Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5201
    kempes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2008
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA SILVERWING400 2006
    [QUOTE=Nomarka;1842943]Duyduğunuz ses normal, endişelenmenize gerek yok. Arada bir motor sıcakken kalkışlarda veya kavşak dönüşlerinde öter. Ani kalkışta ötmez ama debriyaj kavrama sürecini uzatan yumuşak kalkışlarda ötme yapar. Bu konu zamanında da çok tartışıldı. Sonuç sıfır .



    Evet dediğin gibi dostum sonuç sıfır,bugün tamirci bi abimiz var aynı şeyi söyledi sonuç sıfır ) bu sesi hep duyacaksın diyor,ilgine alakana teşekkür ederim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5202

    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    merhaba arkadaşlar,virajlara tam alışamadım bi anda yan şeritte buluyorum kendimi ,tecrübeli arkadaşlardan yardım !!!

  3. #5203
    Duffy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul /Bakırköy
    Motosikleti
    MAJESTY 400 - DL800 SE
    Alıntı orangeblue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar,virajlara tam alışamadım bi anda yan şeritte buluyorum kendimi ,tecrübeli arkadaşlardan yardım !!!
    Burgman cüssesinden dolayı ilk zamanlarda virajlarda zorlar lastiklerinin durumu iyi ise asfaltta korkma. Birde önek vermek gerekirse sol viraja yatacaksan gidonun sol tarafını (ileri it) hafif sağa istikamete çevir (çevir derken dokun hissedeceksin motor kendisi sola yatacaktır). Tam tersi içinde aynı yöntemi kullanabilirsin.
    2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400 >> 2023 DL800 SE
    Çakma Vstrom

  4. #5204

    Üyelik
    01 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400 K6 - Gri - 2006
    Alıntı Duffy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burgman cüssesinden dolayı ilk zamanlarda virajlarda zorlar lastiklerinin durumu iyi ise asfaltta korkma. Birde önek vermek gerekirse sol viraja yatacaksan gidonun sol tarafını (ileri it) hafif sağa istikamete çevir (çevir derken dokun hissedeceksin motor kendisi sola yatacaktır). Tam tersi içinde aynı yöntemi kullanabilirsin.
    duffy selamlar gsxr dan nasıl memnunmusun biraz bahsetsene benimde bir yanıum yeni alsamda burgmanı sat racing al diyor ama ben hıonda rr falan değilde bende gsxr düşünüyorum mavi beyazıda güzel siyahıda nasıl gideri falan yakıt olayı nedir şimdiden teşekkürler cevabın için hoşçakal umut ...

  5. #5205

    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    teşekkürler duffy,dediğini uygulayacağım ,3 günde 350 km yaptım insan hiç inmek istemiyor.şuanki hesabıma göre sanırım 12-13 krş civarı yakıyor sizde yakıt durumu nasıl?bence tek dezavantajı tek silindirli olmasından dolayı biraz hırıltılı ve hafif sarsıntılı olması.

  6. #5206

    Üyelik
    01 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400 K6 - Gri - 2006
    Alıntı style_77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    duffy selamlar gsxr dan nasıl memnunmusun biraz bahsetsene benimde bir yanıum yeni alsamda burgmanı sat racing al diyor ama ben hıonda rr falan değilde bende gsxr düşünüyorum mavi beyazıda güzel siyahıda nasıl gideri falan yakıt olayı nedir şimdiden teşekkürler cevabın için hoşçakal umut ...
    pardon seninki gsxf miş

  7. #5207

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    BURGMAN AN 400 /// 2004
    selam burgmancılar 2 hafta önce bende scoter e gectim tabiki burman
    ()()() ZZR_1400 ()()()

  8. #5208

    Üyelik
    01 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400 K6 - Gri - 2006
    Alıntı mrt80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam burgmancılar 2 hafta önce bende scoter e gectim tabiki burman
    HOŞGELDİN

  9. #5209
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    Alıntı kolpa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burgmanda viraj alırken ayaklarınız ön tarafta torpido gözünün altındaki eğimli ayak dayama yerlerinde olmalı. Sol viraja girerken sol ayağınızla motoru ittirin. Aynı zamanda sol elinizle gidonu hafif ileri ittirerek motoru sola doğru yatırın. (kontra tekniği) Görüşünüz hep ileride virajın çıkışına bakıyor olmalı. Görüşü ileride tutmanın en basit yolu sanki çenenizin ucuyla birisine gidiceğinizin yönü gösterir gibi yapmak faydalı olacaktır. Göreceksiniz ağırlığınızı virajın içindeki ayağınızla öne doğru uygulayara ve kontra tekniği ile çok rahat şekilde viraj alabileceksiniz. Hatta birçok kez orta sehpa yere sürtene kadar motoru yatırabilirsiniz. Temiz asfalt yollarda burgmanla viraj dönmek çok keyiflidir.
    Ön freni tek başına kullanmayı tevsiye etmem. Zaten arka fren kombine çalıştığı için çoğu kez yeterli oluyor. Ama arka freni sıktıktan sonra motorun yavaşlamasına göre ön frenide nazikçe sıkın. Ön tekeri kitlerseniz eğlence sona erer
    eski bir Burgmancı'dan viraj alma taktiği size. Yakıt tüketimi yaklaşık olarak doğru(Şehirdışı 11-12, şehiriçi 13-14). Ama havalar soğudu, bu değerleri görmeniz artık çok zor


    Alıntı mrt80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam burgmancılar 2 hafta önce bende scoter e gectim tabiki burman
    Foruma hoş geldiniz. Allah kazasız belasız binmek nasip etsin.
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  10. #5210

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    burgman 400
    arkadaşlar burgmanın lastiklerini degiştirdim mıclen aldım hoşuma gitmedi yavmurlu havada yolda acayip geziyor gaza bazmaya gelmiyor anlayamadım orjinalı daha mı iyidi sizce arkadaşlarım ne yapayım yaza dogrumu degiştireyim sizce...

  11. #5211

    Üyelik
    01 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400 K6 - Gri - 2006
    Alıntı iso7373 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar burgmanın lastiklerini degiştirdim mıclen aldım hoşuma gitmedi yavmurlu havada yolda acayip geziyor gaza bazmaya gelmiyor anlayamadım orjinalı daha mı iyidi sizce arkadaşlarım ne yapayım yaza dogrumu degiştireyim sizce...
    slm iso benimde orjinal lastiklerim 23 ocak trafik çıkışlı 2006 model motorum daha 9500 km de lastikerim oldukça yeni brıdgestone ama bende değiştreyim dedim michelan ile ama madem suda kayıyor ornijal lastiklerinden fark yok demek o zaman yep yeni lastikleri değiştirmeninm anlamı olmadığını düşünüyorum michelan ın hangi modelini taktırdın pilotmu gold mu cevaplarsan seviirim hoşçakal

  12. #5212

    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    merhaba arkadaşlar birkaç sorum var yanıtlarsanız çok sevinirim.
    1-trip A ,trip B ne demek?
    2-sol arkada altta hard soft amortisör sertliğiyle alakalımı?
    3-şanzıman yağını nerden kontrol edeceğiz?/motor yağını nerden ekleyeceğiz?radyatör suyunu nerden kontrol edip ekleriz?
    4-plastik aksam ve grenajlar için ne gibi temizlik malzemesi ve parlatıcı kullanıyorsunuz?

  13. #5213
    vedatarpacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    koşuyolu
    Motosikleti
    suzuki burgman an400
    Alıntı iso7373 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar burgmanın lastiklerini degiştirdim mıclen aldım hoşuma gitmedi yavmurlu havada yolda acayip geziyor gaza bazmaya gelmiyor anlayamadım orjinalı daha mı iyidi sizce arkadaşlarım ne yapayım yaza dogrumu degiştireyim sizce...
    3ncü takım pilot sport lastikleri kullanıyorum. sakız gibi yapışıyor yola. orijinal lastikleri bridgestone du, yol tutuşu berbattı. son takımı değiştireli 1 ay olmadı çok memnunum. acaba bayat lastik mi aldınız?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:25 ----------

    Alıntı orangeblue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar birkaç sorum var yanıtlarsanız çok sevinirim.
    1-trip A ,trip B ne demek?
    2-sol arkada altta hard soft amortisör sertliğiyle alakalımı?
    3-şanzıman yağını nerden kontrol edeceğiz?/motor yağını nerden ekleyeceğiz?radyatör suyunu nerden kontrol edip ekleriz?
    4-plastik aksam ve grenajlar için ne gibi temizlik malzemesi ve parlatıcı kullanıyorsunuz?
    1-trip a, trip b, kilometre ayarlaman için iki bölüm.

    2-evet

    3-motor yağını sağ alttaki siyah vidalı kapağı çıkarıp kontrol ettikten sonra huniyle ekleyeceksin. çok önemlidir kullanıma göre 1000km de 1 lt ye kadar eksiltebiliyor. şanzıman yağını sen değil servis kontrol eder 32 bin km oldu henüz yerini bilmiyorum bile, radyatör suyu kolay kolay eksilmez şahsen hiç eklemedim 4 senedir. ama yerini merak ediyorsan, torpidonun kilidinin orada bir vida var onu çıkartınca gidonun alt kısmındaki plastik parça çıkar ve su haznesini görürsün.

    4- su ve sabunla yıkadıktan sonra zaten ziyadesiyle parlıyor

  14. #5214

    Üyelik
    01 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400 K6 - Gri - 2006
    [QUOTE=vedatarpacı;1846392]3ncü takım pilot sport lastikleri kullanıyorum. sakız gibi yapışıyor yola. orijinal lastikleri bridgestone du, yol tutuşu berbattı. son takımı değiştireli 1 ay olmadı çok memnunum. acaba bayat lastik mi aldınız?[COLOR="Silver"]

    selam vedat bende bir ara lastikleri değiştirecektim orjinal lastikleri üzerinde durumları çok iyi ama suda çok kötü gerçi ne kadar suda binmesemde kuru yoldada michelanla yol tutuşun değişeceğini düşünüyorum sen 280 tl aldım demiştin sökme takma dahilmi o fiyatlara ben buz motor bostancıda sordum 290 tl +30 sökme takma parası istedi 330 tl birde goldmu pliotmu alsam karar veremediğim için ayrıca bu havalarda motora binmediğim için şu an için erteledim lastik işini ama almaya kalktığımda gold modelinimi yoksa pilot modelinimi almamı önerirsin gold biraz daha dişli pilot asfalt için diğeri 4 mevsim dedi buz motor ama benim için önemli olan kullanıcı görüşleri sen ne öneirsin goldmu pilotmu ?

  15. #5215

    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    BURGMAN AN 400 /// 2004
    selam arkadaşlar benim bir sorum olucak ben motorun hemen her arızasını kendim yapmaya çalışıyorum ve yapıyorum da burgman ın parçalarını ucuza alabilecemiz yer varmıdır (varyatör,kayış vs.)
    ()()() ZZR_1400 ()()()

  16. #5216

    Üyelik
    05 Nisan 2009
    Şehir
    Ataköy
    Motosikleti
    Burgman AN400
    [QUOTE=style_77;1846671]
    Alıntı vedatarpacı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3ncü takım pilot sport lastikleri kullanıyorum. sakız gibi yapışıyor yola. orijinal lastikleri bridgestone du, yol tutuşu berbattı. son takımı değiştireli 1 ay olmadı çok memnunum. acaba bayat lastik mi aldınız?[COLOR="Silver"]

    selam vedat bende bir ara lastikleri değiştirecektim orjinal lastikleri üzerinde durumları çok iyi ama suda çok kötü gerçi ne kadar suda binmesemde kuru yoldada michelanla yol tutuşun değişeceğini düşünüyorum sen 280 tl aldım demiştin sökme takma dahilmi o fiyatlara ben buz motor bostancıda sordum 290 tl +30 sökme takma parası istedi 330 tl birde goldmu pliotmu alsam karar veremediğim için ayrıca bu havalarda motora binmediğim için şu an için erteledim lastik işini ama almaya kalktığımda gold modelinimi yoksa pilot modelinimi almamı önerirsin gold biraz daha dişli pilot asfalt için diğeri 4 mevsim dedi buz motor ama benim için önemli olan kullanıcı görüşleri sen ne öneirsin goldmu pilotmu ?
    Arkadaşlar,
    Benim gördüğüm kadarıyla Michelin kesinlikle Bridgestone'dan daha iyi. Eğer yalnız kuru zemin ve spor kullanım için alınacak ise, PILOT alınmalı. Ama ben ıslak zeminde de kullanabilmek için GOLD aldım. PILOT lastiklerin bir miktar su olduğu zaman bile drenaj kanalları olmadığı için Aquaplanning yani suda kızaklama yaptığını gördüm. GOLD'u hem kuru hem de ıslak zeminde çok memnun olarak kullanıyorum.
    [B]GOKSUN[/B]

  17. #5217

    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    bilgiler için teşekkürler vedat bey.

  18. #5218

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    V-Strom DL650 / Burgman AN400
    Alıntı Nomarka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alıntı:
    kolpa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burgmanda viraj alırken ayaklarınız ön tarafta torpido gözünün altındaki eğimli ayak dayama yerlerinde olmalı. Sol viraja girerken sol ayağınızla motoru ittirin. Aynı zamanda sol elinizle gidonu hafif ileri ittirerek motoru sola doğru yatırın. (kontra tekniği) Görüşünüz hep ileride virajın çıkışına bakıyor olmalı. Görüşü ileride tutmanın en basit yolu sanki çenenizin ucuyla birisine gidiceğinizin yönü gösterir gibi yapmak faydalı olacaktır. Göreceksiniz ağırlığınızı virajın içindeki ayağınızla öne doğru uygulayara ve kontra tekniği ile çok rahat şekilde viraj alabileceksiniz. Hatta birçok kez orta sehpa yere sürtene kadar motoru yatırabilirsiniz. Temiz asfalt yollarda burgmanla viraj dönmek çok keyiflidir.
    Ön freni tek başına kullanmayı tevsiye etmem. Zaten arka fren kombine çalıştığı için çoğu kez yeterli oluyor. Ama arka freni sıktıktan sonra motorun yavaşlamasına göre ön frenide nazikçe sıkın. Ön tekeri kitlerseniz eğlence sona erer
    eski bir Burgmancı'dan viraj alma taktiği size.
    Ne zamandır girip bakamıyordum buralara tesadüfen girdiğim bi anda eski mesajlarımdan bi alıntı görünce duygulandım. Herkeze selamlar...
    (\__/)
    (='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
    (")_(")*

  19. #5219
    vedatarpacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    koşuyolu
    Motosikleti
    suzuki burgman an400
    [QUOTE=style_77;1846671]
    Alıntı vedatarpacı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3ncü takım pilot sport lastikleri kullanıyorum. sakız gibi yapışıyor yola. orijinal lastikleri bridgestone du, yol tutuşu berbattı. son takımı değiştireli 1 ay olmadı çok memnunum. acaba bayat lastik mi aldınız?[COLOR="Silver"]

    selam vedat bende bir ara lastikleri değiştirecektim orjinal lastikleri üzerinde durumları çok iyi ama suda çok kötü gerçi ne kadar suda binmesemde kuru yoldada michelanla yol tutuşun değişeceğini düşünüyorum sen 280 tl aldım demiştin sökme takma dahilmi o fiyatlara ben buz motor bostancıda sordum 290 tl +30 sökme takma parası istedi 330 tl birde goldmu pliotmu alsam karar veremediğim için ayrıca bu havalarda motora binmediğim için şu an için erteledim lastik işini ama almaya kalktığımda gold modelinimi yoksa pilot modelinimi almamı önerirsin gold biraz daha dişli pilot asfalt için diğeri 4 mevsim dedi buz motor ama benim için önemli olan kullanıcı görüşleri sen ne öneirsin goldmu pilotmu ?
    orijinal lastiklerimin durumu çokiyi demişsin. zaten nekadar kullanırsan kullan hep çok iyidurumda kalacaklar. zira dişler erimiyor

    pilot sportla gold standart arasında kıyaslama yapamam çünkü gold u kullanmadım. fakat genelde asfaltta kullanıyorum ve pilot sporttan kuru havadada yağışlı havadada ziyadesiyle memnunum.

    benimde böyle bir huyum var. bir şeyden memnunsam başka ürünleri denememek gibi

  20. #5220
    tbk_1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Kuru Fasulye tepkimeli, Enjeksiyon sistemi........
    Alıntı mrt80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar benim bir sorum olucak ben motorun hemen her arızasını kendim yapmaya çalışıyorum ve yapıyorum da burgman ın parçalarını ucuza alabilecemiz yer varmıdır (varyatör,kayış vs.)
    Öncelikle hoş geldin...
    Ben bu parça aradığın burgmanı bir yerden tanıyor muyum?
    ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 31 kullanıcı var. (0 üye ve 31 misafir)

Bu Konudaki Etiketler