Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Kasım 2013, 19:33
#4741
cemalkd adlı üyeden alıntı
Doğru aklıma gelmedi değil, yalnız şöyle bir durum da var, benzin musluğu akıttığı için 1 ay önce değiştirmiştim, benzin filtresi de öyle. O günden beri her sabah aynı yol senaryosu var ama son 3 defadır aynı şekilde aynı sorun... Arada bir de Würth katkı atıyorum zaten depoya temizlesin diye. Benim anlamadığım, 20 km boyunca bana mısın demeyen motor, 100ü geçince neden böyle yapıyor... Ve hatta 100-110la da giderken hiç performans kaybı olmazken birden gidiyor? hızlanma kaybı hatta orta devir klasiği olan devir kesme falan da yok. Tıkanma olsa yavaş yavaş performans düşürüp en sonunda hiç benzin geçmez hale gelmez miydi? Tıkanıklık biraz bekleyince nasıl olup da çözülüyor? Kafayı yicem valla
Bi şekilde benzin yakamaz hale geldiği kesin de acaba yakıttan mı yoksa ateşlemeden mi orasını çözmek lazım...
Evet arkadaşlar, motorumun esrarengiz tekleme sıkıntısı düzeldi... Hem de durup dururken... Depodan karbüratöre kadar ne kadar alet hortum varsa hepsini kontrol ettim ve tıknanıklık yoktu. İhale karbüratöre kaldı haliyle. Açtırmadan önce bi benzin katkısı koyup deneyeyim dedim. 1 depo öyle gittim, arada jikleyi de biraz açtım çünkü jikle sapıtmaya başlamıştı bu sorun çıktığında. Neyse, sonuç olarak çözüldü
Bu arada bugün satış için Bay-Moto'ya ekspertize gittik, heryer sorunsuz çıktı ama amortisörüm patlakmış, elinde olan var mı? GT 650 amortisörü takanlar vardı galiba. Sürüşü nasıl? Farklılıkları neler?
Reklamlar
-
09 Kasım 2013, 22:32
#4742
Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.
-
15 Kasım 2013, 19:35
#4743
selamlar herkese hyosung gt 250/650 s&t kanuni uyumlu sağlam ve şık çanta demiri arayanlar,
http://www.sahibinden.com/144084486
buraya bakabilirsiniz..
-
17 Kasım 2013, 17:16
#4744
Selam.
Şöyle bir konu var. Bilgilerinizi paylaşırsanız bir çok kişiye faydalı olur bence.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...zerlikler.html
Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer, Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer.
-
17 Kasım 2013, 18:19
#4745
ARKADASLAR merhaba. arkadasın tiger 250 sini denedim bende kaldı. kalkış vites fren derken vitesli motordan soğudum. benim için önemli olan vites geçişleri ve konforu. gt250 naked e merak saldım malum çok param yok. ikinci el düzgün 2009 sonrası bir alet alacağım uzun uzun okudum. ama katkı öneri olan varsa yazsın. ikinci el de durum naSILdır. başka yönde önerisi olanlar lütfen. dezavantaj avantajlar nelerdir
teşekkürler
-
18 Kasım 2013, 10:28
#4746
drfettah adlı üyeden alıntı
ARKADASLAR merhaba. arkadasın tiger 250 sini denedim bende kaldı. kalkış vites fren derken vitesli motordan soğudum. benim için önemli olan vites geçişleri ve konforu. gt250 naked e merak saldım malum çok param yok. ikinci el düzgün 2009 sonrası bir alet alacağım uzun uzun okudum. ama katkı öneri olan varsa yazsın. ikinci el de durum naSILdır. başka yönde önerisi olanlar lütfen. dezavantaj avantajlar nelerdir
teşekkürler
Öncelikle Tiger ne durumdadır bilşrmiyorum ama her mtoorun bir karekteristiği vardır. Hyo biraz bir motordur kalkışlar kompresorler ani hızlanmalardaki ivmelenmeler falan V motorun verdiği farklı bir havası var sakin kullanmayı seven biriiyseniz hyo yorabilir strese sokar :D daha yumsak kullanımlı yumsak vites gecişli motorlara bakabilirsin, cbr250, ninja gibi beygir olarak daha düşüm vites gecişleri daha düşük V motor olmadıklarından kompresorleri daha düşüktür. Bu dediklerim agresif kullanmayı seviyorsan zevk alacağın özelikler tabi...
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
18 Kasım 2013, 16:36
#4747
Adana İl Temsilcisi
-
20 Kasım 2013, 00:30
#4748
bora bey, ilanı "kanuni-gt250" alt başlığında vermişsiniz. motoru satmaya niyetiniz yok galiba malum "hyosung-gt250" başlığı daha çok biliniyor.
-
20 Kasım 2013, 09:46
#4749
Adana İl Temsilcisi
aslında sizde haklısınız ama ne bileyim,üzerinde ST&KANUNİ yazdığı için olsa gerek.
-
28 Kasım 2013, 17:43
#4750
-
29 Kasım 2013, 23:13
#4751
hoş geldiniz, motosikletiniz hayırlı olsun. lastik alırken üretim tarihini dikkate almayı unutmayın. en azından eski üretim bir lastiğe çok fazla para vermeyin. akü konusunda tavsiye edilen değerin üzerine çıkmanızı önermem. bir de akü piyasaında şöyle bir durumvar. akünün üzerinde yazan amper saat değerinden ziyade akünün ebadına dikkat etmelisiniz. örneğin YTX14-BS 12 amper bir akü ile YTX12-BS 12 amper bir akü aslında aynı değerde değildir. aynı teknolojiye sahip akülerde kütle hacmi ne kadar fazla ise amper değeri de o kadar fazladır.bu sebeple gerçek 14 amper saat değerli bir akü hacim olarak fazla yer tutacağından muhtemelen modifikasyon yapmadan motosiklete yerleştiremezsiniz. benim kulandığım bosh YTX14-BS yuvaya ve sele hizasına anca sığıyor. tavsiye edilen değerden yüksek amper demek akü şarz süresini uzatacağından konjektörü daha çok yoracaktır.
-
02 Aralık 2013, 11:24
#4752
Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim 'Puser' .Lastik seçimi için lastik hamurunun ömrü açısından üretim tarihine dikkat edicem , akü konusunda da hafta sonu motosikletim aküsünü söktüğümde muhtemelen yüksek amperli bir akünün yerine sığamayacağını farkettim ki söylediğiniz gibi 12v 12 a/h konjektör açısından da daha sağlıklı olacaktır.Sezona kadar elimiz yettiğince eksiklerini tamamlayarak sıkı bir gt hazırlayabiliriz umarım.Konu da epeydir sakinmiş sanırım havaların soğuması foruma da yansımış Herkese sağlıklı , kazasız sürüşler dilerim...
-
02 Aralık 2013, 12:23
#4753
evet. bölüm yılın bu zamanları özellikle fazla sessiz oluyor
-
02 Aralık 2013, 15:22
#4754
puser adlı üyeden alıntı
evet. bölüm yılın bu zamanları özellikle fazla sessiz oluyor
ben motoru sattım boyle oldu demiyorsunda :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
02 Aralık 2013, 15:27
#4755
sattın ama hala yazıyorsun bak
-
02 Aralık 2013, 15:31
#4756
puser adlı üyeden alıntı
sattın ama hala yazıyorsun bak
Kötü alışkanlıklar cabuk bırakılamıyor :D halla gt250 de admin bana musade diyip uzaklaşmam gerek :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
02 Aralık 2013, 17:58
#4757
bari profilindeki gt 250 yi bi degiştir tamam yazıyorsun bişey demiyoruz da
-
03 Aralık 2013, 00:53
#4758
Ufuk ARSLAN adlı üyeden alıntı
bari profilindeki gt 250 yi bi degiştir tamam yazıyorsun bişey demiyoruz da
he ya unutum ben onu
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
04 Aralık 2013, 12:13
#4759
Tork kavramı hakkında bilgi içerir.
-
05 Aralık 2013, 21:28
#4760
hissizadam adlı üyeden alıntı
satıcı 17 inch lastiklerle uyumlu olduğunu söyledi. zira motosikletin teknik bilgilerini iletmiştim kendisine ama emin olamıyorum tabi.
sensör ve tel konusu ise ayrı muamma şimdi.
tşk.ler ilginize
Aradan 1 ay geçmiş geçmiş ama, almak istediğiniz gösterge dijital okuyuludur. Hız ve km göstergelerinin doğru çalışması için V(t)=w*r gibi bir formül vardır. Bu formuldeki r sizin tekerinizin yarı çapıdır. Yani göbekten asfalta değdiği yere kadar olan kısımdır. Satıcının göstergesindeki tüm constant değerler 17 inch bir tekerlek düşünülerek ayarlandığı için tekerinizin ölçüsü 17 inch ten küçük ise hız yüksek, büyük ise hız düşük çıkacaktır. Bunun dışında far,sinyal, akü, depo göstergelerinin gelen ibredeki sokete uyma ihtimali çok yükse, çünkü universal olduğunu düşünüyorum. Yok uymaz ise biraz elektrikçilik yapıp sizin eski kabloları yeni göstergeye entegre etmek lazım. Kafası basan bir elektrikçi kolaylıkla yapabilir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler