kurban bayramınız kutlu olsun.
ALLAH sağlıklı huzurlu ve mutlu bir bayram nasip etsin.
bayramda daha bir dikkatli olalım. malum her yer sis.
kurban bayramınız kutlu olsun.
ALLAH sağlıklı huzurlu ve mutlu bir bayram nasip etsin.
bayramda daha bir dikkatli olalım. malum her yer sis.
merhaba dostlar.
kurban bayramınızı kutlarım.
kısa zamanda görüşebilmek dileği ile.
uğur gökmen.
Mübarek Kurban Bayramınız Kutlu Olsun
[COLOR="Red"]HİÇ BİRŞEY HAYATINIZDAN DAHA ÖNEMLİ DEĞİL. LÜTFEN BİRAZ DAHA DİKKAT [/COLOR] ::pulp::
Vedat Bey, süper gezi, süper fotolar. Şu meşhur Şile-Ağva yolu da nasıl bir yolmuş öyle. Ta buradan çıkıp gezesim geldi Umut sertifikan hayırlı olsun, Allah tamamına erdirsin.
Bu arada herkesin Kurban Bayramını kutlarım.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
bayramınız kutlu olsun arkadaslar,bu vesile ile bu foruma destek veren butun burgman severlere tesekkur ediyorum,sayenizde bu motoru cok sevdim,cok memnun kaldım....
allah herkese gonlundeki motora kazasız belasız binmeyi nasip etsin..amin...
benim gonlumde once an650,sonra insallah 1200rt yatıyor ,onlar da olur insallah..
....NE MUTLU [U][COLOR="Red"]TÜRK[/COLOR][COLOR="White"][COLOR="Black"]'[/COLOR]ÜM[/COLOR][/U] DİYENE .... M.Kemal ATATÜRK.....
Arkadaslar merhaba öncelikle herkesin bayramını kutlu olsun. Uzun süredir baslıgı takip ediyorum motor alma vaktim yaklastıgı için üye olayım dedim anladıgım kadarı ile sınıfının en iyisi burgman an400 kısmetse ocak ayında almayı düşünüyorum 1ay kadar vakit kaldıgı için yogun bir arastırma içindeyim altta vermiş oldugum linkteki motoru tanıyormusunuz acaba satılmazsa eger almayı düşündügüm motor bu
http://www.sahibinden.com/2006_burgm...XQQdisplayitem
bide merak ettigim konulardan biride 2005 model ile 2006 model arasında ne gibi degişiklikler var kafanızı yordugum için simdiden kusursa bakmayın hayırlı aksamlar
Yasin ORUC
arkadaşlar bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım,kazasız belasız nice bayramlara.../Kemal Elmalı
cok guzel, cok temiz motor,hayırlısı olsun..bu modelde far uzerinde siyah gorunen kısmın govde rengi olması lazım diye biliyorum,yanlıs da biliyor olabilirim,aynalar da orijinal degil,immobilizer olması lazım..bu fiyata 3000 kusur kisi gormus satılmamıs,piyasa bu kadar mı kilitlenmis..alacagın zaman sen en iyisi al,iyi bir servise gotur,baktır..hakkında hayırlısı..
2003 model harici ön kısım gövde rengi diye biliyorum benim 2003 model ve ön kısım siyah ama üst modellerde gövde rengi olması gerekiyor yanılıyormuyum?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:21 ----------
arkadaşlar düşük hızlarda çok sarsıntılı gidiyor , yüksek hızlarda kaymak gibi gidiyor bunun nedeni nedir? relanti düşüklüğü ile ilgili olabilirmi? standart rölanti 1in üzerindemi olacak göstergede
kemal burgmanlar yaklasık 3200-3500 arası kavrıyor,bundan daha fazla suruyorsa kavraman,debriyaj balatası desgismesi gerek,eger doga motora gidip ercan a kullan bak nedir bu dersen sana soyler..eger balatan iyiyse bile dur kalk trafikte titreme oluyor,burgman dur kalk tarfik sevmiyor,o zaman da tas mı ısınıyormus nedir,forumda bu konuda cok mesaj var,ustalar bunu daha net yorumlar..
2005 ve 2006 modeller arasında cam altının gövde rengi olması ve immobilizer dısında farklılık yoksa aralarındaki ortalama 1000 - 1500 tl gibi fiyat farkıyla 2006 model almak aklı selim bir davranıs olurmu sizce?.
Birde kmsi 30.000 civarı olan motorlar var düzenli bakımları yapıldıgını belirmişler bu kmlerdeki motorlar sıkıntı yaratırmı?.
Yasin ORUC
Eğer debriyaj balatası bitikse kalkışlar titreşimli olur. Ama sizin demek istediğiniz anladığım kadarıyla kalkıştan sonra düşük hızla gidildiğindeki titreşim ve sarsıntı. Özellikle 30 km nin altında bunu yapar. O yüzden düşük süratle gitmek biraz sarsıcı oluyor. Sebebi aslında varyatörden kaynaklanıyor. Bu konuda yapabilecek bişey yok, bir şey hariç(Araştırmalarım sonucu). O da J Costa varyatör kullanmak. Bunun da yapısı orjinal varyatörden farklı. Düşük hızlarda titreşimi giderip, ivmelenmeyi de iyileştiriyor. Ama kalkış devri yükseliyor ve yakıt tüketimini arttırıyor ve de bu varyatörün ömrü orjinalin 3'te biri ömründe. Orjinal 40 bin giderken bu 10-15 bin gidiyor, ayrıca orjinalden de pahalı. Aslında modifiye parçası olduğundan bunlar normal ama yine de seçim kullanıcıya kalmış tabi...
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
www.jcostatr.com
J Costa varyatör sisteminin avantajları:
- Akselerasyonda artış
- Tekerlek beygir gücünde artış
- Gaz tepkisinde artış
- Son hızda artış
- Orijinaline göre daha az ses
- Daha az vibrasyon
- Daha uzun kayış ömrü
diyorlar,keske bir kullanan olsa...
bizim burgmanlar icin 250 euro..
Mrb Arkadaşlar.
Yaklaşık üç aydır forumunuzu takip ediyordum. Haftaya 2004 model bir AN 400 sahibi olacağım. Aranıza yeni katılacak bu acemi sürücünün bütün günahları bu forum sakinleridir.
[U][B]2004 Suzuki Burgman AN400 /// GEBZE[/B][/U]
Merhaba arkadaslar gecende bahsettigim motor malesef satılmıs kısmet degilmis demekki altta linkteki motor içime sindi ama km konusunda tereddütlerim var sizce 40.000 km cokmudur ikinci el için
http://www.sahibinden.com/40000_km_d...XQQdisplayitem
Yasin ORUC
40.000 km çok değil bence hatta youtube'da geçen gün 111 bin km'de burgman videosu vardı. İyi bakıldıktan sonra hiçbir sorun olmaz. Tabi o km'de belli parçaların değişmiş olması önemli, Yani kayış, debriyaj, balata , akü , lastik durumlarına bakmak lazım. Bu parçalar en azından 700-800 masraf demek ona göre.
05 Suzuki Burgman 400
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)