adanalı hayırlı olsun Allah kaza bela bvermeden kullanmak nasip etsin
---------- Post added at 22:08 ---------- Previous post was at 22:03 ----------
ankaranın neresindesin
---------- Post added at 22:11 ---------- Previous post was at 22:08 ----------
Ankaranın neresindensin imkanım olrsa yanına gelmeye calışırım motoru yakından inceleyebilirsin
Hayırlısı kardeşim ben ciddi düşünüyorum ama nasip kısmet kime bilinmez.bana en son 6000tı demişti ama mayıstan önce param hazır değil.yada iyi anlaşma yapalım. Sen iyi bir pazarlıkla al.1ay sür.bende aldığın fiyata senden alayım
Kardeş payı yapalım. 1 ay sen sür 1 ay ben
yaaa sen ne sevimli şeysin oyle
tmm alıyım dediğin gibi 1 ay test edeyim beğenmezsem aldığım fiyata sana veriyim,
ama ya beğenirsem senle papaz olmayalım.
Bir dost kaybetmeyeyim dünya malı için
şaka yapıyorum tabiki
ama benimde nakitim yok şuan,6 binin azcık altına düşeceğini bilsem bankadan hemen kredi çeker,gider motor başında pazarlık yaparım
tabiki kendi motorumu satmalıyım öncesinde..buda 2-3 ay sürebilir.
Bu arada cometci arkadaşlar Gt 250 nin muadillerine göre yedek parça fiyatları nasıldır...
ybr 250,cbr 250 ile kıyaslandığında,(suzukini zaten Tr de 250 nakedi yok ,sym wolf 250 daha yeni bilmiyoruz),
aslında kıyasım yanlış olabilir,çünkü hyo yamaha ve honda ile kıyaslanacak kalite düzeyinde olmasada ben aralarındaki yedek parça fiyat farkını merak ediyorum.
Size göre pahalımı,uygunmu,ucuzmu merak ediyorum...
Şuan yaptığım tüm araştırmalar sonucunda maddi yeterliliğim bu makinaya elverişli,
Gönlüm cbr 250 yada sym wolf 250 istiyor ama arada 4-5 binlira fark beni çok zorlayabilir.
comete gellll
arkadaşlar istanbuldan anadolu yakasında yakın olan ve comet düşünen varsa acil gidip görülmesi gerekir...
ben telden aradım birsürü arayan varmış sahibini,kaparo bile gödereyim bana sat diyenler,yarın para elimde kapıdayım diyenler den tutun vs.vs.
bi bakın derim http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...79470227/detay
eğer 1 kaç gün içinde satılmaz ise bende gidip bakmayı düşünüyorum.
Arkadaşlar Comet i R modeline dönüştürmek için hangi parçaları almak lazım ve yaklaşık maliyeti nedir? Oluyor mu diyede sormadım gerçi ama..
---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:12 ----------
Model,km ve fiyatı gözönüne alınırsa satılır.Tabi önemli bir problemi yoksa
arkadaşlar,şu ön dişliyi 14 (sanırım orjinali bu)yerine,16 yapmakla ilgili birşeyler duydum.nedir konunun aslı?bilen,deneyen varmı?
birde bizim egzozda sensör var mı?
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Selam olur olmasınada astarı yüzünden pahallıya gelir.250R ın sadece farı 600-700 tl gibi.yaklaşık 2000 tl harcarsın.yada çıkma granaj toplayacaksın sagdan soldan.ugraşmana degmez.parçaların en ucuz oldugu yer : www.hyosungsource.com buradan bak fiyatlara.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------
bende 250R var.ön dişliyi 15 diş yaptım.10.000 devirde yapıcagım hıza şimdi 9.000 devirde çıkıyorum.benimki sadece daha az yakıt harcamak içindi.ebaydan almıştım biraz pahallı gibi ama .http://www.ebay.com/itm/170585209272...84.m1423.l2649 .eger enjeksiyonluysa egsozda sensör var.
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
ve topcase demirini takabildik...
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Chronix, hayırılı olsun topcase Yalnız artçı alıyormusun bilmiyorum ama ona pek yer kalmamış gibi.
..::.. GO ..::..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
zonta kardeşim bilgi için teşekkürler.peki 15 yapınca ne değişti,kullanım,ivmelenme nasıl oldu bahsedermisin.
Chronix kardeş,alçak gidonda sürüş pozisyonu sürücü için yatar vaziyet oluyor haliyle,uzun mesafede rahatsızlık vermiyormu ?
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
hocam kullanımda herhangi bir sıkıntı yok.evime yakın ,oldukça sert bir rampa var aşagı yukarı 1 km kadar.orada denedim hiç bir fark göremedim.zaten düz yoldada bariz bir fark hissetmiyorum.dişli degişiminden önce 15 litre yakıt ile 370 km ,degişimden sonrada 405 km kadar yol yapıyorum.yani bir depoda 30 km kadar fark ediyor.10.500 devirde son hız 155 km/h.kullandıgım lastikler 160 /60 ve 120/60 .bu siteyi belki biliyorsunuzdır buradan lastik ve dişli büyütme oranlarıyla ilgili herşey var. http://www.gearingcommander.com/
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
mondial 150 mc hocam.özellikle siperliği olduğundan dolayı bu kafayı tercih ettim.
hocam, bu motor şu an ki bulunan gidon dışın da orjinali ile 2 gidon daha gördü. orjinali zaten sende de var ne çok yüksek ne çok alçak . e5 te ufak bir kaza sonucu gidonu değiştirmek zorunda kaldım. ancak orjinaline kalkıp 130 tl fiyat çekince ustaya buna ne takılır diye sordum sağolsun ybr gidonu taktı. ama motor bir çirkin bir çirkin oldu @orko_ye hocam kızmasın şimdi =) ama bir o kadar da rahattı en azından sürüş açısından. daha sonra ufak bir yan yatma sonucu (hyosung bu abi kendini yere atmadan duramıyor) o gidon da gidince acilde ne takarız derken bu universal gidonu aldım. ilk başta çok yoruyordu bildiğin tüm yük kollar da , tabi alışma dönemiydi şimdi çok çok memnunum orjinalinden bile iyi geldi ve şunu belirtmek isterim sırf görüntüden dolayı diye söylemiyorum ama bu motorlara asla cbf veya ybr gidonları gibi yüksek gidon tavsiye etmiyorum.hele hele bu ülkenin yol şartlarında asla. nedeni ise gidonu takıyorsun motor da daha bir dik konumda oturmaya başlıyorsun ama unutulan birşey var bizim motorlar enduro değil ve enduro konforuna hiç sahip değil. bir çukuru girdin miii !! gitti bel, zaten 4-5 kere çukura girdin mi hem kullanıcının hem amortisörlerin anası ağlıyor..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Chronix hocam ne kızması Tamamen zevk ve tercih meselesi.
Bu arada cumartesi günü motorun eski sahibinin taktığı YBR koruma demirlerini çıkardım. Motordaki titreşim hissedilir derecede azaldı diyebilirim. Güray demişti bana koruma demirleride titreşimi arttırabilir abi çıkar istersen diye. Gerçekten çıkardım ve rahatladım biraz. Artık ayak peglerinde çok fazla bir titreşim yok sadece motorun kendi titreşimini hissediyorum.
..::.. GO ..::..
korumalar titreme yapıyor demek. çok ilginççç. ben ön lastiği 130 70 17 yapmayı düşünüyorum acaba birşeylerin dozunu mu kaçırıyorum ne yapıyorum.ön çamurluğu yukarıya almıştım o yüzden orjinal lastik önden bakınca pek bir cılız durdu o yüzden ya 130 ya da 120lik bir lastik takmayı planlıyorum
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)