istanbul da yaşayanlar için, motorunu yanmaya ve çalınmaya karşı sigortalamak isteyenlere olursa tam bir bilgi sahibi olduktan sonra buraya yazacağım .
istanbul da yaşayanlar için, motorunu yanmaya ve çalınmaya karşı sigortalamak isteyenlere olursa tam bir bilgi sahibi olduktan sonra buraya yazacağım .
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
hayırlı uğurlu olsun
makinanın gıcıklığı olsada ( pembemsi gürünüyo ) manetlerin ve kaskın asfaltgörmesin
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Motorunu ortalama 200 TL'ye motorun değerini 8000 TL göstererek yanmaya ve çalınmaya karşı sigortalamak isteyenler(istanbul) irtibata geçsin..
Hocam, gerçekten kötü olmuş geçmiş olsun. aklında bulunsun bunu ustana da sor haze marka akü orjinal aküden 2 amper kadar düşük..bir zarar vermesin sonra..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
slm arkadaşlar,
geçen hafta 1000 bakımını yaptırmıştım, shell marka 10-40 yağ koydular. Bu yağ değişiminden sonra motor hareket halindeyken 2.vitese çok sert geçmekte.Yağdan kaynaklı olduğunu düşünüyorum, olabilir mi ?
Motoru başka bir servise götürsem,garantisi devam eder mi ? illaki motoru aldığım yerin servisine mi götürmem gerekiyor,yani 1000 bakımını yaptırdığım yere mi gitmem gerekli ?
neden çoğu marka kötü olduğu halde shell'i önerir anlamam. evet dostum vites sertliğinin nedeni koyulan 10-40 shellden dolayıdır.. shell'in ömrü castrol, motul, ipone gibi yağlara göre daha kısa... yağından memnun değilsen söylediğim 3 yağ markasından özellikle havalar da ısındı 10-50 koyarsan çok daha iyi olucaktır..yağını alıp başka bir motorcu da 10-20 TL'ye yağını değiştirtebilirsin.. koyulan yağdan memnun değilsin ve değiştirdin bu garantisini bozucak birşey değil.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
kesinlikle memnun değilim yağdan,yağı kendimde değiştiririm hiçbi zorluğu yokmuş gördüğüm kadarıyla.
peki bu servisi değiştirme durumum var mı ? garantisi açısından sorun olur mu ? Bu servisten iyice gıcık almaya başladım hem en pahalı yağ parasını al,hem yarım lt yağımı al hemde sorun çıkarsın.Acaba diğer bakımlarda ne yaparlar merak ediyorum.Ankarada başka st yetkili servisi var mı?
yardımın için teşekkür ederim sağolasın.
sağolasın,2 yer daha varmış oralara gideceğim artık.
Arkadaşlar merhaba, ben şu an motoru olmayan ama bütçe/tecrübe eğrisini çizdiğinde optimum cc hacmi 250cc görünen bir üyeyim
naked/roadster motosikletlerden hoşlanıyorum ileriki yıllarda hedefimde er6, sonrasında z750 kullanma planlarım var, tabi bu motorlardan önce tecrübeyi gerek pratik gerek eğitimlerle arttırmak zorundayım. Şu aralar bu kategoride gt250 comet dışında seçeneğim yok gibi görünüyor, şimdi sizden şu konuda yardım istiyorum, bana bu motorun eksilerinden ve artılarından kısaca bahseder misiniz. Kulaktan dolma bilgiler geliyor tabiki; oturuş pozisyonu rahat değil(-), motoru güçlü(+), vs fakat kullanıcılarından duymak beni daha memnun edecek. Şimdi birkaçınız mutlaka araştır tonla yazı bulursun diyecek, haklılar da genelde ben de aynı şeyi söylüyorum bu yüzden önce araştırıp sora yazarım lakin 2593 tane post'u okumak gibi bir lüksüm (vakit açısından) yok. Bu sebepten yardımlarınızı, yorumlarınızı bekliyorum. Bakarsınız tercihimi cometten yana yapıp bu başlığın müdavimlerinden olurum Hepinize keyifli pazarlar
Ninja
Ben sıfır olarak aldım şuanda 1700 km de şahsi görüşlerim;
motor 6 bin devirden sonra kendini gösteriyor,
Oturuş pozisyonu race modele göre daha dik ancak biraz daha yatık.Tam dik konumda değil
Frenleri bana göre çok iyi bir çok kazadan sıyrıldım,önümdeki duran aracı farkedemediğim için aniden durmam gerekiyordu.
250cc yakıt için ideal, nerdeyse hergün işe gidip gelmek için 60-70 km yapıyorum.
sıfırdan hızlanması ve ortalama 90-100 den sonra hızlanması gayet iyi şimdiye kadar hiç kötü bir durumla karşılaşmadım.Son sürat olarak 160km'ye çıktım.Aşırı derecede rüzgar var.
2012 modellerde ön cam hiç yok 100 km'den sonra ciddi sıkıntı
Lastikleri gerçekten iyi değil,arka lastiğe güvenipte zorlamaya,yatmaya,ani firene gelmiyor.1700 km oldu hala lastiğin tam ortasındaki iplikleri dökülmedi,yuh ya. Arkadaşımda gördüm; 2-3 yıllık lastik resmen plastik olmuş ama hiç aşınmamış gibi.
Görüntüsüne,tipine diyecek laf yok
Vites göstergesi yok,keşke olsaymış iyi olurdu.
ön fren tek disk; 2. disk yeri var taktırılabilir.
Görüntüye göre ses yok,egzos tipi hiç hoş değil.
Marka sorunu motorun imajını zedeliyor.Kanuni yazısını gören çinli damgasını vuruyor.Herşey bi sticker'a bakar.APRILIA yazdırdım, kızılayda dahi yanıma birçok kişi gelip motoru sordu
Şimdilik bu kadar,daha bir kazam olmadı.O nedenle servis hakkında,parçası hakkında bişey diyemem ama genel anlamda servisinin müşteriye bakışı berbat.Yolmak derdindeler,servisi iyi seçmek lazım.Motoru satana kadarmış herşey diyosunuz resmen,ben bunu gördüm ve yaşadım.Bu tarz şerefsizlerden uzak durmak gerek
Benim de motor hakkındaki yorumlarim 250 km kullandım öncesinde 38000 km cbf 150 kullandım. Çok az ninja ve transalp tecrübem var. Diye bilcegim çok titriyor ben şimdilik 142 km hız yaptım. Comet olduğu için çok ruzgar alıyor. Race alanlar icin diyebilirim ki ninja nin rakibi kesinlikle değil. Işçilik stabil gitmek durmak son süratte ten farkı gt nin ivmelenmesi ve arka lastik farkı bence. Kullandıkça yazarım.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Motora cakmaklık takviyesi yapmak istiyorum. Bence motorda şart olmazsa olmaz olmalı :D su gecirmez estetik bir cakmaklık istiyorum. Ne önerirsiniz fikriniz nedir?
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
gt 250 comet in servis kıtapcıgı varmı
aküyü sorarım sağol. haftasonu sargı yapıldı konjektör ve akü takıldı ama hala çalışmasında problem varmış. krank kolunun yamulmuş olabilceğini söyledi usta. nası oldu anlayamadım. moralim çok bozuldu. vurmadım etmedim. 120 kmyi geçmedim. durup dururken nası olabiliyo ki böyle bişey.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------
bu arada ingilizcesinin linkini yazdım ama çıkmadı. google'a "hyosung gt250 service manual" yaz, çıkıyo ilk seçenekte.
krank kolu yamulması da nedir hocam. ya kırılır ya sağlam kalır . subap olmasın o ? hani piston vurması ile subap yamulabilir ancak. o kadar kısıtlı hareket ve alan içinde krank kolunu yamultmak öehh.. hem elektrik aksamı ile ne alakası var. ya diyorum acaba senin usta çok alakasız parçaları söküp egzantrik ayarını bozmuş olabilir mi ?
service manual burda
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
slm arkadaşlar, 2012 model comet için ön cam bulabilirmiyim yada ankara da pleksiden yaptırtabilir miyim ? Kaska yeni vizör aldım eskisini ön cam olarak kullanabilirim gibi ama yinede özel olarak yapılmışını takmak daha iyi olur.
bilemiyorum valla ya. mil mi kol mu ne yamulmuş olabilir falan dedi. krank dönüyomuş sargıyı çalıştırıyomuş sargı çalışınca konjektöre elektrik gidiyomuş falan filan. bi sürü anlattı da anlamadığım için aklımda kalmadı.
açmak lazım dedi. ben de aç dedim. nolucak bilmiyorum..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)