Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2681
    _oXXo_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    TÜRKİYE - 68 AKSARAY artıkın 34 İSTANBUL
    Motosikleti
    GT 250 KIZILL + NC 700 KIRMIZII
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    _oXXo_ Barbaros kardeşimiz ve tayfun bey(arkadaşın sattığı motorun yeni sahibi)bugün ADANA'ya geldiler.tanıştık,oturp sohbet ettik ve motoru teslim ettik.sonra da yolcu ettik.resimler barbaros kardeşimizde.resimleri bekliyoruz.tayfun kardeşimize tekrar hayırlı olsun diyorum.şu saatlerde,umarım sağ-salim aksaray'a dönmüşlerdir.

    bu arada onlar gittikten sonra zaten temiz olan motruma arkadaşla beraber cila ve boya koruma yaptık.resimleri sizlerle paylaşayım dedim.
    http://img5.ressim.net/out.php/i5727574_dscn1067-jpg
    http://img5.ressim.net/out.php/i5727575_dscn1068-jpg
    http://img5.ressim.net/out.php/i5727576_dscn1069-jpg
    abi dün 18:00 gibi aksaraya geldik. sıkıntısız bir yolculuktu. yağmur la yarışarak geldik. gerçi bi ara 2 dakka kadar bizden hızlıydı ama olsun . evde net olmadığı için siteye yazamadım lakin gürsel abi ile görüşmüştük. seni unutmuşum . yazısını ve fotoları eklemek isterdim ama tayfun abi makinama ( foto) el koydu ( unuttuk ) ) en kısa sürede yeni motorumuzun fotolarını sizlerle olan fotolarımızı ve manzara fotolarını ekleyeceğiz. tayfun abimin adına teşekkur ederim güzel dileklerinizden dolayı. kendiside okuyacaktır lakin yazmak zor geliyormuş
    '' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2682

    Üyelik
    23 Kasım 2010
    Şehir
    KAHRAMANMARAS
    Motosikleti
    HYOSUNG Gt650 YENİ TARZIM :D
    bora abi hayırlı olsn rabbım kaza bela vermesın. banada lazım motor uygun yollu sanırm sahıbınden com var adanadan bılgın var mı abı

  3. #2683
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    Alıntı bektas46 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bora abi hayırlı olsn rabbım kaza bela vermesın. banada lazım motor uygun yollu sanırm sahıbınden com var adanadan bılgın var mı abı
    kardeş sağolasın.ADANA'da bildiğim en temiz motoru pazar günü sahibiyle beraber yeni sahibine teslim ettik.bir tane daha varmış ama ben tanımıyorum o motoru.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  4. #2684
    heia2654 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Aralık 2011
    Alıntı onursakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar, önceki sayfaları okuyan arkadaşlar benim başıma gelen talihsiz olayları bilirler.

    dün motoru aldım ve biraz hayal kırıklığına uğradım. tamirci motor açılırken manifoldlardan birinin kullanılmaz hale geldiğini, diğerinin de ömrünün çok az olduğunu söyledi. daha kötüsü bunları hiç bi yerde bulamadığını da söyledi. şu an motor çalışıyo ama birinden tıstıstıs ses geliyo. trene biner gibi hissediyorum.

    dahası bi 10 km falan kullandım. durunca bi baktım motorun üst kısmı hep yağ. bi yerden sızmış heralde. yarın tekrar gidicem. verdiğim paraya mı yansam, motorun düzelmediğine mi yansam bilemedim.
    acaba başka birine mi göstersem?
    Onur çok geçmiş olsun arkadaşım, ben de motoru almamışken forumda ilk alıcağın zamanki hevesini hatırlıyorum, hakkaten sinir bozucu bi durum.

    Benim başıma bu tür bişey gelmedi henüz, 2500 km kadar oldu kullanalı, önceki sahibi yağını biraz geciktirmesine rağmen ben alır almaz değiştirdim, yarısı artçılı, otoban şehir içi karışık 100kmde 3,6-3,7lt yakmış ortalama, bi damla da yağ eksiltmemiş. Aldığımda bakımsızdı ama ufak tefek yağdı, filtreydi, balataydı işlerinden sonra çok sağlam motor çıktı. Zorlamıyorum da zaten paşa paşa geziyorum.

    Yalnız merak ettiğim bişey var, bilgisi olan diğer arkadaşlar da yorumlarnı paylaşabilir mi??

    Şu krank tornalama işi bana hiç akıl karı gelmiyor. Anladığım kadarıyla yamulan krankın bombe yaptığı yer traşlanıyor. Efendi efendi 6000 devirde gittiğimizi var sayalım, saniye de 100 tur dönen bişeyin dengesinin sağlanması için haliyle başka yerlerinden de traşlanıyor. Eğer bu yapılmıyorsa ya da makinaya bağlanıp dengesi ölçülmüyorsa demek ki krank dengesiz dönüyor ve yataklara inanılmaz kuvvetler geliyor... He tabi bi de hyosung'daki amcalara fazla malzeme koydukları için salak muamelesi yapıyoruz, krankın yüzey işlemlerine harcadıkları zaman ve para da ayrı mesele....

    Yok eğer tornalamak dedikleri şeyden kasıt alıp yamulan yeri ters yöne eğip düzeltmekse, azraille bi kankalık durumu söz konusu olabilir bu arkadaşların. O krankın malzeme cinsinin yanında ne şekilde üretildiği de önemli, ne kadar sürede soğutuldu, az önce dediğim gibi yüzeyine ne tür işlemler yapıldı vs... Metali kalıcı şekil değişimine uğratırsan bu malzeme özellikleri etkilenir. Belki az etkilenir belki çok etkilenir ama mutlaka kötü etkilenir. Bu düşük bi miktar ya da ihtimal de olsa krank hayati bi parça, özellikle viraj dönerken falan olur da sıkıntı yaratırsa sen debriyaja basıp da edene kadar mazallah yandaki kamyonun altında bulursun kendini.... Benim gidonda ufak bi eğiklik var, onu bile düzelttirmiyorum, yarın öbür gün sert fren yapınca giderse yapıcak hiçbişey kalmaz...

    Manifolt konusunda gelince, zaten kauçuğu sertleşmiş de sökerken falan fazla esnetince yırtılmış gibi geliyor. Ustanın günahını almayayım yine de, ama manifoltu bulamadım dediği zaman komik oluyo biraz, bizim bakkal amcaya hyosung gt250 manifoltu desem gider bulur alır gelir!!

    Neyse, sabah sabah katlettim bütün neşeni de ciddi iş bu krank meselesi

    Cumartesi ben bi tanışmak için gidicem Mert Usta'ya. Alayım seni de istersen bi yerden

  5. #2685
    onursakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Şehir
    bakırköy
    Motosikleti
    hyosung gt 250
    Alıntı cemalkd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onur çok geçmiş olsun arkadaşım, ben de motoru almamışken forumda ilk alıcağın zamanki hevesini hatırlıyorum, hakkaten sinir bozucu bi durum.

    Benim başıma bu tür bişey gelmedi henüz, 2500 km kadar oldu kullanalı, önceki sahibi yağını biraz geciktirmesine rağmen ben alır almaz değiştirdim, yarısı artçılı, otoban şehir içi karışık 100kmde 3,6-3,7lt yakmış ortalama, bi damla da yağ eksiltmemiş. Aldığımda bakımsızdı ama ufak tefek yağdı, filtreydi, balataydı işlerinden sonra çok sağlam motor çıktı. Zorlamıyorum da zaten paşa paşa geziyorum.

    Yalnız merak ettiğim bişey var, bilgisi olan diğer arkadaşlar da yorumlarnı paylaşabilir mi??

    Şu krank tornalama işi bana hiç akıl karı gelmiyor. Anladığım kadarıyla yamulan krankın bombe yaptığı yer traşlanıyor. Efendi efendi 6000 devirde gittiğimizi var sayalım, saniye de 100 tur dönen bişeyin dengesinin sağlanması için haliyle başka yerlerinden de traşlanıyor. Eğer bu yapılmıyorsa ya da makinaya bağlanıp dengesi ölçülmüyorsa demek ki krank dengesiz dönüyor ve yataklara inanılmaz kuvvetler geliyor... He tabi bi de hyosung'daki amcalara fazla malzeme koydukları için salak muamelesi yapıyoruz, krankın yüzey işlemlerine harcadıkları zaman ve para da ayrı mesele....

    Yok eğer tornalamak dedikleri şeyden kasıt alıp yamulan yeri ters yöne eğip düzeltmekse, azraille bi kankalık durumu söz konusu olabilir bu arkadaşların. O krankın malzeme cinsinin yanında ne şekilde üretildiği de önemli, ne kadar sürede soğutuldu, az önce dediğim gibi yüzeyine ne tür işlemler yapıldı vs... Metali kalıcı şekil değişimine uğratırsan bu malzeme özellikleri etkilenir. Belki az etkilenir belki çok etkilenir ama mutlaka kötü etkilenir. Bu düşük bi miktar ya da ihtimal de olsa krank hayati bi parça, özellikle viraj dönerken falan olur da sıkıntı yaratırsa sen debriyaja basıp da edene kadar mazallah yandaki kamyonun altında bulursun kendini.... Benim gidonda ufak bi eğiklik var, onu bile düzelttirmiyorum, yarın öbür gün sert fren yapınca giderse yapıcak hiçbişey kalmaz...

    Manifolt konusunda gelince, zaten kauçuğu sertleşmiş de sökerken falan fazla esnetince yırtılmış gibi geliyor. Ustanın günahını almayayım yine de, ama manifoltu bulamadım dediği zaman komik oluyo biraz, bizim bakkal amcaya hyosung gt250 manifoltu desem gider bulur alır gelir!!

    Neyse, sabah sabah katlettim bütün neşeni de ciddi iş bu krank meselesi

    Cumartesi ben bi tanışmak için gidicem Mert Usta'ya. Alayım seni de istersen bi yerden
    yok ne neşe katletmesi, açıklamışsın güzel olmuş. krank konusunda pek bilgim olmadığı için biraz cahil cesaretiyle yaklaşıyorum sanırım ama şu sıra yenisini alamam ve motorsuz kalmak da istemiyorum.

    şuanki durum; motoru cumartesi aldım 4 gündür aktif kullanıyorum (günde 40 km). manifolddan hava kaçırdığı için gazı tam yememesi dışında çalışmasında bi sıkıntı yok.

    dün yağ için uğradım, motoru temizlemedikleri için üstündeki yağın aktığını söyledi. temizleyin o zaman dedim. temizlediler hakkaten sabah baktığımda hiç yağ yoktu altında. işe geldim, öğle arasında park ettiğim yere baktım yine yok. yani korktuğum gibi olmamış o yüzden biraz içim rahatladı.

    Manifold için niye öyle söylediğini ben de anlamadım. başta inanmıştım ama biraz araştırınca baktım hiç de öyle değil. her yerde var. zaten dersimi aldım, onun yaptığı/taktığı parçalarda bi arıza çıkmadıkça ona hayatta gitmem.

    Cumartesi iş durumum henüz kesin değil ama duruma göre birlikte gidebiliriz. ne taraftasın sen?

  6. #2686
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Onur hocam manifoldun metalinde bi patlak varsa demircide hallettirebilirsin, boğazındaki contada bir problem varsa conta bulursun ya da uydurulur bi şekilde... hiç olmadı 3 liraya alırsın bir tüp ısıya dayanıklı sıvı contayı, birazcık işçilik çekersin mis gibi olur güle güle kullan motorunu
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  7. #2687
    onursakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Şehir
    bakırköy
    Motosikleti
    hyosung gt 250
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onur hocam manifoldun metalinde bi patlak varsa demircide hallettirebilirsin, boğazındaki contada bir problem varsa conta bulursun ya da uydurulur bi şekilde... hiç olmadı 3 liraya alırsın bir tüp ısıya dayanıklı sıvı contayı, birazcık işçilik çekersin mis gibi olur güle güle kullan motorunu
    ya ne güzel şeyler söylüyosun da o dediklerini yapmak için benim onu sökebiliyo olmam lazım. hiç cesaret edemiyorum.
    ama dediğin gibi ben de bi şekilde belki hallolur diye düşündüğümden hemen sipariş etmedim. haftasonu şu mert ustaya gidebilirsem güzel olucak. bi yol gösterir heralde.

  8. #2688
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı onursakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya ne güzel şeyler söylüyosun da o dediklerini yapmak için benim onu sökebiliyo olmam lazım. hiç cesaret edemiyorum.
    ama dediğin gibi ben de bi şekilde belki hallolur diye düşündüğümden hemen sipariş etmedim. haftasonu şu mert ustaya gidebilirsem güzel olucak. bi yol gösterir heralde.
    bir iki fotoğraf, video çekip yüklesen? bişeyleri riske etmeden tevrübe kazanamazsın... ayrıca korkucak bişey yok ki bunda, elekronik ya da hassas mekanik bir parça değil
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  9. #2689
    heia2654 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Aralık 2011
    anadolu yakasındayım, altunizade'de falan buluşup gidebiliriz

  10. #2690
    onursakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Şehir
    bakırköy
    Motosikleti
    hyosung gt 250
    @ozgurakman valla hocam böyle bişey. adam bantladı sardı falan pek bişi anlaşılmıyo zaten. sesi de çok iyi kaydetmemiş telefon ama pıs pıs geliyo hava kaçırma sesi.
    motor soğuk olduğunda gaz dengesiz geliyo o yüzden rölanti de bi acayip. biraz ısınınca düzeliyo. vitesteyken debriyaja basılı olsa bile durunca gaz vermezsem stop ediyo ama boştayken 1200-1300 devir civarında rölanti düzgün.

    http://www.youtube.com/watch?v=ScR7Q...ature=youtu.be


    @cemalkd ö.m. attım.

  11. #2691
    _SpartacuS_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yok Gibi Ama Çok Gibi
    @onursakin; Video yu izledim çok ilginç çalışıyor o motosiklet aman diyim dikkat et. Fazla zorlama, hafta sonu nişan var bekleyebilirsen Salı veya çarşamba günü mert ustaya kadar sana eşlik edebilirim. Monifolt'lar o kadar sıkıntı değil.


    Şu sekilde bez bant 'lada sarılarak verim alınabilir hiç bulunamaması halinde. Kahveisteyen Nickli Murat ağabey kore'den getirtmişti iletişime geçer olmadı ondan satın alırız.

    Ama motosikletin çalışması sesi çok tuaf geldi. Aman dikkat.
    ....

  12. #2692
    onursakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Şehir
    bakırköy
    Motosikleti
    hyosung gt 250
    @spartacus sesi normalden daha boğuk çıkıyo evet ama hava-benzin düzgün karışmadığı için onu ben manifoldun patlak olmasına bağlıyorum.. 100ü geçmiyorum zaten. eğer haftasonu gidemezsem haftaiçi gidebilirz. sağol.

  13. #2693
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı onursakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @spartacus sesi normalden daha boğuk çıkıyo evet ama hava-benzin düzgün karışmadığı için onu ben manifoldun patlak olmasına bağlıyorum.. 100ü geçmiyorum zaten. eğer haftasonu gidemezsem haftaiçi gidebilirz. sağol.
    emme manifoldu mu patlak? ben eksoz sanmıştım. sakın sürme o motoru, havayı filtrelemeden çektiği için silindir ve segmanlar gider... çözüm sıvı conta. 20 dakikanı almaz inan bana, belki estetik olmaz ama sağlıklı bir geçici çözüm olur...
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  14. #2694
    onursakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Şehir
    bakırköy
    Motosikleti
    hyosung gt 250
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    emme manifoldu mu patlak? ben eksoz sanmıştım. sakın sürme o motoru, havayı filtrelemeden çektiği için silindir ve segmanlar gider... çözüm sıvı conta. 20 dakikanı almaz inan bana, belki estetik olmaz ama sağlıklı bir geçici çözüm olur...
    hadi ya.. baya da kullandım. nası yapıcaz, nerden bulcaz onu? herhangi bi karbüratörcüye götürsem sökmeden yapabilir mi acaba?

  15. #2695
    heia2654 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Aralık 2011
    Alıntı onursakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hadi ya.. baya da kullandım. nası yapıcaz, nerden bulcaz onu? herhangi bi karbüratörcüye götürsem sökmeden yapabilir mi acaba?
    senin emme hortumun patlak benim anladığım doğru mu? öyleyse ya özgürün dediği gibi sıvı conta kullanmak lazım, ya da düz bi bölgedeyse sızdırmıycak şekilde bi elektrik bandı falan yapıştırsan da olur idareten. Hortumun içindeki basınç daışarıdan o kadar düşük değildir idare eder diye düşünüyorum. Öyle delik kullandığın sürece yine özgürün dediği gibi havanın bi kısmı filtrelenmeden çekilicek ki az miktar da olsa çok zararlı, aynı şekilde karbüratörde benzin-hava karıştıktan sonra o delikten fazladan hava çekiceği için karışım oranı bozulacaktır tabi, yanma sıcaklığı da düşücek, dolayısıyla düzgün çalışmayacaktır.

  16. #2696
    onursakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2011
    Şehir
    bakırköy
    Motosikleti
    hyosung gt 250
    Alıntı cemalkd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin emme hortumun patlak benim anladığım doğru mu? öyleyse ya özgürün dediği gibi sıvı conta kullanmak lazım, ya da düz bi bölgedeyse sızdırmıycak şekilde bi elektrik bandı falan yapıştırsan da olur idareten. Hortumun içindeki basınç daışarıdan o kadar düşük değildir idare eder diye düşünüyorum. Öyle delik kullandığın sürece yine özgürün dediği gibi havanın bi kısmı filtrelenmeden çekilicek ki az miktar da olsa çok zararlı, aynı şekilde karbüratörde benzin-hava karıştıktan sonra o delikten fazladan hava çekiceği için karışım oranı bozulacaktır tabi, yanma sıcaklığı da düşücek, dolayısıyla düzgün çalışmayacaktır.
    evet. işte tamirci de elektrik bandıyla yapıştırmış fotoda gözüküyo. açık durmuyo yani. ben bakmadım ama borunun üst kısmında bantın altından iz gözüküyo orası yırtılmış galiba. diğerinin de kötü durumda olduğunu söyledi yapan çocuk.

  17. #2697
    _oXXo_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    TÜRKİYE - 68 AKSARAY artıkın 34 İSTANBUL
    Motosikleti
    GT 250 KIZILL + NC 700 KIRMIZII
    ARKADAŞLAR benimde küçük bir sıkıntım var. yada ben küçük görüyorum. saat 12 gibi öğlen yemeğine gitmek için motorumu çalıştırınca devir bir süre 4000 5000 arasında gezindi . yaklaşık olarak 2-3 dakka kadar. gaz verdiğimde normal gidiyordu fakat gazı kesince 4000-5000 devirde kalıyordu sonra kendinden geçti. motorum enjeksiyonlu modellerden. hava kapalıydı burda bırazda normalden soğuktu. bizim motorlarda cikle yok . aceba otomatik cikle gibi bir durummu söz konusu anlayamadım . kendinden susuncada ustaya götürmedim bilgisi olan arkadaşlar bi barnak basın olaya tşk ederim
    '' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  18. #2698
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Gaz telini kontrol edebilirsin bazen takılı kalıyor.
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  19. #2699
    _SpartacuS_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yok Gibi Ama Çok Gibi
    Uzun süredir araştırdığım ön amorsitör yağ değişimini çarşamba günü gerçekleştirdim. İlk kez yaptığım için biraz zorladı. Ama bu kadar fark edeceğini zannetmiyordum. Sonuç mükemmel. Motosikletin Fren hassasiyeti ve yolu tutuşu acaip derece de fark etti. Önceki amorsitör Ani Fren yaptığımda Dibine kadar neredeyse geliyordu. Yağını değiştirdikten sonra çok fark etti. Eğer viraj yaparken kafa sallayan ani frenlerde kafası Sektiren amorsitörunuz varsa Yağını değiştirmenizi tavsiye ederim. Resim yok kusura bakmayın.
    ....

  20. #2700
    heia2654 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Aralık 2011
    Alıntı _SpartacuS_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun süredir araştırdığım ön amorsitör yağ değişimini çarşamba günü gerçekleştirdim. İlk kez yaptığım için biraz zorladı. Ama bu kadar fark edeceğini zannetmiyordum. Sonuç mükemmel. Motosikletin Fren hassasiyeti ve yolu tutuşu acaip derece de fark etti. Önceki amorsitör Ani Fren yaptığımda Dibine kadar neredeyse geliyordu. Yağını değiştirdikten sonra çok fark etti. Eğer viraj yaparken kafa sallayan ani frenlerde kafası Sektiren amorsitörunuz varsa Yağını değiştirmenizi tavsiye ederim. Resim yok kusura bakmayın.
    Aha da tam aklımdaydı bu mesele bu günlerde, biraz sert fren yapınca ki o da dip değil, sonuna kadar gidiyo çatal ama bu yağdan mı yoksa yayı yumuşak mı yapmışlar karar veremedim... Ama sekme konusunda fayda sağlıcağı kesin. Maliyeti ne bu işin??? )

    Hmm şimdi farkettim ki kendin yapmışsın galiba hocam, insan resim çeker yau


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler