Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5741
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Alıntı cihanolcay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    650'lilik kullanmadığım için bilmiyorum ama 400'lük hem şehir içi hemde şehirler arası için gayet uygun ,ben istanbuldan düzceye kadar durmadan gittim 225 km ,ertesi günde geri döndüm ,arkadaşım 400'lük ile istanbuldan bodruma oradanda antalyaya geçmişti ,sorunsuz bir motosiklerttir ,yanlız tek kötü huyu her 1500'de bir yağını kontrol etmek zorundasınız 1 lt yagı 5000 km de tüketiyor.
    400'de uygun tabi ki ama 650'yi kullanırsanız farkını anlayacaksınız . Dediğiniz gibi 400'ün tek eksisi sürekli yağ seviye kontrolü yapmak.

    Alıntı vedatarpacı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yuasa sinancım.
    Ahh Vedat Bey ah, bundan sonra bakımı nerelere yaptırmayacağımız belli oldu. O gün aküyü almaya mecburdum, takviyeyle bile çalışmıyordu. Seve seve verdik parayı :(
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5742
    vedatarpacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    koşuyolu
    Motosikleti
    suzuki burgman an400
    Alıntı Nomarka adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Ahh Vedat Bey ah, bundan sonra bakımı nerelere yaptırmayacağımız belli oldu. O gün aküyü almaya mecburdum, takviyeyle bile çalışmıyordu. Seve seve verdik parayı :(



    boşver sinancım. ALLAH kaza bela vermesin. yazıklar olsun. müşteriyi yolunacak kaz gören esnaflara

  3. #5743
    yokum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul/kadıköy
    Motosikleti
    BMW R 1150 R
    Alıntı Nomarka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yokum, eğer ağırlıklı olarak uzun yolda kullanacaksan ve de imkanın varsa kesinlikle 650. Uzun yolda 400'den çok daha keyifli ve rahat. Ama şehir içinde 400'ün kıvraklığı yok.
    Nomarka, motorum servisten hala çıkmadı:( Zaten hesap biraz kabarık çıkacak galiba. O yüzden değiştirmem çok zor ama size danışmak istediğim bir konu var.
    Şu anda motorum bir arkadaşta servis olarak. Orjinal parçalarla işlem yapmaya çalışıyor yani ben öyle istiyorum. Segman atıldı, yağ kaçırıyordu kaynak yapıldı. Keçeler değişiyor. Bunların yanında debriyaj balatası ve kayışta değişecek ama temin edecek yer bulamıyoruz. Kayış için buz motor ile görüştüm. Sitesinde 2004-2006 arası modeller için kayış gözükmüyor ama telefonda bana 2003 modeller için olan kayışın uyduğu söylendi. Doğru mudur? Mitsuboshi marka 2004 model için uyumlu kayışların ölçülerini biliyor musunuz?
    Ve yedek parçaları başka temin etme şekilleri var mıdır arakadaşlar? Teşekkür ederim.

  4. #5744

    Üyelik
    29 Ağustos 2008

    Bilgi...

    Herkese merhaba. Siz Burgmancılardan bilgi ricam olacak arkadaşlar.

    Temiz bir 2002 model Burgman 400 buldum. Almayı düşünüyorum. Ancak burgmanlar hakkında bir bilgim yok.

    Öncelikle 2002 modelleri tavsiye eder misiniz, bir hastalığı vs var mıdır? ve eğer almaya niyetlenirsen motoru önce gidip bir ustaya göstermek isterim, kadıköy civarında iyi bir burgman ustası varmıdır?

  5. #5745
    cihanolcay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 2003
    2003 öncesi burgmanlar karbratörlüdür ve çok yakarlar 2003 ve sonrasını tavsiye ederim. Eğer çok kullanmayacaksan neden olmasın.

  6. #5746
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Bulduğunuz 2002 model gerçekten temiz ve bilindik bir motorsa alın. Yok değilse 2003-2004 model almanız daha uygun olur. 2003'ten sonra kasa değişiyor ve motoru enjeksiyonlu oluyor. Burgmanların tek sıkıntısı yağ eksiltmesi. 1000 Km'de bir yağını kontrol ederseniz bir problem olmaz. Kadıköy de bildiğim bir yer yok. Kartal da Suzuki servisi var. Ona gösterebilirsiniz.
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  7. #5747
    cihanolcay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 2003
    Arkadaşlar bu aralar bir sıkıntım var ,motorum inanılmaz fazla yakmaya başladı ,bakıma sokmama rağmen herhangi bir değişiklik olmadı artık ful depo sadece 190 km gidebiliyorum ,halbuki 270 km gidiyordum sizce sorun ne olabilir. ?

  8. #5748
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Soğuk havalarda yakıt tüketimi bayağı artıyor. Motor kolay kolay ısınmadığı için özellikle de kısa mesafe sürüşler yapıyorsanız tüketim bayağı artıyor. Yazın 300 km yi görmeden benzin almıyordum ama kış olunca 220 230 km de kalıyor. Bu en kuvvetli ihtimal.

    Bakım yeni yapılmış ise filtresi temizdir. Peki buji ve kablosunu kontrol ettiniz mi? Bir ihtimal buradan olabilir.

    Balatalar disklere sürtüyordur. Bu zayıf bir ihtimal.

    Lt/100km olarak hesapladınız mı hiç. 190. km 'de kaç lt benzin aldı depo.
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  9. #5749
    cihanolcay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 2003
    11.25 litre benzin aldım tam 44.65 lira tuttu ,shell'den kullanıyorum bujilere yeni bakım yaptırdım balatalardada herhangi bir sürtme yok ,olsa ses gelirdi ,acaba enjeksiyondamı bir problem oldu anlamadım.

  10. #5750
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    100 km' de 5.92 Lt. Ben hiç bir zaman böyle bir tüketim yapmadım. En fazla 5.1'i gördüm. O da sert kış günlerinde kısa mesafe sürüşler yapınca olan bir durumdu.

    Bir şey daha aklıma geldi: Hava filtresi yanlış takılmış olabilir mi?
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  11. #5751

    Üyelik
    29 Ağustos 2008
    Teşekkürler yardımlara. Almaktan vazgeçtim adam çok para istedi ayrıca benzin tüketiminin fazla olması benim için büyük falso.

  12. #5752
    cihanolcay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 2003
    Hımm bilmemki kontrol edebilirim ,yönünü nasıl bilicem ?
    Suzuki Burgman 2003 67500Km

  13. #5753
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Filtre kutusunu söküp içindeki parçayı ve süngeri çıkarın. Önce süngeri koyun, yazı üste gelmeli. Sonra plastik parçayı tümsek kısmı üste gelecek şekilde yerleştirin. Daha sonra filtre kapağını kapatın.
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  14. #5754
    cihanolcay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 2003
    Tamam bu akşam bakayım teşekkürler.
    Suzuki Burgman 2003 67500Km

  15. #5755
    vedatarpacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    koşuyolu
    Motosikleti
    suzuki burgman an400
    sinancım 5 senedir ilk defa geçen gün motoru stop ettirdim tekrar çalıştırmak istediğimde fi sinyali verdi bir kaç kere aç kapa yapınca düzeldi. o gün hava yağışlıydı. gerçi şimdiye kadar sayısız yıkattık yağmurda kullandık. servise sordum immobiliser ın değişmesi lazım dediler. bu işi daha az maliyetle halletme imkanı var mıdır? senin bu konudaki fikrini öğrenmek istiyorum.

  16. #5756
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Vedat Bey,

    Bu konuda benimde çok bilgim yok, haliyle benim motorda olmayınca. Şimdi araştırdığım kadarıyla şöyle: Kontağın üzerinde SAIS yazılı siyah bir parça var. Bu parça anahtar içindeki şifreyi okuyor(içinde bir alıcı var). Sanırım sizde bu parça bozulmuş. Bu parça kontak mekanızmasıyla bütünleşik mi bilmiyorum. Belki komple kontakla beraber değişmesi gerekecek.

    Fuar da Serhat abiyle karşılaştım. Motoru değiştirmişsiniz. Hayırlı olsun bu arada...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:49 ----------

    Şimdi şu aklıma geldi, biraz saçma olacak ama madem ıslanmayla bozuluyor, kontak kısmına saç kurutma makinası tutup içindeki nemin buharlaşmasını sağlayın. Eğer içindeki devre zarar görmediyse bir ihtimal çalışır. Daha önce hiç böyle birşey duymadım, tamamen benim uydurmam uygulamakta serbestsiniz tabi.

    Eğer parça değişecekse eski bozuk parçayı alıp saklayın. Bende merak ettim içini bir şekilde açıp inceleyelim bakalım ya . Haberleri bekliyoruz...
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  17. #5757
    cihanolcay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 2003
    Alıntı Nomarka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Filtre kutusunu söküp içindeki parçayı ve süngeri çıkarın. Önce süngeri koyun, yazı üste gelmeli. Sonra plastik parçayı tümsek kısmı üste gelecek şekilde yerleştirin. Daha sonra filtre kapağını kapatın.
    Baktım sizin dediğiniz gibi konuşmuş ,sanırım başka bir sorun var.
    Suzuki Burgman 2003 67500Km

  18. #5758
    vedatarpacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    koşuyolu
    Motosikleti
    suzuki burgman an400
    sinancım saçma da olsa benimde aklıma gelen bir çözüm yolu fön ile kurutmak

  19. #5759
    yhkaragoz14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2006
    Motosikleti
    sym gts 250&burgman 650 executive
    Alıntı vedatarpacı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sinancım 5 senedir ilk defa geçen gün motoru stop ettirdim tekrar çalıştırmak istediğimde fi sinyali verdi bir kaç kere aç kapa yapınca düzeldi. o gün hava yağışlıydı. gerçi şimdiye kadar sayısız yıkattık yağmurda kullandık. servise sordum immobiliser ın değişmesi lazım dediler. bu işi daha az maliyetle halletme imkanı var mıdır? senin bu konudaki fikrini öğrenmek istiyorum.
    iyi geceler,650 lerde iki ,üç yıldan sonra kontak anahtarını immobilizer takımına bağlayan topuzlar kırılabiliyor.Sizin motordada böyle bir durum olabilir servisinizde bi baktırıp varsa Altunizade de bulunan bir anahtarcı yeni topuz kaynatarak sorunu hallediyormuş.Bu arada ismim Yaşar, tüm arkadaşlara kazasız sürüşler.
    katil kim ?

  20. #5760
    Duffy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul /Bakırköy
    Motosikleti
    MAJESTY 400 - DL800 SE
    Alıntı vedatarpacı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sinancım saçma da olsa benimde aklıma gelen bir çözüm yolu fön ile kurutmak
    Bence saçma Yolda saç kuruma makinesi nerede bulacaksın.

    Burgman'ın tasarımıyla alakalı bir sıkıntıda bu yıkarsan FI yanıyor.
    Mesela az bir yağmurda kullan gene oluyor.
    Sorun nerede hiç motor ılıkken yıkadınız mı?
    Ön camın ve göstergelerin buğulandığını göreceksiniz.
    Ön tekerleğin oraya su sıçratması mümkün değil nasıl oluyor?
    Lastiğin hemen arkasında radyötör var su oraya çarpıyor buharlaşan su direkt yukarıya ulaşıyor.
    Buradan insanları yanıltmak istemem hepsinde yok olmayabilir. Ama başına gelen çok arkadaşımda oldu (Benimkinde immo yoktu)
    2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
    Çakma Vstrom


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler