Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Ocak 2014, 03:30
#4821
afyonlu003 adlı üyeden alıntı
Merhaba hyosung almayı düşünüyorum limit kısıtlı o yüzden yaz gelmeden bitane almak istiyorum örnek olarak şu var sizce nasıl http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-bu-fiyata-en-iyi-hyosung-gt250-naked-145390691/detay cevap verirseniz çok sevinirim.
Başına bela arıyorsan al, hyosungun 2012-2013 modellerının bıle canını cıkarıp elden cıkarmaya çalışıyorlar. Sadece beynı 750 lira. Dikkatlı ol, böyle motorlardan uzak dur
Reklamlar
-
21 Ocak 2014, 03:54
#4822
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Başına bela arıyorsan al, hyosungun 2012-2013 modellerının bıle canını cıkarıp elden cıkarmaya çalışıyorlar. Sadece beynı 750 lira. Dikkatlı ol, böyle motorlardan uzak dur
5.500 tl ye kadar limit var nasıl bişey önere bilirsin peki ?
-
21 Ocak 2014, 19:26
#4823
afyonlu003 adlı üyeden alıntı
5.500 tl ye kadar limit var nasıl bişey önere bilirsin peki ?
krank il ilgili bir sorunu yoksa bu motoru al ortalama 800 1000 tl arası masraf yapıp ömürlük bin..
ön arka silindir,piston-segman ve egzantrik zincirlerini değiştir.
-
22 Ocak 2014, 01:11
#4824
Chronix adlı üyeden alıntı
krank il ilgili bir sorunu yoksa bu motoru al ortalama 800 1000 tl arası masraf yapıp ömürlük bin..
ön arka silindir,piston-segman ve egzantrik zincirlerini değiştir.
Anca o şekilde olabilir peki krank ile bi sıkıntısı varsa onu nasıl anlaya biliriz ses falan mı gelir ?
-
22 Ocak 2014, 14:53
#4825
Merhabalar,
Yeni bir motosiklet almayı planlıyorum ve aklımda Hyosung GT250 Naked var.
Boy 1.84 kilo 75-80.
Şimdi, bütçem 5-6bin lira.
Daha önceden ybr125 kullandım 5 ay kadar. Benim motorumdu. Bu aralar arkadaşımın Hyosung GV250'sini kullanıyorum ara ara. YBR125'yi sattığım arkadaşımla gider iken (ben artçı idim) mıcıra kaptırıp ufak bir kaza yaptık. O günden itibaren biraz temkinliyim. GV250'yi sürerken bile biraz tedirgin oluyorum ara ara. Yine de motor büyük ihtiyaç haline geldi. Hem sağa sola giderken lazım oluyor. Hem de işyerim ile evim arası 4km ama ulaşım 2 otobüsle sağlanabiliyor 30dk sürüyor minimumda. İstanbul, Anadolu yakası Soyak Yenişehir tarafında oturuyorum. Akşamları hadi Kadıköy'e gideyim, Bostancı'ya gideyim diyorum, sırf o yüzden bile motosiklet alabilirim.
Aslında aklımda CBR250R vardı fakat fiyatı sebebiyle eledim. 8bin liraya satılırken hevesliydim ama iyice arttı fiyatlar. O yüzden GT 250 Naked düşünüyorum. Bir miktar tereddütlerim var ama iyi bir motor olduğunu düşünüyorum. Malum burası İstanbul, bir yerden bir yere giderken büyük ihtimal çevreyoluna giriyoruz.
Benim internette bulduğum kadarıyla 5-6bin liraya 2007 model 30 bin kilometre civarında var.
Şuna dikkat et, şuna dikkat etme vs. gibi bir öneri varsa çok memnun olurum. Ayrıca uzun yol vs. için nasıldır? Duruşu çok yatık değildir diye umuyorum. gt250r bana çok yatık geliyor.
Ek: Aklımda bir ara honda cbr250r vardı demiştim. Aslında 8bin'e çıkarsam gayet temizler var gib görüyorum ama sizce bu masrafa değer midir?
Her türlü öneriye açığım.
Teşekkürler.
-
22 Ocak 2014, 18:00
#4826
arkadaşlar bursa umurbey mahallesinde bir tane gt 250 var siyah onun sahibi burdamı acaba ? arada geçiyorum sokaktan ama denk gelemedik daha..
-
28 Ocak 2014, 12:34
#4827
Selamlar bende motor almayı planlıyorum.Öncelikle kafamda cbx250twister vardı.Ancak bu motorun çift silindir olduğunu duyunca kafama daha çok yattı.Öncelikle sorum şu bu motorun eski kasası(yani 2010 akadar olan)ve yeni kasası olan (2010 ve sonrası)arasındaki farklar neler?
-
28 Ocak 2014, 12:41
#4828
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bursa umurbey mahallesinde bir tane gt 250 var siyah onun sahibi burdamı acaba ? arada geçiyorum sokaktan ama denk gelemedik daha..
Yan cantalı tur camlı mı?
-
28 Ocak 2014, 17:05
#4829
Değerli Arkadaşlar,
GT 250 Naked için tur camı öneri ve varsa ulaşabileceğim detay adres/tel nosu alabilir miyim lütfen?
Her gün karar değiştirmekle birlikte son kararım motosikletimi satmayıp bir tur camı bulup bu sezonda keyfini sürmek. Bu gidiş gelişler arasında da sahibinden'e ilanı girmiştim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt-250-naked-tertemiz-sorunsuz-135359871/detay/
Son olarak sizden ricam bu sene lastiklerimi değiştireceğim. Deneyimleriniz doğrultusunda marka ve model önerilerinizi rica edebilir miyim?
Yanıt veren tüm arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.
-
28 Ocak 2014, 20:07
#4830
zenon adlı üyeden alıntı
Yan cantalı tur camlı mı?
yok hocam değil yuvarlak farlı hyosung yazıyor eski modellerden çantası ve camı yok..
-
29 Ocak 2014, 00:50
#4831
hgures adlı üyeden alıntı
Değerli Arkadaşlar,
GT 250 Naked için tur camı öneri ve varsa ulaşabileceğim detay adres/tel nosu alabilir miyim lütfen?
Her gün karar değiştirmekle birlikte son kararım motosikletimi satmayıp bir tur camı bulup bu sezonda keyfini sürmek. Bu gidiş gelişler arasında da sahibinden'e ilanı girmiştim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt-250-naked-tertemiz-sorunsuz-135359871/detay/
Son olarak sizden ricam bu sene lastiklerimi değiştireceğim. Deneyimleriniz doğrultusunda marka ve model önerilerinizi rica edebilir miyim?
Yanıt veren tüm arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.
-
29 Ocak 2014, 11:39
#4832
Değerli Zenon,
Yanıtınızdaki mesajı alamadım ama yine de cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.
-
29 Ocak 2014, 13:38
#4833
Selamlar yukarıda soru sormuştum ancak görülmemiş herhalde.Sorumu yinelemk ve birkaç soru daha sormak istedim.Bu 250 cometlerin yeni kasa ve eski kasaları arasındaki farklar ve mekanik farkları nelerdir(Araştırmama rağmen pek bir sonuca ulaşamadım)?Bu motorun kaç kasa tipi vardır(benim bildiğim kadarı ile 2 ama bir arkadaştan 3 diye duydum)?Son olarak bu krank muhabbeti nedir onu çok merak ettim.Gerekli araştırmayı elimden geldiğince yaptım,ancak yinede kafamı kurcalayan bir soru.Neden bir hondada,yada bir yamahada bukadar dile gelmiyorda bu sorun bu motorda bukadar dile geliyor anlayamadım.Gerçekten mekaniği bir honda yada yamaha kadar sağlam değilmi,yoksa marka fanatiklerinin çıkardığı söylentimidir bu?Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür eder,saygılar dilerim...
-
29 Ocak 2014, 14:52
#4834
landonxxx adlı üyeden alıntı
Selamlar yukarıda soru sormuştum ancak görülmemiş herhalde
.Sorumu yinelemk ve birkaç soru daha sormak istedim.Bu 250 cometlerin yeni kasa ve eski kasaları arasındaki farklar ve mekanik farkları nelerdir(Araştırmama rağmen pek bir sonuca ulaşamadım)?Bu motorun kaç kasa tipi vardır(benim bildiğim kadarı ile 2 ama bir arkadaştan 3 diye duydum)?Son olarak bu krank muhabbeti nedir onu çok merak ettim.Gerekli araştırmayı elimden geldiğince yaptım,ancak yinede kafamı kurcalayan bir soru.Neden bir hondada,yada bir yamahada bukadar dile gelmiyorda bu sorun bu motorda bukadar dile geliyor anlayamadım.Gerçekten mekaniği bir honda yada yamaha kadar sağlam değilmi,yoksa marka fanatiklerinin çıkardığı söylentimidir bu?Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür eder,saygılar dilerim...
Aleyküm selam,elimden geldiğince cevaplamaya çalışayım cevapsız kalmamanız için ziira topic bu aralar cansız.
2010 ve öncesi,2011 ve sonrası olmak üzere 2 tip kasası var görsel modifikasyon haricinde bildiğim,duyduğum bi farkı yok.
Krank muhabbeti ; 2008 ve sonrasında devir kesici var,öncesinde kesici olmadığı için motorun sınırlarını aşan kişiler krank problemi yaşamış.
Mekaniği de gayet sağlam,bakarsan bağ bakmassan dağ diye boşuna dememişler..
-
29 Ocak 2014, 17:23
#4835
landonxxx adlı üyeden alıntı
Selamlar yukarıda soru sormuştum ancak görülmemiş herhalde
.Sorumu yinelemk ve birkaç soru daha sormak istedim.Bu 250 cometlerin yeni kasa ve eski kasaları arasındaki farklar ve mekanik farkları nelerdir(Araştırmama rağmen pek bir sonuca ulaşamadım)?Bu motorun kaç kasa tipi vardır(benim bildiğim kadarı ile 2 ama bir arkadaştan 3 diye duydum)?Son olarak bu krank muhabbeti nedir onu çok merak ettim.Gerekli araştırmayı elimden geldiğince yaptım,ancak yinede kafamı kurcalayan bir soru.Neden bir hondada,yada bir yamahada bukadar dile gelmiyorda bu sorun bu motorda bukadar dile geliyor anlayamadım.Gerçekten mekaniği bir honda yada yamaha kadar sağlam değilmi,yoksa marka fanatiklerinin çıkardığı söylentimidir bu?Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür eder,saygılar dilerim...
türkiye pazarı için kasaların yıllara göre şu şekilde.
3 ayrı kasa bulunmakta. ilki, 2006 -2008 arası karbüratörlü motorlarda kullanılanı. ön de cam (rüzgarlık) yok. göstergeler analog.
2008 - 2011 arası enjeksiyonlu modeller. kasa karbüratörlü modelin makyajlanmış hali. gösterge dijital ve öne ufak bir rüzgarlık eklendi. yakıt sarfiyatının karbüratörlü modele göre biraz daha az ve çok cüzi bir beygir artışının olduğu iddia ediliyor.
2012-2014 arası modellerde ise kuyruk bölümü ve far değişti.
2006'dan günümüze teknik ve mekanik çok hayati bir değişiklik olmadı. önemli olan düzgün, zorlanmadan kullanılmış olması. az sahip değiştirmiş istediğiniz modeli seçebilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------
hgures adlı üyeden alıntı
Değerli Zenon,
Yanıtınızdaki mesajı alamadım ama yine de cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.
turcamı için şu tarz birşey kullanabilirsiniz. anahtar kelime "universal sperlik çam rüzgarlık"
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-universal-naked-yuvarlak-farlar-icin-mondial-vs-on-sperlik-cam-142677531/detay/
lastik için uygun fiyatlı olsun diyorsanız savanın asfalt için üretilen radyal modellerini seçebilirsiniz.
http://www.savaturkiye.com/UrunDetay.aspx?UCD=Sava%20Radial%20Lastik&UID=52
-
29 Ocak 2014, 18:00
#4836
Sevgili Puser,
Yanıt için teşekkürlerimle.
Cam rüzgarlık maalesef yuvarlak farlı modeller için benimki 2012 model olduğu için bunu adapte edemem... Ama yine de üniversal siperlik diye diğer sitelerde de aratacağım. Bir şey yakalarsam paylaşırım...
Sava lastikleri hiç duymamıştım daha önce, linki tıkladım güven telkin eden bir sunumu var, siz kullanmış mıydınız?
-
29 Ocak 2014, 18:13
#4837
savanın asfalt modellerini kullanan arkadaşlar memnun. bütçe ayırabililyorsanız büyük markalara yönelebilirsiniz. ancak uygun fiyatlı markalar içerisinde en iyisi sava.
hatırladığım kadarı ile 2012 model için rüzgarlık uyduran bir arkadaş vardı. ancak işiniz biraz zor olacak gibi. sayfaları geriye dönük gezerseniz fotoğraflarını bulabilme ihtimaliniz var. ben şimdilik bunu bulabildim. https://www.motoavm.com/ProductDetails/kappa-245n-universal-ruzgar-siperlik/347/1129
-
29 Ocak 2014, 18:47
#4838
Arkadaşlar gt 250'me hidrolik takviyesi yapacağım ancak dot 3 mü yoksa dot 4 mü koymalıyım bilgisi olan ????
-
29 Ocak 2014, 20:23
#4839
ikisini de kullanabilirsiniz. özellikleri aynı. dot3&4 yazan ambalajlarda var.
-
30 Ocak 2014, 12:56
#4840
inci1903 adlı üyeden alıntı
Aleyküm selam,elimden geldiğince cevaplamaya çalışayım cevapsız kalmamanız için ziira topic bu aralar cansız.
2010 ve öncesi,2011 ve sonrası olmak üzere 2 tip kasası var görsel modifikasyon haricinde bildiğim,duyduğum bi farkı yok.
Krank muhabbeti ; 2008 ve sonrasında devir kesici var,öncesinde kesici olmadığı için motorun sınırlarını aşan kişiler krank problemi yaşamış.
Mekaniği de gayet sağlam,bakarsan bağ bakmassan dağ diye boşuna dememişler..
puser adlı üyeden alıntı
türkiye pazarı için kasaların yıllara göre şu şekilde.
3 ayrı kasa bulunmakta. ilki, 2006 -2008 arası karbüratörlü motorlarda kullanılanı. ön de cam (rüzgarlık) yok. göstergeler analog.
2008 - 2011 arası enjeksiyonlu modeller. kasa karbüratörlü modelin makyajlanmış hali. gösterge dijital ve öne ufak bir rüzgarlık eklendi. yakıt sarfiyatının karbüratörlü modele göre biraz daha az ve çok cüzi bir beygir artışının olduğu iddia ediliyor.
2012-2014 arası modellerde ise kuyruk bölümü ve far değişti.
2006'dan günümüze teknik ve mekanik çok hayati bir değişiklik olmadı. önemli olan düzgün, zorlanmadan kullanılmış olması. az sahip değiştirmiş istediğiniz modeli seçebilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------
turcamı için şu tarz birşey kullanabilirsiniz. anahtar kelime "universal sperlik çam rüzgarlık"
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-universal-naked-yuvarlak-farlar-icin-mondial-vs-on-sperlik-cam-142677531/detay/
lastik için uygun fiyatlı olsun diyorsanız savanın asfalt için üretilen radyal modellerini seçebilirsiniz.
http://www.savaturkiye.com/UrunDetay.aspx?UCD=Sava%20Radial%20Lastik&UID=52
Yanıtlarınız için çok çok teşekkür ederim,saygılar dilerim...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler