Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
02 Mayıs 2012, 05:13
#2561
Reklamlar
-
02 Mayıs 2012, 14:55
#2562
selamlar, bi kaç gündür motordan gıcır gıcır sesler geliyo. önce tekerlekten geliyo sanıyodum ama bugün bi yaylandırdım arka amortisörden geldiğini anladım. başına benzer bişey gelen var mı?
-
02 Mayıs 2012, 22:45
#2563
arkadaşlar 1000 bakımı yaptırdım, 90 tl verdim açıkçası çok fazla geldi.İlk bakım olduğu için işçilik parası yok
Kullandıkları malzemeler şunlar;
2 kutu shell yağ 10/40w(50 tl)
1 tane g.t kadar yağ filtresi(25tl)
yarım sprey würth temizleyici(15 tl)(yarım diyorum; az bişey motorun altına sıktılar birazda yağ filtre kapağına sıktılar 500 ml sprey bitti)
-
02 Mayıs 2012, 22:56
#2564
merianne adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 1000 bakımı yaptırdım, 90 tl verdim açıkçası çok fazla geldi.İlk bakım olduğu için işçilik parası yok
Kullandıkları malzemeler şunlar;
2 kutu shell yağ 10/40w(50 tl)
1 tane g.t kadar yağ filtresi(25tl)
yarım sprey würth temizleyici(15 tl)(yarım diyorum; az bişey motorun altına sıktılar birazda yağ filtre kapağına sıktılar 500 ml sprey bitti)
şaka mı bu ?..
shell 10/40 yağın en babasının fiyatı 15-18 TL arası değişiyor. yağ filtresi de taş çatlasa 10 tl.. hem temizleme olayı da neymiş..te allam yaa, aslında sizden nerden baksanız 40 tl işçilik parası almış.ayrıca shell yağ mecbur kalmadıkça kullanmayın özellikle castrol,motul veya ipone kullanın.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
02 Mayıs 2012, 23:10
#2565
zaten öpüldüğümü anladımda yapacak bişey yok, garanti belasına mecburen verdik.Bundan sonra yağı ve filtreyi kendim değiştiririm.3500 bakımında ne değişiyor bilginiz var mı ? Eğer böyle yapacaklarsa garantinin önemi yok.Adam gibi kullanımda zaten 2 yıl sorun çıkarmaz bu motor.
-
02 Mayıs 2012, 23:14
#2566
merianne adlı üyeden alıntı
zaten öpüldüğümü anladımda yapacak bişey yok, garanti belasına mecburen verdik.Bundan sonra yağı ve filtreyi kendim değiştiririm.3500 bakımında ne değişiyor bilginiz var mı ? Eğer böyle yapacaklarsa garantinin önemi yok.Adam gibi kullanımda zaten 2 yıl sorun çıkarmaz bu motor.
en az 3 bakımdan geçsin motor, o zamana kadar sorun çıkarmazsa zaten sorun çıkarmaz demektir..yağını filtresini kendiniz alın o şekilde gidin . ondan sonra kendiniz yaparsınız
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
03 Mayıs 2012, 00:20
#2567
merianne adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 1000 bakımı yaptırdım, 90 tl verdim açıkçası çok fazla geldi.İlk bakım olduğu için işçilik parası yok
Kullandıkları malzemeler şunlar;
2 kutu shell yağ 10/40w(50 tl)
1 tane g.t kadar yağ filtresi(25tl)
yarım sprey würth temizleyici(15 tl)(yarım diyorum; az bişey motorun altına sıktılar birazda yağ filtre kapağına sıktılar 500 ml sprey bitti)
o servisin biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip bi biip biiiiiiiii biiip biiiiiiiiiip bip biiiip bip..
hocam Ahmet'in dedıgı gibi castrol 10/40 2 kutu al (50 lira Bp benzıncınlerde var ) öncesinde 1.5 litrelik boş su şişesi bul içine aldıgın 2 litrenin 1,5 nu koy. yag filtresi al 5 lıra 10 lira öle git. yarım litre yanına kar kalır. El koyamazlar yagına olmadı Zincir spreyide al herseyi al bunedir ya okurken tüylerim ürperdi. ayıp denen bişey var insanları enayi yerine bukadar rahat koyabiliyor bu biiip ler..
-
03 Mayıs 2012, 10:12
#2568
valla öyle oldu ya,artık hepsini kendim alırım öyle giderim bakıma.
-
03 Mayıs 2012, 10:49
#2569
Ahmet benide operlermi bende aranıza katılıyorum beyler bu arada inşallah bi aksilik olmazsa 5800 km de 2010 model comet geliyor banada en kırmızısindan alırsam resim paylacam ;)
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
04 Mayıs 2012, 01:10
#2570
zenon adlı üyeden alıntı
Ahmet benide operlermi
bende aranıza katılıyorum beyler bu arada inşallah bi aksilik olmazsa 5800 km de 2010 model comet geliyor banada en kırmızısindan alırsam resim paylacam ;)
seni sadece ben öperim moruk hadi yarın alalım şunu.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
04 Mayıs 2012, 01:15
#2571
Amortisörün gıcırtısıyla uğraşırken bugün başıma çok daha can sıkıcı bişey geldi.
50-60'la giderken motor 2-3 kere tekledi, ilk başta bişey olmadı ama bi süre aynı şey tekrarlandı ve yavaşlayınca motor stop etti.
marş motorundan ses geliyo ama normal marş alır gibi değil. uzaktan kumandalı araba gibi. dzzzt diye. ne yaptıysam çalıştıramadım. mecburen bizim burdaki bi tamirciyi çağırdım. ite ite götürdük. ölçüm yapıldı falan. ben anlamam ama değerler düşük çıkmış (12.2ydi sanırım) konjektör ve sargının hatta belki akünün değişmesi gerekebilir dedi. yarın haber vericek. bi ton masraf çıktı yine başıma.
Belki başına benzer bişey gelip de bi şekilde halleden vardır diye buraya yazdım. Özellikle şu değere takıldım. Motor çalıştı o şekilde ama bi biraz gidersin sonra yine aynı şeyi yapar dedi usta. yardımcı olabilcek veya en azından fikir verebilcek biri var mı?
teşekkürler
-
04 Mayıs 2012, 02:51
#2572
onursakin adlı üyeden alıntı
Amortisörün gıcırtısıyla uğraşırken bugün başıma çok daha can sıkıcı bişey geldi.
50-60'la giderken motor 2-3 kere tekledi, ilk başta bişey olmadı ama bi süre aynı şey tekrarlandı ve yavaşlayınca motor stop etti.
marş motorundan ses geliyo ama normal marş alır gibi değil. uzaktan kumandalı araba gibi. dzzzt diye. ne yaptıysam çalıştıramadım. mecburen bizim burdaki bi tamirciyi çağırdım. ite ite götürdük. ölçüm yapıldı falan. ben anlamam ama değerler düşük çıkmış (12.2ydi sanırım) konjektör ve sargının hatta belki akünün değişmesi gerekebilir dedi. yarın haber vericek. bi ton masraf çıktı yine başıma.
Belki başına benzer bişey gelip de bi şekilde halleden vardır diye buraya yazdım. Özellikle şu değere takıldım. Motor çalıştı o şekilde ama bi biraz gidersin sonra yine aynı şeyi yapar dedi usta. yardımcı olabilcek veya en azından fikir verebilcek biri var mı?
teşekkürler
Geçmiş olsun. Altarnatör sargıları çıkışını muhakkak ölçtür. bildiğim kadarıyla ~80-90 volt AC gerilim olması gerekiyor. Konjektör çıkışlarınıda aynı şekilde tekrar ölçtür. Eğer Konjektör arızalı ise 50 ile 100 lira civarı fiyatları (Başka çin malı motosikletlerin ki uyar mı bilmiyorum ) .
Motor çalışır iken en az 14 DC volt ölçmelisin konjektör çıkışından. Kablolarda şase alan bir yer de olabilir elektrik tesisatının iyice bir kontrol et veya ettir. Soketleri sök VD 40 sprey kullanarak temizle tekrar tak.
Benim aklıma gelenler bunlar. Umarım kısa sürede çözülür. Tamirci masrafı söylediğinde istersen önce buraya gelip bir bizlerle paylaş başka alternatif cevaplar bulabilirsin.
Saygılar..
-
04 Mayıs 2012, 10:43
#2573
_SpartacuS_ adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun. Altarnatör sargıları çıkışını muhakkak ölçtür. bildiğim kadarıyla ~80-90 volt AC gerilim olması gerekiyor. Konjektör çıkışlarınıda aynı şekilde tekrar ölçtür. Eğer Konjektör arızalı ise 50 ile 100 lira civarı fiyatları (Başka çin malı motosikletlerin ki uyar mı bilmiyorum ) .
Motor çalışır iken en az 14 DC volt ölçmelisin konjektör çıkışından. Kablolarda şase alan bir yer de olabilir elektrik tesisatının iyice bir kontrol et veya ettir. Soketleri sök VD 40 sprey kullanarak temizle tekrar tak.
Benim aklıma gelenler bunlar. Umarım kısa sürede çözülür. Tamirci masrafı söylediğinde istersen önce buraya gelip bir bizlerle paylaş başka alternatif cevaplar bulabilirsin.
Saygılar..
anladım, o da zaten 14ten aşağı olmaması gerekiyo demişti. temizlemeyi elektrik tesisatı kontrolünü falan ne gerekiyosa o yapıcak artık. ben yapamam zaten.
neyse bugün arıycak. dediğin gibi buraya yazarım durumu. çok teşekkür.
-
04 Mayıs 2012, 10:49
#2574
Chronix adlı üyeden alıntı
seni sadece ben öperim moruk
hadi yarın alalım şunu.
geliyorsun degil mi kaskımı montumu aldım işe geldim servise oyle binince millet bir garipsedi :D sen motorla mısın?
He bu arada sırt cantanı getirmeyi unutma ben unutum lazım olur :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
04 Mayıs 2012, 16:56
#2575
Arkadaşlar merhaba, Mert Usta'nın adresini yazabilir mi biri??
-
04 Mayıs 2012, 19:35
#2576
zenon adlı üyeden alıntı
geliyorsun degil mi kaskımı montumu aldım işe geldim servise oyle binince millet bir garipsedi :D sen motorla mısın?
He bu arada sırt cantanı getirmeyi unutma ben unutum lazım olur :D
ne oldu aldınızmı ??
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
04 Mayıs 2012, 19:42
#2577
_oXXo_ adlı üyeden alıntı
ne oldu aldınızmı ??
işte burda hocam.gıcır gıcır
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
04 Mayıs 2012, 20:39
#2578
Maşallah diyim bende artık yaninizdayim gelsin kmler.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
04 Mayıs 2012, 22:14
#2579
_SpartacuS_ adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun. Altarnatör sargıları çıkışını muhakkak ölçtür. bildiğim kadarıyla ~80-90 volt AC gerilim olması gerekiyor. Konjektör çıkışlarınıda aynı şekilde tekrar ölçtür. Eğer Konjektör arızalı ise 50 ile 100 lira civarı fiyatları (Başka çin malı motosikletlerin ki uyar mı bilmiyorum ) .
Motor çalışır iken en az 14 DC volt ölçmelisin konjektör çıkışından. Kablolarda şase alan bir yer de olabilir elektrik tesisatının iyice bir kontrol et veya ettir. Soketleri sök VD 40 sprey kullanarak temizle tekrar tak.
Benim aklıma gelenler bunlar. Umarım kısa sürede çözülür. Tamirci masrafı söylediğinde istersen önce buraya gelip bir bizlerle paylaş başka alternatif cevaplar bulabilirsin.
Saygılar..
malesef akü, konjektör ve statör nanay.
statör sargısı yapılıyomuş. en çok tutan o. 190 lira dedi. (0'ı 290 lira, 2. elini de 180'e buldum zaten o yüzden sargıyı yaptırcam sanırım) konjektör 80, akü de 110 (haze gibi bi markaydı galiba) 100 de işçilik alıcak. durum bu.. parçaların fiyatı belli zaten. işçilik de bana uygun geldi. yarın parçaları alıp tamiri yaptırcam. eğer "bu akü çok kötü, onu alma şunu al" dersen değerlendirebilirim.
teşekkürler.
-
05 Mayıs 2012, 01:58
#2580
Diyebileceğim bir şey kalmamış. Üzüldüm açıkcası çok masraf çıkmış. VizyonTeLe dekş gibi hanı statör bozulmayaydı konjektor bozulaydı veya konjektor bozulaydı da stator bozulmasaydı hepsi birbirini tetikleyen malzemeler. Detayları paylaşırsan sevinirim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler