Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6141

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym fiddle 2012-pulsar 200ns-dominar400
    selamlar herkese bende 6000 6500 civarı bir makina bakıyorum honda ps150 aklımdaydı ama bu fiyat aralığında burgman olduğunu görünce aklımı çeldi açıkcası. model olarak 2004 olan bir ilan var sahibindende burgmanlarda model yılları arasında şu yılda çıkanlarda soruun var yada şu yıldaki modelde daha çok yağ yakıyor diye bir sorun varmı. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...60718868/detay
    ilan bu ne dersiniz. birde 125lik motordan 400 lüğe çıkmak bir tehlike oluştururmu benim için. yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6142
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı irfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar herkese bende 6000 6500 civarı bir makina bakıyorum honda ps150 aklımdaydı ama bu fiyat aralığında burgman olduğunu görünce aklımı çeldi açıkcası. model olarak 2004 olan bir ilan var sahibindende burgmanlarda model yılları arasında şu yılda çıkanlarda soruun var yada şu yıldaki modelde daha çok yağ yakıyor diye bir sorun varmı. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...60718868/detay
    ilan bu ne dersiniz. birde 125lik motordan 400 lüğe çıkmak bir tehlike oluştururmu benim için. yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler.
    Bu kasalarda genel olarak bir yağ eksiltme sorunu var.
    Yalnız 30 bin - 50 bin km aralığında bu eksiltme ciddi boyutlarda oluyor.
    Benim motorum 55 bindeyken revizyon yapıldı , şuanda 1 gr bile eksiltmesi yok.
    2000 km oldu yapılalı dün yağını değiştirdim filtreyle beraber sadece 50 gr eksik çıktı oda motordan alamadığım yağdır .
    Buna dikkat edin yağ çubuğunu kokladığınızda keskin bir yanık kokusu alırsanız uzak durum o motordan . Yeni yağla 100 km bile yapsanız o keskin yanıkve is kokusunu yağa hemen bulaştırıyor.
    Revizyon yapılırkende yeni versiyon piston kullanmak ta fayda var.

    Sahibinden de 7 bin tlye kadar olan ilanların içerisinde en temizi benimkiydi oda satılmadı ilan süresi doldu . Diğer motorumu satıp buna binmeye devam edeceğim.
    Benim incelediğim kadarıyla sizin gösterdiğiniz motor fena görünmüyor yakından incelemek lazım , boyası çok parlak , sıfırken bile okadar parlamyor , komple boyanmış olabilir.

    Bi tane beşiktaşta satılan var 5750 tl olan. Önden darbeli olduğu ve düzeltilmediği resimlerden bile belli. Ön çamurlukla far arası mesafe çok açık ve ön lastik neredeyse arkadaki grenaja çarpıcak. Uzak durmakta fayda var. Eğer maşalar düzeltilmişse muhtemelen şasi de eğilme var .
    Sarıyerde bir ilan var adam tüm eksiklerini yazmış zaten . Kontak arızası da varmış , hemen bir öenmli not. Bu arıza ile karşılaşmamak için farları röle ile direk aküden çekmek lazım. Bunu yapmazsanız o kontak er yada geç yanacaktır. 2 adet 55 watt ampulün yükü o kontağa ağır geliyor. Farlarda gerekli performansını veremiyor. ( ben röle taktıktan sonra farların yandığını anladım : )

    Ümreniyede 6500e var yakından bakmak lazım , çok pis duruyor . İncelemekte fayda var.

    Bu arada 400cc kullanmaya başlayınca sorun yaşayacağını sanmam. Aklı başında kullandığınız sürece sıkıntı yaşamaz yada en aza indirirsiniz.
    Yalnız viraj ve manevra kabiliyeti doğal olarak düşüktür ( uzun şaşi ve 2 aks arası mesafe vs ) buna alışmanız gerekir alıştıktan sonra pek sorun yaşamazsınız.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  3. #6143

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym fiddle 2012-pulsar 200ns-dominar400
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kasalarda genel olarak bir yağ eksiltme sorunu var.
    Yalnız 30 bin - 50 bin km aralığında bu eksiltme ciddi boyutlarda oluyor.
    Benim motorum 55 bindeyken revizyon yapıldı , şuanda 1 gr bile eksiltmesi yok.
    2000 km oldu yapılalı dün yağını değiştirdim filtreyle beraber sadece 50 gr eksik çıktı oda motordan alamadığım yağdır .
    Buna dikkat edin yağ çubuğunu kokladığınızda keskin bir yanık kokusu alırsanız uzak durum o motordan . Yeni yağla 100 km bile yapsanız o keskin yanıkve is kokusunu yağa hemen bulaştırıyor.
    Revizyon yapılırkende yeni versiyon piston kullanmak ta fayda var.

    Sahibinden de 7 bin tlye kadar olan ilanların içerisinde en temizi benimkiydi oda satılmadı ilan süresi doldu . Diğer motorumu satıp buna binmeye devam edeceğim.
    Benim incelediğim kadarıyla sizin gösterdiğiniz motor fena görünmüyor yakından incelemek lazım , boyası çok parlak , sıfırken bile okadar parlamyor , komple boyanmış olabilir.

    Bi tane beşiktaşta satılan var 5750 tl olan. Önden darbeli olduğu ve düzeltilmediği resimlerden bile belli. Ön çamurlukla far arası mesafe çok açık ve ön lastik neredeyse arkadaki grenaja çarpıcak. Uzak durmakta fayda var. Eğer maşalar düzeltilmişse muhtemelen şasi de eğilme var .
    Sarıyerde bir ilan var adam tüm eksiklerini yazmış zaten . Kontak arızası da varmış , hemen bir öenmli not. Bu arıza ile karşılaşmamak için farları röle ile direk aküden çekmek lazım. Bunu yapmazsanız o kontak er yada geç yanacaktır. 2 adet 55 watt ampulün yükü o kontağa ağır geliyor. Farlarda gerekli performansını veremiyor. ( ben röle taktıktan sonra farların yandığını anladım : )

    Ümreniyede 6500e var yakından bakmak lazım , çok pis duruyor . İncelemekte fayda var.

    Bu arada 400cc kullanmaya başlayınca sorun yaşayacağını sanmam. Aklı başında kullandığınız sürece sıkıntı yaşamaz yada en aza indirirsiniz.
    Yalnız viraj ve manevra kabiliyeti doğal olarak düşüktür ( uzun şaşi ve 2 aks arası mesafe vs ) buna alışmanız gerekir alıştıktan sonra pek sorun yaşamazsınız.
    teşekkürler cevabınız için aslında 250lik xcity yada sym 250 evo almayı düşünüyordum ama fiyatlar arttı sizde biliyosunuz ikinci eller el yakıyor resmen yine bir 125 alıp kurtulsammı bu eziyetten diyorum karar veremedim bir türlü. burgmana gelince artçılı ve kısa mesafede işe gelip giderken bineceğim için bana fazla gelebilir galiba tekrar 125lik alıp bu sene onunla idare edicem :(

  4. #6144

    Üyelik
    17 Şubat 2013
    uzun bir aradan sonra tekrar buradayım. burgman 400 k4 kullanıcı idim. 38000 de sattım ve 1.5 sene hayalini kurduğum burgman 650 executive 2011 modeline kavuştum. hatta 5 ay bile oldu :D ufaktan bir canlanma var gibi sitede

  5. #6145
    tatangida - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki INAZUMA '16
    Arkadaşlar 02.06.2014 Tarihi itibariyle 2005 Burgman 400 Sahibi Olarak Aranıza Katılmak İstiyorum
    beni benimle ve samet10 bunu beğendiler.

  6. #6146
    tatangida - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki INAZUMA '16
    Arkadaşlar Burgman 400 k5'de Bujinin Yerini Bulamadım Bir Çok Yerini Açtım Fakat Sonuç Alamadım. k7 kasayla farklı Yerde. Nerede Olduğunu Bilen Varmı?

  7. #6147

    Üyelik
    30 Temmuz 2014
    arkadaşlar benim merak ettiğim 2014 model sıfır burgman200 lerda herhangi bir kronik sorun varmı ve 0- 60 kmh hızlanması nasıl trafikde aralardan rahatca kacabilirmiyiz.?

  8. #6148
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı tatangida adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Burgman 400 k5'de Bujinin Yerini Bulamadım Bir Çok Yerini Açtım Fakat Sonuç Alamadım. k7 kasayla farklı Yerde. Nerede Olduğunu Bilen Varmı?
    sayfa 23 ve 55te gösteriyor. sol tarafta

    https://docs.google.com/file/d/0B0fP...DJj/edit?pli=1
    tatangida bunu beğendi.
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  9. #6149

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Merhabalar,
    2014 burgman 200 sahibiyim
    ancak gaz verdiğimde motor 4000-4500 devir arasında kavramaya başlıyor, ve biraz bağırıyor
    sizce normal mi?

  10. #6150

    Üyelik
    13 Ağustos 2014
    Arkadaşlar selamlar;
    2004 Model, 46.000km'de yeni Burgman An 400 sahibi olarak aranızdayım. Motorum ortalama denilecek
    bir motor, ne çok bakımlı ne de çok bakımsız. 10 yaşının verdiği bazı yıpranmaları var.
    Burada bakımı ile ilgili size bir çok sorularım olacak. Umarım fazla kafanızı şişirmem. Bu arada Eskişehir'de yaşıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------

    İlk sorumu sorayım, motorunuzu nasıl temizliyorsunuz? Basınçlı makina ile temizlersek
    sorun çıkartır mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

    İkinci sorum Motorun yağı eksik değil ama yağ lambası yanıyor. Müşürden mi yoksa
    servis dışı bakımdan dolayı lambayı mı söndürmek gerekiyor?

  11. #6151
    motopower1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    burgman AN 400 o artık yok
    selam sevgili forumcular.....
    uzun aradan sonra şimdilik motorsuz olarak aranızdayım
    2006 / 2007 model aralığında kazası / yatması / kalkması olmamış temiz bir burgman 650 aramaktayım satmayı düşünen varsa görüşmek isterim

  12. #6152

    Üyelik
    31 Ağustos 2014
    arkadaslar merhaba ben bişi sorucaktım elime bedavadan suzuki burgman an 400 gecti ilk motorum olucak acaba 400 lük olması beni fazla zorlarmı??

  13. #6153

    Üyelik
    11 Temmuz 2014
    Alıntı kaash adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selamlar;
    2004 Model, 46.000km'de yeni Burgman An 400 sahibi olarak aranızdayım. Motorum ortalama denilecek
    bir motor, ne çok bakımlı ne de çok bakımsız. 10 yaşının verdiği bazı yıpranmaları var.
    Burada bakımı ile ilgili size bir çok sorularım olacak. Umarım fazla kafanızı şişirmem. Bu arada Eskişehir'de yaşıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------

    İlk sorumu sorayım, motorunuzu nasıl temizliyorsunuz? Basınçlı makina ile temizlersek
    sorun çıkartır mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

    İkinci sorum Motorun yağı eksik değil ama yağ lambası yanıyor. Müşürden mi yoksa
    servis dışı bakımdan dolayı lambayı mı söndürmek gerekiyor?

    Yağ lambası ışığı, yağ eksik olduğundan ya da müşür arızasından dolayı yanmıyor. O, yağ değişim zamanının geldiğini gösteren bir uyarı. Yağ değişimi yapana kadar bırak yansın öyle. Daha sonra aşağıdaki videoda görüldüğü gibi o ışığı resetlersin. 6000 km sonra tekrar yanacaktır.

    http://www.youtube.com/watch?v=U9VvkNCA08w

    Video açılmazsa diye söyliyeyim. Kontak kapalı iken gösterge panelindeki ADJ (sağ taraftaki buton) butonuna basılı tutarken kontağı açıyorsun. 3 sn kadar basılı tutmaya devam et. Oil Change ışığı birkaç defa yanıp-sönecek. Işık tamamen söndüğünde elini butondan çekebilirsin.

    Motoru basınçlı makine ile temizlemekten kastın basınçlı su tabancası ile ise, tavsiye etmem. Mümkünse bir hortum, birde bir kova sabunlu su ile yıka-durula. Hortumda çekemiyorsan bir kova su al, maşrapa yardımıyla durula. Sonrada kuru bir bezle kurulamayı ihmal etme. Özellikle metal yüzeyler ve kontrol düğmeleri, kontak gibi yerleri kurula.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------

    Bir sorumda benim olacak. 2 ay kadar önce aldığım 2004 model burgman 400 motorumun hava filtresini temizliyeyim dedim. Ama ben resimdeki gibi bir hava filtresi görmeyi beklerken



    aşağıdaki gibi, şekil olarak farklı tabi ama böyle süngerden bir hava filtresi çıktı. Daha önce böyle bir hava filtresi olan bir motorum olmamıştı. O yüzden sizlere sormak istedim.



    Beni şaşırtan tarafı, sünger hava filtresi ıslak, daha doğrusu yağlıydı. Bu filtreyi nasıl temizliyoruz? sabunlu su ile yıkayıp kurutsam dedim ama niye yağlı bu sünger, yağlı mı olması gerekiyor?
    mehmetenis bunu beğendi.

  14. #6154
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    Alıntı xfactor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağ lambası ışığı, yağ eksik olduğundan ya da müşür arızasından dolayı yanmıyor. O, yağ değişim zamanının geldiğini gösteren bir uyarı. Yağ değişimi yapana kadar bırak yansın öyle. Daha sonra aşağıdaki videoda görüldüğü gibi o ışığı resetlersin. 6000 km sonra tekrar yanacaktır.

    http://www.youtube.com/watch?v=U9VvkNCA08w

    Video açılmazsa diye söyliyeyim. Kontak kapalı iken gösterge panelindeki ADJ (sağ taraftaki buton) butonuna basılı tutarken kontağı açıyorsun. 3 sn kadar basılı tutmaya devam et. Oil Change ışığı birkaç defa yanıp-sönecek. Işık tamamen söndüğünde elini butondan çekebilirsin.

    Motoru basınçlı makine ile temizlemekten kastın basınçlı su tabancası ile ise, tavsiye etmem. Mümkünse bir hortum, birde bir kova sabunlu su ile yıka-durula. Hortumda çekemiyorsan bir kova su al, maşrapa yardımıyla durula. Sonrada kuru bir bezle kurulamayı ihmal etme. Özellikle metal yüzeyler ve kontrol düğmeleri, kontak gibi yerleri kurula.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------

    Bir sorumda benim olacak. 2 ay kadar önce aldığım 2004 model burgman 400 motorumun hava filtresini temizliyeyim dedim. Ama ben resimdeki gibi bir hava filtresi görmeyi beklerken

    http://www.msa-direct.co.uk/ProdImag...a4613-p600.jpg

    aşağıdaki gibi, şekil olarak farklı tabi ama böyle süngerden bir hava filtresi çıktı. Daha önce böyle bir hava filtresi olan bir motorum olmamıştı. O yüzden sizlere sormak istedim.

    http://www.suzuki-spares.co.uk/acata...-49F00-000.jpg

    Beni şaşırtan tarafı, sünger hava filtresi ıslak, daha doğrusu yağlıydı. Bu filtreyi nasıl temizliyoruz? sabunlu su ile yıkayıp kurutsam dedim ama niye yağlı bu sünger, yağlı mı olması gerekiyor?
    benim eski motorumda böyle bir filtre vardı. Yağlı olmasının sebebi tozları üzerine yapıştırması. Yıkayıp-yağlayıp tekrar kullanabilirsiniz
    mehmetenis bunu beğendi.
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  15. #6155
    nklkizilay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Burgman 400
    Merhabalar. Üç senedir Burgman 400 kullanmaktayım. Motorumdan çok memnunum. Üç sene içerisinde motorla alakalı baya bir şeyler öğrendim. Elimden gelen yardımları yaparım.

  16. #6156
    tatangida - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki INAZUMA '16
    Alıntı kaash adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selamlar;
    2004 Model, 46.000km'de yeni Burgman An 400 sahibi olarak aranızdayım. Motorum ortalama denilecek
    bir motor, ne çok bakımlı ne de çok bakımsız. 10 yaşının verdiği bazı yıpranmaları var.
    Burada bakımı ile ilgili size bir çok sorularım olacak. Umarım fazla kafanızı şişirmem. Bu arada Eskişehir'de yaşıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:04 ----------

    İlk sorumu sorayım, motorunuzu nasıl temizliyorsunuz? Basınçlı makina ile temizlersek
    sorun çıkartır mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:14 ----------

    İkinci sorum Motorun yağı eksik değil ama yağ lambası yanıyor. Müşürden mi yoksa
    servis dışı bakımdan dolayı lambayı mı söndürmek gerekiyor?
    Hocam Ben Basınçlı Su İle Temizliyorum Fakat immobilizer sorun çıkarmasın diye non steril eldiven takarak kontagı kapatıyorum eldivenle. Ama Yağmurda Bir Kaç Sefer Kalmasına Ragmen Hiç Bir Sorun Çıkarmadı Tek Tık Çalışır Ama Kafan Rahat Etsin Kontagı Kapat Genede =)

    Alıntı MONSTER37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar merhaba ben bişi sorucaktım elime bedavadan suzuki burgman an 400 gecti ilk motorum olucak acaba 400 lük olması beni fazla zorlarmı??
    Geçmiş Tecrübene Bağlı Değişir.


    Alıntı xfactor adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    aşağıdaki gibi, şekil olarak farklı tabi ama böyle süngerden bir hava filtresi çıktı. Daha önce böyle bir hava filtresi olan bir motorum olmamıştı. O yüzden sizlere sormak istedim.



    Beni şaşırtan tarafı, sünger hava filtresi ıslak, daha doğrusu yağlıydı. Bu filtreyi nasıl temizliyoruz? sabunlu su ile yıkayıp kurutsam dedim ama niye yağlı bu sünger, yağlı mı olması gerekiyor?
    Bu Hava Filtresini İlk Defa Gördüm. Ayrıca Hava Filtresini Yıkaman Yada Temizlemen Ne Kadar Sağlıklı?

  17. #6157
    madcenter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600F
    Merhaba Arkadaşlar aranıza yeni katıldım Artık benim de bir Suzuki burgmanım var Birkaç soru sormak istiyorum aracımı hafif hasarlı aldım parçaları boyada gövdesini bahcede temizledim yağını falan değiştirdim bugün öylesine tur atmak istedim çok kısa bir turdu fakat bir tuhaflık sezdim belki önceden otomatik vitesli scooter tecrübem yeterince olmadığı için bilmiyorum

    1. Sorum Kalkışta direksiyon kısmında hafif sallama var gibi özellikle gidon dönük kalkınca daha belirgin.. teker bilyası arızalıymış ama sadece ses yaptığı söylenmişti bunu yadırgadım sizce normalmidir
    2. sorum sürüşe geçip 5-10 metre ilerledikden sonra gazı kesince rolanti neden düşer? (1400 devirden 1100 devire düşme) sanki debriyaj ayırmıyormuş gibi sizce buda normalmidir arıza ise ne olabilir

  18. #6158
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Alıntı madcenter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar aranıza yeni katıldım Artık benim de bir Suzuki burgmanım var Birkaç soru sormak istiyorum aracımı hafif hasarlı aldım parçaları boyada gövdesini bahcede temizledim yağını falan değiştirdim bugün öylesine tur atmak istedim çok kısa bir turdu fakat bir tuhaflık sezdim belki önceden otomatik vitesli scooter tecrübem yeterince olmadığı için bilmiyorum

    1. Sorum Kalkışta direksiyon kısmında hafif sallama var gibi özellikle gidon dönük kalkınca daha belirgin.. teker bilyası arızalıymış ama sadece ses yaptığı söylenmişti bunu yadırgadım sizce normalmidir
    2. sorum sürüşe geçip 5-10 metre ilerledikden sonra gazı kesince rolanti neden düşer? (1400 devirden 1100 devire düşme) sanki debriyaj ayırmıyormuş gibi sizce buda normalmidir arıza ise ne olabilir
    Hayırlı olsun.

    1) Teker bilyasını değiştireceksiniz zaten o çabuk bozuluyor. Gidon boştayken tam sol-sağ döndürdüğünüzde bir sıkışma, takılma yapıyor mu? Ön çatalı iki elinizle tutup ileri-geri oynattığınızda boşluk var mı?

    2) Dediğiniz şeyi bende yaşadım. Debriyaj ayırıyor tabi ki ama motor boşa düşünce neredeyse stop edecekmiş gibi oluyor. Ayrıca motor sıcakken stop edip tekrar çalıştırmaya çalıştığımda gaz vermeden çalışmıyordu. Araştırdım, bir kullanıcı sübap ayarını yapınca saat gibi olduğunu yazmış. Motoru servise bıraktım. Sübap ayarı ve enjektör temizliği, varyatör temizliği vs. yapılacak. Motoru aldığımda sonucu paylaşırım.
    madcenter bunu beğendi.
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  19. #6159
    madcenter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600F
    Teşekkürler Bilyası değişti direksiyonda hafif dönüklük vardı belki bu yüzden anlayamıyordum şuanda bir sorun yok motorda ki rolanti düşmesi hala devam dediğiniz gibi belki genel bir temizlik ve ayarlama ile oda düzelebilir motorum çok bakımsızdı neyse ki problemlerinin çoğunu hallettim bunların haricin de

    Sadece ön cama ihtiyacım var kendi orjinal camı sararmış polisajcıya götürdüm 100 kere polisaj makinasını sadece dışını parlatmak için kullan dediğim halde yine içine sürüp altta ki boyalı kısmını söktü yeni çok temiz çıkma veya givi marka arıyorum bulamadım
    Honda CBF 250, Keeway Superlight 150, Stadion M48 1975

  20. #6160
    madcenter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600F
    Merak ettim sahibinden.com da ilanları dolaşırken fiyatların çok düştüğünü fark ettim Şimdiye kadar 6 motosikletim oldu diğerleri ile kıyaslayınca bu motosiklet kalitesiz kullanışsız gibi gelmedi hatta kullanıcısını tatmin edeceğine eminim diyebilirim fakat sanki tutulmuyor 6000 - 7000 TL ile rahat rahat sahip olunabilir görünüyor neredeyse 250 cc ve düşük donanımlı motosikletler ile aynı fiyatta Sizce neden böyle İşin kötü kısmı ben satın alırken böyle değildi


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler