Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Ekim 2009, 21:50
#5201
[QUOTE=Nomarka;1842943]Duyduğunuz ses normal, endişelenmenize gerek yok. Arada bir motor sıcakken kalkışlarda veya kavşak dönüşlerinde öter. Ani kalkışta ötmez ama debriyaj kavrama sürecini uzatan yumuşak kalkışlarda ötme yapar. Bu konu zamanında da çok tartışıldı. Sonuç sıfır .
Evet dediğin gibi dostum sonuç sıfır,bugün tamirci bi abimiz var aynı şeyi söyledi sonuç sıfır ) bu sesi hep duyacaksın diyor,ilgine alakana teşekkür ederim
Reklamlar
-
31 Ekim 2009, 20:55
#5202
merhaba arkadaşlar,virajlara tam alışamadım bi anda yan şeritte buluyorum kendimi ,tecrübeli arkadaşlardan yardım !!!
-
31 Ekim 2009, 21:52
#5203
orangeblue adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar,virajlara tam alışamadım bi anda yan şeritte buluyorum kendimi ,tecrübeli arkadaşlardan yardım !!!
Burgman cüssesinden dolayı ilk zamanlarda virajlarda zorlar lastiklerinin durumu iyi ise asfaltta korkma. Birde önek vermek gerekirse sol viraja yatacaksan gidonun sol tarafını (ileri it) hafif sağa istikamete çevir (çevir derken dokun hissedeceksin motor kendisi sola yatacaktır). Tam tersi içinde aynı yöntemi kullanabilirsin.
2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok >>> 2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok >>2007 MAJESTY 400
>> 2023 DL800 SE
Çakma Vstrom
-
31 Ekim 2009, 22:12
#5204
Duffy adlı üyeden alıntı
Burgman cüssesinden dolayı ilk zamanlarda virajlarda zorlar lastiklerinin durumu iyi ise asfaltta korkma. Birde önek vermek gerekirse sol viraja yatacaksan gidonun sol tarafını (ileri it) hafif sağa istikamete çevir (çevir derken dokun hissedeceksin motor kendisi sola yatacaktır). Tam tersi içinde aynı yöntemi kullanabilirsin.
duffy selamlar gsxr dan nasıl memnunmusun biraz bahsetsene benimde bir yanıum yeni alsamda burgmanı sat racing al diyor ama ben hıonda rr falan değilde bende gsxr düşünüyorum mavi beyazıda güzel siyahıda nasıl gideri falan yakıt olayı nedir şimdiden teşekkürler cevabın için hoşçakal umut ...
-
31 Ekim 2009, 22:25
#5205
teşekkürler duffy,dediğini uygulayacağım ,3 günde 350 km yaptım insan hiç inmek istemiyor.şuanki hesabıma göre sanırım 12-13 krş civarı yakıyor sizde yakıt durumu nasıl?bence tek dezavantajı tek silindirli olmasından dolayı biraz hırıltılı ve hafif sarsıntılı olması.
-
31 Ekim 2009, 22:30
#5206
style_77 adlı üyeden alıntı
duffy selamlar gsxr dan nasıl memnunmusun biraz bahsetsene benimde bir yanıum yeni alsamda burgmanı sat racing al diyor ama ben hıonda rr falan değilde bende gsxr düşünüyorum mavi beyazıda güzel siyahıda nasıl gideri falan yakıt olayı nedir şimdiden teşekkürler cevabın için hoşçakal umut ...
pardon seninki gsxf miş
-
01 Kasım 2009, 00:26
#5207
selam burgmancılar 2 hafta önce bende scoter e gectim tabiki burman
-
01 Kasım 2009, 02:09
#5208
mrt80 adlı üyeden alıntı
selam burgmancılar 2 hafta önce bende scoter e gectim tabiki burman
HOŞGELDİN
-
01 Kasım 2009, 04:06
#5209
kolpa adlı üyeden alıntı
Burgmanda viraj alırken ayaklarınız ön tarafta torpido gözünün altındaki eğimli ayak dayama yerlerinde olmalı. Sol viraja girerken sol ayağınızla motoru ittirin. Aynı zamanda sol elinizle gidonu hafif ileri ittirerek motoru sola doğru yatırın. (kontra tekniği) Görüşünüz hep ileride virajın çıkışına bakıyor olmalı. Görüşü ileride tutmanın en basit yolu sanki çenenizin ucuyla birisine gidiceğinizin yönü gösterir gibi yapmak faydalı olacaktır. Göreceksiniz ağırlığınızı virajın içindeki ayağınızla öne doğru uygulayara ve kontra tekniği ile çok rahat şekilde viraj alabileceksiniz. Hatta birçok kez orta sehpa yere sürtene kadar motoru yatırabilirsiniz. Temiz asfalt yollarda burgmanla viraj dönmek çok keyiflidir.
Ön freni tek başına kullanmayı tevsiye etmem. Zaten arka fren kombine çalıştığı için çoğu kez yeterli oluyor. Ama arka freni sıktıktan sonra motorun yavaşlamasına göre ön frenide nazikçe sıkın. Ön tekeri kitlerseniz eğlence sona erer
eski bir Burgmancı'dan viraj alma taktiği size. Yakıt tüketimi yaklaşık olarak doğru(Şehirdışı 11-12, şehiriçi 13-14). Ama havalar soğudu, bu değerleri görmeniz artık çok zor
mrt80 adlı üyeden alıntı
selam burgmancılar 2 hafta önce bende scoter e gectim tabiki burman
Foruma hoş geldiniz. Allah kazasız belasız binmek nasip etsin.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
01 Kasım 2009, 19:10
#5210
arkadaşlar burgmanın lastiklerini degiştirdim mıclen aldım hoşuma gitmedi yavmurlu havada yolda acayip geziyor gaza bazmaya gelmiyor anlayamadım orjinalı daha mı iyidi sizce arkadaşlarım ne yapayım yaza dogrumu degiştireyim sizce...
-
01 Kasım 2009, 22:48
#5211
iso7373 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar burgmanın lastiklerini degiştirdim mıclen aldım hoşuma gitmedi yavmurlu havada yolda acayip geziyor gaza bazmaya gelmiyor anlayamadım orjinalı daha mı iyidi sizce arkadaşlarım ne yapayım yaza dogrumu degiştireyim sizce...
slm iso benimde orjinal lastiklerim 23 ocak trafik çıkışlı 2006 model motorum daha 9500 km de lastikerim oldukça yeni brıdgestone ama bende değiştreyim dedim michelan ile ama madem suda kayıyor ornijal lastiklerinden fark yok demek o zaman yep yeni lastikleri değiştirmeninm anlamı olmadığını düşünüyorum michelan ın hangi modelini taktırdın pilotmu gold mu cevaplarsan seviirim hoşçakal
-
02 Kasım 2009, 11:12
#5212
merhaba arkadaşlar birkaç sorum var yanıtlarsanız çok sevinirim.
1-trip A ,trip B ne demek?
2-sol arkada altta hard soft amortisör sertliğiyle alakalımı?
3-şanzıman yağını nerden kontrol edeceğiz?/motor yağını nerden ekleyeceğiz?radyatör suyunu nerden kontrol edip ekleriz?
4-plastik aksam ve grenajlar için ne gibi temizlik malzemesi ve parlatıcı kullanıyorsunuz?
-
02 Kasım 2009, 17:31
#5213
iso7373 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar burgmanın lastiklerini degiştirdim mıclen aldım hoşuma gitmedi yavmurlu havada yolda acayip geziyor gaza bazmaya gelmiyor anlayamadım orjinalı daha mı iyidi sizce arkadaşlarım ne yapayım yaza dogrumu degiştireyim sizce...
3ncü takım pilot sport lastikleri kullanıyorum. sakız gibi yapışıyor yola. orijinal lastikleri bridgestone du, yol tutuşu berbattı. son takımı değiştireli 1 ay olmadı çok memnunum. acaba bayat lastik mi aldınız?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:25 ----------
orangeblue adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar birkaç sorum var yanıtlarsanız çok sevinirim.
1-trip A ,trip B ne demek?
2-sol arkada altta hard soft amortisör sertliğiyle alakalımı?
3-şanzıman yağını nerden kontrol edeceğiz?/motor yağını nerden ekleyeceğiz?radyatör suyunu nerden kontrol edip ekleriz?
4-plastik aksam ve grenajlar için ne gibi temizlik malzemesi ve parlatıcı kullanıyorsunuz?
1-trip a, trip b, kilometre ayarlaman için iki bölüm.
2-evet
3-motor yağını sağ alttaki siyah vidalı kapağı çıkarıp kontrol ettikten sonra huniyle ekleyeceksin. çok önemlidir kullanıma göre 1000km de 1 lt ye kadar eksiltebiliyor. şanzıman yağını sen değil servis kontrol eder 32 bin km oldu henüz yerini bilmiyorum bile, radyatör suyu kolay kolay eksilmez şahsen hiç eklemedim 4 senedir. ama yerini merak ediyorsan, torpidonun kilidinin orada bir vida var onu çıkartınca gidonun alt kısmındaki plastik parça çıkar ve su haznesini görürsün.
4- su ve sabunla yıkadıktan sonra zaten ziyadesiyle parlıyor
-
02 Kasım 2009, 20:27
#5214
[QUOTE=vedatarpacı;1846392]3ncü takım pilot sport lastikleri kullanıyorum. sakız gibi yapışıyor yola. orijinal lastikleri bridgestone du, yol tutuşu berbattı. son takımı değiştireli 1 ay olmadı çok memnunum. acaba bayat lastik mi aldınız?[COLOR="Silver"]
selam vedat bende bir ara lastikleri değiştirecektim orjinal lastikleri üzerinde durumları çok iyi ama suda çok kötü gerçi ne kadar suda binmesemde kuru yoldada michelanla yol tutuşun değişeceğini düşünüyorum sen 280 tl aldım demiştin sökme takma dahilmi o fiyatlara ben buz motor bostancıda sordum 290 tl +30 sökme takma parası istedi 330 tl birde goldmu pliotmu alsam karar veremediğim için ayrıca bu havalarda motora binmediğim için şu an için erteledim lastik işini ama almaya kalktığımda gold modelinimi yoksa pilot modelinimi almamı önerirsin gold biraz daha dişli pilot asfalt için diğeri 4 mevsim dedi buz motor ama benim için önemli olan kullanıcı görüşleri sen ne öneirsin goldmu pilotmu ?
-
02 Kasım 2009, 23:47
#5215
selam arkadaşlar benim bir sorum olucak ben motorun hemen her arızasını kendim yapmaya çalışıyorum ve yapıyorum da burgman ın parçalarını ucuza alabilecemiz yer varmıdır (varyatör,kayış vs.)
-
03 Kasım 2009, 01:26
#5216
[QUOTE=style_77;1846671]
vedatarpacı adlı üyeden alıntı
3ncü takım pilot sport lastikleri kullanıyorum. sakız gibi yapışıyor yola. orijinal lastikleri bridgestone du, yol tutuşu berbattı. son takımı değiştireli 1 ay olmadı çok memnunum. acaba bayat lastik mi aldınız?[COLOR="Silver"]
selam vedat bende bir ara lastikleri değiştirecektim orjinal lastikleri üzerinde durumları çok iyi ama suda çok kötü gerçi ne kadar suda binmesemde kuru yoldada michelanla yol tutuşun değişeceğini düşünüyorum sen 280 tl aldım demiştin sökme takma dahilmi o fiyatlara ben buz motor bostancıda sordum 290 tl +30 sökme takma parası istedi 330 tl birde goldmu pliotmu alsam karar veremediğim için ayrıca bu havalarda motora binmediğim için şu an için erteledim lastik işini ama almaya kalktığımda gold modelinimi yoksa pilot modelinimi almamı önerirsin gold biraz daha dişli pilot asfalt için diğeri 4 mevsim dedi buz motor ama benim için önemli olan kullanıcı görüşleri sen ne öneirsin goldmu pilotmu ?
Arkadaşlar,
Benim gördüğüm kadarıyla Michelin kesinlikle Bridgestone'dan daha iyi. Eğer yalnız kuru zemin ve spor kullanım için alınacak ise, PILOT alınmalı. Ama ben ıslak zeminde de kullanabilmek için GOLD aldım. PILOT lastiklerin bir miktar su olduğu zaman bile drenaj kanalları olmadığı için Aquaplanning yani suda kızaklama yaptığını gördüm. GOLD'u hem kuru hem de ıslak zeminde çok memnun olarak kullanıyorum.
-
03 Kasım 2009, 01:35
#5217
bilgiler için teşekkürler vedat bey.
-
03 Kasım 2009, 11:32
#5218
Nomarka adlı üyeden alıntı
Alıntı:
kolpa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Burgmanda viraj alırken ayaklarınız ön tarafta torpido gözünün altındaki eğimli ayak dayama yerlerinde olmalı. Sol viraja girerken sol ayağınızla motoru ittirin. Aynı zamanda sol elinizle gidonu hafif ileri ittirerek motoru sola doğru yatırın. (kontra tekniği) Görüşünüz hep ileride virajın çıkışına bakıyor olmalı. Görüşü ileride tutmanın en basit yolu sanki çenenizin ucuyla birisine gidiceğinizin yönü gösterir gibi yapmak faydalı olacaktır. Göreceksiniz ağırlığınızı virajın içindeki ayağınızla öne doğru uygulayara ve kontra tekniği ile çok rahat şekilde viraj alabileceksiniz. Hatta birçok kez orta sehpa yere sürtene kadar motoru yatırabilirsiniz. Temiz asfalt yollarda burgmanla viraj dönmek çok keyiflidir.
Ön freni tek başına kullanmayı tevsiye etmem. Zaten arka fren kombine çalıştığı için çoğu kez yeterli oluyor. Ama arka freni sıktıktan sonra motorun yavaşlamasına göre ön frenide nazikçe sıkın. Ön tekeri kitlerseniz eğlence sona erer
eski bir Burgmancı'dan viraj alma taktiği size.
Ne zamandır girip bakamıyordum buralara tesadüfen girdiğim bi anda eski mesajlarımdan bi alıntı görünce duygulandım. Herkeze selamlar...
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
-
03 Kasım 2009, 13:42
#5219
-
03 Kasım 2009, 20:56
#5220
mrt80 adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar benim bir sorum olucak ben motorun hemen her arızasını kendim yapmaya çalışıyorum ve yapıyorum da burgman ın parçalarını ucuza alabilecemiz yer varmıdır (varyatör,kayış vs.)
Öncelikle hoş geldin...
Ben bu parça aradığın burgmanı bir yerden tanıyor muyum?
ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 31 kullanıcı var. (0 üye ve 31 misafir)
Bu Konudaki Etiketler