Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Nisan 2013, 16:54
#6061
erdinç öncelikle hayırlı olur inşallah motorun. burgman ciddi anlamda çok kaliteli bir motor. konforuna zaten diyecek söz yok. ancak yukarıdaki arkadaşların yorumlarındada okudugun gibi fabrika çıkışlı yağ yakma problemi var bunlarda. kiminde fazla kiminde az (bendeki az mesela 500 kmde 100 ml falan). alacağın zaman kişiye sor bu sorunu! dürüst biridir umarım. 21000 de orijinal olmama ihtimali var.2. sahibi falansa orijinaldir. tabi tahmini bilinmez de, mantıken... dış bakımı yapılır önemli olan mekaniğidir. hangi semtten alıyosun diye sormak istedim?
burgman k4 33600
Reklamlar
-
09 Nisan 2013, 17:09
#6062
bu ikinci sahibi 1. si bi askermiş tayin cıkınca turgutluda depoya kapatmış memleketinde, 2 sene sonra 2. sahibi satışını almış dediğini göre ilk defa balata tas ve varyant kayışini değiştirmiş geçen hafta, depodan cıkarınca kendisi binmiş yıllardır ALLAHın adını anarak kilometrem ve temizligim doğru diyor bende müslümanın dediğini doğru kabul ederiz dedik motora bakmaya gidicez işte zaten kilometre değilde temiz bir burgman sahibi olmak istiyorum yağ yakma olayına gelince uzun uzun okudum forumu benim için sadece yağ eklemek problem olmaz daha baska bi problemi sesinden veya tavsiye edeceğiniz biyerden kontrol edebilirmiyim diye danışmak istedim.
birde şunu sormak istiyorum büyük torpidonun altında sağta kol gibi bişi var nedir o ikincisi kontağın yanında da metal bir kontak benzeri bişi var çözemedim bunları
-
09 Nisan 2013, 18:02
#6063
Merhaba Erdinç,
Motorun hayırlı olsun.Yağ yakma sorununu kafana takmaman güzel,zaten yakında o işe bir çözüm bulacak gibiyiz.
Sağ allta duran kol gibi şey,el freni.Kendine doğru çekince kokpitte "brake" işareti kırmızı olur görürsün.Tekrar çekip bırakınca iptal olur.Yokuşlarda ki duraklamalarda korkunç işe yarıyor.Kontağın solunda duransa,anahtarının arkasına bakarsan altıgen bir plastiktir.O kısmı,o gördüğün yere takıp çevirirsen,kontağın girişine bir metalin kapattığını görürsün ki bu da yağmurda bırakırsan yada yıkatırken kontağın içine su gitmesini önler.
Güle güle kullan.İstanbuldaysan eğer,Bu CUmartesi yapacağımız geziye bekleriz.
-
09 Nisan 2013, 18:16
#6064
ALLAH Razı olsun didimdeyim butarafa gelirseniz beklerim caprice therma palace da çalışıyorum saygılar.
-
09 Nisan 2013, 18:22
#6065
ufak önemli detaylar vereyim. el frenini yavaş çek! koparsa bütün motor sökülür ;) işçiliği parçasından pahalı, başıma geldide . motor güçlü ! kalkarken ani kalkışlar yaparsan kıçı atıverir ( dikkat edersen tekerin üzerine yük binmiyo) . yağını kontrol et sürekli. onun dışında hiç bir sıkıntı çıkarmaz inşallah... güle güle kullan, hayırlısı herşeyin...
-
09 Nisan 2013, 21:17
#6066
Birsey duzeltmek istiyorum yag yakniyir yag eksiltiyor. Bende ikinci el aldim yaklasik 150 km yaptim Altan motora goturdum aldiktan sonra kayis ve diger parcalar yan sanayi cikti ama benim icin problem degildi cok az bindigim icin dert yapmadim bunu. Gidisine ve sahibine soracaginiz ve alacaginiz cevaplar sonucu karari kendiniz verin hayirlisi olur ins
-
09 Nisan 2013, 21:25
#6067
ben olsam yeni kasa burgman alırdım. yağ yakma diye birşey yok. 2007 modelin sıfırlarında varyatör sorunu varmış ama garantiden değişmiş. benimkinde bir sorun yok sanırım. Onun dışında beyin sıkıntısı varmış yine 2007nin sıfırlarında. o da garantiden değiştirilmiş. başka bir sıkıntısı yok. Ben birkaç ay önce 2.el olarak aldım, nazar değmesin şu an gayet memnunum.
-
10 Nisan 2013, 14:42
#6068
walla bütçe sınırlı bide motor temiz gibi düşük cc li motor ilk defa kullanıcağımdan extra bilmem gereken bir husus varmı die rahatsız ettim.
-
10 Nisan 2013, 18:12
#6069
hocam iyi günler...
ağustos ayında muayenesi bitiyo motorun. ne kadar ücret ödüyoruz ve nelere dikkat ediyolar. bu konu hakkında biraz bilgi verirseniz sevinirim...
-
10 Nisan 2013, 21:25
#6070
92-94 civari fiyati. On tekeri sikistirip direksiyonda bosluk var mi ona bakiyorlar sasi numarasinin cakili oldugu yeri israrla ariyorlar. Fren kontrolu arka freni kaydirtarak kontrol onleride on fren sikikken gaz verdirtiyorlar far sinyal kontrolleri derken muayene bitiyor.
-
10 Nisan 2013, 22:15
#6071
Bende bu Cumartesi muayeneye giricem,hayırlısı bakalım.Sorun çıkacağını sanmıyorum ama cılkını çıkarıyorlarmış bazen.
-
10 Nisan 2013, 23:38
#6072
Ben samandiraya gitmistim bayagi irdeledi ozellikle sase nosunu bulamayinca tuh dedim cattik ugrascaz dedim gitti geldi sordu kimse bilmiyorum tam servisine soralim fln dedi bnde sordum yokmus etiket seklinde varmis oyle dediler dedim netten birkac forumdan or em gosterdim olmaz boyle dedi mutlaka cakili sekilde vardir aradi en sonunda buldu da bende rahatladim sorunsuzca ciktim ordan
-
11 Nisan 2013, 13:45
#6073
Arkadaşlar,
Cumartesi gezisi katılım olmaması sebebi ile iptal.Böylece anladımki,PCX club kadar olamıyoruz Adamlar geçen hafta 40 kişi çıktılar.
-
11 Nisan 2013, 15:50
#6074
ERDINC_ adlı üyeden alıntı
bu ikinci sahibi 1. si bi askermiş tayin cıkınca turgutluda depoya kapatmış memleketinde, 2 sene sonra 2. sahibi satışını almış dediğini göre ilk defa balata tas ve varyant kayışini değiştirmiş geçen hafta, depodan cıkarınca kendisi binmiş yıllardır ALLAHın adını anarak kilometrem ve temizligim doğru diyor bende müslümanın dediğini doğru kabul ederiz dedik motora bakmaya gidicez işte zaten kilometre değilde temiz bir burgman sahibi olmak istiyorum yağ yakma olayına gelince uzun uzun okudum forumu benim için sadece yağ eklemek problem olmaz daha baska bi problemi sesinden veya tavsiye edeceğiniz biyerden kontrol edebilirmiyim diye danışmak istedim.
birde şunu sormak istiyorum büyük torpidonun altında sağta kol gibi bişi var nedir o ikincisi kontağın yanında da metal bir kontak benzeri bişi var çözemedim bunları
Hayırlı olsun motorunuz.
Kontak kapama fonksiyonunu kullanmamanızı tavsiye ederim.Anahtarın plastik sapının arkasındaki çıkıntıyla yapıldığı için,tam denk gelmediği zaman zorlanıyor ve çıkıntı yalama oluyor ve bazen kapandığı zaman açılmama durumu oluyor.
-
12 Nisan 2013, 08:16
#6075
Burgman K7 motorumun kısa farları bozuldu, yanmıyor. Değişmesi korkunç masraflar açar mı, grenajı ne kadar sökmek gerekiyor, bilgisi olan bir arkadaş var mı?
-
13 Nisan 2013, 12:56
#6076
electricsky adlı üyeden alıntı
Burgman K7 motorumun kısa farları bozuldu, yanmıyor. Değişmesi korkunç masraflar açar mı, grenajı ne kadar sökmek gerekiyor, bilgisi olan bir arkadaş var mı?
ampulu değiştirmeyi hiç denemedim ama gördüğüm kadarıyla tekerin oradan el uzatılarak değiştirilebilir.
üst taraftan da değiştirilebilir ama önce göstergedeki suzuki yazan parça, sonra ön taraftaki V şeklindeki grenaj, sonra takıp çıkarması tam bir işkence olan cam, sonra camın altındaki plastik grenaj(bu grenaj gösterge paneline bağlı, ben sökemedim o yüzden) sökülmeli. tam bir saçmalık yani. o yüzden suzukinin bir far için bu kadar saçmalık yapmadığını düşünüyor ve tekerin oradan el uzatılarak değiştirilebilir diyorum.
-
14 Nisan 2013, 07:56
#6077
Off bir de elektrik sıkıntısı gibi bir bir şeyden de şüpheleniyorum zaten (uzun far da arada yanmıyor temassızlık yapıyor sanki), umarım sadece ampul sıkıntısı vardır ve el uzatmalı değişebiliyordur. Benim bu işlere hiç elim yakışmadığı ve kafam basmadığı için panik oluyorum. Serviste anlaşılacak ne olduğu artık..
-
14 Nisan 2013, 12:51
#6078
electricsky adlı üyeden alıntı
Off bir de elektrik sıkıntısı gibi bir bir şeyden de şüpheleniyorum zaten (uzun far da arada yanmıyor temassızlık yapıyor sanki), umarım sadece ampul sıkıntısı vardır ve el uzatmalı değişebiliyordur. Benim bu işlere hiç elim yakışmadığı ve kafam basmadığı için panik oluyorum. Serviste anlaşılacak ne olduğu artık..
temassızlığın sebebi düğmeler ise sakına değiştirmeyin. benim motorda da yıkamadan dolayı su kaçmıştı, sol kontrolde sinyaller ve sağ kontrolde de marş düğmesi sıkıntılıydı. hatta marş düğmesi basılı kaldığı için farlar yanmıyordu bazen ama geçen gün söktüm, içlerini sildim, metal kısımları da maket bıçağıyla inceden törpüledim iletkenlik tam sağlansın diye, şimdi sıfır gibi oldu servise götürsem hemen değiştirmişlerdi, 500-600 liramı almışlardı.
-
14 Nisan 2013, 14:42
#6079
RunemagicK adlı üyeden alıntı
temassızlığın sebebi düğmeler ise sakına değiştirmeyin. benim motorda da yıkamadan dolayı su kaçmıştı, sol kontrolde sinyaller ve sağ kontrolde de marş düğmesi sıkıntılıydı. hatta marş düğmesi basılı kaldığı için farlar yanmıyordu bazen ama geçen gün söktüm, içlerini sildim, metal kısımları da maket bıçağıyla inceden törpüledim iletkenlik tam sağlansın diye, şimdi sıfır gibi oldu
servise götürsem hemen değiştirmişlerdi, 500-600 liramı almışlardı.
Daha önce kısa farlar temassızlık nedeniyle arada sırada yanmıyordu, marş düğmesini ya da sağdaki far düğmesini (dörtlüleri de açıp kapayan) biraz kurcalayınca yanıyordu. İlginçtir, bende de önceden marş düğmesi basılı kalıyordu..Doğrusu ben de düğmeyle ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorum, ama açıp bakmaya filan cesaret edemem, anlamıyorum çünkü..gece sürekli uzun farla gidilmiyor, bir an önce yaptırıcam bakalım..
-
14 Nisan 2013, 18:04
#6080
electricsky adlı üyeden alıntı
Daha önce kısa farlar temassızlık nedeniyle arada sırada yanmıyordu, marş düğmesini ya da sağdaki far düğmesini (dörtlüleri de açıp kapayan) biraz kurcalayınca yanıyordu. İlginçtir, bende de önceden marş düğmesi basılı kalıyordu..Doğrusu ben de düğmeyle ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorum, ama açıp bakmaya filan cesaret edemem, anlamıyorum çünkü..gece sürekli uzun farla gidilmiyor, bir an önce yaptırıcam bakalım..
gözünüzü korkak alıştırmayın. tamirciler bizlerden daha yetenekli insanlar değiller
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)
Bu Konudaki Etiketler