Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
23 Temmuz 2009, 03:49
#4921
MMB adlı üyeden alıntı
Selam Arkadaslar,
Sitenin yeni uyesiyim hemen soruma basliyorum. Aku sarj aleti devamli fise takili kalirsa akuye bir zarar veririmi acaba satin aldigim firma hic cikarmana gerek yok dedi.
Hoşgeldiniz, aküyü sürekli şarjda bırakmak akünün ömründen yer. Akü dolduğunda en iyisi fişini çekmenizdir. Ayrıca merak ettim akü şarj aletini niye sürekli fişe takılı bırakmak istiyorsunuz?
mete_han adlı üyeden alıntı
arkadaşlar kronik varyatör sorunu yaşayan model üretim yılları hangileriydi...serisini yazarmısınız...
Yeni kasa Burgman ilk çıktığında, yani 2007 modellerinde yaşandı, 2008 modellerinde çözüldü diye biliyorum.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
Reklamlar
-
23 Temmuz 2009, 12:22
#4922
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
23 Temmuz 2009, 12:57
#4923
Nomarka adlı üyeden alıntı
Hoşgeldiniz, aküyü sürekli şarjda bırakmak akünün ömründen yer. Akü dolduğunda en iyisi fişini çekmenizdir. Ayrıca merak ettim akü şarj aletini niye sürekli fişe takılı bırakmak istiyorsunuz?
Yeni kasa Burgman ilk çıktığında, yani 2007 modellerinde yaşandı, 2008 modellerinde çözüldü diye biliyorum.
hocam selamlar. aküyü düşük akımla şarjda tutmak iyi birşeydir diye biliyorum. örneğin 12 voltluk bir aküyü, 12 voltluk, çok düşük amperli bir adaptöre bağlı bırakırsanız akünün bitmesini engellersiniz diye biliyorum. Amperi aküye göre çok düşük olduğu için şarj etmeyecek, sadece aküyü ayakta tutacaktır. 2002 yılında ilk motorumu almıştım. 2000 model bir Burgman'dı. Bir kış binemeyecektim ve Yucel Motor'dan Fevzi usta bu şekilde bir tavsiyede bulunmuştu. Denemiştim ve akü 6 ay ayakta kalmıştı.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
-
23 Temmuz 2009, 12:57
#4924
byalman adlı üyeden alıntı
gokhanay11 cok gecmis olsun,can sıkıcı bir durum ki,alınacak en bakımlı motoru almıssın,kul yapısı her an olabilir..
ama aynısı benim de basıma gelebileceginden merak ediyorum bilen biri veya yaptırdıgın serviste sana herhangi bir acıklama yaptılar mı..?
soru su,varyator kayısı yeni olmasına ragmen nasıl sıkısır kopar..sebep olan nedir..kayısla beraber varyatoru takım olarak mı degistirmek saglıklısı..
ben de kayısı senin gibi mıtsuboshi buz motordan alıp degistirdim..kapaksa tornada temizlendi durumu iyi dendi..
bu durm neden olmustur,bilen var mı arkadaslar..
onumuzdeki haftlarda uzun yol dusunuyorum,yol boyunca bu konu aklıma gelecek cevaplayacak ya da fikri olan varsa sevinirim..
yeni kayıs neden sıkısır...?
Fevzi ustanın teorisine göre sorun kayış değil, motor kilitlenmesi. Motor dururken kayış gitmek istiyor ve zorlanınca bir iki tırnağı üstünden atıyor. Motorumun sesi bu olay olup İzmirde onarıldıktan sonra sesi taka gibiydi. Bu şekilde İstanbula gelip Yücel Motora bıraktım. Daha detaylı bilgi edindiğimde paylaşacağım. Fevzi ustada bu sorunla pek karşılaşmadığını söyledi. Çünkü bu tam anlamıyla motor kilitlenmesi değilmiş, krank gibi parçaların değişmesi gerekmiyormuş.
-
23 Temmuz 2009, 13:01
#4925
htmetin adlı üyeden alıntı
Bir zamanlar burgman an400le baya vakit geçirmiş biri olarak orjinal veya uyumlu kayış kullandığınıza eminmisiniz..
Suzuki servisleri arasında iyi bir yeri olan Yücel Motorun bize yanlış kayış vereceğine inanmak istemiyorum. Mitsuboshi kayış kullandı.
-
23 Temmuz 2009, 22:22
#4926
ketchup adlı üyeden alıntı
hocam selamlar. aküyü düşük akımla şarjda tutmak iyi birşeydir diye biliyorum. örneğin 12 voltluk bir aküyü, 12 voltluk, çok düşük amperli bir adaptöre bağlı bırakırsanız akünün bitmesini engellersiniz diye biliyorum. Amperi aküye göre çok düşük olduğu için şarj etmeyecek, sadece aküyü ayakta tutacaktır. 2002 yılında ilk motorumu almıştım. 2000 model bir Burgman'dı. Bir kış binemeyecektim ve Yucel Motor'dan Fevzi usta bu şekilde bir tavsiyede bulunmuştu. Denemiştim ve akü 6 ay ayakta kalmıştı.
Piyasada çeşit çeşit akü şarj cihazı var. Şarj, 14.5 Volt ile yapılıyor. Akü dolsa bile sürekli 14.5 voltta tutmak zararlı. Ama akü dolduktan sonra dediğiniz gibi 12 Volt bir adaptör ile şarjda durması bir sorun olmaz.
Bu linkte konu detaylıca anlatılmış, özellikle 9. maddeyi okuyun.
http://www.kontrolkalemi.com/forum/o...tml#post109665
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
27 Temmuz 2009, 00:08
#4927
Nomarka adlı üyeden alıntı
Piyasada çeşit çeşit akü şarj cihazı var. Şarj, 14.5 Volt ile yapılıyor. Akü dolsa bile sürekli 14.5 voltta tutmak zararlı. Ama akü dolduktan sonra dediğiniz gibi 12 Volt bir adaptör ile şarjda durması bir sorun olmaz.
Bu linkte konu detaylıca anlatılmış, özellikle 9. maddeyi okuyun.
http://www.kontrolkalemi.com/forum/o...tml#post109665
Arkadas sagol verdigin bilgiler icin cok makbule gecti motor yeni oldugu icin ozeniyoruz iste hersey 4 4luk olsun istiyoruz nede olsa sevgilimiz.
-
27 Temmuz 2009, 18:03
#4928
Merhaba ;
Sizlere birşey danışmak istiyorum.Burgman ile ufak bir kaza yaptım.Ön çamurluk ve kafa grenajında yaklaşık 10-15 cm lik bir çatlama meydana geldi.Muhtemelen hata oranı bana verilecek ve sigorta ödeme yapmayacak.Bende bunun için bunların yenisini almak yerine yaptırmak istiyorum.Sizlerin başından bu tür olaylar muhakkak geçmiştir.Bana önerebileceğiniz hem çatlağı kapatıp grenajı düzgün yapacak bir yer biliyorsanız bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
-
28 Temmuz 2009, 12:19
#4929
selam arkadaşlar bu mesajı çok zor yazıyorum. bilmiyorum benim mesajımı kim yazacak?
SAVAŞ53 nickli savaş arkadaşımız 23 haziran günü yapmış olduğu kaza neticesinde vefat etmiştir. neden bu kadar geç haberimiz oldu bunada yanıyorum.
dün gece 24 te gelen bir mesajla öğrendim bende. pazar günü evinde 40 ı sebebiyle mevlid varmış. insan keşke tanımasaymışım diyor ama ne denir bilemiyorum. sanırım en iyisi kader demek. ALLAH rahmet eylesin. dikkat konusunda bişey diyemeyeceğim çünkü o kadar sakin ve düzgün kullanıyordu ki..
-
28 Temmuz 2009, 13:41
#4930
acil yardım
arkadaşlar merhabalar ben bu forma yeni katıldım,
2004 model bir AN 400 üm var ve kalkışta biraz titreme yapıyor neden olduğunu bilen varsa ve bilgi verirse sevinirim,
şimdiden teşekkürler
-
28 Temmuz 2009, 14:23
#4931
vedatarpacı adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar bu mesajı çok zor yazıyorum. bilmiyorum benim mesajımı kim yazacak?
SAVAŞ53 nickli savaş arkadaşımız 23 haziran günü yapmış olduğu kaza neticesinde vefat etmiştir. neden bu kadar geç haberimiz oldu bunada yanıyorum.
dün gece 24 te gelen bir mesajla öğrendim bende. pazar günü evinde 40 ı sebebiyle mevlid varmış. insan keşke tanımasaymışım diyor ama ne denir bilemiyorum. sanırım en iyisi kader demek. ALLAH rahmet eylesin. dikkat konusunda bişey diyemeyeceğim çünkü o kadar sakin ve düzgün kullanıyordu ki..
Allah rahmet eylesin, dün gece hiç uyumadım. Çok üzgünüm
Teyzesi defterdaarr olan, faytonla damda dolaşırr:P
-
28 Temmuz 2009, 21:10
#4932
vedatarpacı adlı üyeden alıntı
SAVAŞ53 nickli savaş arkadaşımız 23 haziran günü yapmış olduğu kaza neticesinde vefat etmiştir. neden bu kadar geç haberimiz oldu bunada yanıyorum.
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
sez16 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhabalar ben bu forma yeni katıldım,
2004 model bir AN 400 üm var ve kalkışta biraz titreme yapıyor neden olduğunu bilen varsa ve bilgi verirse sevinirim,
şimdiden teşekkürler
Merhaba, hoşgeldiniz. Kalkışlardaki titreme, debriyaj balatasının artık bittiğini gösterir. En kısa zamanda debriyaj balatasını değiştirirseniz iyi olur.
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
28 Temmuz 2009, 21:23
#4933
intel adlı üyeden alıntı
Merhaba ;
Sizlere birşey danışmak istiyorum.Burgman ile ufak bir kaza yaptım.Ön çamurluk ve kafa grenajında yaklaşık 10-15 cm lik bir çatlama meydana geldi.Muhtemelen hata oranı bana verilecek ve sigorta ödeme yapmayacak.Bende bunun için bunların yenisini almak yerine yaptırmak istiyorum.Sizlerin başından bu tür olaylar muhakkak geçmiştir.Bana önerebileceğiniz hem çatlağı kapatıp grenajı düzgün yapacak bir yer biliyorsanız bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
merhaba. maslak sanayi sitesinde MotoColor Hasan Usta. İşinin en iyisidir. 100cc SYM scooterımın, elde edilmesi çok zor olan sedefli beyaz kafa parçasını öyle bir ustalıkla onarmıştı ki, kırık ve çatlakların nerede olduğunu ben bile bulamamıştım. Yurtdışından bile kendisine boyaması için kaporta parçaları gönderilir. Aldığı her kuruşu sonuna kadar hakeden bir usta. Her kuruşu da helal olsun. Üstelik diğer yerlerden fazla ücret de almıyor.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
-
29 Temmuz 2009, 10:54
#4934
no marka teşekkür ederim kardeş sağol.
bu arada kaza geçirerek vefat eden kardeşe ALLAHTAN rahmet yakınlarınada sabır dilerim.
TOPRAĞIN bol olsun kardeşim.
-
30 Temmuz 2009, 01:09
#4935
Kolonya adlı üyeden alıntı
Son mesajların üzerine bu şekildeki bir mesajın ortama cok uygun olmadıgını dusunuyorum.Lütfen bu sayfada özellikle yakın bir arkadasımızı kaybetmışken attıgımız mesajlara dikkat edelım..............
Savaş kardeşim, ALLAH (cc) gunahlarını affeder ,cennetine alır İnsallah...
hayat üçbucuk ile dört arasındadır.Ya üç bucuk atarsın yada dört dörtlük yasarsın.
-
30 Temmuz 2009, 01:55
#4936
Savaş arkadaşımınız Burgman400'ü vardı (zaten o sayede tanıdık). Burgmanı satıp ZX10r gibi aralarında hiçbir alakası olmayan tamamen hız duygusunu tatmin eden bir motor alınca canım sıkılmıştı(O mesajını dün gibi hatırlıyorum). İnsanın içinde ya bişey olursa ya kaza yapar ölürse gibi (Allah göstermesin)hep böyle bir korku oluyor. Çünkü bu tip motorları kullanan arkadaşlar ne yazık ki çok tehlikeli sürüyorlar, olmadık yerlerde hız yapıyorlar. (Daha önce çok samimi bir arkadaşımın geçirdiği ciddi bir kazanın etkisi hala üzerimde, aylarca hastanede yatmalar, onlarca ameliyat geçirmeler. O yine de şanslıydı). O yüzden racinglerden NEFRET ediyorum. Görüyorum ki bu aralarda bir motor değiştirme furyası var, n'olur şu racinglerden uzak durun...
Bu mesajımın çok bişey değiştirmeyeceğini biliyorum ama yine de içimden geçenleri yazmadan edemedim, Böyle haberler insanı çok üzüyor gerçekten
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
30 Temmuz 2009, 04:40
#4937
creativefx adlı üyeden alıntı
Son mesajların üzerine bu şekildeki bir mesajın ortama cok uygun olmadıgını dusunuyorum.Lütfen bu sayfada özellikle yakın bir arkadasımızı kaybetmışken attıgımız mesajlara dikkat edelım..............
Savaş kardeşim, ALLAH (cc) gunahlarını affeder ,cennetine alır İnsallah...
Kusura bakmayın daha yeni gördüm üstteki mesajları.Başınız sağolsun.
-
30 Temmuz 2009, 05:40
#4938
Allah rahmet eylesin...Yakınlarına ve sevenlerine sabır versin Rabbim...
Hızlı gitmek istiyorsan araca değil cesarete ihtiyacın vardır...
-
30 Temmuz 2009, 11:43
#4939
Nomarka adlı üyeden alıntı
Savaş arkadaşımınız Burgman400'ü vardı (zaten o sayede tanıdık). [
U]Burgmanı satıp ZX10r gibi aralarında hiçbir alakası olmayan tamamen hız duygusunu tatmin eden bir motor alınca canım sıkılmıştı(O[/U] mesajını dün gibi hatırlıyorum). İnsanın içinde ya bişey olursa ya kaza yapar ölürse gibi (Allah göstermesin)hep böyle bir korku oluyor. Çünkü bu tip motorları kullanan arkadaşlar ne yazık ki çok tehlikeli sürüyorlar, olmadık yerlerde hız yapıyorlar. (Daha önce çok samimi bir arkadaşımın geçirdiği ciddi bir kazanın etkisi hala üzerimde, aylarca hastanede yatmalar, onlarca ameliyat geçirmeler. O yine de şanslıydı). O yüzden racinglerden NEFRET ediyorum. Görüyorum ki bu aralarda bir motor değiştirme furyası var, n'olur şu racinglerden uzak durun...
Bu mesajımın çok bişey değiştirmeyeceğini biliyorum ama yine de içimden geçenleri yazmadan edemedim, Böyle haberler insanı çok üzüyor gerçekten
Telaffuz edemediğim duygularımı yazmışsın aynen katılıyorum...
Ya ne olur ayağınızın altını öpeyim trafikte hız yapmayın ya motorunuz ne olursa olsun gideceğiniz yere 5 dakika 10 dakika 15 dakika geç giderseniz,vatan kurtulmaz ya hızlı gidince ne olur ya ne olur...
Savaş arkadaşla bi kere selamlaşmıştım ayaküstü,
Allah yapmış olduğu hayırlı işlerle yargılasın,Cennetine dahil etsin
HEPİNİZ ALLAH A EMANET OLUN
-
30 Temmuz 2009, 15:02
#4940
savaş her toplantımıza gelen bir arkadaşımızdı. motoru ilk getirdiği gün. direkt yüzüne-savaş bu motoru hemen sat dedim. alacağına karşı almıştı motoru yani arayıpta almamıştı.
o da satacam zaten dedi. o kadar geziye çıktık. bir kere bile uçarı kullandığına şahit olmadım. çok aklıbaşında gidiyordu. ama o güç elinin altında olunca muhakkak kullanıyorsun. sanırım en iyisi kader demek. tekrar ALLAH rahmet eylesin. ruhuna fatiha..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler