Kimseye zorla birşey satmıyoruz arkadaşlar İsteyen istediği fiyatı yazar takdir edersinizki alıp almamak ilgilenenlere kalmış
Kimseye zorla birşey satmıyoruz arkadaşlar İsteyen istediği fiyatı yazar takdir edersinizki alıp almamak ilgilenenlere kalmış
Çok yakışıklı Maşallah
( Geçmiş sayfaları okuyordum Gözüme takıldı Tekrar paylasıyım dedim.. )
....
_SpartacuS_ Güray benim motorun fotosu o İlk aldığım zamanki hali. Şimdi sadece koruma demirleri yok ve elcikleri orjinal halinde kullanıyorum.
..::.. GO ..::..
Ne telif hakkı canım, feda olsun tüm fotolar Sevesin geldiyse getireyim motoru beraber sevelim senin motorla birlikte
Bu arada aklımda hep sana sorucam sorucam unutuyorum. Sanırım senkron ayarını yapmışsın motoruna nasıl becerdin o işi yahu Bir de fark hissettin mi sonrasında?
..::.. GO ..::..
Al benden de o kadar bu ara zincir hışırdıyor ömrü bitti sanırım koparıp atasım geliyor valla
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
zinciri yaklaşık 11.000 km'de değiştirmek zorunda kaldım. motorla gelen zincir çok dandik ve sürekli uzuyordu. neredeyse haftada bir gerdirmek zorunda kalıyordum. en sonunda baklaların kıvrılma kabiliyeti zincir bütününde homojenlik göstermediği için değiştirmek zorunda kaldım. haliyle ön ve arka dişli de değişti. hatırladığın kadarıyla did x2 ring'e 180, ön dişliye 30, arka dişliye 75 TL verdim (orj. s&t dişlileri). gerçi sökünce dişlilerin iyi durumda olduğunu gördük değişmelerine çokta gerek yoktu. yeni zincirle gerdirme ihtiyacı bir kaç bin kilometrede bire düştü.
Selam arkadaşlar Pazar günü akşam sizleride aramızda görmekten mutluluk duyarız.
Bahanelerinizi bir tarafa bırakın ve gelin tanışalım
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
ninja, cbr, hyosung ile 250cc kardeşliği
iyi düşünülmüş, güzel bir etkinliğe benziyor.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Yaptım Ağabey kendi imkanlarım dahilinde. Şimdi motosiklet soğukken çalıştırıyordum ön ve arka egsoz çıkışlarını parmağımla tutup ısılarına bakıyordum arka daha çabuk ısınıyordu. İnternette izlediğim Senkron ayarı ile ilgili konulardan fikir üreterek ölçüm cihazı yaptım Bağladım Karburatörden senkron ayarı yaptım motosikletin sesi değişti yani daha seri çalışıyor soğukken çalıştırdığımda egsoz ısıları birbirine çok yakın ısınıyor çok az bi fark belki vardır. Ama devir aynı rolantiyle hiç oynamadım yani. Önümüzdeki hafta Gececiyim 22.00 dan sonra çalışıyorum nasılsa yeride biliyorsun buyur gel senin kine de bakalım hem görüşmüş olur hemde çay çorba içeriz
....
Eyvallah Güray sağolasın. İmkanım olursa gelirim elbette. Yalnız ben bu senkron ayarına biraz kafayı takmışken bir kaç usta ile görüştüm. Bir tanesi tek başına senkron ayarı yapılmaz, hava filtresi, buji felan değiştirilir, ona göre senkron ayarı yapılır felan demişti. Gerçi bana çok akla yatkın gelmedi ustanın bu dedikleri. Yani tabi değiştirilip yapılırsa daha iyi olabilir ama filtre ve buji değiştirilmeden niye yapılmasın ki.
Forumun önceki sayfalarında Engin isimli bir arkadaş senkron ayarı yapıldıktan sonra titreşimde gözle görülür bir azalma oldu demişti. Bende pimpirikliyim şu titreşim konusunda eğer azaltacaksa dakika durmam yaptırırım senkron ayarı denen zımbırtıyı
Senin motorda yakıyor bu arada, tam anlamıyla naked hani
..::.. GO ..::..
Eyvallah ağabey saolasın Buji hava filteresi değiştirilip yapılsa muhakkak daha iyi olur elbette. Ama imkanlar belli. Ben denemek için yaptım. Ama titreşmde azaldı hafiften. İstersen kendin yaptırt. İstersen burda beraber buji hava filtreni değiştirip biz yapalım. Ararsın detaylı konuşuruz Telde geleceğin zaman.
....
Tamamdır Güray sağolasın. Gelebilirsem ararım zaten önceden. Şu güzelim Garipçe ve çevresini 3.köprü yüzünden kirletmeden doya doya gezmek lazım tekrardan.
..::.. GO ..::..
Hafta sonundan bir kac foto
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)