Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Ağustos 2012, 11:35
#3041
soyuldu adlı üyeden alıntı
Sevgili kardeşim linke baktık ama sende fark etmişsindirki motorun önü farklıarkası farklı biraz dikkatli bakıncada başından bi kaza gectigi belli oluyor depo degişmiş buda demek oluyorki iyi bi kaza yapmış şaseside egilip dzelmiştir onun egerki böyle bir olayda gecmiş ise (yakından görmeden konuştugumuzu varsayarak) tat vermeyecektir biraz hız yapsan arkası ayrı önü ayrı gidecektir motorun ve büyük denge sorunu yaşarsın tabi secim senin biz sadece resimlerden gördügümüz kadarı ile yazıyoruz Ama tafsiye etmem
Reklamlar
-
16 Ağustos 2012, 12:18
#3042
Merhaba arkadaşlar,
Aranızda karbüratöre senkron ayarı yaptırmış olan var mı? Yaptırmış olan arkadaş var ise bu 5000-7000 devir arasındaki hafif titreşimi azaltıyor mu? Bilgisi olan arkadaş var mı acaba?
-
16 Ağustos 2012, 21:35
#3043
vitesin boşa zor geçmesini kronik sorun olarak adlandırmamalı bence. bugüne kadar denediğim bütün motorlarlarda, sadece debriyaj kullanarak boş vitese almak her istediğimde mümkün olmadı. mesela son tecrübem honda güvenli sürüş 2 eğitiminde 2 gün boyunca cbf 150 kullandık, onlar da ileriye doğru hareket sağlamadığında veya durağan halde debriyaj sıkılı iken bir miktar gaz vermeden boş vitese geçmiyordu. eğitimin sonunda verdikleri cbr 1000 ve cbr 600'de de aynı durum vardı. yani bu durum benim anladığım kadarıyla manuel vites için mevsim normallerinde bir hadise.
-
16 Ağustos 2012, 22:12
#3044
puser adlı üyeden alıntı
vitesin boşa zor geçmesini kronik sorun olarak adlandırmamalı bence. bugüne kadar denediğim bütün motorlarlarda, sadece debriyaj kullanarak boş vitese almak her istediğimde mümkün olmadı. mesela son tecrübem honda güvenli sürüş 2 eğitiminde 2 gün boyunca cbf 150 kullandık, onlar da ileriye doğru hareket sağlamadığında veya durağan halde debriyaj sıkılı iken bir miktar gaz vermeden boş vitese geçmiyordu. eğitimin sonunda verdikleri cbr 1000 ve cbr 600'de de aynı durum vardı. yani bu durum benim anladığım kadarıyla manuel vites için mevsim normallerinde bir hadise.
Kronik demeyelimde kullanıcı hatasından dolayı kaynaklanan bir durum söz konusu. Bende motosikletimi ilk aldığımda aynı şekilde boşa geçmeme sıkıntısı vardı. Debriyaj manetinden ve Motorun üstünde bulunan debriyaj telinin son noktasından yaptığım ayarlama ile boşa geçme sorunu ortadan kalkmıştır. Denemenizi tavsiye ederim. Bir de şu var, Kimi kullanıcılar Debriyaj maneti en uçta kavramasını seviyor daha çok bu durumlarda boşa geçme sorunu oluyor. Tam ayıramıyor çünkü. Benim manetim tam sıkılı durumdayken yarım Cm kadar bıraktığımda motosikletim kavrıyor ve harakete başlıyor. Sölediğim gibi denemenizi tavsiye ederim..
Saygılar..
-
17 Ağustos 2012, 00:44
#3045
-
18 Ağustos 2012, 05:11
#3046
-
18 Ağustos 2012, 14:23
#3047
marfatih adlı üyeden alıntı
temiz duruyor ancak zincir çok bakımsız. zincir bakımı, (şahsi fikrimdir) motosiklete nasıl davranıldığını gösteren parçalardan biridir.
gidip görmeye bir ustaya baktırmaya değer
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
21 Ağustos 2012, 22:46
#3048
Arkadaşlar GT250 Arıyorum tarz değişikliği için ilgilenenler özelden ulaşsın
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5375762/detay/
Aşk üç harflidir...!
BMW bin
Git
Sin
-
23 Ağustos 2012, 05:07
#3049
Arkadaşlar çıplak halini bu hale getirmek tahmini nekadar tutar.olurmu olursa nasıl olur?Bilen abiler yardım ederse cok sevinirim .
-
23 Ağustos 2012, 05:21
#3050
triumph farlar,alt sakal,spor aynalar:D
-
23 Ağustos 2012, 09:28
#3051
Gösterge, Kuyruk Arka tekerde gizli camurluk var
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
23 Ağustos 2012, 09:45
#3052
sinyallerde oynanmış güzel olmuş
bu kawasaki bir başka dostummm
-
23 Ağustos 2012, 11:25
#3053
sinyaller minik bir grenajla yağ radyatörüne bağlanmış. ufak bir yan yatırma, düşürme durumununda gidon ters tarafta kalırsa radyatör hasar görüp yağ akıtabilir. bu durumda da moturu kaldırıp yolunuza devam edemezsiniz. sinyalleri daha güvenli bir noktada konumlandırmalı bence.
resimdeki motosiklet karbürotörlü modellerden ve motor bloğu orjinalinde gri. sahibi sonradan siyaha boyatmış. jantları da güzel bir renk bulup boyatsaymış daha cici görünürdü diye düşünüyorum.
-
24 Ağustos 2012, 13:43
#3054
Merhaba arkadaşlar,
İlk motorum olan 2008 model Hyosung Gt250'yi alarak ben de aranıza katıldım.
Bi kaç sorum olacaktı.
1- Lastikler bitik durumda, hangi marka-model ve ebatta lastik almalıyım sizce?
2- Bu lastikleri İzmir'de uygun fiyatlı olarak nerden temin edebilirim ( Malum öğrencilik )
3- Manetleri spor manetle değiştirmek istiyorum, onları nerden temin edebilirim?
4- Zincir bakımını kaç km'de bir yapmam gerekir?
5- Vites artırmak ve azaltmak için en uygun devir hangisidir?
6- Şunu yap ya da yapma diyebileceğiniz noktalar var mıdır?
Şimdiden kafanızı ağrıttım ama kusuruma bakmayın artık
-
24 Ağustos 2012, 14:53
#3055
Buğra Çelik adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
İlk motorum olan 2008 model Hyosung Gt250'yi alarak ben de aranıza katıldım.
Bi kaç sorum olacaktı.
1- Lastikler bitik durumda, hangi marka-model ve ebatta lastik almalıyım sizce?
2- Bu lastikleri İzmir'de uygun fiyatlı olarak nerden temin edebilirim ( Malum öğrencilik
)
3- Manetleri spor manetle değiştirmek istiyorum, onları nerden temin edebilirim?
4- Zincir bakımını kaç km'de bir yapmam gerekir?
5- Vites artırmak ve azaltmak için en uygun devir hangisidir?
6- Şunu yap ya da yapma diyebileceğiniz noktalar var mıdır?
Şimdiden kafanızı ağrıttım ama kusuruma bakmayın artık
Hayırlı uğurlu olsun.. Güle güle bin Aramıza hoşgeldin...
Michelin Pilot Road (Power) 2CT = Takımı Yaklaşık 900 lirayı bulur.
3CT alırsan 1100 Tahmini Fiyatı..
Manetleri Sahibinden.com 'dan temin edebilirsin yaklaşık 150 liraya kaliteli Takım manet bulabilirsin...
400 Km' de bir Zincir Yağlamanı tavsiye ederim.. Würth Marka Zincir spreyini öneririm...
Vites Yükseltme ve alçaltma senin kullanıma bağlı olarak değişebilir. Ben yeri geliyor 10 bin devirde değişiyorum yeri geliyor 3 binde.. Ama 3bin ile 4 arası yolun durumuna göre yumuşak değiştirme aralığıdır...
Motosiklete ne kadar süredir biniyorsun. İlk motorun mu bunları açıklar yaşını ve kendınden biraz bahsedersen eğer şunu yap bunu yap dediğiniz noktalar şeklindeki sorunu cevaplayabilirim..
Saygılar..
-
24 Ağustos 2012, 17:36
#3056
_SpartacuS_ adlı üyeden alıntı
Hayırlı uğurlu olsun.. Güle güle bin
Aramıza hoşgeldin...
Michelin Pilot Road (Power) 2CT = Takımı Yaklaşık 900 lirayı bulur.
3CT alırsan 1100 Tahmini Fiyatı..
Manetleri Sahibinden.com 'dan temin edebilirsin yaklaşık 150 liraya kaliteli Takım manet bulabilirsin...
400 Km' de bir Zincir Yağlamanı tavsiye ederim.. Würth Marka Zincir spreyini öneririm...
Vites Yükseltme ve alçaltma senin kullanıma bağlı olarak değişebilir. Ben yeri geliyor 10 bin devirde değişiyorum yeri geliyor 3 binde.. Ama 3bin ile 4 arası yolun durumuna göre yumuşak değiştirme aralığıdır...
Motosiklete ne kadar süredir biniyorsun. İlk motorun mu bunları açıklar yaşını ve kendınden biraz bahsedersen eğer şunu yap bunu yap dediğiniz noktalar şeklindeki sorunu cevaplayabilirim..
Saygılar..
Verdiğin bilgiler için teşekkürler hocam.
900 tl bi öğrenci için astronomik bi rakam , daha uygun yollu olarak halletmenin bir imkanı yok mudur
19 yaşındayım, ilk motorum ve dünden beri biniyorum Ehliyetim var ama Türkiye'de ehliyet almak için motosiklet kullanmayı bilmeye gerek yok biliyorsunuz
-
24 Ağustos 2012, 22:13
#3057
Arkadaslar uzun zamandır yazılarınızı takip ettigim ve hayalim olan kırmızı gt'me nihayet kavuştum.2. El 2009 model olmasına rağmen şansıma gercekten temiz bir makineye sahip oldum.Ve ilk izlenimim 150'lik Asya motordan sonra gercek bir motora bindiğimi hissettim.gecmis dönemlerde yazmış olduğunuz olumlu bilgiler ile bu motoru almama vesile olduğunuz için hepinize teşekkür ederim
-
25 Ağustos 2012, 00:00
#3058
-
25 Ağustos 2012, 00:04
#3059
Hayırlı uğurlu olsun bülent abim allah kazadan beladan saklasın
-
25 Ağustos 2012, 11:37
#3060
Sizce nasil olmuş? Chronixin egzozları...
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler