Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
04 Aralık 2009, 11:38
#5341
40 bin km'de Burgman biraz şans işi. Tamamen kullanıma bağlı bir olay. Motoru yağsız bırakmış bile olabilirler. Ayrıca resimler 2006 da çekilmiş görünüyor ve arka kuyruk plastiğine başka çözüm yokmuydu şu dünyada perçin atmışlar. Ayrıca zetzetto nun dediği gibi kesinlikle servise gösterilmeli ve kayış, varyatör ve debriyaj balatasının değişip değişmediği sorgulanmalı. Burgman, kullanıma bağlı yine 111 bini de görür ama buranın servis anlayışıyla, yol kalitesiyle diğer ülkelerin kinin alakası yok, bu da önemli.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
Reklamlar
-
04 Aralık 2009, 12:42
#5342
idochca adlı üyeden alıntı
bakımları zamanında yapılmış, değişmesi gereken parçaları zamanında değiştirilmişse ekstra bir sorunla karşılaşacağını sanmıyorum. fiyat gayet uygun.
-
04 Aralık 2009, 18:27
#5343
öncelikle degerli vaktinizi ayırıp ilgilendiginiz için gercekten cok tesekkür ederim. Bide söyle bişey düşündüm 2005 ve 2006 arasında ufak tefek aksesuar hariç sadece immobilizer farkı varsa 2006 model 40000de bir motor yerine 2005 model 20000de motorlara yönelmek sizce nasıl bir karar olur
-
04 Aralık 2009, 23:58
#5344
idochca adlı üyeden alıntı
öncelikle degerli vaktinizi ayırıp ilgilendiginiz için gercekten cok tesekkür ederim. Bide söyle bişey düşündüm 2005 ve 2006 arasında ufak tefek aksesuar hariç sadece immobilizer farkı varsa 2006 model 40000de bir motor yerine 2005 model 20000de motorlara yönelmek sizce nasıl bir karar olur
Bana kalırsa yaştan çok yapılan kilometrenin az olması daha önemli. Kesinlikle yerinde bir karar olur. Ayrıca 2005 ve 2006 modelleri arasında hiç bir fark yoktur ve ikisinde de immobilizer vardır.
Ve yine servise gösterilmesi ve bakımlarının zamanında yapılıp yapılmadığını öğrenmeniz yerinde olacaktır. Mesela, 20 binlerdeki motorun debriyaj balatasının değişmiş olması gerekir.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
05 Aralık 2009, 01:57
#5345
Anladım hocam ozaman sizinde dediginiz gibi temiz bakımlı 2005 model bir motora yönelmek en dogrusu olacak
-
05 Aralık 2009, 12:27
#5346
Nomarka adlı üyeden alıntı
Bana kalırsa yaştan çok yapılan kilometrenin az olması daha önemli. Kesinlikle yerinde bir karar olur. Ayrıca 2005 ve 2006 modelleri arasında hiç bir fark yoktur ve ikisinde de immobilizer vardır.
Ve yine servise gösterilmesi ve bakımlarının zamanında yapılıp yapılmadığını öğrenmeniz yerinde olacaktır. Mesela, 20 binlerdeki motorun debriyaj balatasının değişmiş olması gerekir.
şu anda 32 bindeyim. debriyaj balatası değişmedi. son 2 bin km önce servisteydim. sordum durumunu. fevzi usta değişmesine gerek yok dedi.
-
05 Aralık 2009, 12:55
#5347
vedatarpacı adlı üyeden alıntı
şu anda 32 bindeyim. debriyaj balatası değişmedi. son 2 bin km önce servisteydim. sordum durumunu. fevzi usta değişmesine gerek yok dedi.
Vedat Bey sizinki istisna olmuş o zaman. Genelde 20 binlerde bitiyor artık. Siz hiç dur-kalk yapmıyorsunuz herhalde ya da değişti siz hatırlamıyorsunuz
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
05 Aralık 2009, 13:33
#5348
Nomarka adlı üyeden alıntı
40 bin km'de Burgman biraz şans işi. Tamamen kullanıma bağlı bir olay. Motoru yağsız bırakmış bile olabilirler. Ayrıca resimler 2006 da çekilmiş görünüyor ve arka kuyruk plastiğine başka çözüm yokmuydu şu dünyada perçin atmışlar. Ayrıca zetzetto nun dediği gibi kesinlikle servise gösterilmeli ve kayış, varyatör ve debriyaj balatasının değişip değişmediği sorgulanmalı. Burgman, kullanıma bağlı yine 111 bini de görür ama buranın servis anlayışıyla, yol kalitesiyle diğer ülkelerin kinin alakası yok, bu da önemli.
Evet 40 binde burgman şans işi nomarka (sinan) kardeşim sen birde allahını seversen linkteki motora bir bakarmısın.Bırak motorun yaptığı km deki temizliği adam motoru yıkamamış bile heralde yıllardır.Arka lastik fren balata tozundan simsiyah olmuş gri jantlar siyah olmuş.Varyatörün o kısmına bak pislik içinde birde o kısımdaki metal yerler yağdan pesenk tutmuş.Son olarak egzostta bakarmısın çıkışı simsiyah olmuş canım metal simsiyah is tutmuş bir insan bir motoru ancak bu kadar hor kullanır .Elin su sünger tutumuyormu be kardeşim git şu motoru bir yıka hani onuda geçtik arada yıkat bari
Velasılkelam dışı böyleyse varın motorunu yürürünü bakımlarını siz düşünün
http://www.sahibinden.com/40000_km_d...XQQdisplayitem
....NE MUTLU [U][COLOR="Red"]TÜRK[/COLOR][COLOR="White"][COLOR="Black"]'[/COLOR]ÜM[/COLOR][/U] DİYENE .... M.Kemal ATATÜRK.....
-
05 Aralık 2009, 15:00
#5349
Nomarka adlı üyeden alıntı
Vedat Bey sizinki istisna olmuş o zaman. Genelde 20 binlerde bitiyor artık. Siz hiç dur-kalk yapmıyorsunuz herhalde ya da değişti siz hatırlamıyorsunuz
hayır değişmediğine eminim. hatta merak edip sormuştum. kayış değiştiği zaman sanırım, 24 bindeydi. çok dur kalk yapmadığım için durumu iyi demişti usta. şu andada günlük kullanımdayım ve çekişte herhangi bir şikayetim yok.
-
05 Aralık 2009, 19:34
#5350
bir arkadasımın motoru var doga motor izmir de satılık 2004 burgman 28000 de filan,kayıs yeni degisti..
benim motor aldıgımda cok az km deydi,4000 filan,yazlıkta yatmıs ,kullanılmamıs,kayısı actık yepyeni,ama ,neredeyse 5 yıllık oldugu icin ben degistirdim..benden cıkan kayıs da o arkadasın motorunda,yepyeni diye taktı..
varyator kayısında,arabada trigeri vantilator kayısında,lastiklerde, 4 yıl bence ,omrunu tamamlamıs demek..ama bakımlar,gozle kontrolle risk alınır,kullanılılır herhalde...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:27 ----------
bu konu cok ilginc geldi,ben de turun sonunda eve daha cabuk geleyim hissine kapılıyorum daha riskli kullanıyorum,paylasayım dedim...
Motosikletçilerin seri katili ‘son yüzde 10 sendromu’
Samsun’da Gökçen Yılmaz ve Tekirdağ’da hayatını kaybeden Levent Doğan...
İkisi de eve dönüş yolundaydı... Eğitmenler motosiklet kazalarının çoğunlukla yolculuğun başındaki ve sonundaki yüzde onluk bölümlerde meydana geldiğine dikkat çekiyor. Nedeni ise konsantrasyon eksikliği.
ARKADAŞLARIYLA Karadeniz turuna çıkan zihinsel engelliler öğretmeni Gökçen Yılmaz, 9 Ağustos’ta, Samsun’da, bomboş yolda şerit değiştirip karşıdan gelen TIR’a çarpmıştı. Levent Doğan da, bayramın son günü Tekirdağ’da boş yolda motosikletiyle iki şerit aşıp duran kamyonete arkadan çarptı. İkisi de turu tamamlamış evlerine dönüyordu. İkisinin de kaza anındaki hızları 80 kilometre civarındaydı. ADAC ve IAM sertifikalı sürüş eğitmeni Rahmi Barutçu, motosiklet kazalarının çoğunlukla yolculuğun başındaki ve sonundaki yüzde 10’luk bölümlerde meydana geldiğine dikkat çekiyor. Barutçu, “Acemi biri bile olsa frene basar, bir tepki verirdi. Motosikletten kaynaklanan bir sorun görünmüyor. Levent’le ilgili bir sorun var. Hedefe kilitlenmiş. Bunun çeşitli nedenleri olabilir. Yediklerinden zehirlenmiş hatta kalp krizi bile geçirmiş olması muhtemel” diyor.
Tekirdağ Mezbahası’nda, Kasaplar Kooperatifi’ne bağlı kantar görevlisi 37 yaşındaki Levent Doğan, bayramın son günü 5 arkadaşıyla buluştu. Grup İstanbul’a gitmeye karar verdiyse de, dönüş yolculuğu karanlığa kalacağı için plan iptal edildi. Marmara Ereğlisi’ne gidip birer çay içtikten sonra Tekirdağ sahilindeki bir kafeye döndüler.
16.30’da 3 motorlu gruptan ayrıldı. Levent Doğan, Levent Üzücü ve Murat Pehlivanoğlu da 10 dakika sonra bir arkadaşlarının tamirhanesine gitmek için kafeden çıktı. Üç arkadaş Mey İçki Fabrikası’nı geçtikten sonra trafik ışıklarında durdu. Güneş yeni batmıştı, hava aydınlıktı. 150 metre ileride flaşörleri yanan kamyoneti gördüler. Işık yeşile dönünce Murat Pehlivanoğlu önden, Levent Doğan ikinci, Levent Üzücü de artçı olarak kalktı. 200 metre ileriden sağa sapacaklardı. Levent Doğan motosikletini üçüncü vitese taktıktan sonra soldan sağa doğru şerit değiştirmeye başladı.
Birkaç saniyenin hikâyesi
Kazayı tüm detaylarıyla gören Levent Üzücü, motosikletin sağa doğru kaymasıyla başlayıp kamyonete çarpmasıyla biten birkaç saniyeyi şöyle anlattı: “Levent’le birlikte binlerce kilometre yol yaptık. İyi bir sürücüydü. O gün sadece içimde bir sıkıntı var diyordu. Hızımız 80 kilometre civarındaydı. Sonra en soldan sağ şeride doğru kaymaya başladı. Çarpmasına birkaç metre kala sola doğru hamle yaptı ama kurtulamadı. Başı ve göğsü kamyonete çarptı. Hemen durup motosikletini kaldırdım. Motosiklet sağlamdı. O an kesinlikle bir rahatsızlık geçirmişti. Gözlerini kapatsa bile bu kazayı yapamazdı.”
Ardında iki evlat bıraktı
Levent Doğan’ın cenazesi önceki gün Gündoğdu Mahallesi’ndeki Çiftlikönü Camii’nden kaldırıldı. Ayakta durmakta zorlanan eşi Alev’e 16 yaşındaki oğulları Mert ve 10 yaşındaki Koray destek oldu. Törene İstanbul, Edirne ve Çanakkale’den de onlarca motosiklet tutkunu katıldı.
TIR’a çarpmıştı
Öğretmenlik yapan Yılmaz boş yolda şerit değiştirip TIR’a çarmıştı.
hurriyet gazetesi 5.12.2009 dan alınmıstır
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:29 ----------
vedat ,avatar resmin cok guzel olmus,o markaya ozellikle motorda bayılıyorum,ama burgman dan hemen sonra da riskli geliyor,sıkıntı cektin mi,kolay alıstın mı..?
ama zaten senin burgman da da km oldukca fazla,cok mu pismek gerekiyor acaba..?
-
05 Aralık 2009, 19:59
#5351
arkadaşlar ilgilenen olursa (sahibinden bakımlı burgman 400 (#17274674) ) .
-
05 Aralık 2009, 21:38
#5352
fantom76 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ilgilenen olursa (sahibinden bakımlı burgman 400 (#17274674) ) .
walla nerdeyse bedava vereceksiniz motorları piyasayı düşürmeyin şaka bir yana neden o yanları kare kare yaptırdın yatması falanmı oldu onlar güzel olmuş ama o metal şeritler hiç güzel olmamış
....NE MUTLU [U][COLOR="Red"]TÜRK[/COLOR][COLOR="White"][COLOR="Black"]'[/COLOR]ÜM[/COLOR][/U] DİYENE .... M.Kemal ATATÜRK.....
-
05 Aralık 2009, 23:33
#5353
style_77 adlı üyeden alıntı
walla nerdeyse bedava vereceksiniz motorları piyasayı düşürmeyin
şaka bir yana neden o yanları kare kare yaptırdın yatması falanmı oldu onlar güzel olmuş ama o metal şeritler hiç güzel olmamış
Ben de burgman'ın bu düşük piyasasından şikayetçiyim. Sıfırı aynı fiyata olan başka motorların 2005-2006 modelleri 10.000 tl altında değilken burgman 6.000 TL ye bulunuyor. Neden acaba bende merak ediyorum..
-
06 Aralık 2009, 00:40
#5354
zetzetto adlı üyeden alıntı
Ben de burgman'ın bu düşük piyasasından şikayetçiyim. Sıfırı aynı fiyata olan başka motorların 2005-2006 modelleri 10.000 tl altında değilken burgman 6.000 TL ye bulunuyor. Neden acaba bende merak ediyorum..
Nedeni belli bitik motorlar.benim motoruma mesela 9000 tl verdiler ben vermedim sahibindende ilanım vardı 9700 yazmıştım 9000 verdiler 9500 den aşağı vermem dedim zaten 9500 de verse vermemde iş olsun işte iyi motor iyi para 6-6,5 burgmana binilmez kanımca 6,5 milyara burgman alacağıma gider gilera runner st 200 alırım 2008-09 ikinci el 8-8,5 ideal fiyat aralığıdır ama bence binilecek motor 2005-2006 8-9 arasıdır diğerlerinin bir şekilde birşeyleri vardır km ler uçmuştur motor yatmıştır.boyananaı vardır masrafı vardır zaten giripte ilanlara bakarsanız nette düşük fiyatlı motorların halini görüyoruz
....NE MUTLU [U][COLOR="Red"]TÜRK[/COLOR][COLOR="White"][COLOR="Black"]'[/COLOR]ÜM[/COLOR][/U] DİYENE .... M.Kemal ATATÜRK.....
-
06 Aralık 2009, 01:10
#5355
dusuk fiyattataki burgmanlar pek ic acıcı gorunmuyor bence de..21000 kisi bakmıs ilana,bu fiyattan satılmıyorsa piyasayla,mevsimle,ekonomik durumla cok alakalı degil diye dusunuyorum,belki de yanılıyorum ama bir gariplik var gibi..tabii her satıcıya acil musteriler,herkes gonlundeki motora bir an once kavussun...
-
06 Aralık 2009, 10:27
#5356
tabi herkez kendince haklı kendince sebepleri var. ben motora 7000 istemiştim kızıltoprakta rotomotora bırakmıştım.orada çalışanlar dediki abi çok istemişsin diye ki çok değildi ama başkası gelip motorunu bırkıyor yada ilan veriyor 2006 model 7500 istiyor böyle olunca diğerlerinin fiyayı düşüyor.yazbaşı falandı tekay motor 2006 model 6750 km de motora 6500 lira gibi bifiyat verince otomakikman fiyatlar aşağı çekiliyor. benim elimde şu an 6500 lik makine var üy aydır ona biniyorum o yüzden benim motor yatıyor.botorumu satmaya niyetim yoktu o büzde 2000 lira verdim bakım yaptırdım sonra daha iti makineye binince benim makine yetmemeye başladı. niye fiyatı düşük çünkü şuan kullandığım motor arkadaşımın ve bana satmak istiyor .rakam olarkta çok uygun istiyor bente kaçırmak istemediğim ve para lazım olduğu için motoru ucuza veriyorum. motorun üzerindeki beyaz kareleri ben tek tek yapıştırdım.başka birinde görmüştün güzel görünüyordu yoksa bişeyleri örtmek için değil yani.zaten motora talip olanda gider makineyi gösterir beğenmezse almaz dimi.
-
06 Aralık 2009, 20:44
#5357
iyi akşamlar arkadaşlar benim bir sorunum var an 400 lerde bujiler uzun dişlimi olur kısa dişlimi motorumda bujiden dolayı sıkıntım var kısa sürede cevap verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler
-
06 Aralık 2009, 21:05
#5358
çok guzel bir motor. bende bayılıyorum buna
-
06 Aralık 2009, 22:04
#5359
depocuahmet adlı üyeden alıntı
iyi akşamlar arkadaşlar benim bir sorunum var an 400 lerde bujiler uzun dişlimi olur kısa dişlimi motorumda bujiden dolayı sıkıntım var kısa sürede cevap verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler
Uzun ya da kısa diş olayını bilmiyorum ama Suzuki'nin tavsiye ettiği bujiler bunlar:
Marka Model
NGK CR7E
Denso U22ESR-N
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
07 Aralık 2009, 12:02
#5360
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler