Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Mart 2014, 07:58
#4921
arkadaşlar bende gt 650 almayı dusunuyorum 2006 model 49000 kmde temiz ve sorunsuz oldugunu söylediler ama modeli eski oldugu için kararsızım 2006 ve 2008 yada sonrası için farklar nelerdir? bu enjeksiyonlu olması nasıl birşey ifade ediyor açıklarmısınız ?
Reklamlar
-
10 Nisan 2014, 12:29
#4922
kimse yok mu? çok sessiz kalmış buralar
-
10 Nisan 2014, 17:39
#4923
_SpartacuS_ adlı üyeden alıntı
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gt250-kis-firsati-152670341/detay/
İlanda ki motor sahibi benim
aga motor satıldımı yaa güzel bişeye benziyodu
-
11 Nisan 2014, 13:00
#4924
-
11 Nisan 2014, 15:16
#4925
güzelde fiyata gitmiş tüh
-
11 Nisan 2014, 16:34
#4926
-
14 Nisan 2014, 01:04
#4927
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar, bir kaç sorum olucak tecrübeli arkadaşlar yardimci olursalar çok sevinirim
Daha once Honda kullanicisiydim sport modelinde Cbr tercihlerimde hic bir sikinti yasamadim 2006 modelinden 2013 modeline kadar kullandim sonunda merak edip 2013 GT 250 r motor aldim 1 ay kadar önce 11 binde
Formlarda arastirdigim kadarıyla yolda kalanlar turlu turlu elektronik arızalar 2013 model bi motor nasil oluyorsa bu kadar sikinti verebiliyor görüntüsü gidişi çok tatminkar fakat her forma baktigimda motora korkarak biner oldum acaba yolda kalirmi arza yaparmi seklinde nerdeyse paranoya oldum sürekli uzun yol yapan biri olarak bu paranoya motordan sogumama yetti bu arada 11 bin bakimi geldi catti servise gittiğimde 150-200 lira bakim fiyatida çok fazla geldi yağ ve filtre değişim fiyati bu meblada ben hondada rutin bakimlrda bu kadar verdiğini hatirlamiyorum
Ki servis güvenliği kalitesi tartisilir !
Kendim yapmaya karar verdim bakimlarini bu seferde parcalarinin pahaliligi ayri bi silinti armut kadar farin liste fiyatu 1300 lira hava filtresi 80 lira çok fazla degilmi ? Neyse bununda çözümü 20 TL civrina nette bulunan filtre siparişi vererek cozdum Balatalari azalmis 3 takim aldim hidroliklerini balatalarini degistirdim
Gel gelelim motor yağ değişimine servis kasesi olmadan garanti dişi kalmasini kabul etmekmi yoksa kendimmi yapsam o riske degermi ne yapmali gerçekten paranoya yaptiticak kadar sikintili bi motor mu gerçekler nasildir tecrübeli arkadaşlar surcu lisan olduysa affola desteklerinizi bekliyorum tekerinize tas değmesin hayirli hatasiz surusler
-
14 Nisan 2014, 13:48
#4928
UNdocab adlı üyeden alıntı
dehşet verici alırsam yapmayı düşündüğüm şeylerin başında geliyo tam cafe fighter
-
14 Nisan 2014, 14:02
#4929
250 cc ve üstü hacimli motosiklet satışı alt hacime göre sayı olarak çok düşük. bu da yedek parça konusunda talebin az olmasından ötürü fiyatları yükseltiyor. malum ne kadar çok talep olursa stoklama maliyeti az olur, yan sanayi rekabetinden fiyatlar düşer.
ön farın fiyatı dediğiniz gibi yüksek ama onu kıracak kadar hasarlı bir olaya karışırsanız zaten motor önden ciddi darbe almış anlamına gelir. düşme sürüklenme ile kolay kolay kırılacak bir konumda değil. yurt dışından 500-600 tl gibi bir rakama temin edebilir, yada ikinci el piyasasına yönelirsiniz.
arızası, kırılması mümkün parçaları ise aslında emsallerine göre pahalı değil çoğu durumda da uygun fiyatlıdır. pahalı olanlarının da genellikle alternatif çözüm yolları, muadilleri bulunuyor.
ben 2010 model kullanıyorum, motor 5. yılında. bu güne kadar yolda bırakacak bir sorunu olmadı. olan sorunları da yavaş yavaş önceden belli etti. yani pat diye bir sürpriz çıkarmıyor karşınıza. kullandığınız modelin enjektör (130 tl) ve sensör (yaklaşık 50-150 tl) gibi bileşenleri gayet uygun fiyatlı. elektornik sorun ya bunlardan olur ya da, beyin arızasından. beyinde kolay kolay bozulmuyor zaten. akünüzün kondisyonuna ve sistem voltaj değerlerinize dikkat eder, her bakımda kontrol ederseniz sorun yaşayacağınızı sanmıyorum.
-
14 Nisan 2014, 19:53
#4930
İlgi ve alakaniz için çok tesekkur ederim yağ degisimimiz geldi 11.500 servis bakimi 150-200 civari tutuyormus Kendim yapmayi düşünüyorum ne dersiniz yağ ne tavsiye edersiniz servisemi yaptirmali
-
14 Nisan 2014, 21:01
#4931
motul 5100 10w40 kullanın. motorun garantisi hangi tarihte bitiyor?
-
14 Nisan 2014, 21:56
#4932
-
14 Nisan 2014, 22:29
#4933
süre uzunmuş. bence bu bakımı serviste yaptır. bir dahakine tekrar gözden geçirirsin. zira motor daha çok kısa bir süredir sende. önceden gelen bir arıza potansiyali varsa bu süre anlaman için yeterli gelmemiş olablir. havalar düzelmeye başladı, muhtemelen esas kilometreni bundan sonra yapacaksın. yağı kendin değişirsen filtreyle beraber 70 tl gibi bir masrafın olacak. eğer dersen riske girecem bozacam garantiyi, öncesinde en azından motor rolantide çaışırken voltaj ölçümü yap. far kapalı iken yaklaşık 13,5 ve üzeri bir değer olmalı. far açıkken gaz verdiğinde 14 voltu geçebiliyor olmalı.
-
17 Nisan 2014, 05:21
#4934
ilanlarda model yılına göre en temiz olanı, adanalı abimizin eski motoru kerim arkadaşımıza hayırlı olsun..
-
17 Nisan 2014, 11:26
#4935
kerim arkadşımıza hayırlı olsun diyelim. çok çok temiz bir motordu
-
18 Nisan 2014, 10:45
#4936
Arkadaşlar Merhaba gt250 comet almayi düşünüyorum bende honda cb125e var takas +nakit şeklinde düşünüyorum sizden bi ilan hakkında fikir almak istiyorum motorun sahibi burda midir bilmiyorum ama bu motorun üstüne ne kadar nakit vermeliyim? (Benim motorum 10 bin km 2012 model 3 ay daha garantisi devam ediyor)
Takas yapmak istediğim comet bu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...41171196/detay
Fikirlerinizi bekliyorum.
-
18 Nisan 2014, 15:08
#4937
Temiz bir makinaya benziyor , tabi yine bir ustasına baktırmak gerek.Bir de dikkatimi çeken lastikleri sanki hala shinko tam görünmese de , lastik masrafın olabilir .Son olarak sarı renk bir gt 250 için fiyatı bir kez daha düşünmek gerek sanırım , tabi yine de kullanıcı zevki ve tercihiyle alakalı.Hayırlısı olsun.
-
18 Nisan 2014, 15:25
#4938
Zafer_16 adlı üyeden alıntı
Temiz bir makinaya benziyor , tabi yine bir ustasına baktırmak gerek.Bir de dikkatimi çeken lastikleri sanki hala shinko tam görünmese de , lastik masrafın olabilir .Son olarak sarı renk bir gt 250 için fiyatı bir kez daha düşünmek gerek sanırım , tabi yine de kullanıcı zevki ve tercihiyle alakalı.Hayırlısı olsun.
Orjinal de siyah ve kırmızı renk var değil mi sadece ? Lastikler bana da eski gibi geldi ayrıca motor 20 bin km de ama zincir değiştirilmiş 20 bin km D3 zincir değişimi normal mi ?
-
18 Nisan 2014, 15:54
#4939
Orjinal renkleri(kırmızı-siyah-sarı-mavi) arasında sarı da var tabi ama ben ileriye dönük olarak düşündüm sarı renginin , siyah ve kırmızıya göre satışı biraz daha durgundur.Öte yandan bugün iyi bir takım lastik min 600 tl ve üzeri diye devam ediyor.Ekstra bir masrafı varsa eğer motorun hepinin toplamdaki karşılığını hesaplayıp motosikleti alacağınız fiyata eklemelisiniz ki ortaya ciddi bir rakam çıkmasın yani motosiklet size pahalıya patlamasın.Zincir değişimine gelirsek sizin için neden sıkıntı bir durum oluştursun ki..?
-
18 Nisan 2014, 16:15
#4940
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler