Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5761

    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Suzuki AN 650 Burgman Executive
    Merhaba,

    Ankaradan aranıza yeni katılan bir üyeyim. Malum bahar yaklaşırken kanlar kaynamaya başlarken bende bir burgman alma hayaliyle yanıpt tutuşuyorum. Satmak durumunda olan varsa özelden mesaj atsınlar lütfen. Herkese kazasız belasız sürüşler...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5762

    Üyelik
    22 Şubat 2006
    Şehir
    beşiktaş-göztepe
    Motosikleti
    BURGMAN 400 K5

    Tekrar kürkçü dükkanındayım :))))

    Sym-kymco-piaggio falan derken sattıktan sonra hiç aklımdan çıkmayan burgmanla tekrar buradayım.Zaten buradan hiç ayrılmadım 15 günde bir olsun bakarım buraya...2008 trafiğe çıkışlı K5 , çok yakın bir arkadaşımdan 12000 km de aldım.
    ŞUNU ANLADIM Kİ JAPON DAN ŞAŞMAYIN ARKADAŞLAR...

    Vedat abi aynı şeyleri ben de yaşadım FI ışığıyla alakalı.
    Bir kere kontağa su tutmuştum yanlışlıkla, kuruttum falan ama her ıslak havada çalışmamazlık yapmaya başladı. Beyin tamiri yapan piton motor var Kuyubaşı nda oraya götürdüm.300 tl maliyetle beyni değiştirmeden halletmişti.Bir de izolasyon falan yapmıştı tekrar ıslanmaması için.
    Fakat o motordan soğudum bir kere ya o soğuklukla satmıştım.



    Allah cümlemize hayırlı sürüşler versin...

  3. #5763
    vedatarpacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    koşuyolu
    Motosikleti
    suzuki burgman an400
    Alıntı ekinci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vedat abi aynı şeyleri ben de yaşadım FI ışığıyla alakalı.
    Bir kere kontağa su tutmuştum yanlışlıkla, kuruttum falan ama her ıslak havada çalışmamazlık yapmaya başladı. Beyin tamiri yapan piton motor var Kuyubaşı nda oraya götürdüm.300 tl maliyetle beyni değiştirmeden halletmişti.Bir de izolasyon falan yapmıştı tekrar ıslanmaması için.
    Allah cümlemize hayırlı sürüşler versin...
    merhabalar serhancım. çok sevindim tekrar burgmana dönmene. bizim işimiz tilki nin hesabına döndü. ALLAH kaza bela vermesin hiç birimize.

    serhancım tamirata 300 tl çok para. bizim necmi abi söyledi 65 tl ye bostancıda bir usta hallediyormuş. fakat kendi kendime düzelttim gibi bir durum oldu. şu anda çalışıyor ve sorun yok. kontağı açmadan önce soldaki tuşa elimi basılı tuttum. fi ikazı söndü. ne derece sağlıklı bilmiyorum. ama şu andada pek kullanmadığım için beklemeye aldım sorunu.


    arkadaşlar bu arada ümraniyede halı ve çeyiz mağazası açtım. her türlü halıları toptan fiyatına satıyorum. ihtiyacı olanlara duyururum. piyasadaki fiyatının en az yarı yarıya daha uygununa alabilirsiniz.ve çok kaliteli olarak.

    denizcim,fön makinesi seçeneği haalaa kafama yatıyor

  4. #5764
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Vaay, haftasonu girmedim konu coşmuş.

    Burgman alacaklara hayallerindeki motoru bir an önce almalarını ve kazasız belasız kullanmalarını dilerim.

    Vedat Bey, hayırlı olsun yeni iş yeriniz. Mercan uzak kalıyordu gelemiyorduk, artık Ümraniye ye çayınızı içmeye geliriz

    Duffy ve ekinci sizi yeniden aramızda görmek çok güzel.

    Umarım bu ivme azalmadan devam eder
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  5. #5765

    Üyelik
    22 Şubat 2006
    Şehir
    beşiktaş-göztepe
    Motosikleti
    BURGMAN 400 K5
    Vedat abi ve Sinan teşekkürler...

    Vedat abi yeni mağazana Allah hayırlara vesile olacak kazanç versin.

    Fevzi ustayla görüştün mü abi gerçi görüşmüşündür ama ne dedi?

    Benim sorunum beyni ile alakalıymış motorun o ustanın dediğine göre.Yakın bir arkadaşımın arkadaşı olduğu için oraya gitmiştim,yoksa benim de hiç işime gelmedi 300 tl vermek

    Vedat abi ben de senin gibi aç kapa falan yapıyordum hatta yan ayağı açık tutuyordum çalıştırmak için button a basarken kapatıyordum o zaman çalışıyordu falan gibi şeyler yaptım fakat sorun bir türlü çözülmedi kendi kendine...Basınçlı hava da tutmuştum kontak tarafına.
    Serhat diye bir arkadaş vardı buralarda o bu mevzularda baya bilgiliydi.

    Deniz sen nasılsın abi

  6. #5766

    Üyelik
    08 Mart 2011
    Şehir
    İzmit-Catania
    Motosikleti
    Bisiklet
    Herkese merhaba.. Aranıza yeni katıldım. Bu ilk mesajım.

    Yıllardır şehir içi, şehirlerarası ulaşımlarımın önemli bir kısmını bisikletle karşılıyorum. Bugüne dek hiç bir motorlu asfalt taşıtı kullanmadım. Ehliyetim henüz yok ama yıllardır her türlü hava ve yol koşulunda, gece gündüz bisiklet sürüşleri yapmış olduğundan yol tecrübem yeterli seviyede var. Kocaeli bölgesinde ıssız bir yerde gecenin 2 sinde kasklı bir bisikletli gördüyseniz o ben olabilirim.

    Bisikleti çok sevmeme rağmen, iş hayatına ayak uydurmak için motorlu bir taşıta gereksinim duymaktayım. Otomobillerden kesinlikle hoşlanmadığımdan tercihim motorsiklet edinmek üzerine olacak. Nasipse yazın ehliyet kursuna yazılıp motorsiklet kullanımı için gerekli ehliyeti edinmeye çalışacağım. Umarım sınavı başarıyla atlatıp ehliyetimi edinirim.

    Motor tercihi konusunda araştırmalarıma devam etmekle birlikte tercihimin büyük olasılıkla Burgman AN400A olacağını düşünüyorum. İtalya merakım olduğundan ilk başlarda İtalyan malı bir tur motorsikleti düşündüm ve Gilera Nexus 500' ü araştırmaya başladım. Fiyatı daha uygun olmasına rağmen forumlarda yedek parça sıkıntısı ve bakım maliyetlerinden söz edildiği için Gilera fikrimden caydım. Üstelik bir süredir İtalya' da yaşamama ve ortalık motorsiklet denizi olmasına rağmen yeni model bir Gilera'yı İtalya yollarında hiç görmedim. Bulunduğum Catania şehrinde Gilera' nın olduğu sınıfta daha çok Yamaha XMAX ve tabiki Suzuki Burgman' lar dolaşıyor. Bunun dışında Transalp sıkça görüyorum.

    Ben hız meraklısı olmadığımdan motorun çok hızlı olmasına gerek yok. Şehirlerarası, uluslararası turlarda da sorun çıkarmadan gidebilmeli ve bakım derdi fazla olmamalı. Motor tamirinden hiç anlamam. ABS kesinlikle olmalı.Bu sebeplerle Burgman düşünüyorum. Geçen yaz başlarında bir arkadaşımın Burgmanı ile İstanbul' da yolcu olarak turlamıştım. Motor sesi çok hoşuma gitti. Hem tipi de güzel. Fiyatı biraz yüksek ama nasipse en az 5 yıl değiştirmeden ve çok az sorun yaşayacağıma inandığım bir makine için fazladan bir kaç bin lira vermeye değer diye düşünüyorum.

    Bugüne dek motorlu hiç bir asfalt taşıtı kullanmamış birisi olarak motor kullanmayı öğrenmek umarım benim için çok zor olmaz.

    Genel olarak motorsikletler konusunda yeni yeni bilgileniyorum. Forumu daha çok izleyici ve soru sorucu şeklinde kullanacağım.

    Mutlu günler dilerim.

  7. #5767
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Merhabalar, hoşgeldiniz. Bisikletten sonra doğru bir tercih yapmışsınız.

    Bende motor almadan önce bisiklete talim ediyordum. Şimdi genelde Kartal-Bostancı arası spor amaçlı kullanıyorum(Güzel havalarda). Motor sürüşünün keyfi ise bambaşka.


    Öncelikle tavsiyem motoru almadan evvel, ehliyeti ve gerekli koruyucu ekipmanları almanız yönünde olacaktır.

    Alacağınız motor konusuna gelince. Bildiğim kadarıyla Piaggio grubunda yedek parça sıkıntısı bulunmuyor , fakat kayış, yada debriyaj balatası gibi ekipmanlar daha sık değişiyor, masrafı biraz daha fazla. Ayrıca Japon motorları kadar sorunsuz değiller.

    AN400, kullananın satmak istemediği, satanın da özlediği ve bir daha almak istediği bir motor . Eğer temiz kullanılmış bir motora denk gelirseniz başınız ağrımaz, sorunsuzca uzun yıllar kullanırsınız hatta uzun yolculuklara bile korkmadan çıkabilirsiniz(En büyük hayalim). ABS kesin olmalı demişsiniz ama fuarda gördüğüm 3 adet AN400 dışında ABS'li AN400 hiç görmedim. Çünkü bu modelin ABS'li versiyonu yurtdışında olmasına rağmen daha önce buraya hiç getirilmedi. ABS olacaksa AN650 modeline bakmanızı veya daha uygun fiyatlarda Honda Silverwing 600'e bakmanızı öneririm.

    Motoru aldıktan sonra bir de motosiklet eğitimlerine katılırsanız sizin için harika olur.

    Umarım hayalinizdeki motora kavuşursunuz. Şimdiden hayırlı olsun.
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  8. #5768

    Üyelik
    08 Mart 2011
    Şehir
    İzmit-Catania
    Motosikleti
    Bisiklet
    Alıntı Nomarka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, hoşgeldiniz. Bisikletten sonra doğru bir tercih yapmışsınız.

    Bende motor almadan önce bisiklete talim ediyordum. Şimdi genelde Kartal-Bostancı arası spor amaçlı kullanıyorum(Güzel havalarda). Motor sürüşünün keyfi ise bambaşka.


    Öncelikle tavsiyem motoru almadan evvel, ehliyeti ve gerekli koruyucu ekipmanları almanız yönünde olacaktır.

    Alacağınız motor konusuna gelince. Bildiğim kadarıyla Piaggio grubunda yedek parça sıkıntısı bulunmuyor , fakat kayış, yada debriyaj balatası gibi ekipmanlar daha sık değişiyor, masrafı biraz daha fazla. Ayrıca Japon motorları kadar sorunsuz değiller.

    AN400, kullananın satmak istemediği, satanın da özlediği ve bir daha almak istediği bir motor . Eğer temiz kullanılmış bir motora denk gelirseniz başınız ağrımaz, sorunsuzca uzun yıllar kullanırsınız hatta uzun yolculuklara bile korkmadan çıkabilirsiniz(En büyük hayalim). ABS kesin olmalı demişsiniz ama fuarda gördüğüm 3 adet AN400 dışında ABS'li AN400 hiç görmedim. Çünkü bu modelin ABS'li versiyonu yurtdışında olmasına rağmen daha önce buraya hiç getirilmedi. ABS olacaksa AN650 modeline bakmanızı veya daha uygun fiyatlarda Honda Silverwing 600'e bakmanızı öneririm.

    Motoru aldıktan sonra bir de motosiklet eğitimlerine katılırsanız sizin için harika olur.

    Umarım hayalinizdeki motora kavuşursunuz. Şimdiden hayırlı olsun.
    Prensip gereği sıfır motor düşünüyorum. Bisiklette bile balatalar ve zincir uzun süreli kullanımlarda sık sık değişmek zorunda kalınıyor. Sadece bir takım bisiklet balatası 18 Avro. Zinciri değişince arka dişlisi de değişiyor ve o da kafadan 100 lira civarı tutuyor. Yinede benzinidir, vergisidir olmadığı için yıllık masrafı 300-400 lirayı pek geçmiyor. Motorun benzin hariç yıllık masrafının 1000 lirayı geçeceğini düşünüyorum.

    Honda düşünmüyorum. Benim için görünüş çok önemli. Honda' nın jant tasarımını hiç beğenmedim. Burgmanlar çok asil görünüyor. Jant tasarımı da harika. Birde Peugeot' un mega scotter modellerini arada sırada görüyorum ama Türkiye' de pek yoklar sanırım.

    Burgman 650 neredeyse araba fiyatına. Babam onun fiyatına ne der bilmem. Öncelikle ABSli AN400 var mı diye yetkili satıcılara danışacağım. Bulamazsak mecburen 650' ye kalacağım.

    Uzun yolculuklara çıkmak için sadece tek bir adım atmanız yeterli. Ben bisikletle ne yolculuklara çıktım (izleyebiliyorsanız profilimde linki olan bloğuma giriş yapmaya çalışabilirsiniz), siz motorla mı çıkamayacaksınız? Kararlı olun, kafanıza takın ve hayallerinizin peşinden koşuşturun. Zaman bir şekilde bulunur. Para da bir şekilde bulunur. Bu dünyaya yaşamaya geldik. En güzel şekilde vakit geçirmeye geldik. Dünya sandığımızdan çok daha büyük ve bu güzel dünyayı tanımamız gerek. Siz birinci aşamayı tamamlamışsınız. Bu sizin hayaliniz. Şimdi ikinci aşamaya geçip yol hazırlıkları yapmanıza (zaman, bütçe ayarlama, eşyalarınızı toplama) sıra geldi. Üçüncü aşamada, yani yola çıkma aşamasında tur günü gelip çattığında tekerleği ilk döndürüşünüzde, yola ilk çıkışınızda esas zorluklar aşılmış oluyor. Yolculuğu tek başınıza olsanız da sürdürmeniz çok ama çok kolay oluyor. Yanlızlığa üç güne kadar alışıyorsunuz.

    Hesaplamama göre bisikletle 1 ayda yapılabilecek bir turu (ayda 2000-2500 klm) motorla yapmaya kalktığımda 2 haftada yapabiliyor ve benzer masraflara denk geleceğini düşünüyorum. Bu tip bir motorla rahat bir sürüşle günlük 250 klm yapılır. Bisikletle günde ortalama 120 klm yapılıyor. Bisikletle seyahat ederken hep en az rampalı güzergahları tercih ediyorum. Fakat en güzel yöreler genellikle dağlık yerlerde oluyor :( 2009 Türkiye turumda sırf o 10 kilometrelik yokuşu yüzünden Olimpos' a inmeyip pas geçmiştim. Motora nasipse geçtikten sonra en rampalı güzergahları kullanarak turlar yapmayı arzuluyorum

    Evet.. Güvenlik ekipmanı çok önemli. Kasksız bisiklet bile sürmek tehlikeli. Motorsikletlerini ve bisikletlerini en ufak bir korunma önlemi bile olmadan kullananları dehşet içinde izliyorum. Nitekim bu kişiler gazetelerin 3. sayfalarında sıkça yer alıyorlar. Motorsiklet eğitimleri şart. Umarım sürücü kursundaki eğitimler yeterli olur. Siz sanırım sürücü kursları haricindeki ücretli motorsiklet eğitimlerini kastediyorsunuz. Bisikletimin selesine oturarak kendimi motor kullanıyormuş gibi hissetmeye çalışıyor ve alışmaya çalışıyorum.

    Mesajınız için teşekkürler.

  9. #5769

    Üyelik
    22 Şubat 2006
    Şehir
    beşiktaş-göztepe
    Motosikleti
    BURGMAN 400 K5
    Alıntı bbkayalar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Prensip gereği sıfır motor düşünüyorum. Bisiklette bile balatalar ve zincir uzun süreli kullanımlarda sık sık değişmek zorunda kalınıyor. Sadece bir takım bisiklet balatası 18 Avro. Zinciri değişince arka dişlisi de değişiyor ve o da kafadan 100 lira civarı tutuyor. Yinede benzinidir, vergisidir olmadığı için yıllık masrafı 300-400 lirayı pek geçmiyor. Motorun benzin hariç yıllık masrafının 1000 lirayı geçeceğini düşünüyorum.

    Honda düşünmüyorum. Benim için görünüş çok önemli. Honda' nın jant tasarımını hiç beğenmedim. Burgmanlar çok asil görünüyor. Jant tasarımı da harika. Birde Peugeot' un mega scotter modellerini arada sırada görüyorum ama Türkiye' de pek yoklar sanırım.

    Burgman 650 neredeyse araba fiyatına. Babam onun fiyatına ne der bilmem. Öncelikle ABSli AN400 var mı diye yetkili satıcılara danışacağım. Bulamazsak mecburen 650' ye kalacağım.

    Uzun yolculuklara çıkmak için sadece tek bir adım atmanız yeterli. Ben bisikletle ne yolculuklara çıktım (izleyebiliyorsanız profilimde linki olan bloğuma giriş yapmaya çalışabilirsiniz), siz motorla mı çıkamayacaksınız? Kararlı olun, kafanıza takın ve hayallerinizin peşinden koşuşturun. Zaman bir şekilde bulunur. Para da bir şekilde bulunur. Bu dünyaya yaşamaya geldik. En güzel şekilde vakit geçirmeye geldik. Dünya sandığımızdan çok daha büyük ve bu güzel dünyayı tanımamız gerek. Siz birinci aşamayı tamamlamışsınız. Bu sizin hayaliniz. Şimdi ikinci aşamaya geçip yol hazırlıkları yapmanıza (zaman, bütçe ayarlama, eşyalarınızı toplama) sıra geldi. Üçüncü aşamada, yani yola çıkma aşamasında tur günü gelip çattığında tekerleği ilk döndürüşünüzde, yola ilk çıkışınızda esas zorluklar aşılmış oluyor. Yolculuğu tek başınıza olsanız da sürdürmeniz çok ama çok kolay oluyor. Yanlızlığa üç güne kadar alışıyorsunuz.

    Hesaplamama göre bisikletle 1 ayda yapılabilecek bir turu (ayda 2000-2500 klm) motorla yapmaya kalktığımda 2 haftada yapabiliyor ve benzer masraflara denk geleceğini düşünüyorum. Bu tip bir motorla rahat bir sürüşle günlük 250 klm yapılır. Bisikletle günde ortalama 120 klm yapılıyor. Bisikletle seyahat ederken hep en az rampalı güzergahları tercih ediyorum. Fakat en güzel yöreler genellikle dağlık yerlerde oluyor :( 2009 Türkiye turumda sırf o 10 kilometrelik yokuşu yüzünden Olimpos' a inmeyip pas geçmiştim. Motora nasipse geçtikten sonra en rampalı güzergahları kullanarak turlar yapmayı arzuluyorum

    Evet.. Güvenlik ekipmanı çok önemli. Kasksız bisiklet bile sürmek tehlikeli. Motorsikletlerini ve bisikletlerini en ufak bir korunma önlemi bile olmadan kullananları dehşet içinde izliyorum. Nitekim bu kişiler gazetelerin 3. sayfalarında sıkça yer alıyorlar. Motorsiklet eğitimleri şart. Umarım sürücü kursundaki eğitimler yeterli olur. Siz sanırım sürücü kursları haricindeki ücretli motorsiklet eğitimlerini kastediyorsunuz. Bisikletimin selesine oturarak kendimi motor kullanıyormuş gibi hissetmeye çalışıyor ve alışmaya çalışıyorum.

    Mesajınız için teşekkürler.




    Burgman kararın için tebrikler.Bu benim 3.burgmanım.Hiç bir motorda bulamadım burgmandaki rahatı.
    ABS li modeli 400 lük burgmanın 25000 tl kadar,imkanınız varsa çok güzel bir seçim olur.Bisiklet selesi üstünde motora alıştırma yapma biraz uygun olmaz herhalde.Sürücü kurslarındaki eğitim kesinlikle yetersizdir.İyi bir ustayla beraber ikinci el 2005-2006 modellerine bakabilirsin bence ama 2. el bakacaksan kesinlikle iyi bir ustayla beraber bak. Hayırlısı olsun.

  10. #5770
    vedatarpacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    koşuyolu
    Motosikleti
    suzuki burgman an400
    Alıntı ekinci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vedat abi ve Sinan teşekkürler...

    Vedat abi yeni mağazana Allah hayırlara vesile olacak kazanç versin.

    Fevzi ustayla görüştün mü abi gerçi görüşmüşündür ama ne dedi?

    Benim sorunum beyni ile alakalıymış motorun o ustanın dediğine göre.Yakın bir arkadaşımın arkadaşı olduğu için oraya gitmiştim,yoksa benim de hiç işime gelmedi 300 tl vermek

    Vedat abi ben de senin gibi aç kapa falan yapıyordum hatta yan ayağı açık tutuyordum çalıştırmak için button a basarken kapatıyordum o zaman çalışıyordu falan gibi şeyler yaptım fakat sorun bir türlü çözülmedi kendi kendine...Basınçlı hava da tutmuştum kontak tarafına.
    Serhat diye bir arkadaş vardı buralarda o bu mevzularda baya bilgiliydi.

    Deniz sen nasılsın abi
    sağol serhancım iyi temennilerin için.

    fevzi ustayla görüştüm. değişmesi gerektiğini söyledi. şu anda kullanmadığım için beklemeye aldım sorunu biraz. neticede ne gerekiyorsa yapacağız. derdimiz bu olsun.
    serhatte aynı şeyleri söyledi. benim ümraniyedeki dükkanda buluşuyoruz. hafta sonları pazarları falan. fırsat bulursan sende gel.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:26 ----------

    Alıntı Nomarka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vedat Bey, hayırlı olsun yeni iş yeriniz. Mercan uzak kalıyordu gelemiyorduk, artık Ümraniye ye çayınızı içmeye geliriz
    her zaman beklerim sinancım.

  11. #5771

    Üyelik
    08 Mart 2011
    Şehir
    İzmit-Catania
    Motosikleti
    Bisiklet
    Suzuki' nin sitesindeki Burgman fiyatlarında "fiyatlara nakliye dahildir" diye belirtilmiş. Şimdi ben motoru İstanbul' dan satın aldığımda firma İstanbul-İzmit arasındaki nakliyeyi kendisi mi üstlenecek? Öyleyse harika.

  12. #5772
    cihanolcay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 2003
    Arkdaşlar temiz 2003 2006 model arası burgman 400 aranmaktadır ,satmak isteyen arkdaşlar bana mesaj atarlarsa çok iyi olur ,teşekkürler.
    Suzuki Burgman 2003 67500Km

  13. #5773
    ahmetusta61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2006
    Şehir
    İSTANBUL KARTAL ANADOLUYAKASI
    Motosikleti
    yamaha xmax 400
    merhaba
    bende suzuki burgman 400 2007 model aldım inşallah problem çıkmaz motorumda
    iyi günler
    www.ahmetusta61.blogspot.com
    ÇILGIN MOTORCU

  14. #5774
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  15. #5775
    ahmetusta61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2006
    Şehir
    İSTANBUL KARTAL ANADOLUYAKASI
    Motosikleti
    yamaha xmax 400
    Alıntı Nomarka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
    teşekkürler
    www.ahmetusta61.blogspot.com
    ÇILGIN MOTORCU

  16. #5776
    efe2007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '08 Fazer 600 S2
    Selamlar arkadaşlar;
    Hergün ortalama 70 km. yapıyorum.Araba kullanmak eziyet oldu artık.Bende maxi scooter a geçmek istiyorum.Burgman lar çok hoşuma gidiyor.Temiz 2003-2004 model burgman arıyorum.Bu konuda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

  17. #5777

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    DENiZLi
    Motosikleti
    Tabanvay
    Merhabalar. Yeni motor almanın arifesindeyim. 2006-2007 model burgmanlara bakıyorum. 2007 modeller çok hoşuma gitti.

    1-Yalnız bu debriyaj sorununu nasıl hallediyoruz. Ne gibi maliyetler doğruruyor.
    2-Şehir içi yakıt sarfiyatı nedir?
    3- Debriyaj sorununu nasıl anlarım?
    4- Sizce 2007 yerine 2006 mı almalıyım?
    5- Başka kronik problemleri var mı?
    6-Molossi ve j.costa varyatörlerin fiyatları nedir?

    Şimdiden teşekkürler.

  18. #5778
    Duffy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul /Bakırköy
    Motosikleti
    MAJESTY 400 - DL800 SE
    Herkese merhabalar,

    Serhan'cım sağolasın iyiyiz sende iyisindir inşallah

    Vedat, senin için aküden çalışan saç kurutma makinesi bakıyorum

    Sinan, sen nasılsın görüşmeyeli iyisindir umarım.

    1- Debriyaj tamamen kullanımla alakalı aşınmakta şehir içi kullanımda daha çok aşınmakta. Debriyaj sistemi varyötör tası - balata - kayış gibi ana parçalardan oluşuyor. Bu arka lastiğe doğru olan kısımda yer alır genelde sorun burada oluşur. Ancak buna benzer bir sistem önde de yer almaktadır burada ise 2 kasnak - yay -Bagalar (tahrik bilyeleri) bulunur. Dolayısı ile hangi parça gerekli ise onun değişmesi gerekir.
    2-Valla uzun zamandır kullanmadığım için bilemiyorum. Aslında yakılan yakıt makul ancak ülkemizdeki yakıt fiyatları sebebiyle çok yakıyormuş gibi algılanıyor.
    3-Debriyaj sorunu için biraz Burgman'da tecrübe sahibi olmak gerekebilir ancak ilk kalkışta aşırı titreme, yine ilk kalkışta devir saatinin çok yüksekte kavramaya başladığının hissedilmesi. Biraz dur kalk trafikte kullanıp aşırı titreme, koku, garip bir ses gelmesi debriyajla alakalı bir şeylerin olduğunu gösterir.
    4- 2006-2007 arasında çok fark vark gerek kasa olarak, gerek motor olarak. 2007 tercih edilmeli.Ancak bu 2006'nın kötü olduğu için değil bütçe meselesi tamamen
    5-2004-2006 modeller yağ eksiltir ancak bu yağ eski motorlardaki gibi segman yüzünden değil. Yağ buharının hava fitresine gönderilip bir miktar buharında tekrar motora dönüp yanması nedeni ile bu eksilme meydana gelir. Bu yüzden yağ çok sık kontrol edilmeli eksik görüldüğünde hemen eklenmeli yağ değişim zamanlarında mutlaka filtre ve yağ değiştirilmeli.
    6-Bu fiyatlara internet üstünden ulaşabilirsiniz. Yurt dışı fiyatları daha uygun. bu tür modifikasyonlarda önerim sadece kayış yada balata değil komple varyötör seti almanızdır.

    Yinede tavsiyem düşük km.li bir burgman mantıklı olacaktır. Ancak ne yazıkk ki ülkemizde km'ye güvenmek pek doğru değil.
    Burada yanlış anlaşılma olmasın bakımları zamanında yapılıp özenle kullanılan burgmanlar 40.000-50.000km'ye sorunsuz ulaşabiliyor.
    2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
    Çakma Vstrom

  19. #5779
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Teşekkürler Deniz Bey.

    efe2007,
    İstanbul trafiğinde motor hem avantaj hem dezavantaj. Sıkışık trafik sorunu olmuyor ama araba sürücülerinin sizi kaale almaması en büyük sorun. İstanbul trafiği tecrübesi şart alacak kişinin.
    Neyse alacağınız motoru kesinlikle iyi bir servise gösterin. Bakımlarının düzgün yapılıp yapılmadığını, debriyaj balatası gibi parçalarının değişip değişmediğini sorgulayın.

    juniyear,
    2007 modeller ilk çıktığında debriyaj sorunu yüzünden kullanıcısını soğuttu. Sonradan yapılan iyileştirmeler sonucu sanırım sorun bir nebze çözüldü diye hatırlıyorum. Yine de alacağınız motorun bu sorunun çözülüp çözülmediğini sorun.
    Yakıt sarfiyatı kullanıma göre değişir. Ortalama olarak şehir içinde yazın 3.5-4lt. Kışın 4-4.5 lt civarında yakar. Motor ısınmadan yapılan kısa mesafe sürüşlerde ve sürekli dur-kalklı kullanımlarda 5-5.5lt'ye bile çıkabilir. 2007 ve sonrası modellerde daha güncel teknolojili bir motor olduğundan bu tüketim biraz daha düşük.
    2003-2006 arası modellerin tek problemi yağ eksiltmesidir. 2007'den sonrakilerde bu sorun ortadan kalkmıştır.
    Motorun performansını arttırmak için en etkili yöntem varyatörü değiştirmek. J. Costa bayağı övülüyor. Fakat 250€'luk fiyat düşündürüyor. Orjinali iş görmez hale geldiğinde değiştirmek daha mantıklı. Bunun içinde motorun 40-50 binleri görmesi lazım.

    Duffy biraz mütevazi davranmış, bakımları düzgün yapıldığı takdirde değil 50 bin, 150 bini görüyor. Hatta tanışmak kısmet olmadı ama İstanbul'da bu kilometrede bir Burgman olduğu duyumlarını aldım
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  20. #5780
    Duffy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul /Bakırköy
    Motosikleti
    MAJESTY 400 - DL800 SE
    Alıntı Nomarka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duffy biraz mütevazi davranmış, bakımları düzgün yapıldığı takdirde değil 50 bin, 150 bini görüyor. Hatta tanışmak kısmet olmadı ama İstanbul'da bu kilometrede bir Burgman olduğu duyumlarını aldım
    Haklı olabilirsin ancak ben Türkiye şartlarında kullanılan motorlar için bir ortalama verdim. Sebebi ise bizdeki gelir seviyesi ile ilgili hatta yedek parça fiyatlarıda etken. Yani motorda bir sıkıntı olduğunda herkes ucuz yola kaçıyor. Gittiği yere kadar gitsin diyen var. Mesela X parça değişiyor onunla beraber Y parçanın değişmesi daha sağlıklı olur ama ne yazıkki öyle olmuyor.
    Zaten servislere bir şey diyemiyorum
    2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
    Çakma Vstrom


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 26 kullanıcı var. (0 üye ve 26 misafir)

Bu Konudaki Etiketler