Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2961
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Senin motorun başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmedi :D
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2962
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    tecavüze uğramış damacanının başına bile gelmedi :D

  3. #2963

    Üyelik
    31 Temmuz 2012
    Merhabalar arkadaşlar foruma yeni üye olmuş bulunmaktayım )

    Ankaradayım ve 2 aydır 2007 model bir gt250ye sahibim (Not: ilk motorum)

    Baya bir sıkıntılar yaşamaktayım, buraya da üye olma sebebim budur.

    Şimdi geriye doğru giderek yazılanları okuyacağım sorularıma cevaplar mevcut mu diye ama önden bir merhaba demek istedim :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------

    Alıntı cemalkd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar şimdilik bi sıkıntı yaratmayan ama kafamı kurcalayan ufak sorunlarım var.

    1) Debriyajı bıraktığım zaman hafiften bir sürtme sesi geliyor karterin içinden, rulmanlar diye düşünüyorum ama emin olamadım, iç ve dış plakaların merkezleri arasında kayıklık falan da geliyor aklıma....

    2) Bu aralar her viteste debriyajı kavratırken (500-600 devir fazlasıyla yani çok hafif bi ara gaz gibi düşünebiliriz) bazen sanki dişliler geçmemişte yüke binince yerleşiyormuş gibi şak diye bir ses geliyor, hani böyle boştan 1e alırken gelen ses gibi...

    3) Son zamanlarda viteste debriyaj basılıyken nadiren olan bir olay: marş motoru dönmüyor ama bi pompa çalışıyormuş gibi tırtır bi ses geliyor, boşta çalıştırınca böyle bişey yok. Isınınca da yok...

    Var mı benzer şeyler yaşayanlar yardımcı olabilir misiniz?
    Tekrardan merhabalar :D

    o kadar geriye gittim, sorunumun aynısını yaşayan buldum ama cevaplanmamış :(

    bende de bu 3 numaralı sorundan var. motor çalışmıyor, arkadan tırr sesi geliyor. Üstelik bir de anahtarda temassızlık başladı gibi ama tam emin değilim.

    Ankarada götürebileceğim bir servis bilen bir ankaralı gt250 sahibi yok mu forumda aktif???

    bora abiye götüreceğim gibi 4.44 e ama çok masraf çıkar diye korkuyorum ??

    üstüne bir de egzos için ne önerirsiniz? ben de inanılmaz yakıt tüketimi var şu anda, daha da artırmasından korkuyorum :( umarım bakımdan sonra biraz azalır

  4. #2964
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı 3ry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar arkadaşlar foruma yeni üye olmuş bulunmaktayım )

    Ankaradayım ve 2 aydır 2007 model bir gt250ye sahibim (Not: ilk motorum)

    Baya bir sıkıntılar yaşamaktayım, buraya da üye olma sebebim budur.

    Şimdi geriye doğru giderek yazılanları okuyacağım sorularıma cevaplar mevcut mu diye ama önden bir merhaba demek istedim :D
    motorun hayırlı olsun hocam, istersen sorunlarını buraya sorarak zaman kazanabilirsin.
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  5. #2965

    Üyelik
    31 Temmuz 2012
    Teşekkürler Chronix

    Bir üstte mesajımın devamına problemimim yazdım aslında

    Başlatma sorunu en büyük problemim. Marş almıyor viteste, arkadan trrr diye ses geliyor.

    Boşa atma sorunu malum ama onu deviri yükselterek filan hallediyorum.

    Çok yakıyor, nerdeyse 25 kuruşu geçiyor uzun yolda bile. gerçi yüksek hızda kullanıyorum hep 120-140 arası biraz ondandır belki ama yine de düşürme imkanı yok mu??

    depoda 2 noktada eziğim var, boyalarda hafif kalkmalar mevcut. Nasıl yaptırabilirim??? kaplama mı mat boyatmakmı daha makbul sizce??

  6. #2966
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı 3ry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler Chronix

    Bir üstte mesajımın devamına problemimim yazdım aslında

    Başlatma sorunu en büyük problemim. Marş almıyor viteste, arkadan trrr diye ses geliyor.

    Boşa atma sorunu malum ama onu deviri yükselterek filan hallediyorum.

    Çok yakıyor, nerdeyse 25 kuruşu geçiyor uzun yolda bile. gerçi yüksek hızda kullanıyorum hep 120-140 arası biraz ondandır belki ama yine de düşürme imkanı yok mu??

    depoda 2 noktada eziğim var, boyalarda hafif kalkmalar mevcut. Nasıl yaptırabilirim??? kaplama mı mat boyatmakmı daha makbul sizce??
    Kaplama için kaplanacak yüzeyin kusursuz olması gerekir. yoksa mevcut bütün ezik ve pürüzler kaplandıktan sonra yüzeyde belirecektir. Boya kalması varsa paslanmayı önleme veya daha ileri gitmesini engellemen için boyatman gerekecek. Senin yerinde olsam ezikleri hallettikten sonra güzel bir boyadan geçirtirdim.

    Boşa alama zorluğu 250 sinden 650 sine bütün hyosung ve S&Tlerde var. çoğu kişi senin gibi devir yükselterek boşa alıyor.

    yüksek hızda kullanım için bana o kadar da çok gelmedi bahsettiğin rakam. bu motorlar 5000 - 6000 devir arasında bir duraklama evresine geçip, 6000 den sonrasında ruhu değişiyor o bilindik torkunu vermeye başlıyor. 6000'nin üzerindeki yeni ruh haliyle artık aşağıda kalan devirlere göre yakıt sarfiyatı başka bir hal alıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------

    motorun da renk değişimi yapmak isteyenleri fikir olsun.

    http://img208.imageshack.us/img208/3...toraf0053h.jpg

    http://img811.imageshack.us/img811/6...toraf0038l.jpg

    http://img708.imageshack.us/img708/3...toraf0039g.jpg

    http://img600.imageshack.us/img600/6...oraf0040he.jpg

    http://img405.imageshack.us/img405/1...toraf0041y.jpg

    http://img59.imageshack.us/img59/219/fotoraf0051n.jpg[/QUOTE]

    Cronix hocam, vidalar aynı ton olduğuna göre onlar da boyama galiba. öyleyse vidalar ve arka tutacaktaki yeni boya sağılıklı oluyor mu yoksa ufak sürtünmelerle kazınıyormu?

    boya işini kendin mi hallediyorsun yoksa yaptırıyor musun?

  7. #2967
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı 3ry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler Chronix

    Bir üstte mesajımın devamına problemimim yazdım aslında

    Başlatma sorunu en büyük problemim. Marş almıyor viteste, arkadan trrr diye ses geliyor.

    Boşa atma sorunu malum ama onu deviri yükselterek filan hallediyorum.

    Çok yakıyor, nerdeyse 25 kuruşu geçiyor uzun yolda bile. gerçi yüksek hızda kullanıyorum hep 120-140 arası biraz ondandır belki ama yine de düşürme imkanı yok mu??

    depoda 2 noktada eziğim var, boyalarda hafif kalkmalar mevcut. Nasıl yaptırabilirim??? kaplama mı mat boyatmakmı daha makbul sizce??
    Aynı sorunlara yakin bizim konuda onursakin var özelden bir mesaj at o buyuk ölcüde bu sorunları giderdi benim depomdada ezik var cok dert degil bence ama 2007 model moturu güzel bir boyatırsan sıfır gibi olur hem günesten dolayı solan rengide kendine gelir ;) tabi satarken full boyalı satmış olursun satmayı düşünürsen yakın zamanda yapma derim. Bende motoru yeni aldım daha fazla teknik bilgi veremiycem.

    Aramıza hoş geldin facebook kullanıyorsan da http://www.facebook.com/groups/gt250/ bu adresten üye ol etkinlik falan oluyor istanbuldaysan ketılırsın.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  8. #2968
    reis007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Ara verdik , yaza kısmet...
    bu aralar comet'e bayağı reğabet var anlaşılan
    en sonunda bende bugün comet sahibi oldum
    10 dk oldu motordan ineli, hala mest olmuş durumdayım, uçuyorum
    yahu bi motor bu kadarmı zevk verir, nasıl ivmeleniyor bir görseniz, diycem zaten çoğunuz biliyorsunuz
    neyse lafı fazla uzatmıyalım.buluşup sizden birkaç fikir edinmem lazım. yarın resimleri atacağım.şimdilik görüşmek üzere...
    zenon bunu beğendi.
    Sevmek güzeldir sevmeyi biliyorsan motosiklet güzeldir sürmeyi biliyorsan...

  9. #2969
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Hayırlı olsun. Önemli bir kaza, bela yaşamadan güle güle kullanmanı temenni ederim.

  10. #2970
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı Abrascas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada comet gt250nin pdf formatında servis kılavuzu bende mevcut, isteyenlere mail atabilirim...

    ---------- Post added at 21:29 ---------- Previous post was at 21:27 ----------


    Bu arada comet gt250nin pdf formatında servis kılavuzu bende mevcut, isteyenlere mail atabilirim...
    http://www.hyosungmotors.hu/download...ice-manual.pdf
    bunun aynısı mı? enjeksiyonlu modeller için ve linktekinden farklı ise isteyebilirim.

  11. #2971

    Üyelik
    31 Temmuz 2012
    tekrardan merhabalar

    Başlatma sorunu ile ilgili kimseden ses çıkmıyor, sanırım kimsenin başına gelmemiş başka :((

    cemalkd arkadaş sonradan tekrar sormamış, acaba bu sorunu halledebildimi???

    sorunu tekrar yazıyorum.

    Motor vitesteyken marş almıyor. Arkadan Trrrr diye bir ses geliyor.

  12. #2972
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı Abrascas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese kolay gelsin arkadaşlar bende yeni gt 250 kullanıcısı oldum. Motosikletten memnunum ancak arka amortisörüm patlak.Fiyatlara baktım ama şu an için bütçem kısıtlı. 2.el yada muadil uygun fiyata bulabilirmiyim.Bir de gt250r da olan arka tutamak sorunsuz gt250ye takılabiliyor mu? Şimdiden tşkrlr.
    İstanbulda bir yerde 150 tl verip eski amortisorunu verip muadilini takiliyordu bir yerde en uygun o oluyor ama sağlıklı oluyor mu bilmiyorum. birde yurt dışından getirtite bilirsin kargo dahil 320tl falan ediyor gt650 amortisorude uyuyor benim motorda gt650 amortisoru var mesela sert ve yüksek oluyor ama bilginize...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:05 ----------

    Alıntı 3ry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tekrardan merhabalar

    Başlatma sorunu ile ilgili kimseden ses çıkmıyor, sanırım kimsenin başına gelmemiş başka :((

    cemalkd arkadaş sonradan tekrar sormamış, acaba bu sorunu halledebildimi???

    sorunu tekrar yazıyorum.

    Motor vitesteyken marş almıyor. Arkadan Trrrr diye bir ses geliyor.
    Yardımcı olcak arkadaşlar vardır. Çok acele etme comet sayfası cok hızlı ilerlemiyor gt250r sayfasınada aynı soruyu sorabilirsin geyikten konu atlanmazsa orda da cevap veren cikar. ;)
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  13. #2973
    heia2654 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Aralık 2011
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pazar günü zprlu bir inişten sonra ( arazi inşi yukardaki rasimleri olan gezi sonrası ) sürekli arka fren kullanmam gerekti ve indiğimde arka fren 0 turuyordu biraz mola verdik sonra frenler kendine geldi. UNdocab in onerisi hidrolik yagı fazla ısındıgı icindir şeklinde isizn fikriniz nedir?
    Sabit hocam benim bildiğim kadarıyla sıvılar şıkıştırılamaz kabul edildiği için basınç altında ısınmaz denebilir. Çok büyük basınçlar gerekir ki o da bizim frenlerde olmaz. Ustalardan ağız alışkanlığı hidrolik ısınmıştır diyoruz ama fren tutmaması genelde balata-disk ikilisinin ısınmasından kaynaklanıyor.. Hani belki aşırı zorlanır ve kötü bi tasarım da yapılmışsa kaliperlere yakın yerlerde bu ısı hortumun içindeki hidroliği kaynatabilir ki DOT4 için 230 derecenin üstünden bahsediyoruz. Böyle olunca hava yapmış gibi yumuşar fren kolu. Bu sıcaklığa hortumun dayanacağını da pek sanmıyorum... Yani özetle bana balata-disk ikilisi gibi geldi. Hele bi de organik balata varsa normal, uzun frenlemelerde düşük vitesle yardımcı olmak lazım. Aman diyim bi ara öne organik takayım dedim ses çıkarmasın diye, barbaros'tan aşağı inerken bi duramamışlığım vardır... Aynı gün gidip o orjinal diye sattıkları dandik sinterlileri geri taktım, en azından fren ısınsa da tutmaya başladı...


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:18 ----------

    Alıntı 3ry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tekrardan merhabalar

    Başlatma sorunu ile ilgili kimseden ses çıkmıyor, sanırım kimsenin başına gelmemiş başka :((

    cemalkd arkadaş sonradan tekrar sormamış, acaba bu sorunu halledebildimi???

    sorunu tekrar yazıyorum.

    Motor vitesteyken marş almıyor. Arkadan Trrrr diye bir ses geliyor.
    Selam, benim ki hala aynı, vites boştaysa çalışıyor, viteste ve soğuksa çalışmıyor, bazen vitesteyken farı kapatırsam çalışıyor, viteste ama yeni stop etmişse çalışıyor ama vakit geçtikçe zorlaşıyor yine marş alması. Baya ilginç bi haldeyim yani =)) aküden şüpheleniyorum, marş motorunu döndürecek akımı veremiyor olabilir, vitesteyken ve debriyaj basılıyken hafif de olsa bi kavrama oluyor çünkü özellikle motor uzun süre durmuş ve yağ debrijay balatalarının arasından akmışsa.

    o 25 kuruş konusuna gelince.... şimdiye kadar yaptığım yolun yarısını artçılı gitmeme rağmen 3,5 litrenin altındayım, Comet candır, yakmaz o kadar ) önce bi hızını düşür bi öyle bak, ama yine de bakım ister gibi.
    zenon bunu beğendi.

  14. #2974

    Üyelik
    31 Temmuz 2012
    Alıntı cemalkd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sabit hocam benim bildiğim kadarıyla sıvılar şıkıştırılamaz kabul edildiği için basınç altında ısınmaz denebilir. Çok büyük basınçlar gerekir ki o da bizim frenlerde olmaz. Ustalardan ağız alışkanlığı hidrolik ısınmıştır diyoruz ama fren tutmaması genelde balata-disk ikilisinin ısınmasından kaynaklanıyor.. Hani belki aşırı zorlanır ve kötü bi tasarım da yapılmışsa kaliperlere yakın yerlerde bu ısı hortumun içindeki hidroliği kaynatabilir ki DOT4 için 230 derecenin üstünden bahsediyoruz. Böyle olunca hava yapmış gibi yumuşar fren kolu. Bu sıcaklığa hortumun dayanacağını da pek sanmıyorum... Yani özetle bana balata-disk ikilisi gibi geldi. Hele bi de organik balata varsa normal, uzun frenlemelerde düşük vitesle yardımcı olmak lazım. Aman diyim bi ara öne organik takayım dedim ses çıkarmasın diye, barbaros'tan aşağı inerken bi duramamışlığım vardır... Aynı gün gidip o orjinal diye sattıkları dandik sinterlileri geri taktım, en azından fren ısınsa da tutmaya başladı...


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:18 ----------



    Selam, benim ki hala aynı, vites boştaysa çalışıyor, viteste ve soğuksa çalışmıyor, bazen vitesteyken farı kapatırsam çalışıyor, viteste ama yeni stop etmişse çalışıyor ama vakit geçtikçe zorlaşıyor yine marş alması. Baya ilginç bi haldeyim yani =)) aküden şüpheleniyorum, marş motorunu döndürecek akımı veremiyor olabilir, vitesteyken ve debriyaj basılıyken hafif de olsa bi kavrama oluyor çünkü özellikle motor uzun süre durmuş ve yağ debrijay balatalarının arasından akmışsa.

    o 25 kuruş konusuna gelince.... şimdiye kadar yaptığım yolun yarısını artçılı gitmeme rağmen 3,5 litrenin altındayım, Comet candır, yakmaz o kadar ) önce bi hızını düşür bi öyle bak, ama yine de bakım ister gibi.
    Çok teşekkürler. Ben de boşta da çalışmıyor çok zorlayınca, aküyü bitiriyorum galiba. Akünün ömrü de bitmiş olabilir artık. biraz far açık beklersem tekrar çalıştırmaya kalkınca yemiyor :(

    Bakıma sokacağım bu haftasonu, ankara izmir düşünüyorum yolda bırakacaksa yada 4 litrenin altına inmeyecekse arabayla gitmekte fayda var

    bir de gösterge sorunum var, devir saati kırık. Onu nerden bulabiliriz, 2 aydır takip ediyorum sahibindeni bulamıyorum :(( korede falan da yok

  15. #2975
    heia2654 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Aralık 2011
    Alıntı 3ry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkürler. Ben de boşta da çalışmıyor çok zorlayınca, aküyü bitiriyorum galiba. Akünün ömrü de bitmiş olabilir artık. biraz far açık beklersem tekrar çalıştırmaya kalkınca yemiyor :(

    Bakıma sokacağım bu haftasonu, ankara izmir düşünüyorum yolda bırakacaksa yada 4 litrenin altına inmeyecekse arabayla gitmekte fayda var

    bir de gösterge sorunum var, devir saati kırık. Onu nerden bulabiliriz, 2 aydır takip ediyorum sahibindeni bulamıyorum :(( korede falan da yok
    şuraya bi bak: http://koreanbikeparts.com/index.php...ung-gt250.html

  16. #2976
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı 3ry adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    bir de gösterge sorunum var, devir saati kırık. Onu nerden bulabiliriz, 2 aydır takip ediyorum sahibindeni bulamıyorum :(( korede falan da yok
    www.hyosungsource.com a baktınız mı?
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  17. #2977
    heia2654 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Aralık 2011
    yahu şimdi aklıma geldi, özellikle 3ry, ikinci el hatta sıfır bile olsa yeni aldığınız çok tanımadığınız motorlarla 140 km/s hızlara falan çıkmayın yahu... Önceki sahibi bi yerini idare etsin diye tamir ettirmiştir söylemez, ya da sıfır bile olsa üretim hatası olmuştur vs.. Eski modellerde kesici olmadığı için 12-13000 devirlere çıkıp krankı haşat edenler var mesela. O hızda dağılır eder bi yerler kitlenirse sonrası malum... En azından 1000-2000 km kadar bi huyunu suyunu keşfetmek lazım motorun...

  18. #2978

    Üyelik
    31 Temmuz 2012
    Alıntı cemalkd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    baktım hocam. Out of stok, kalmamış :(

    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    www.hyosungsource.com a baktınız mı?
    baktım hocam, orda hiç yok

    Ama güzel bir haber :D hyosungparts.asia sitesinden stokta kalmış olan son devir saatini 78 dolara almış bulunmaktayım. 30 dolar olan kargo ücreti de sitede anlık oluşan bir hata ile 12 dolara indi :D :D :D

    bu kadar şans olmaz, umarım sıkıntısızca gelir parça. Montajını kare kare koyarım

    Alıntı cemalkd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yahu şimdi aklıma geldi, özellikle 3ry, ikinci el hatta sıfır bile olsa yeni aldığınız çok tanımadığınız motorlarla 140 km/s hızlara falan çıkmayın yahu... Önceki sahibi bi yerini idare etsin diye tamir ettirmiştir söylemez, ya da sıfır bile olsa üretim hatası olmuştur vs.. Eski modellerde kesici olmadığı için 12-13000 devirlere çıkıp krankı haşat edenler var mesela. O hızda dağılır eder bi yerler kitlenirse sonrası malum... En azından 1000-2000 km kadar bi huyunu suyunu keşfetmek lazım motorun...

    Aslında çok haklısın ama heves işte. Motoru alacağım zaman evime getirmeleri için anlaşarak aldım (hiç bilmiyordum sürmeyi). Sonra ders alacağım cumartesi sabahını beklemeden cuma akşam bindim motora, sağdan soldan duyduklarımla kullanmaya başladım motoru.

    İlk 2 saat gerçekten izlemeye değerdi. Görüntüyü hızlandırsalar komedi filmi olurdu rahat. nasıl 29 beygir 150 kilo motoru zaptettim hiç bilmiyorum. bi kaç defa ucundan dönsemde hiç düşmedim.

    2 gün sonra yavaş yavaş 80-90 görmeye başladım malum ankara: istanbul yolu eskişehir yolu, trafik yok, bol şerit var insanı dürtüyor :D

    3. gün 155 gördüm eskişehir yolunda zira servisi kaçırmıştım, servisten on dakka önce vardım işe.

    ama motoru yatırarak dönüyor muyum hayır. 2 ay oldu hala çok güzel değilse yol yavaşlayarak dönüyorum. çok güzelse 110 120 ile dönüyorum. daha 120 üstü viraja girmedim.

    dediğim gibi tehlikeli bir duruma sokmuyorum yani kendimi :D bir de motoru almadan çok güvendiğim birine bakıma götürmüştük beraber, öyle tehlike yaratacak bir durum olsa görürlerdi diye düşündüm herhalde.

  19. #2979
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Uzun yol icin şöyle birşey düşünüyorum fikriniz denir? hem düşme takozu koruma demiri gibi iş görür.

    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  20. #2980
    heia2654 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Aralık 2011
    Alıntı 3ry adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Aslında çok haklısın ama heves işte. Motoru alacağım zaman evime getirmeleri için anlaşarak aldım (hiç bilmiyordum sürmeyi). Sonra ders alacağım cumartesi sabahını beklemeden cuma akşam bindim motora, sağdan soldan duyduklarımla kullanmaya başladım motoru.

    İlk 2 saat gerçekten izlemeye değerdi. Görüntüyü hızlandırsalar komedi filmi olurdu rahat. nasıl 29 beygir 150 kilo motoru zaptettim hiç bilmiyorum. bi kaç defa ucundan dönsemde hiç düşmedim.

    2 gün sonra yavaş yavaş 80-90 görmeye başladım malum ankara: istanbul yolu eskişehir yolu, trafik yok, bol şerit var insanı dürtüyor :D

    3. gün 155 gördüm eskişehir yolunda zira servisi kaçırmıştım, servisten on dakka önce vardım işe.

    ama motoru yatırarak dönüyor muyum hayır. 2 ay oldu hala çok güzel değilse yol yavaşlayarak dönüyorum. çok güzelse 110 120 ile dönüyorum. daha 120 üstü viraja girmedim.

    dediğim gibi tehlikeli bir duruma sokmuyorum yani kendimi :D bir de motoru almadan çok güvendiğim birine bakıma götürmüştük beraber, öyle tehlike yaratacak bir durum olsa görürlerdi diye düşündüm herhalde.
    Baktırsan da hiç belli olmaz o, adam misal motorun içinde bi yeri dağıtmıştır, idareten yaptırmıştır, o hızda giderken bi kitlendi mi sonrası felaket... neyse felaket tellalığı yaptım güle güle bin yau


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler