Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5341
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    40 bin km'de Burgman biraz şans işi. Tamamen kullanıma bağlı bir olay. Motoru yağsız bırakmış bile olabilirler. Ayrıca resimler 2006 da çekilmiş görünüyor ve arka kuyruk plastiğine başka çözüm yokmuydu şu dünyada perçin atmışlar. Ayrıca zetzetto nun dediği gibi kesinlikle servise gösterilmeli ve kayış, varyatör ve debriyaj balatasının değişip değişmediği sorgulanmalı. Burgman, kullanıma bağlı yine 111 bini de görür ama buranın servis anlayışıyla, yol kalitesiyle diğer ülkelerin kinin alakası yok, bu da önemli.
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5342
    vedatarpacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    koşuyolu
    Motosikleti
    suzuki burgman an400
    Alıntı idochca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaslar gecende bahsettigim motor malesef satılmıs kısmet degilmis demekki altta linkteki motor içime sindi ama km konusunda tereddütlerim var sizce 40.000 km cokmudur ikinci el için

    http://www.sahibinden.com/40000_km_d...XQQdisplayitem

    bakımları zamanında yapılmış, değişmesi gereken parçaları zamanında değiştirilmişse ekstra bir sorunla karşılaşacağını sanmıyorum. fiyat gayet uygun.

  3. #5343

    Üyelik
    27 Kasım 2009
    Şehir
    Bursa
    öncelikle degerli vaktinizi ayırıp ilgilendiginiz için gercekten cok tesekkür ederim. Bide söyle bişey düşündüm 2005 ve 2006 arasında ufak tefek aksesuar hariç sadece immobilizer farkı varsa 2006 model 40000de bir motor yerine 2005 model 20000de motorlara yönelmek sizce nasıl bir karar olur
    Yasin ORUC

  4. #5344
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Alıntı idochca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle degerli vaktinizi ayırıp ilgilendiginiz için gercekten cok tesekkür ederim. Bide söyle bişey düşündüm 2005 ve 2006 arasında ufak tefek aksesuar hariç sadece immobilizer farkı varsa 2006 model 40000de bir motor yerine 2005 model 20000de motorlara yönelmek sizce nasıl bir karar olur
    Bana kalırsa yaştan çok yapılan kilometrenin az olması daha önemli. Kesinlikle yerinde bir karar olur. Ayrıca 2005 ve 2006 modelleri arasında hiç bir fark yoktur ve ikisinde de immobilizer vardır.

    Ve yine servise gösterilmesi ve bakımlarının zamanında yapılıp yapılmadığını öğrenmeniz yerinde olacaktır. Mesela, 20 binlerdeki motorun debriyaj balatasının değişmiş olması gerekir.
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  5. #5345

    Üyelik
    27 Kasım 2009
    Şehir
    Bursa
    Anladım hocam ozaman sizinde dediginiz gibi temiz bakımlı 2005 model bir motora yönelmek en dogrusu olacak
    Yasin ORUC

  6. #5346
    vedatarpacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    koşuyolu
    Motosikleti
    suzuki burgman an400
    Alıntı Nomarka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana kalırsa yaştan çok yapılan kilometrenin az olması daha önemli. Kesinlikle yerinde bir karar olur. Ayrıca 2005 ve 2006 modelleri arasında hiç bir fark yoktur ve ikisinde de immobilizer vardır.

    Ve yine servise gösterilmesi ve bakımlarının zamanında yapılıp yapılmadığını öğrenmeniz yerinde olacaktır. Mesela, 20 binlerdeki motorun debriyaj balatasının değişmiş olması gerekir.
    şu anda 32 bindeyim. debriyaj balatası değişmedi. son 2 bin km önce servisteydim. sordum durumunu. fevzi usta değişmesine gerek yok dedi.

  7. #5347
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Alıntı vedatarpacı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şu anda 32 bindeyim. debriyaj balatası değişmedi. son 2 bin km önce servisteydim. sordum durumunu. fevzi usta değişmesine gerek yok dedi.
    Vedat Bey sizinki istisna olmuş o zaman. Genelde 20 binlerde bitiyor artık. Siz hiç dur-kalk yapmıyorsunuz herhalde ya da değişti siz hatırlamıyorsunuz
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  8. #5348

    Üyelik
    01 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400 K6 - Gri - 2006
    Alıntı Nomarka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    40 bin km'de Burgman biraz şans işi. Tamamen kullanıma bağlı bir olay. Motoru yağsız bırakmış bile olabilirler. Ayrıca resimler 2006 da çekilmiş görünüyor ve arka kuyruk plastiğine başka çözüm yokmuydu şu dünyada perçin atmışlar. Ayrıca zetzetto nun dediği gibi kesinlikle servise gösterilmeli ve kayış, varyatör ve debriyaj balatasının değişip değişmediği sorgulanmalı. Burgman, kullanıma bağlı yine 111 bini de görür ama buranın servis anlayışıyla, yol kalitesiyle diğer ülkelerin kinin alakası yok, bu da önemli.
    Evet 40 binde burgman şans işi nomarka (sinan) kardeşim sen birde allahını seversen linkteki motora bir bakarmısın.Bırak motorun yaptığı km deki temizliği adam motoru yıkamamış bile heralde yıllardır.Arka lastik fren balata tozundan simsiyah olmuş gri jantlar siyah olmuş.Varyatörün o kısmına bak pislik içinde birde o kısımdaki metal yerler yağdan pesenk tutmuş.Son olarak egzostta bakarmısın çıkışı simsiyah olmuş canım metal simsiyah is tutmuş bir insan bir motoru ancak bu kadar hor kullanır .Elin su sünger tutumuyormu be kardeşim git şu motoru bir yıka hani onuda geçtik arada yıkat bari
    Velasılkelam dışı böyleyse varın motorunu yürürünü bakımlarını siz düşünün

    http://www.sahibinden.com/40000_km_d...XQQdisplayitem
    ....NE MUTLU [U][COLOR="Red"]TÜRK[/COLOR][COLOR="White"][COLOR="Black"]'[/COLOR]ÜM[/COLOR][/U] DİYENE .... M.Kemal ATATÜRK.....

  9. #5349
    vedatarpacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    koşuyolu
    Motosikleti
    suzuki burgman an400
    Alıntı Nomarka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vedat Bey sizinki istisna olmuş o zaman. Genelde 20 binlerde bitiyor artık. Siz hiç dur-kalk yapmıyorsunuz herhalde ya da değişti siz hatırlamıyorsunuz
    hayır değişmediğine eminim. hatta merak edip sormuştum. kayış değiştiği zaman sanırım, 24 bindeydi. çok dur kalk yapmadığım için durumu iyi demişti usta. şu andada günlük kullanımdayım ve çekişte herhangi bir şikayetim yok.

  10. #5350

    Üyelik
    29 Mart 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    suzuki V-storm
    bir arkadasımın motoru var doga motor izmir de satılık 2004 burgman 28000 de filan,kayıs yeni degisti..
    benim motor aldıgımda cok az km deydi,4000 filan,yazlıkta yatmıs ,kullanılmamıs,kayısı actık yepyeni,ama ,neredeyse 5 yıllık oldugu icin ben degistirdim..benden cıkan kayıs da o arkadasın motorunda,yepyeni diye taktı..
    varyator kayısında,arabada trigeri vantilator kayısında,lastiklerde, 4 yıl bence ,omrunu tamamlamıs demek..ama bakımlar,gozle kontrolle risk alınır,kullanılılır herhalde...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:27 ----------

    bu konu cok ilginc geldi,ben de turun sonunda eve daha cabuk geleyim hissine kapılıyorum daha riskli kullanıyorum,paylasayım dedim...


    Motosikletçilerin seri katili ‘son yüzde 10 sendromu’
    Samsun’da Gökçen Yılmaz ve Tekirdağ’da hayatını kaybeden Levent Doğan...


    İkisi de eve dönüş yolundaydı... Eğitmenler motosiklet kazalarının çoğunlukla yolculuğun başındaki ve sonundaki yüzde onluk bölümlerde meydana geldiğine dikkat çekiyor. Nedeni ise konsantrasyon eksikliği.
    ARKADAŞLARIYLA Karadeniz turuna çıkan zihinsel engelliler öğretmeni Gökçen Yılmaz, 9 Ağustos’ta, Samsun’da, bomboş yolda şerit değiştirip karşıdan gelen TIR’a çarpmıştı. Levent Doğan da, bayramın son günü Tekirdağ’da boş yolda motosikletiyle iki şerit aşıp duran kamyonete arkadan çarptı. İkisi de turu tamamlamış evlerine dönüyordu. İkisinin de kaza anındaki hızları 80 kilometre civarındaydı. ADAC ve IAM sertifikalı sürüş eğitmeni Rahmi Barutçu, motosiklet kazalarının çoğunlukla yolculuğun başındaki ve sonundaki yüzde 10’luk bölümlerde meydana geldiğine dikkat çekiyor. Barutçu, “Acemi biri bile olsa frene basar, bir tepki verirdi. Motosikletten kaynaklanan bir sorun görünmüyor. Levent’le ilgili bir sorun var. Hedefe kilitlenmiş. Bunun çeşitli nedenleri olabilir. Yediklerinden zehirlenmiş hatta kalp krizi bile geçirmiş olması muhtemel” diyor.

    Tekirdağ Mezbahası’nda, Kasaplar Kooperatifi’ne bağlı kantar görevlisi 37 yaşındaki Levent Doğan, bayramın son günü 5 arkadaşıyla buluştu. Grup İstanbul’a gitmeye karar verdiyse de, dönüş yolculuğu karanlığa kalacağı için plan iptal edildi. Marmara Ereğlisi’ne gidip birer çay içtikten sonra Tekirdağ sahilindeki bir kafeye döndüler.

    16.30’da 3 motorlu gruptan ayrıldı. Levent Doğan, Levent Üzücü ve Murat Pehlivanoğlu da 10 dakika sonra bir arkadaşlarının tamirhanesine gitmek için kafeden çıktı. Üç arkadaş Mey İçki Fabrikası’nı geçtikten sonra trafik ışıklarında durdu. Güneş yeni batmıştı, hava aydınlıktı. 150 metre ileride flaşörleri yanan kamyoneti gördüler. Işık yeşile dönünce Murat Pehlivanoğlu önden, Levent Doğan ikinci, Levent Üzücü de artçı olarak kalktı. 200 metre ileriden sağa sapacaklardı. Levent Doğan motosikletini üçüncü vitese taktıktan sonra soldan sağa doğru şerit değiştirmeye başladı.

    Birkaç saniyenin hikâyesi

    Kazayı tüm detaylarıyla gören Levent Üzücü, motosikletin sağa doğru kaymasıyla başlayıp kamyonete çarpmasıyla biten birkaç saniyeyi şöyle anlattı: “Levent’le birlikte binlerce kilometre yol yaptık. İyi bir sürücüydü. O gün sadece içimde bir sıkıntı var diyordu. Hızımız 80 kilometre civarındaydı. Sonra en soldan sağ şeride doğru kaymaya başladı. Çarpmasına birkaç metre kala sola doğru hamle yaptı ama kurtulamadı. Başı ve göğsü kamyonete çarptı. Hemen durup motosikletini kaldırdım. Motosiklet sağlamdı. O an kesinlikle bir rahatsızlık geçirmişti. Gözlerini kapatsa bile bu kazayı yapamazdı.”
    Ardında iki evlat bıraktı
    Levent Doğan’ın cenazesi önceki gün Gündoğdu Mahallesi’ndeki Çiftlikönü Camii’nden kaldırıldı. Ayakta durmakta zorlanan eşi Alev’e 16 yaşındaki oğulları Mert ve 10 yaşındaki Koray destek oldu. Törene İstanbul, Edirne ve Çanakkale’den de onlarca motosiklet tutkunu katıldı.
    TIR’a çarpmıştı

    Öğretmenlik yapan Yılmaz boş yolda şerit değiştirip TIR’a çarmıştı.


    hurriyet gazetesi 5.12.2009 dan alınmıstır

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:29 ----------

    vedat ,avatar resmin cok guzel olmus,o markaya ozellikle motorda bayılıyorum,ama burgman dan hemen sonra da riskli geliyor,sıkıntı cektin mi,kolay alıstın mı..?
    ama zaten senin burgman da da km oldukca fazla,cok mu pismek gerekiyor acaba..?

  11. #5351
    fantom76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul-üsküdar
    Motosikleti
    dragstar650 sport
    arkadaşlar ilgilenen olursa (sahibinden bakımlı burgman 400 (#17274674) ) .

  12. #5352

    Üyelik
    01 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400 K6 - Gri - 2006
    Alıntı fantom76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ilgilenen olursa (sahibinden bakımlı burgman 400 (#17274674) ) .
    walla nerdeyse bedava vereceksiniz motorları piyasayı düşürmeyin şaka bir yana neden o yanları kare kare yaptırdın yatması falanmı oldu onlar güzel olmuş ama o metal şeritler hiç güzel olmamış
    ....NE MUTLU [U][COLOR="Red"]TÜRK[/COLOR][COLOR="White"][COLOR="Black"]'[/COLOR]ÜM[/COLOR][/U] DİYENE .... M.Kemal ATATÜRK.....

  13. #5353

    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    2008 piaggio fly 100
    Alıntı style_77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    walla nerdeyse bedava vereceksiniz motorları piyasayı düşürmeyin şaka bir yana neden o yanları kare kare yaptırdın yatması falanmı oldu onlar güzel olmuş ama o metal şeritler hiç güzel olmamış
    Ben de burgman'ın bu düşük piyasasından şikayetçiyim. Sıfırı aynı fiyata olan başka motorların 2005-2006 modelleri 10.000 tl altında değilken burgman 6.000 TL ye bulunuyor. Neden acaba bende merak ediyorum..
    05 Suzuki Burgman 400

  14. #5354

    Üyelik
    01 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400 K6 - Gri - 2006
    Alıntı zetzetto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de burgman'ın bu düşük piyasasından şikayetçiyim. Sıfırı aynı fiyata olan başka motorların 2005-2006 modelleri 10.000 tl altında değilken burgman 6.000 TL ye bulunuyor. Neden acaba bende merak ediyorum..
    Nedeni belli bitik motorlar.benim motoruma mesela 9000 tl verdiler ben vermedim sahibindende ilanım vardı 9700 yazmıştım 9000 verdiler 9500 den aşağı vermem dedim zaten 9500 de verse vermemde iş olsun işte iyi motor iyi para 6-6,5 burgmana binilmez kanımca 6,5 milyara burgman alacağıma gider gilera runner st 200 alırım 2008-09 ikinci el 8-8,5 ideal fiyat aralığıdır ama bence binilecek motor 2005-2006 8-9 arasıdır diğerlerinin bir şekilde birşeyleri vardır km ler uçmuştur motor yatmıştır.boyananaı vardır masrafı vardır zaten giripte ilanlara bakarsanız nette düşük fiyatlı motorların halini görüyoruz
    ....NE MUTLU [U][COLOR="Red"]TÜRK[/COLOR][COLOR="White"][COLOR="Black"]'[/COLOR]ÜM[/COLOR][/U] DİYENE .... M.Kemal ATATÜRK.....

  15. #5355

    Üyelik
    29 Mart 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    suzuki V-storm
    dusuk fiyattataki burgmanlar pek ic acıcı gorunmuyor bence de..21000 kisi bakmıs ilana,bu fiyattan satılmıyorsa piyasayla,mevsimle,ekonomik durumla cok alakalı degil diye dusunuyorum,belki de yanılıyorum ama bir gariplik var gibi..tabii her satıcıya acil musteriler,herkes gonlundeki motora bir an once kavussun...

  16. #5356
    fantom76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul-üsküdar
    Motosikleti
    dragstar650 sport
    tabi herkez kendince haklı kendince sebepleri var. ben motora 7000 istemiştim kızıltoprakta rotomotora bırakmıştım.orada çalışanlar dediki abi çok istemişsin diye ki çok değildi ama başkası gelip motorunu bırkıyor yada ilan veriyor 2006 model 7500 istiyor böyle olunca diğerlerinin fiyayı düşüyor.yazbaşı falandı tekay motor 2006 model 6750 km de motora 6500 lira gibi bifiyat verince otomakikman fiyatlar aşağı çekiliyor. benim elimde şu an 6500 lik makine var üy aydır ona biniyorum o yüzden benim motor yatıyor.botorumu satmaya niyetim yoktu o büzde 2000 lira verdim bakım yaptırdım sonra daha iti makineye binince benim makine yetmemeye başladı. niye fiyatı düşük çünkü şuan kullandığım motor arkadaşımın ve bana satmak istiyor .rakam olarkta çok uygun istiyor bente kaçırmak istemediğim ve para lazım olduğu için motoru ucuza veriyorum. motorun üzerindeki beyaz kareleri ben tek tek yapıştırdım.başka birinde görmüştün güzel görünüyordu yoksa bişeyleri örtmek için değil yani.zaten motora talip olanda gider makineyi gösterir beğenmezse almaz dimi.

  17. #5357

    Üyelik
    07 Mayıs 2009
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    suzuki burgman 400
    iyi akşamlar arkadaşlar benim bir sorunum var an 400 lerde bujiler uzun dişlimi olur kısa dişlimi motorumda bujiden dolayı sıkıntım var kısa sürede cevap verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

  18. #5358

    Üyelik
    11 Ekim 2009
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Honda Beat
    çok guzel bir motor. bende bayılıyorum buna

  19. #5359
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Alıntı depocuahmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi akşamlar arkadaşlar benim bir sorunum var an 400 lerde bujiler uzun dişlimi olur kısa dişlimi motorumda bujiden dolayı sıkıntım var kısa sürede cevap verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler
    Uzun ya da kısa diş olayını bilmiyorum ama Suzuki'nin tavsiye ettiği bujiler bunlar:

    Marka Model
    NGK CR7E
    Denso U22ESR-N
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  20. #5360
    vedatarpacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    koşuyolu
    Motosikleti
    suzuki burgman an400
    Alıntı byalman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [/COLOR]vedat ,avatar resmin cok guzel olmus,o markaya ozellikle motorda bayılıyorum,ama burgman dan hemen sonra da riskli geliyor,sıkıntı cektin mi,kolay alıstın mı..?
    ama zaten senin burgman da da km oldukca fazla,cok mu pismek gerekiyor acaba..?

    sağol kardeş, burgmanı kullanırken vitesli motor tecrübem hiç yoktu. bende hondanın gs 2 ve gs 3 eğitimlerine katıldım. sonrada istinyede bir kere test sürüşü yapıp gidip aldım motoru. zorlanmadım dersem yalan olur. bir kere motor yüksek, düşük hızlarda ve trafikte oldukça yorucuydu ilk zamanlar. işyerimin mercan eminönünde olduğunu düşünürsenfakat yol açılınca burgmandan daha kolay bir kullanımı var. yani burgmanda kolay bu da kolay iki kere sağa döneyim derken yere bıraktım. daha doğrusu bırakmaz zorunda kaldım yani zorlukları oldu. fakat trafikte insan kendisini daha bir güvende hissediyor. daha bir araç yerine koyuluyorsun.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler