Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
30 Ekim 2012, 15:24
#3241
tek kişi ve yüksüz
ön lastik 29
arka lastik 32
iki kişi veya yüklü
ön lastik 29
arka lastik 36
Motosikleti nasıl kullanacağına göre lastik seçimi değişir.
orta sertlikte hamur 1 yılda 10-15binkm yapacaksan uzun ömürlü lastik alman lazım
yumuşak hamur 1 yılda 10binkm den az yapacaksan ve lastiği ve motosikleti limitlerde kullanacaksan(biraz yarış vari ve ani dur-kalklarla)
Reklamlar
-
30 Ekim 2012, 15:26
#3242
ön lastik 29 arka lastik yüke göre 31 35 arası yapabilirsin. ön lastik sava marka kullanabilirsin. hem fiyatı makuldur hem de orjinal shinkolara göre çok daha iyidir..arka lastik için birşey diyemicem ben enduro metzeler tourance kullanıyorum ve memnunum ..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
30 Ekim 2012, 15:30
#3243
UNdocab adlı üyeden alıntı
tek kişi ve yüksüz
ön lastik 29
arka lastik 32
iki kişi veya yüklü
ön lastik 29
arka lastik 36
Motosikleti nasıl kullanacağına göre lastik seçimi değişir.
orta sertlikte hamur 1 yılda 10-15binkm yapacaksan uzun ömürlü lastik alman lazım
yumuşak hamur 1 yılda 10binkm den az yapacaksan ve lastiği ve motosikleti limitlerde kullanacaksan(biraz yarış vari ve ani dur-kalklarla)
Bu durumda benim için yumuşak hamur daha uygun olacak. Peki marka-model olarak ne önerirsin?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:28 ----------
Chronix adlı üyeden alıntı
ön lastik 29 arka lastik yüke göre 31 35 arası yapabilirsin. ön lastik sava marka kullanabilirsin. hem fiyatı makuldur hem de orjinal shinkolara göre çok daha iyidir..arka lastik için birşey diyemicem ben enduro metzeler tourance kullanıyorum ve memnunum ..
Ön arka farklı marka olması sorun yaratmaz mı? Hiç bilmediğim bir konu olduğu için soruyorum cahilliğime ver
-
30 Ekim 2012, 15:38
#3244
Alfist adlı üyeden alıntı
Bu durumda benim için yumuşak hamur daha uygun olacak. Peki marka-model olarak ne önerirsin?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:28 ----------
Ön arka farklı marka olması sorun yaratmaz mı? Hiç bilmediğim bir konu olduğu için soruyorum cahilliğime ver
profesyonel kullanıyor olsan mantıklı düşünürsen olur. ama bana sorsan benim ilk aldığım zaman dışında ön ve arka lastik hiç aynı olmadı. hatta şu an ön lastik 130luk çok zorlamasam da bir sıkıntı yaşattığını görmedim.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
30 Ekim 2012, 15:49
#3245
Alfist adlı üyeden alıntı
Bu durumda benim için yumuşak hamur daha uygun olacak. Peki marka-model olarak ne önerirsin?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:28 ----------
Ön arka farklı marka olması sorun yaratmaz mı? Hiç bilmediğim bir konu olduğu için soruyorum cahilliğime ver
Ön ve arka lastiğinizin farklı modeller olması (aynı marka dahi olsa) sürüş performansınızı etkiler.
---------- Post added at 15:49 ---------- Previous post was at 15:47 ----------
Ben kendi motosikletimde 120/70-17 160/70-17 olarak kullanıyorum. Fakat tavsiye edilen ölçüler şunlar:
http://www.motolastik.com/Kategori/p...p?cat_ID=14824
-
30 Ekim 2012, 16:05
#3246
-
30 Ekim 2012, 16:09
#3247
Ara ara tavsiye etmek lazım.. arka amortisörlerinize iyi bakın fazla yükü asla ama asla sevmiyorlar..bedeli 450 gayme
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
30 Ekim 2012, 16:26
#3248
Chronix adlı üyeden alıntı
Ara ara tavsiye etmek lazım.. arka amortisörlerinize iyi bakın fazla yükü asla ama asla sevmiyorlar..bedeli 450 gayme
Yok zaten tek kişi biniyorum. Artçıyla kullanmak için daha çok yolum var
-
30 Ekim 2012, 16:31
#3249
Bu son geziden sorna benim motorun arka amortisörü baya kendine geldi ( cok sertti ) yada ben alıştım ama cok yuklu ve rüzgara karşı kullanımda 2650 km yol yaptım ve ortalamada 100 km de 4,47 lt benzin yakmışım :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
30 Ekim 2012, 18:39
#3250
Chronix adlı üyeden alıntı
Ara ara tavsiye etmek lazım.. arka amortisörlerinize iyi bakın fazla yükü asla ama asla sevmiyorlar..bedeli 450 gayme
Ben cbf 150 nin amortisörünün ucunu kesip, çıkan amortisördeki ucu taktım. Diğer taraftan da kısalttım. Kaynakçıya 5 tl, amortisöre de 100 tl verdim. 2 aydır da kullanıyorum. cbr600 ün çıkma amortisörüde gayet uyuyormuş.( gazlı ayarlanabilir 2. eli 200-250 tl)
-
30 Ekim 2012, 20:50
#3251
arkadaşlar ben birsey sorucam sele yüksek mi ? benim boyum 1.70 sıkıntı olur mu yani ? kullananlarn boyu kac yazarsanız bide sıkıntı oluyor mu 2 ayak ta yere değiyor mu diye.
-
30 Ekim 2012, 21:38
#3252
soyuldu adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben birsey sorucam sele yüksek mi ? benim boyum 1.70 sıkıntı olur mu yani ? kullananlarn boyu kac yazarsanız bide sıkıntı oluyor mu 2 ayak ta yere değiyor mu diye.
tam basmasa da öle sıkıntı olacak şekilde de yüksek te sayılmaz aynı boydayız hocam için rahat olsunn.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
30 Ekim 2012, 22:07
#3253
merhaba arkadaslar,
aranızda hem mz hem de comet kullanıp kıyaslayacak biri var mi? motor genelde stabilize yollarda -köy yolu gibi- kullanılacak. surekli artcili kullanılacak. yorumlarr.
-
31 Ekim 2012, 04:31
#3254
zenon adlı üyeden alıntı
Bu son geziden sorna benim motorun arka amortisörü baya kendine geldi ( cok sertti ) yada ben alıştım ama cok yuklu ve rüzgara karşı kullanımda 2650 km yol yaptım ve ortalamada 100 km de 4,47 lt benzin yakmışım :D
4,47 fazla dimi kardiis, gazi hunharca kullanmisin
-
31 Ekim 2012, 10:37
#3255
soyuldu adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben birsey sorucam sele yüksek mi ? benim boyum 1.70 sıkıntı olur mu yani ? kullananlarn boyu kac yazarsanız bide sıkıntı oluyor mu 2 ayak ta yere değiyor mu diye.
Boyum 1.79 tabanlarım tam olarak yere basıyor. Bence siz de sıkıntı yaşamazsınız.
-
31 Ekim 2012, 10:41
#3256
tekfur34 adlı üyeden alıntı
4,47 fazla dimi kardiis, gazi hunharca kullanmisin
Full yüklü
Bu şekilde comet olmanın dezavantajı sürekli paraşüt etkisi benim 90 kg olmam ve öndeki yükü nispeten daha az gazcı UNdocab i yakalama cabalarından dolayı sürekli dip gaz gidince böyle oldu.
Yakıt km durumu altta ilgisini çekenlere
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------
soyuldu adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben birsey sorucam sele yüksek mi ? benim boyum 1.70 sıkıntı olur mu yani ? kullananlarn boyu kac yazarsanız bide sıkıntı oluyor mu 2 ayak ta yere değiyor mu diye.
bir üsteki fotoda bakabilirsin 1,78 boyum var motorda gt650 amortisoru var ayaklarımı görebilirsin ne sekilde duruyor bakabilirsin ;)
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
31 Ekim 2012, 11:23
#3257
Yakıt tüketimi bilgisi güzel olmuş. Teşekkürler. Buarada Geziyosunuz baya herhalde
-
31 Ekim 2012, 11:34
#3258
04.05.2012 den bu yana ben 10.000 km yapmışım artik sen karar ver geziyormuyuz zaman saat olarak bakarsanız özelikle dönüş yolunna motorların performanslarınıda anlayabiliruiniz. Sigara yok içki yok tek eylencemiz motorlalariniz oda çok görülmesini
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
31 Ekim 2012, 14:35
#3259
_oXXo_ adlı üyeden alıntı
TAMAM ARKADASLAR kızmayın yaf . sayılar yanlış olabılır :D
8000 8500 diye düzeltelim o sadece örnek olarak verilmişti :D
---------- Post added at 15:24 ---------- Previous post was at 15:18 ----------
bu arada bu soru hala güncel
Ben bakındım biraz gidonlara o fiyatta renthal bulamadım yurtdışında bile... Günahını almayayım ama bi sormak lazım neden ucuz diye
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------
puser adlı üyeden alıntı
barbaros bundan aldın galiba:
http://merkezyedekparca.com/detay.as...Gt250%20Zincir zinciri yaklaşık nekadar km'de bir gerdiriyorsun?
öndişli resimdeki gibi orj.kanuni ise fiyatı çok iyimiş. hyosung yazmasından ilanın karbüratörlü model için olma ihtimali var gibi geliyor bana.
alıntı : audioslave
Ön dişli için:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...57300406/detay
"redline" bilmiyorsan söyleyelim karbüratörlü ile enjeksiyonlu modellerin dişli ve zincirleri farklı. motosikletinin tam olarak modelini bilmiyoruz. istemeden yanlış yönlendirme yapmayalım.
hocam fark ne aradaki tam olarak? güme gitmeyelim
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------
bu arada motoru kaldırıcam dememin üstüne 1500 km yapmışım, askere de motor tepesinde gidicem bu gidişle, çarşıya çıkınca binerim
-
01 Kasım 2012, 10:59
#3260
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3204927/detay/
ilandaki motosikletin sahibi buralardanmı, telefonla görüştük 3500 liram var üstünü gelecek aya tamamlamayı düşünüyorum, bi aksilik olmazsa bu motosikleti almaya niyetliyim kısmetse. Sizlerdende yorum alırsam sevinirim. Tekerlerinizin düz basması dileğiyle
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler