Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Şubat 2012, 14:58
#5941
Duffy adlı üyeden alıntı
Bende onu diyorum zaten
)) AN650 başka.
An650 deki şanzıman uğultusu beni hasta ediyor...harika bir ses...
8500 civarında an 400 bir kaç ilan gördüm ...diri görünüme sahip...Çorluda dondurmacı Semih Abinin burgmanıylada bir süre yol aldım...hiç fena değildi...250 cc motor alacağınıza aslında 400 lük maxi almak galiba en mantıklısı...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Reklamlar
-
29 Şubat 2012, 22:47
#5942
Duffy adlı üyeden alıntı
Triptronik şanzımanı sorunlu değil ancak kötü kullanıldığında masrafı daha fazla olacaktır. 650'de yağ değişimi motoru tanımayan bir kişi tarafından yapılacaksa çok büyük sorun olacaktır. Motor yağı boşaltıldığında şanzıman yağıda boşalır ancak dolum yapıldığında ne yazıkki şanzımana yağ gitmiyor ve siz yağ değişikliğini tamamlayıp yola çıktığınızda geçmiş olsun. Motor yağı konulduktan sonra şanzıman yağı dolum yerinede yağ koymak gerekiyor. Zaten yetkili servise gidiyorsanız bu sorun vukuu bulmayacaktır.
Motor ve şanzımanın yağ boşaltma tapaları ayrı, dolum yerleri de ayrı. Ama Duffy'nin dediği gibi servis dışında bir yere baktırırsanız motorunuza yazık edersiniz. Çünkü bu motordan anlayan çok az servis var. Motor yağını değiştirir ama şanzıman yağını değiştirmez yine sıkıntı. Kronik bir arızası yoktur, 1-2 dikkat etmeniz gereken şey vardır o kadar.
Yakıt ortalamaları kabaca 400'lük 3.5-5 lt arası, 650 ise 4.5-6.5 litre arası yakıt tüketir. Bu değerler yazın uzunyol-kışın şehiriçi dir.
Sık sık uzun yol yapılmayacaksa 400'lük en ideali. Hem şehiriçi için uygun, hemde şehirdışı için. Çünkü 650 ağır olduğundan kıvrak bir makine değil. Şehiriçi kullanımında zorlanırsınız biraz. Ayrıca makineye de yazık olur trafikte dur-kalk dur-kalk.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
02 Mart 2012, 16:38
#5943
Teşekkürler Nomarka, evet dediğin gibi kontakta arıza var. Direksiyon kilitlenmediği gibi bagajda hep açık durumda.. En kısa sürede yaptırmam gerekiyor, bana iyi bir usta önerebilir misin?
Nomarka adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Öncelikle ilk tavsiyem motor yağını sık sık kontrol edin.
Benim başıma gelmedi ama sanırım kontak mekanizması bozulmuş olabilir. Ne direksiyonu kilitliyor ne bagajı açıyor ki zaten sürekli bagaj açık kalıyor.
-
03 Mart 2012, 01:48
#5944
Floryadaki Batuhan Motor veya Maslak oto sanayideki Yücel Motor. Bunlar zaten Suzuki servisleri ve gayet iyiler. Kontak mekanızma arızası için mutlaka bir çözümleri vardır.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
03 Mart 2012, 21:50
#5945
ACİL NOLAN N103 KASK ARIYORUM L YADA XL OLABİLİR SAYGILAR
-
05 Mart 2012, 21:54
#5946
burgman 400 şehir içi için çok ideal bende bazen satayım başka makine deneyeyim diyorum ama satmaya kıyamıyorum arada sırada yağını kontrol et bas marşa git yoluna nexsus 300 kullandım oturuşu rahastsız satelis 250 kullandım çok dik rahatsız ama burgman başka yere yakın kontrolu kolay 0 100 km hızlanması çok iyi iki kişi seyahat edecekseniz çok ideal şöyleki iki kişi iken 140 km ye kadar rahat hızlandı en az 150 155 yapardı ama ben gazı kestim bagajı zaten büyük daha ne olsun
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
-
07 Mart 2012, 18:17
#5947
Değerli arkadaşlar,
Bugün yola çıktığımda, motorumda FI ışığı hiç durmadan yandı. Sonra bir 10 dk bankaya girdim ve çıktım tekrar çalıştırdığımda yanmadı. FI lambası ne işe yarar neyin uyarısıdır? Bilgi verirseniz sevinirim.
Teşekkürler,
İsmet
-
07 Mart 2012, 23:19
#5948
FI - Fuel Injection. Yakıt püskürtme sisteminde oluşan bir arıza sonucu lamba yanar. Arabalardaki motor arıza lambasının aynısıdır. Ancak servisindeki bilgisayara bağlayıp kaydettiği hatayı görmek gerekiyor. Artık ne ise lambanın yanmasına o sebep olmuştur.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
08 Mart 2012, 13:43
#5949
Nomarka adlı üyeden alıntı
FI - Fuel Injection. Yakıt püskürtme sisteminde oluşan bir arıza sonucu lamba yanar. Arabalardaki motor arıza lambasının aynısıdır. Ancak servisindeki bilgisayara bağlayıp kaydettiği hatayı görmek gerekiyor. Artık ne ise lambanın yanmasına o sebep olmuştur.
Umarım çok ciddi bir durum değildir, zaten ışık bir daha o şekilde yanmadı. Dediğin gibi servise gösterip hatanın nerede olduğunu ortaya çıkarmam gerekiyor.
Teşekkürler
-
09 Mart 2012, 11:08
#5950
arkdaşlar günaydın..
ilan daki motoru bilen tanıyan varmı? arkdslar...fiyatı modeli km orjınalmıdır?...eski k5 an400 kullanıcısı olarak yağ kontrolunden bıkmıs biriydım..ama tekrardan maxiiscootera kasıntım var..650 lerin kronık rahatsızlıgı nedir ne değildir...ilandaki motor nasıldır...düşüncelerini görüşlerini bilgilerinizi paylaşırsanız 2 kelime olarak cok makbule gecer...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...77133967/detay
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
-
09 Mart 2012, 16:08
#5951
FI ışığı enjeksiyon sisteminde bir sorun olduğunda yanıyor. Ancak bazı immobilizerli 400 lerde motoru yıkadıktan sonra ya da yağmurda kalan motoru çalıştırma esnasında yanabiliyor. Bunun sebebi kontak kilidinin arakasındaki immobilizerin ıslanması sonucu bu sorun olabiliyor.
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400
>> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
-
10 Mart 2012, 01:11
#5952
2003 model olduğu için 2005 ve sonrası Executive modellerindeki özellikler yok. Dolayısıyla ABS denilmiş ama bu modelde ABS yoktur. Aynaların sinyalleri orijinalde sarıdır, beyaz yapılmış. Onun dışında temiz bir motora benziyor. Kronik bir bir problemi yok, yalnız ilk modellerde bir kontak problemi var o da araya röle ekleyip elektrik yükünü röle üzerinden geçirmek suretiyle çözülüyor.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
10 Mart 2012, 20:41
#5953
arkadaşlar soruma cvp verecek olan kimse yokmu tiyeee mi alındık anlamadım ne sordunki de biz cevap vermedik diyorsanız tekrar atmem gerekirse yaklaşık 11 aydır motora binmiyordum motor daha önce leri ses yapmıyordu şimdi kalkışlarda ve hızlanmalarda uğultu yapıyor kavrama yaparken hırıltı sesi geliyor bununla ilgili kim bana yardımcı olur yada bu ses normalmidir acaba zamanla kaybolurmu yanlız 2004 model burman 400 10000 binde daha bayadır yatar garajda acaba nedir ne değildir ustasına mı götürmek gerek yada bu usta hangi ustadır tavsiye yorumlarınızı bekliyorum sevgiler
-
10 Mart 2012, 21:07
#5954
Mutlaka bir ustanın bakması sesi çözmesi lazım ileride daha büyük sorun yaratabilir.Zaten usta binip gidince hızlanmasından ve sesten anlar ne oluğunu.
berkforce adlı üyeden alıntı
arkadaşlar soruma cvp verecek olan kimse yokmu tiyeee mi alındık anlamadım ne sordunki de biz cevap vermedik diyorsanız tekrar atmem gerekirse yaklaşık 11 aydır motora binmiyordum motor daha önce leri ses yapmıyordu şimdi kalkışlarda ve hızlanmalarda uğultu yapıyor kavrama yaparken hırıltı sesi geliyor bununla ilgili kim bana yardımcı olur yada bu ses normalmidir acaba zamanla kaybolurmu yanlız 2004 model burman 400 10000 binde daha bayadır yatar garajda acaba nedir ne değildir ustasına mı götürmek gerek yada bu usta hangi ustadır tavsiye yorumlarınızı bekliyorum sevgiler
-
12 Mart 2012, 23:18
#5955
Uzun süre binmemenin kavrama da ya da kayış ta bir problem oluşturacağını sanmıyorum. Motor 10 binde olduğu için debriyaj balatasının da bitmiş olabileceğini düşünmüyorum. 2004'ten beri değişmemiş olduğunu düşündüğüm 8 senelik kayıştan (10bin de kayış değişmez) olabilir mi bilmiyorum. En iyisi servise gitmeniz. Servis olarak Florya Batuhan motoru tavsiye ederim.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
13 Mart 2012, 16:24
#5956
Arkadaşlar, motoruma kasko yaptırmak istiyorum. Aldığım fiyat teklifleri içerisinde 800TL ile axa en uygunu, sizce bu fiyat normalmidir? Motorum 2005 model AN 400..
-
13 Mart 2012, 23:28
#5957
Fiyat bana çok uygun geldi. Birkaç sene önce bir yere sormuştum 1000 TL üzeri fiyat vermişlerdi. Tabi burada yaşın veya ehliyet yaşının da önemi var
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
14 Mart 2012, 00:28
#5958
2007 trafik çıkışlı 2006 model burgmanımı satıyorum .. dosta gidecek temizliktedir. alan kişi üzülmez . motora yapılan masraflar
ön arka michelin pilot power lastik sıfırdır.
varyotor kayışi sıfırdır.
piston sekman sıfırdır.
elektrik tesisatı sıfırdır.
koltuk kılıfı orjinal sıfırdır.
aküsü sıfırdır.
debriyaj balata sıfırdır
fren balataları sıfırdır.
fren disklerinde çizik dahi yoktur
motorda şuan tek ihtiyaç ufak tefek göze batmayan çizikler vardır.
onuda yaptıracaktım fakat satmaya karar verdim
alan arkadaş ister yaptırır biner isterse boyatmadan biner çünkü çok önemli olmayan bi sorundur.
ben bu motoru aldığımda çok bakımsızdı adam ettim binmek için baya masraf ettim
artık alan arkadaş dua eder ne diyelim hayırlısı olsun.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...77375036/detay
iletişim : 0537 270 56 55 ömer.. yamaha Cygnus X - hyosung gt250r - burgman 400 - Honda 600F - A Rh (-)
-
14 Mart 2012, 14:12
#5959
arkadaşlar teşekkürederim sağolun
-
30 Mart 2012, 20:35
#5960
deniz abiii burgmanı sattın ama kitap gibi ezberinde her noktası :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler