallah. Allah gönlüne göre versin.
İyi günler.
Hani hiç kalmadımı kullanan kişiler hepsi sattımı motorları
satmadık. buraya fazla uğramıyoruz. face'de takılıyoruz artık
Merhaba hyosung gt 250 kullanıcıları, bir kaç sorum var:
1) 2008 in yarısından itibaren enjeksiyonlu olmuş modeller, peki kasa değişikliği hangi yıldan itibaren oldu? Yuvarlak fardan sonraki kasa yani.
2) Artık sıfır olarak satılmıyor sanırım, eğer öyle ise yedek parça temini ne durumda ve yedek parça fiyatları diğer markalara göre nasıl?
3) 2006 model bir motorda 40 bin kmde motor yenilenmiş, 40 bin çok az bir km değil mi motor yenilenmesi için?
4) Yakıt tüketimi hangi hızlarda ne kadardır?
5) Eski kasalar çok hoşuma gidiyor ama bir kez denedim boyum 170cm gidon uzak geldi, gidonu depoya doğru yaklaştıracak bir değişiklik yapan var mı veya kısa boylular kullanırken sorun yaşıyor mu rahat ediyor mu?
6) Enjeksiyonlu ile karbüratörlü modeller arasında çok fark var mı? İkinci elde karbüratörlü epey ucuz.
1) 2008'in ikinci yarısından itibaren enjelsiyonlu oldu. Bahsettiğin far 2012 ve sonrasında türkiye'ye girdi
2) sıfır satılıyor. satılmasa bile önemli değil, parçaların ve motorun hepsi gt250r ile aynı. yedek parça fiyatları 250 cc katagorisindeki pekçok motordan ucuzdur. pahalı olduğu söylentileri insanların 150 cc ve altı motorların yedek parça fiyatları ile karşılaştırması. bir tek cbr 250 eski kasanın birkaç parçası gt250ye göre daha ucuz. diğer markalar açık ara daha pahalı bu konuda.
3)bütün motolar için geçerli bir durumvar. horkullanırsan çabuk motor yenilersin. düzgün kullanımda gt250 motoru en az 200 bin kilometre hizmet verir.
4)ortalama 3,5 -4 litre. endüşük 2,8 - 3 litre. enyüksek 5. 5 litre yaktırmak için bayağı bir zorlaman gerek. benim sürüşüm 3,5 litre yaktıryor.
5) 1.70 gayet yeterli bir boy. kalıplı bir motor lduğu için tereddüt etmiş olabilirsin.
6)hangisi temizse onu tercih etmen mantıklısı. eski olanı temiz bulmak daha zordur tabi.
Arkadaşlar Merhaba. Motorlarımız farklı olsa da bilgilerinize ihtiyacım var. Motor yeni olduğundan dolayı aksesuar bulmak oldukça zor bildiğiniz gibi. Ön ve motor kısmında koruma topuzu kullanan var ise en uygun nereden aldığını bildirebilirse sevinirim. Sizin kullandıklarınız belki benim motoruma da uyar.
Haızr, birebir uyumlu olanı araştırmak lazım ama şuradaki sistemi sanayi civarlarında olan bir motor tamircisine yaptırabilirsin.
İşte beklediğim konu yeniden canlanır gibi olmuş
Mondial vulturemi satıp bu motora veya sym wolf 250 ye geçmeyi planlıyorum. Ancak ikinci elleri daha ucuz olduğundan bu motor ilk tercihim olucak.
Tercihen karbüratörlü olmasını istiyorum. Öğrenciyim arıza çıkarsa bile cebimi çok yakmasın diye.
Mondial vulture ile takas düşünen arkadaşlar benimle iletişime geçebilirler üzerini nakit olarak karşılicam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------
Arkadaşlar bu ilanın sahibi arkadaş aramızda mı acaba? )
Motor bana bakımlı gibi geldi fiyatı da emsallerine göre biraz uygun yazmış sizce nasıldır alınabilir mi?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-orjinal-14.000-km-2-sahibinden-216053072/detay
2008 model ve 14 binde bende 2011 var 34 binde napıyorlar bu motorları nekadar yatırıyorlar anlamış degilim
söz motoru ilana koyarsam kmsini birebir yazacagım lakin 50 binden önce niyetim yok
Hakikaten sonunda canlandı konu
Hyosung un distribütör konusu ne durumda? Mete han ın bir konusu vardı ama kapatılmış mevzu ne durumda? Yedek parça temini nasıl sağlanıyor?
Sık rastlanan sorunları nelerdir motorun?
Hocam ilgin için teşekkür ederim. Ancak bendeki şasi kısmı o kadar sağlam durmuyor. O kısımda bir vida boşluğu var ancak öyle birşey takıp yere düşmesi durumunda ben kesinlikle şaseyi eğeceğine eminim. Ben orjinal aksesuar buldum ancak 170 dolar fiyat çektiler yurtdışından.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------
Distribütör değişti dostum. Uniteks diye bir firma aldı distribütörlüğü. Şuan Hyosungun bendeki 2015 kitapçığında eski bayilerin üstüne SYM'ye hizmet veren bütün bayilerde eklenmiş durumda. X5 sayfasını takip edersen sürekli not düşüyorum son durumla alakalı. Aksesuarların ve yedek parçaların hepsi gelecek her model için ama zaman alacak elbette. Gümrükle alakalı sorun yaşıyorlarmış sanırım ürünlerin kayıt ve tescil işlerini bitiremediler. Bende ithalat ile uğraştığım için zor bir durum ıvır zıvır sokmak bu ülkeye hakkıyla satış yapan adam için. Kaçakçı herşeyi kolayca sokuyor.
Aslında bir abimin dediği söz aklıma geldi.
Yıl geçtikte bizim arabaların kmleri geri sarıyor diye
KM si benim için çok değil bence de bi oynama söz konusudur. Bende cbr varken ulan motor bu ay yattı hiç binemedim bile dediğim ay bile en kötü bin km yapıyordum. Ve kışın motora da binen birisi değilim. Böyle durumda 2008 model ve 14 bin km cidden şaka gibi ama motoru sağlam olsun yeter bana.
Sahibi umarım forumda takılıyodur da içim daha bi rahat eder
Peki diyelim ki motor bir sene iki sene neyse bayaa bi yattı son zamanlarda satılacak diye kullanılıyor sadece. Acaba bu kadar uzun süre yatmış bakım yapılmamış motor almakta mantiklimidir sizce?
Bu forumdan olup ta motorunu satmayı düşünen arkadaşlar benimle irtibata geçebilirler.
Motorun yattığı yer kuru olsun rutubet olmasın isterse 10 yıl yatsın hiç birşey olmaz . sadece lastik plastik aksam bayatlamadan dolayı deforme olur. Metal aksama hiç birşey olmaz motorada zarar olmaz . Ben kapalı garajda 10 yıl yatmış araba aldım aküsünü değiştik marşa bastık çalıştı yürüterek eve getirdim.
muhabbeti demleyelim...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)