Arkadaşlar selam,benim motorun ön tekerden 50 km hızdan itibaren bir uğultu gelmeye başladı,sehpada iken ön tekere vurduğumda tıkır tıkır ses geliyor acaba ön teker bilyam bozuldu mu sizce?
Bende maceralı bir cumartesi geçirdim. Kuzenin motorunu (AN650) toplam 960 km ve 13.5 saat süren sürüş sonrası Adana'dan İstanbul'a getirdim.
3'ü benzin molası olmak üzere 4 kez mola verdim.
Sürüşün 2-3 saati yağmur altında gerçekleşti. Bir ara dolu bile yağdı. Adana'dan 20TL'ye aldığım motorcu yağmurluğu görevini süper yaptı.
Gelelim 400 ile 650 nin farklarına:
-Öncelikle, oturuş pozisyonu 400'den daha yüksek. Yola daha fazla hakim oluyorsunuz.
-650 ağır bir makina. O yüzden şehir içinde kullanımı 400'e göre biraz daha hantal. Ani manevra yapamıyorsunuz. Mesela kıvırmaca yapmak daha zor. Fakat uzun yolda çok daha rahat ve keyifli (Özellikle virajlarda), daha oturaklı gidiyor. Bu makinaya scooter demek haksızlık olur, touring denmeli bence.
-400'e göre rüzgardan kolay kolay etkilenmiyor.
-Sürüş boyunca ortalama 100-110 la gittim. Deneme amaçlı 160'a çıktım kısa süreliğine(Son sürati denemedim). Bu hızda bile stabilitesini hiç bozmuyor. (400'de 120'den sonra oluşan hadiseler bunda yok kesinlikle)
-Frenlerin ABS li olması insana güven veriyor. Frenlere korkmadan tüm gücünüzle asılabiliyorsunuz.
-Hızlanırken ve yavaşlarken çıkan sesi etkileyici.
-Tüketimi göstergeye göre 4.5 lt'nin altına düşüremedim. Yalnız burada göstergede yanılma payı var sanırım. Aldığım benzine göre hesapladığımda 4.25 lt/100 km çıkarken, gösterge 4.5 lt gösteriyor.
Sonuç olarak AN650 harika bir makina. Şimdi kendi motoruma nasıl bineceğim onu düşünüyorum
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
Selam Arkadaşlar,
Motorumun debriyaj balatası bitti ama hiçbir yerde bulamıyorum. Yarıdımcı olabilecek birisi var mı acaba? (2004 Model AN400)
[B]GOKSUN[/B]
400 den 650 ye geçmiş biri olarak yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum.
Gerçekten aralarında ciddi farklar var.Artçılı kullanımı 400'e göre çok daha rahat,makine ve dolayısı ile siz kullanırken yorulmuyorsunuz
Şehir dışı ortalama normal,sakin kullanımda 4,3 - 4,5 lt/100 km.,şehir içi kullanımda ise trafiğin durumuna bağlı olmak kaydı ile 6 lt/100 km.lere çıkabiliyor
Aynalarının kapanabiliyor olması sıkışık trafikte büyük avantaj ve bu konumda 400 ile yapabileceğiniz manevraları çok daha rahat yapabiliyorsunuz
Son sürat olarak 198 km/saat gördüm.Ancak sadece makinemin ne yapabileceğini merak etmemden kaynaklanan bir süratti Tabii ki tavsiye etmiyorum (SÜRAT FELAKETTİR)
Power tuşu hem hızlanırken hemde gazı kapadığınızda inanılmaz bir ivmeleme sağlıyor
Hem manuel hem de otomatik kullanım ise ciddi bir konfor
400'e göre lastik çaplarının büyük olması avantaj
Gerçekten bu makine touring sıfatını fazlası ile hak ediyor
Tüm arzu edenlerin en kısa sürede bu güzel makineye kavuşması dileği ile
[COLOR="Red"]HİÇ BİRŞEY HAYATINIZDAN DAHA ÖNEMLİ DEĞİL. LÜTFEN BİRAZ DAHA DİKKAT [/COLOR] ::pulp::
Uzun yolda 100-110 gibi süratlerde eğer D'de gidiliyorsa vites konumu çoğu zaman 5'te kalıyor. Manuele alıp "UP" tuşuna bastığımızda OD (OverDrive) konumuna geçiyor. Daha düşük devirde daha sessiz bir sürüş sağlıyor. Yakıt tüketimi de düşüyor ayrıca.
Ayrıca manuel de kullanılacaksa motor devrini 3000'nin altına düşürmemek gerekiyor. İstenirse bir düşük vitesi seçip 5000 civarında daha tepkili ve akıcı bir sürüş yapılabiliyor.
Ayrıca şunları da eklemek istiyorum:
Makinanın ağırlığına zamanla alışılıyor. Fakat ileri veya geri ittirmek gerçekten zorluyor. Hele yokuş yukarı park ederseniz itmek mümkün değil. Benim gibi ince bir adamın kas yapması lazım biraz
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
selam herkese saygılar.bende burgman 200cc almak istiyorum motor 4000 de acaba nasıl bir motordur.kullanan varsa alıp almama konusunda tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar
http://www.youtube.com/watch?v=6Nq4h...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=qQjiP...eature=related
sıradaki motorum kesinlikle burgman olacak amma ona standart binmeyeceğim. sizde burgmanlarınıza bi tarz katmak istermiydiniz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:45 ----------
burgmanın 200 cc si demi warmış? benim bildigim 150, 400, 650cc ler bide TR de olmayan 250cc
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:48 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=NYCiq...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=6Nq4h...eature=related
bu çakarlardan bendede var ama benimkiler uçak çakarı
Hayret bu topik hiç böyle öksüz kalmazdı ama
[COLOR="Red"]HİÇ BİRŞEY HAYATINIZDAN DAHA ÖNEMLİ DEĞİL. LÜTFEN BİRAZ DAHA DİKKAT [/COLOR] ::pulp::
zannediyorum burgmancılar atlayıp atlayıp motorlarına gezilere çıktılarr
Şu an bu konu içerisinde 35 kullanıcı var. (0 üye ve 35 misafir)