Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
02 Temmuz 2011, 18:58
#5821
arkadaşlar 2006 model an 400 sahibi oldum ve aranıza katıldım çok güzel bir motor kullanımı çok keyifli daha evvel piaggio x8 200 vardı gerçekten çok fark var çok kısa zaman hızlanabiliyor ve korktuğum gibi kasislerde herhangi sıkıntım olmadı son hız denemedim ama bana 150 yapar gibi geldi ilk olarak artçı oldum artçılık çok keyifli sırt dayamasıda var şahane ötesi sizlerden ricam lastik basınçları nasıl olmalıdır 90 kg yim
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
Reklamlar
-
03 Temmuz 2011, 00:32
#5822
weed adlı üyeden alıntı
Evet hocam çok doru söyledin. Yağsızlık gerçekten çok kötü bi şey. Motoru mahvediyor. Ama üreticidede sorun var. Bu kadar önemli olan yağ seviyesini ölçmek ve sınıra geldiğinde kullanıcıyı uyarmak çok basit işler. Ama adamlar ticari düşünüp bozulsunda parça satalım dediklerine eminim. O bakımdan yağ bittiğinde kullanıcıyı uyarmıyorlar. Ama şu motoru toplarken araya bir sensör sıkıştırıcam. Yağ azaldığında alarm verdiricem. Benim mesleğim otomasyoncuyum. Tam benim işlerim. Bakalım motoru toplarken bu konunın üzerine eğilicem.
piston iki boyutta satılıyor. bir fabrika çıkışı boyutu. Birde 0.50 büyük boyutu. Her ikiside segmanları ile birlikte gelmiyor !!
Ayrı ayrı almak gerekiyor. Sanırım her iki boyuttaki pistondada aynı segman kullanılıyor.
Burgmanusa.com daki forumdan da okuduğum kadarı ile fabrika çıkışında yağı çok yakan segmanların yapısını değiştirmişler. Yani bu yeni model segmanlar artık yağ yakmıyormuş güyya..
Bakalım zamanla görecez.
İyi günler..
Yeni gelen segmanların farklı kesime sahip olduğunu bende okumuştum. Orada Suzukinin mühendislik hatası yaptığını düşünüyorum.
Ah 650 ah. 400 un bu tüm eksiklerini kapatmislar. Yağ seviyesi düşük iken kontağı açtığınızda uyarıyı veriyor hemen.
Kartere bir delik açıp sensor monte edilebilir hazır motor dağınık iken. Ama seviyesini iyi belirlemek lazım
.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:24 ----------
serkanyeliz adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 2006 model an 400 sahibi oldum ve aranıza katıldım çok güzel bir motor kullanımı çok keyifli daha evvel piaggio x8 200 vardı gerçekten çok fark var çok kısa zaman hızlanabiliyor ve korktuğum gibi kasislerde herhangi sıkıntım olmadı son hız denemedim ama bana 150 yapar gibi geldi ilk olarak artçı oldum artçılık çok keyifli sırt dayamasıda var şahane ötesi sizlerden ricam lastik basınçları nasıl olmalıdır 90 kg yim
Burgmanınız hayırlı olsun. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Lastik basıncları seleyi açtığinizda filtre kapağının üzerinde yazar. Tek kişi ön:25 arka:29. Iki kişi ön:25 arka:40. Aman 1000 kmde bir yağını kontrol etmeyi unutmayın.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
03 Temmuz 2011, 18:37
#5823
Nomarka adlı üyeden alıntı
Yeni gelen segmanların farklı kesime sahip olduğunu bende okumuştum. Orada Suzukinin mühendislik hatası yaptığını düşünüyorum.
Ah 650 ah. 400 un bu tüm eksiklerini kapatmislar. Yağ seviyesi düşük iken kontağı açtığınızda uyarıyı veriyor hemen.
Kartere bir delik açıp sensor monte edilebilir hazır motor dağınık iken. Ama seviyesini iyi belirlemek lazım
.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:24 ----------
Burgmanınız hayırlı olsun. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Lastik basıncları seleyi açtığinizda filtre kapağının üzerinde yazar. Tek kişi ön:25 arka:29. Iki kişi ön:25 arka:40. Aman 1000 kmde bir yağını kontrol etmeyi unutmayın.
önerinizi dikkate alacağım sanıyorum arka sol tarafta süspansiyon ayarı var bu nasıl olmalıdır bunuda söylermisiniz ayrıca çok güzel gece görüşü var araba göstergesi gibide göstergeler çok kaliteli kullandıkça kendi çapımda değerlendirme yazısı yazacağım
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
-
05 Temmuz 2011, 19:24
#5824
Süspansiyon ayarı sizin nasıl rahat ettiğinize bağlı. Sola çevirirseniz yumuşar, sağa çevirirseniz sertleşir. Benim ayar şu: En yumuşak ayardan 9 tık sağa çevirmelisiniz.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
05 Temmuz 2011, 21:30
#5825
deneyeceğim lastik basınçlarını dediğiniz gibi yaptım 25 29 çokta dengeli oldu saygılar unutmadan elcik koruma almak isterim istanbulda nereden buluruz yada yapabilen bir ustanız varmı birde avrupa yakasında öpmeyecek dürüst usta lazım nereden bulurum
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
-
05 Temmuz 2011, 22:04
#5826
Avrupa yakasında Suzuki servisleri haricinde bildiğim bir usta yok. Elcik korumayı yurtdışından getirtmeyi düşünmüştüm ama 100$ olduğunu görünce vazgeçmiştim. İnternette araştırırsanız yapanlar var. Veya başka motorların elcik korumaları da uyabilir denemek lazım.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
06 Temmuz 2011, 19:28
#5827
elcik korumalar kışın soğuk havalarda rüzgarı çok iyi kese diye düşünüyorum ne kadar eldiven olursa olsun insan 20 dakika içinde parmaklarını hissetmeyecek kadar üşüyor bende tatlı su motorcusu değilim yaz kış biniyorum ayrıca kaskosunuda yaptıracağım sizlerede tavsiye ederim malum burası istanbul her yer raikonenlerle dolu taksiler minibüsler özel halk otobüsleri dikkatsiz yayalar depresif ergenler canı sıkılır gelir motoru kurcalar düşürürse yandı gülüm keten helva
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
-
11 Temmuz 2011, 21:31
#5828
arkdslar ii hoşta benzin gibi yağ yakıyor bu burgmanlar...benzin hali belli hergun zam inş yagada zam gelmez :(...
IPONE R4000RS / (10W40) 4T esterli sentetik performans motor yağı koyduk sehir içi sehir dısı karısık tamı tamına 700 km yaptık yağ cubugunda bi gram yag yokk takviye yaptık 300 ml aldı..700 km de 300 ml ???? sizinkiler nasıl?? ne yağ koyuyorsunuz???
serviss simdi IPONE Road Twin / (15W50) 4T sentetik V-motor yağı bu yağıı önerdiii..inş massallah bu yag da eksilmez yakmaz yooooksa motorum burdan ilanını vereyim SATILIKTIR ARKADASLAR.......
-
12 Temmuz 2011, 22:41
#5829
Ben kaliteli yağda olsa az yakacağınız sanmıyorum. Aletin piston sekman takımında tasarım hatası var. Sekman yanma odasına yağ sızdırıyor. Ne kalite koyarsanız koyun faydası olacağını sanmam. Yeni piston tasarımlarında bu açığı kapatmışlar diye duydum. Yakında göreceğiz.
Buy arada yağsızlık yüzünden başıma gelenleri bilsen inan bana dakka başı yağı kontrol edersin. O bakımdan gözünü yağ çubuğundan ayırma ;)
-
13 Temmuz 2011, 00:47
#5830
volki59 adlı üyeden alıntı
arkdslar ii hoşta benzin gibi yağ yakıyor bu burgmanlar...benzin hali belli hergun zam inş yagada zam gelmez
:(...
IPONE R4000RS / (10W40) 4T esterli sentetik performans motor yağı koyduk sehir içi sehir dısı karısık tamı tamına 700 km yaptık yağ cubugunda bi gram yag yokk takviye yaptık 300 ml aldı..700 km de 300 ml ???? sizinkiler nasıl?? ne yağ koyuyorsunuz???
serviss simdi IPONE Road Twin / (15W50) 4T sentetik V-motor yağı bu yağıı önerdiii..inş massallah bu yag da eksilmez yakmaz yooooksa motorum burdan ilanını vereyim SATILIKTIR ARKADASLAR.......
Perşembe günü yağı ve filtresini değiştirdim. Ipone Full Sentetik 4T Scooter yağını koydurdum. Cuma -Cumartesi 1200 km yol yaptık. Devamlı 100-120 arası kullandık. Bu km sonunda yağ çubuğa ancak değiyordu. 300 ml kadar ekledim ve motorumdan gayet memnunum
weed'in dediği doğru. Yeni segman atıldığında bu kadar yağ eksiltmiyor. Ama en az 250 TL bayılmakta istemediğimden şimdilik böyle idare edeceğiz.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
14 Temmuz 2011, 18:04
#5831
eskiden 2 zamanlı vespam vardı. Onada habire yağ koyar dururdum. 2 zamanlı motor yağı benzin ile karıştırılıyor. Burgman i alınca bu benzine yağ karıştırma işinden kurtuldum sandım. Ama geldi gene buldu beni. Şimdi 2 zamanlı motor gibi belli kilometrelerde yağ koymak zorunda kalıcam. İşin kötüsü şimdi eski ve yeni pistonu karşılaştırıyorum ikisininde sekman sistemi aynı. Yani yeni pistonda bile gene yağ eksiltecek. Ben yeni pistonalrda sekman sistemini değiştirmişler sanıyordum fakat maalesef aynı kalmış. :S
-
22 Temmuz 2011, 10:10
#5832
Piston aynı fakat segmanın kesimini değiştirdiklerini bliyorum. Eski yeni segmanları karşılaştırabilir misiniz...
Bu arada kuzenle çıktığımız 2500 km'lik yol-tatil macerası sona erdi. Çok şükür en ufak bir sorun yaşamadık.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
22 Temmuz 2011, 12:36
#5833
Herkese merhabalar kimler kaldı hala Burgman kullanan.
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400
>> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
-
22 Temmuz 2011, 15:04
#5834
Ben inadına kullanmaya devam ediyorum. Bir de Vedat Bey var eskilerden
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
29 Temmuz 2011, 11:25
#5835
arkadaşlar tüm burgman sevdalılarına selamlar öncelikle..aranıza yeni katılıyorum.
12 temmuz 2011 tarihinden bu yana bende Burgman 400 kullanıcısıyım. hayatımda aldığım doğru kararlardan birine imza attığımı düşünüyorum. 18900 km seviyesinde aldığım motorum şuan 21000 seviyelerine yaklaştı.
aldıktan 3 gün sonra çıktığım yıllık iznimde kartal-erikli-çanakkale-assos seyahati ve aynı istikamette dönüşü gerçekleştirdim. yaklaşık 1300 km yol yaptım ve en ufak bir sıkıntı yaşamadım.
burgman kullanıcılarıyla tanışarak tecrüblerinizi dinlemek ve naçizace kendimden de birşeyler aktarabilmek adına foruma dahil oldum.
Selamlar;
Alper Aydın-Kartal
-
29 Temmuz 2011, 16:44
#5836
Aman dostum uzun yol felan yapmışsın yağına çok dikkat et. Çok yağ yakıyor ve farkında olmassan çok doğru karara attığın imzan için çok pişman olabilirsin.
Yukarıda yazılanları felan oku aman dedim...
-
29 Temmuz 2011, 17:28
#5837
merhaba.
arkadaşlar burgmanımı sattım
bir muddet ps 150 kullandım
ve mumla aradım şükür ps mi sattım gene bir burgman arıyorum 2004 2005 gibi ama
bana sahibindendeki motorlara bakmamı onermeyin
nerdeyse hepsine baktım yazılanlarla alakaları yok uzaktan yakından.
satmak isteyen oursa 532 710 48 99 ismim turgut kadıköy göztepedeyim
hepinize iyi sürüşler.
japondan şaşma,çine bulaşma........
-
30 Temmuz 2011, 13:20
#5838
Amcamı motoruyla yaptığı bir kaza sonucu kaybettik. Dün toprağa verdik daha. Bir yandan amcamın ölümü bir yandan herkesin baskısı sonucu burgmanı satmayı ciddi ciddi düşünmeye başladım. Kafam çok karışık
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
30 Temmuz 2011, 17:23
#5839
sinancım öncelikle başın sağolsun. motor kullanan bizler her zaman kaza tehlikesiyle karşı karşıyayız.anladığım kadarıyla haklı olarak bir hayli etkilenmişsin. bence bir süre binme ve kendine gel. umarım hakkında en doğru kararı verirsin.
-
30 Temmuz 2011, 20:04
#5840
Nomarka adlı üyeden alıntı
Amcamı motoruyla yaptığı bir kaza sonucu kaybettik. Dün toprağa verdik daha. Bir yandan amcamın ölümü bir yandan herkesin baskısı sonucu burgmanı satmayı ciddi ciddi düşünmeye başladım. Kafam çok karışık :saalut:
Allah rahmet etsin başın sağolsun çok üzüldüm aramızdan bir motorcu daha ayrıldı ailesine sabır diliyorum ve aman beyler lütfen hız yapmayın trafik kurallarına uyun kurallar bizim için
---------- Post added at 19:04 ---------- Previous post was at 19:00 ----------
arkadaşlar eskiden beri motosiklet kullanan bir abimizle sohbet ederken lastiklerimi değişecemizi söyledim ve bana kesinlikle orjinal brigestone kullanmamı tavsiye etti başka lastik takınca çok kayma yapıyormuş lastik değişeceklere tavsiye olsun yağmurlu havalarda kaza yapmayın allah hepimizi kazalardan belalardan korusun
ne toyotası lan benim babam adam gibi adam:salut:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler