Aman nomarka polemik beni bozuyor..
ben bizimkilerle bile bulaşamıyorum bozuluyorlar fazlasına gerek yok.
ben kurtlar vadisini izledim onun esprisi yapıyorum.
Neyse konu dağılsın hyosung ms3 250 aldım.
yorumlarımı yazayım.
Konu dağılsın..
Plastık aksamın siyah bölümlerinin kalitesi vasat..
Motor bg gucu cok iyi ve yakıtı orta...
Fabrikanın koyduğu lastikler çok kötü..
hızlanma iyi 160 ı gordum...hatta 250 cc olarak kullandığım en hızlı motor.belki bir 5 km daha yapabilirdi.
Frenler vasat.
motorun oturuş şekline alışmak zaman alıyor.seleye oturulduğunda gidon yukarıda,ayak koyma yeri ise cruiser motorlardaki gibi yukarıda...
Yan ayak açıldığında motor stop etmiyor ama değişik bir sistem yapmışlar ,gaz verdiğinizde yan ayak acıkken motor gitmiyor.
Burgmanlara böyle bir şey eklenmeli.
2450 devirde debriyaj kavramaya geçiyor.
Motor rolanti devri 1800 2000 devir arası.(yuksek calısıyor)
enjeksiyonlu.
sele altı bölmesi iki kask kesinlikle almaz.
Motorun agırlıgı 160 kılo. (bayagı a
ön lastiğin boyutu arka lastikten küçük,buda ilk defa karşılatığım bir durum.Genelde eşit veya arka lastik küçük olur...
Sıfır alımında fiyatı yüksek değmez.Ama ikinci elde mantıklı bir seçim olabilir.
Motorun kontrolu ve dengesi gerçekten cok iyi.bunu da iki teker arası mesafenın kısa olmasına bağlıyorum.
Sonuç olarak ikinci elde mantıklı bir tercih olabilir.mutlaka alındıktan sonra feredo balata (benım favorımdır) ve michelin lastık takılmalı...
En önemli iki eksiği bu makinanın..
400 km kadar yol yaptım.1000 km sonunda daha ayrıntılı bilgileri veririm.
Max. 5000 tl ye kadar bütçesi olanlar için mantıklı.