Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Ocak 2011, 12:02
#5741
cihanolcay adlı üyeden alıntı
650'lilik kullanmadığım için bilmiyorum ama 400'lük hem şehir içi hemde şehirler arası için gayet uygun ,ben istanbuldan düzceye kadar durmadan gittim 225 km ,ertesi günde geri döndüm ,arkadaşım 400'lük ile istanbuldan bodruma oradanda antalyaya geçmişti ,sorunsuz bir motosiklerttir ,yanlız tek kötü huyu her 1500'de bir yağını kontrol etmek zorundasınız 1 lt yagı 5000 km de tüketiyor.
400'de uygun tabi ki ama 650'yi kullanırsanız farkını anlayacaksınız . Dediğiniz gibi 400'ün tek eksisi sürekli yağ seviye kontrolü yapmak.
vedatarpacı adlı üyeden alıntı
yuasa sinancım.
Ahh Vedat Bey ah, bundan sonra bakımı nerelere yaptırmayacağımız belli oldu. O gün aküyü almaya mecburdum, takviyeyle bile çalışmıyordu. Seve seve verdik parayı :(
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
Reklamlar
-
02 Şubat 2011, 14:25
#5742
Nomarka adlı üyeden alıntı
Ahh Vedat Bey ah, bundan sonra bakımı nerelere yaptırmayacağımız belli oldu. O gün aküyü almaya mecburdum, takviyeyle bile çalışmıyordu. Seve seve verdik parayı :(
boşver sinancım. ALLAH kaza bela vermesin. yazıklar olsun. müşteriyi yolunacak kaz gören esnaflara
-
05 Şubat 2011, 12:10
#5743
Nomarka adlı üyeden alıntı
Yokum, eğer ağırlıklı olarak uzun yolda kullanacaksan ve de imkanın varsa kesinlikle 650. Uzun yolda 400'den çok daha keyifli ve rahat. Ama şehir içinde 400'ün kıvraklığı yok.
Nomarka, motorum servisten hala çıkmadı:( Zaten hesap biraz kabarık çıkacak galiba. O yüzden değiştirmem çok zor ama size danışmak istediğim bir konu var.
Şu anda motorum bir arkadaşta servis olarak. Orjinal parçalarla işlem yapmaya çalışıyor yani ben öyle istiyorum. Segman atıldı, yağ kaçırıyordu kaynak yapıldı. Keçeler değişiyor. Bunların yanında debriyaj balatası ve kayışta değişecek ama temin edecek yer bulamıyoruz. Kayış için buz motor ile görüştüm. Sitesinde 2004-2006 arası modeller için kayış gözükmüyor ama telefonda bana 2003 modeller için olan kayışın uyduğu söylendi. Doğru mudur? Mitsuboshi marka 2004 model için uyumlu kayışların ölçülerini biliyor musunuz?
Ve yedek parçaları başka temin etme şekilleri var mıdır arakadaşlar? Teşekkür ederim.
-
17 Şubat 2011, 01:55
#5744
-
17 Şubat 2011, 13:25
#5745
2003 öncesi burgmanlar karbratörlüdür ve çok yakarlar 2003 ve sonrasını tavsiye ederim. Eğer çok kullanmayacaksan neden olmasın.
-
17 Şubat 2011, 15:09
#5746
Bulduğunuz 2002 model gerçekten temiz ve bilindik bir motorsa alın. Yok değilse 2003-2004 model almanız daha uygun olur. 2003'ten sonra kasa değişiyor ve motoru enjeksiyonlu oluyor. Burgmanların tek sıkıntısı yağ eksiltmesi. 1000 Km'de bir yağını kontrol ederseniz bir problem olmaz. Kadıköy de bildiğim bir yer yok. Kartal da Suzuki servisi var. Ona gösterebilirsiniz.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
17 Şubat 2011, 17:52
#5747
Arkadaşlar bu aralar bir sıkıntım var ,motorum inanılmaz fazla yakmaya başladı ,bakıma sokmama rağmen herhangi bir değişiklik olmadı artık ful depo sadece 190 km gidebiliyorum ,halbuki 270 km gidiyordum sizce sorun ne olabilir. ?
-
17 Şubat 2011, 19:04
#5748
Soğuk havalarda yakıt tüketimi bayağı artıyor. Motor kolay kolay ısınmadığı için özellikle de kısa mesafe sürüşler yapıyorsanız tüketim bayağı artıyor. Yazın 300 km yi görmeden benzin almıyordum ama kış olunca 220 230 km de kalıyor. Bu en kuvvetli ihtimal.
Bakım yeni yapılmış ise filtresi temizdir. Peki buji ve kablosunu kontrol ettiniz mi? Bir ihtimal buradan olabilir.
Balatalar disklere sürtüyordur. Bu zayıf bir ihtimal.
Lt/100km olarak hesapladınız mı hiç. 190. km 'de kaç lt benzin aldı depo.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
18 Şubat 2011, 10:43
#5749
11.25 litre benzin aldım tam 44.65 lira tuttu ,shell'den kullanıyorum bujilere yeni bakım yaptırdım balatalardada herhangi bir sürtme yok ,olsa ses gelirdi ,acaba enjeksiyondamı bir problem oldu anlamadım.
-
18 Şubat 2011, 18:03
#5750
100 km' de 5.92 Lt. Ben hiç bir zaman böyle bir tüketim yapmadım. En fazla 5.1'i gördüm. O da sert kış günlerinde kısa mesafe sürüşler yapınca olan bir durumdu.
Bir şey daha aklıma geldi: Hava filtresi yanlış takılmış olabilir mi?
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
18 Şubat 2011, 18:33
#5751
-
21 Şubat 2011, 11:50
#5752
Hımm bilmemki kontrol edebilirim ,yönünü nasıl bilicem ?
Suzuki Burgman 2003 67500Km
-
21 Şubat 2011, 21:39
#5753
Filtre kutusunu söküp içindeki parçayı ve süngeri çıkarın. Önce süngeri koyun, yazı üste gelmeli. Sonra plastik parçayı tümsek kısmı üste gelecek şekilde yerleştirin. Daha sonra filtre kapağını kapatın.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
22 Şubat 2011, 11:52
#5754
Tamam bu akşam bakayım teşekkürler.
Suzuki Burgman 2003 67500Km
-
01 Mart 2011, 12:56
#5755
sinancım 5 senedir ilk defa geçen gün motoru stop ettirdim tekrar çalıştırmak istediğimde fi sinyali verdi bir kaç kere aç kapa yapınca düzeldi. o gün hava yağışlıydı. gerçi şimdiye kadar sayısız yıkattık yağmurda kullandık. servise sordum immobiliser ın değişmesi lazım dediler. bu işi daha az maliyetle halletme imkanı var mıdır? senin bu konudaki fikrini öğrenmek istiyorum.
-
01 Mart 2011, 20:07
#5756
Vedat Bey,
Bu konuda benimde çok bilgim yok, haliyle benim motorda olmayınca. Şimdi araştırdığım kadarıyla şöyle: Kontağın üzerinde SAIS yazılı siyah bir parça var. Bu parça anahtar içindeki şifreyi okuyor(içinde bir alıcı var). Sanırım sizde bu parça bozulmuş. Bu parça kontak mekanızmasıyla bütünleşik mi bilmiyorum. Belki komple kontakla beraber değişmesi gerekecek.
Fuar da Serhat abiyle karşılaştım. Motoru değiştirmişsiniz. Hayırlı olsun bu arada...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:49 ----------
Şimdi şu aklıma geldi, biraz saçma olacak ama madem ıslanmayla bozuluyor, kontak kısmına saç kurutma makinası tutup içindeki nemin buharlaşmasını sağlayın. Eğer içindeki devre zarar görmediyse bir ihtimal çalışır. Daha önce hiç böyle birşey duymadım, tamamen benim uydurmam uygulamakta serbestsiniz tabi.
Eğer parça değişecekse eski bozuk parçayı alıp saklayın. Bende merak ettim içini bir şekilde açıp inceleyelim bakalım ya . Haberleri bekliyoruz...
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
03 Mart 2011, 14:03
#5757
Nomarka adlı üyeden alıntı
Filtre kutusunu söküp içindeki parçayı ve süngeri çıkarın. Önce süngeri koyun, yazı üste gelmeli. Sonra plastik parçayı tümsek kısmı üste gelecek şekilde yerleştirin. Daha sonra filtre kapağını kapatın.
Baktım sizin dediğiniz gibi konuşmuş ,sanırım başka bir sorun var.
Suzuki Burgman 2003 67500Km
-
04 Mart 2011, 17:22
#5758
sinancım saçma da olsa benimde aklıma gelen bir çözüm yolu fön ile kurutmak
-
04 Mart 2011, 22:17
#5759
vedatarpacı adlı üyeden alıntı
sinancım 5 senedir ilk defa geçen gün motoru stop ettirdim tekrar çalıştırmak istediğimde fi sinyali verdi bir kaç kere aç kapa yapınca düzeldi. o gün hava yağışlıydı. gerçi şimdiye kadar sayısız yıkattık yağmurda kullandık. servise sordum immobiliser ın değişmesi lazım dediler. bu işi daha az maliyetle halletme imkanı var mıdır? senin bu konudaki fikrini öğrenmek istiyorum.
iyi geceler,650 lerde iki ,üç yıldan sonra kontak anahtarını immobilizer takımına bağlayan topuzlar kırılabiliyor.Sizin motordada böyle bir durum olabilir servisinizde bi baktırıp varsa Altunizade de bulunan bir anahtarcı yeni topuz kaynatarak sorunu hallediyormuş.Bu arada ismim Yaşar, tüm arkadaşlara kazasız sürüşler.
-
05 Mart 2011, 17:29
#5760
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400
>> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 34 kullanıcı var. (0 üye ve 34 misafir)
Bu Konudaki Etiketler