Bas Gitar tınılayan bir felsefedir dedi Yaşlı Kurt, Motosiklet ise homurdayan bir felsefedir dedi Yavru Kurt...
parçaların büyük bir çoğunluğu var, olmayan da zaten hemen geliyor. zenonun dediği gibi alternatif alışveriş noktası istersen hyosungsource.com 'dan da faydalanabilirsin ama çoğu zaman yeteri kadar fiyat avantajı olmuyor.
motor sağlamsa yağ yakmaz yıprandıktan sonra yakmaya başlar, düzgün kullanılmışı 100bin km den önce yağ yakmaz. adam gibi kullnınca motor ömrü 200bin km nin üzerindedir.
istediğin modeli al, yeterki iyisine denk gel. model yılı ne kadar yeni olursa temizine denk gelme ihtimalin artar. iyi bir yetkili serviste motoru dinlet, test ettirt, voltaj ölçümü yaptırt.
Şafak 62 Gerçekten de çok özledim. İnsan sitede gezinemiyor, yollarda gezinemiyor, ye-iç yat-kalk. Başka bir şey yok.
restherock Muhtemelen senin kulağına da Hyosung'lar krank kırıyor diye bir şeyler gelmiştir. İnanma böyle şeylere, şehir efsanesi bunlar. Yedek parça konusunu da çok dert etme. Günümüz imkanları ile her türlü halledilebiliyor. Takıldığın her noktada buradan yardım alabilirsin. Ben ebay ve hyosungsource ten bir çok alış veriş yaptım. Hiç birisinde de problem yaşamadım. Toplu sipariş yaptığın zaman çok daha ucuza alabilirsin. Mesela ihtiyacının yanında 3-5 tane yağ filtresi hava filtresi eklersin toplamda çok daha ucuza gelir.
merhaba arkadaşlar, bu soketin nereye gittiğini ve neden yanmış olabileceğini bilen var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------
hazır çanta ve çanta demiri elimde mevcut, alüminyum çanta düşünürsen eğer...
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-hyosung-gt250-arka-canta-ve-baglantisi-159764264/detay/
Acele etmenize gerek yok,altınızdaki motor istemeseniz de sizi gideceğiniz yere en hızlı şekilde götürecek ulaşım aracı.Sakin olun,sakin kalın,acele giden ecele gider..!
Merhaba arkadaşlar,
Sitede bu motorla ilgili yazilmis iletilerin buyuk kismini okudum. Benim de aklima yatmaya basladi bu motor. Butcem itibari ile 2010 model gt 250lere bakiyorum. Ancak kafami kurcalayan bisey var. Kimi saticilar 2007 2008 araclar icin 7000 tl gibi ucretler isterken 2010 model araclarin fiyatlari 6000 kusurlerde geziyor. Bunun nedeni nedir acaba? Hani kronik bir sorun mu vardir 2010 modellerde?
Hayır 2010 larda bir sorun yok.
O dediğin arkadaşlara yavruları şahin gözüküyor ondandır. Büyük ihtimalle kendileri 5-5.5bintl fiyatlara aldı şimdi motora aldığı lastik zincir ne varsa üzerine işçilikleri ve + pazarlık payı koyarak birine itelemeye çalışıyorlar.
Tabi ki o fiyata satamazlar.
2010 serisi birşey bak kendine ;)
Hocam yorumun icin tesekkur ederim. Su durumda elimdeki cbf 150yi satip ya da takas edip bir gt 250 naked almaya karar vermis bulunuyorum. Bir de satis ilanini koymadan once cbf 150 nin bakimini yaptirmak istiyorum. Ankarada duzgun bir usta bulabilirsem ne ala. Bulamazsam yine servise goturecem el mahkum...
Herkese Selamün Aleyküm. Bir süredir 125 cc motor kullanıyorum. Ancak bana yetmemeye başladı. 250 cc arayışlarına girdim. Araştırırken gt250 naked'i gördüm. Size bir kaç sorum olacak. 1-)Gt250'nin 0'ı üretilmekte mi?
2-)Yedek parça durumu nedir?
3-)Kronik problemi varmı ?
4-)Ben uzun seayahtları seviyorum bu motor kaldırabilirmi uzun yolculukları?
5-)Titreşim ve konfor durumu nedir?
Şimdiden teşekkürler.
1-)Gt250'nin 0'ı üretilmekte mi?
---Üretiliyor ancak sanirim artık TR ye gelmeyek GTR geliyor ama comet gelmiyecek.
2-)Yedek parça durumu nedir?
---bir çok japonda olsada gt de parca sorunu yok en kötü Koreden 2 haftada geliyor.
3-)Kronik problemi varmı ?
---Kronik denilcek sorunların maliyeti 30TL o yüzden o var bu var yazmıyorum. ( Buji Piposu catlatması gibi NOT: Krank falan kırmıyor.)
4-)Ben uzun seayahtları seviyorum bu motor kaldırabilirmi uzun yolculukları?
---Ben 30.000 KM kullandım Birkac Link fikir verir
http://www.motosiklet.net/forum/etki...e-antalya.html
http://www.motosiklet.net/forum/etki...07-2013-a.html
http://www.motosiklet.net/forum/etki...am-gezisi.html
5-)Titreşim ve konfor durumu nedir?
---250cc ler arasında orta titreşimde denebilir rahatsız eden bir durumu yok yolcu konforu iyi ama artcı konforu o kadar iyi degil.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
selam arkadaşlar yaa benim motorun debriyaj balatası bitti anırsam degiştirmeyi düşünüyorum acaba başka bi marka motorun balatasını takmak itesem hangi modelinki uyum saglar degiştiren yada bilen varsa bilgisini paylaşırsa sevinirim İyi sürüşler tekerinize taş degmesin....
Nagi marka model balata alim demek istedin herhalde. EBC marka bak derim birde değişirken icinde sacları ile yaylarınıda değişmeyi unutma. MAsraftan kacmak için yada gerek yok dendiği için değişmez öyle bir hata yapma... He zaten satıcam gerek yok dersen sattıgın kişinin hakkını yersin birsey yapılıyorsa düzngün yapılmalı bence :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Arkadaşlar merhaba,
Ben de aranıza katıldım. 2006 model bir comet sahibiyim.Motor hakkında yazılanları uzun zamandan beri takip ediyorum.
Motoru amcamdan aldım.Fazla kullanmadığı için 7000 km de ön lastiği daha orjinal shimko.Arka lastik metzeler fakat o da yaklaşık 4 yıllık.En azından ön lastiği değiştirmem gerekiyor.Dün lastikçi de bir takım pırelli angel st denk geldi.Ölçüleri biraz farklı ; 160/60/17 -- 120/60 /17 lastiğin durumunu aşağıdaki foto'da görebilirsiniz.300 TL diyor çiftine. birkaç bin km yapılmıs dediğine göre.lastikler 2012 nin 15. haftasından.
Bu lastiklerin bu motora ne gibi avantaj ve dezavantajı olur.Lastiğin durumu iyi görünüyor mu almaya değer mi?
Şimdiden teşekkürler.
[IMG][/IMG]
Selam dostlar.ben mehmet adanadan.forumda birinci sayfadan 241.sayfaya kadar okudum.paylasımlar harika..bende 1 ay once sarı bir comet gt250 aldım.42000 km de.alıralmaz motul yag 5100 15-50(malum adana sıcak bolge) zincir o-ring.ve orjinal balata takımi aldım.birde 2 adet ngk buji..sormak istedigim ,dişliilerim orjinal olcude 14-46 diş son devir 10000 rpm fakat son hız(ruzgarsız hava ve iyice egilerek) 145 i zor buluyor.normal ivlenmesi guzel.motor saglıklı.sorun nedir sizce son hız neden düsük kalıyor.disli degisimi yapsam faydası olurmu..ilginize simdiden tesekkur ederim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------
Ayrıca 10000 devirde giderken motor gaz yemiyormu acaba diye debriyaja basiyotum hemen redline a giriyor..gücü yetmiyor galiba
son hız konusunda yolun eğimi, rüzgar ve havanın nem oranı önemli. nemli havalarda patlama kalitesi ciddi ölçüde düşer. motorun performansı normalin çok az birşey altında gibi ama bence önemsenecek bir durum yok. istiyorsanız karbüratör ayarına baktırabilirsiniz. hava filtresini değiştimediyseniz ona bakılabilir. bu arada 9500 devirden sonra motorun yıpranma hızı diğer devirlere nazaran çok daha fazladır.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)