Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Haziran 2009, 11:02
#4781
Duffy adlı üyeden alıntı
Bu arada Vedat'çım senin balatanı incelemedim ama bir çok servis orjinal diye değişik marka balataları takıyor.
ambalajında suzuki original yazıyordu. eğer ambalajda sahteyse birşey diyemem. bir noktadan sonra birilerine güvenmek zorundasın.neticeye gelince frenlemeden ziyadesiyle memnunum. herkesede tavsiyem original parçalardan şaşmamaları. sözkonusu fren balatası gibi hayatı bir konuysa tartışmak bile yersiz.
nomarka, km saatini görünce inanamadım. nasıl başardın bunu biraz bilgi verirmisin. 4000 deviri hiçmi geçmedin?
Reklamlar
-
03 Haziran 2009, 11:47
#4782
@nomarka
Kesinlikle virajın içindeki ayakla motoru öne doğru itip kendihafif arkaya almak ciddi anlamda viraj kabiliyetini arttırıyor. Yaz tatilinde kalkan-kaş-finike yollarında her virajda orta sehpamın izini bulabilirsiniz hatta buna sakar ve gökbel geçitlerinide ekleyebilirsiniz
uzun yoldaki yakıt tüketimi burgmanın en sevdiğim yönelinden biriydi vstromda ekonomik olmasına rağmen 4.5lt/100km nin altına inmedi henüz. tabi burgmanda ekonomi uzun yolda ortalama süratin 80-100km arası olurken. vstormda 6. vitese atabilmek için en az 90 a çıkmam gerekiyor. ortalama 100-120 gibi kullanıyorum.
@byalman
mca motor mitatapaşada asansörün karşısında kalıyor. orada arkadaşım yasin var. iyi insanlar hertürlü malzeme için yardımcı olacaklardır. karataş lisesinin ordan girip mithatpaşa meslek lisesine doğru giderken sağ tarafta. asansörün olduğu çevrede.
topcase için basmanede motorcu hayri var. kendileri shad bayisi. tavsiyem sıfır alıcaksanız giviye dünya para vermeyin shadın yeni ürünleri en az givi kadar kaliteli ve givinin yarı fiyatına.
@president
yazdıklarım umarım yardımcı olur.
@vedatarpacı
bende uzun yolda 320km ye kadar görüyordum bir depoyla. tekbaşıma tek kontak denizliye gidip geldiğim zamanlar.
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
-
03 Haziran 2009, 14:07
#4783
vedatarpacı adlı üyeden alıntı
nomarka, km saatini görünce inanamadım. nasıl başardın bunu biraz bilgi verirmisin. 4000 deviri hiçmi geçmedin?
Nasıl ama? Yanımda benzin olsaydı 400'ü bulduracaktım. Neyse başka sefere artık. Yolun 250 km'lik kısmı 4000 civarında 50-60-70 yaparak, kalanı ise 90-100 yaparak geçti. Bi de hafifim, yükle beraber toplasan 75 kg anca yapar. Motorun bakımını da yeni yaptırmıştım ayrıca. Ani hızlanma yapmadım, yokuşlarda hızlanma için gaz açmadım, hepsini toplayınca iyi bir sonuç çıktı.
Dağlık virajlı yollarda bakına bakına gitmek hoşuma gidiyor o yüzden basmıyorum, ama şehirlerarasında da trafiğe ayak uydurmak için 90-100 yapıyorsunuz mecburi.
Genelde bakımlardan sonra böyle kontrol amaçlı ekonomi sürüşleri yapıyorum. Tüketim alışılmadık şekilde yüksek çıksa motorda bir problem olduğu açığa çıkar. Şimdilik maşallah, içim rahat.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:58 PM ----------
kolpa adlı üyeden alıntı
@nomarka
Kesinlikle virajın içindeki ayakla motoru öne doğru itip kendihafif arkaya almak ciddi anlamda viraj kabiliyetini arttırıyor. Yaz tatilinde kalkan-kaş-finike yollarında her virajda orta sehpamın izini bulabilirsiniz
hatta buna sakar ve gökbel geçitlerinide ekleyebilirsiniz
Bende istiyorum sürttüre sürttüre dönmeyi ama lastiklere ve yolun kalitesine güvensem. Burdaki yollarda özellikle viraj kesimleri hep bozuk, enduro olsa neyse ama Burgman la olmuyor maalesef. Bi de asfaltın kalitesi her yerde aynı değil. Kısmet olurda oralara gidersem, tadına baktırırım asfaltın
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
03 Haziran 2009, 14:13
#4784
[QUOTE=kolpa;1607209@vedatarpacı
bende uzun yolda 320km ye kadar görüyordum bir depoyla. tekbaşıma tek kontak denizliye gidip geldiğim zamanlar.[/QUOTE]
erencim tek kontak kullandığım bir iki kere olmuştur. malum istanbul trafiğinde bazen gaz fren olaylarına giriyoruz.
tek kontak derken devir durumu nasıl oluyor kaç binlere bağlıyorsun?
-
03 Haziran 2009, 14:43
#4785
Teyzesi defterdaarr olan, faytonla damda dolaşırr:P
-
03 Haziran 2009, 15:15
#4786
valla ben az yaksın istediğim zaman 4.500-5.500 arası devirde kullanırdım burgmanı. artık varyatörün kısmetinde ne varsa ona göre bi sürat çıkıyor ortaya yokuş aşşa 110-120 lere dayanırken yokuş yukarı 60-70 e kadar indiği oluryor yüklüysen.
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
-
03 Haziran 2009, 20:09
#4787
doga motordan aradılar debriyaj balatası icin 15-20 gun demislerdi,gelmis..2 gunde..
forumun faydası olabilir mi acaba,o kadar soylenmeye..
nomarka senin motoru iyi egitmissin,benzini koklamaya baslamıs..ben maalesef 185 cm 100 kiloyum,hem agır hem de aerodinamigim bozuk,yani tasarruf sansım yok gibi..
kolpa bakacagım oraya dun,motorturk e havale yaptım lucas icin,bugun aradılar maalesef kalmamıs,brenta yolluyorlar,deneyecegim iyi degilse degistiririm hemen,ama bahsettigin yere ve ozellikle topcase icin hayriye ugrayacagım,shad ın arka baglantı aparatları kappa ve givi gibi degil galiba,sanki yan taraflarda arka el tutma yerlerinin altında iki kol var diye hatırlıyorum ki o goruntuyu bozar diye dusunuyorum,ama emin degilim bakacagım..tesekkurler..
-
04 Haziran 2009, 11:19
#4788
işin aslı shad ın aparatının nasıl bağlandığını bende bilmiyordum. ama temin internette gördüm givi kadar şık olmasada kötüde değil:
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
-
04 Haziran 2009, 22:26
#4789
@KOLPA,
Önerdiğiniz kontra viraj alma tekniğini denedim,inanılmaz gibi geliyor insana ama çok zevkliymiş bu şekilde viraj almak, en ufak itmede motor hemen yana yatıyor,virajlarda yorulmadan dönebiliyorsunuz, ama kontra tekniğinde lastiklerin iyi olması gerekiyor sanırım, yere sağlam tutunabilmek adına!
-
05 Haziran 2009, 02:35
#4790
PRESİDENT adlı üyeden alıntı
@KOLPA,
lastiklerin iyi olması gerekiyor sanırım, yere sağlam tutunabilmek adına!
Eğer hala üzerinde orjinal Bridgestone HOOP lar varsa değiştirmenizi tavsiye ederim. Yeni lastikle motor yola yapışıyor resmen (Özellikle Bridgestone ların ıslak zemin performansı kötü). Yaklaşık 10bin km önce Pirelli GTS23/24 taktırmıştım, yol tutuşu süper ancak herhalde hamurundan olsa gerek çok çabuk aşındı. Bunu yabancı forumlardanda duymuştum ama Pirelli ler ucuz olduğundan tercih ettim. Mümkünse Michelin taktırmaya bakın (Gold Standart serisi).
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
05 Haziran 2009, 08:45
#4791
shadın baglantı aparatını bugun gorecegim dun aldım,gri,46lt yle beraber,umarım sık durur..doga motordan aldım,montaj dahil 500 tl..
dun izmir liler bilir altınyolda alsancak karsıyaka arası cevre yolu diyeyim,anormal bir doluya girdim bir anda,kuru zeminden islak zemine,onumdeki arabalar hafif fren yaptı,120 filandım,resmen korktum kayacagım filan diye,pirelli lastikler yeni ,daha 500 km filan,ilk yagmur testiydi,asırı yagmurda sorunsuzdu..
president michelin super sport hala buz motorda yok,bekleyemeyip pirelli almıstım,yumusaklık,yol tutus,viraj gayet guzel,tavsiye ederim,hem de 200 tl..
dun debriyaj balatam degisti,270tl,netten brenta arka fren balatası almıstım,48 tl,buz motordan varyator kayıs 240 tl doga motor hepsinin isciligine de 25 tl aldı..
cıkan kayıs neredeyse yeni diyebilirim,o biraz bosuna oldu,ama icim rahat..uzun yol yapacaksan bunlar onemli demislerdi.
-
05 Haziran 2009, 09:16
#4792
[QUOTE=byalman;1611043]
dun izmir liler bilir altınyolda alsancak karsıyaka arası cevre yolu diyeyim,anormal bir doluya girdim bir anda,kuru zeminden islak zemine,onumdeki arabalar hafif fren yaptı,120 filandım,resmen korktum kayacagım filan diye,pirelli lastikler yeni ,daha 500 km filan,ilk yagmur testiydi,asırı yagmurda sorunsuzdu..
president michelin super sport hala buz motorda yok,bekleyemeyip pirelli almıstım,yumusaklık,yol tutus,viraj gayet guzel,tavsiye ederim,hem de 200 tl..
Günaydın, Lastik konusunda michelin i bekliyordum ama dün kontra testleri yaparken lastiklerin değişmeye ihtiyacı olduğunu daha iyi anladım, pirellinin hangi serisini taktırdınız?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:56 AM ----------
Nomarka adlı üyeden alıntı
Eğer hala üzerinde orjinal Bridgestone HOOP lar varsa değiştirmenizi tavsiye ederim. Yeni lastikle motor yola yapışıyor resmen (Özellikle Bridgestone ların ıslak zemin performansı kötü). Yaklaşık 10bin km önce Pirelli GTS23/24 taktırmıştım, yol tutuşu süper ancak herhalde hamurundan olsa gerek çok çabuk aşındı. Bunu yabancı forumlardanda duymuştum ama Pirelli ler ucuz olduğundan tercih ettim. Mümkünse Michelin taktırmaya bakın (Gold Standart serisi).
Tavsiyeniz için sağolun, pirellinin sadece çabuk aşınmasından dolayımı michelin tavsiye ediyorsunuz?Çünkü arabalarda michelin inde çabuk yıpranma sorunu oluyor ,Yani 200 tl pirelli almaktansa 300 tl ver michelin al dermisiniz?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:16 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:59 AM ----------
byalman adlı üyeden alıntı
dun izmir liler bilir altınyolda alsancak karsıyaka arası cevre yolu diyeyim,anormal bir doluya girdim bir anda,kuru zeminden islak zemine,onumdeki arabalar hafif fren yaptı,120 filandım,resmen korktum kayacagım filan diye,pirelli lastikler yeni ,daha 500 km filan,ilk yagmur testiydi,asırı yagmurda sorunsuzdu..
president michelin super sport hala buz motorda yok,bekleyemeyip pirelli almıstım,yumusaklık,yol tutus,viraj gayet guzel,tavsiye ederim,hem de 200 tl..
Pirelli nin sport modelinimi aldınız yoksa standart modelinimi?
-
05 Haziran 2009, 10:15
#4793
prellinin tek modeli var GTS 23/24 ön ve arkanın kodları farklı.
Bence prelli geyet güzel, michelin beklemeye gerek yok. fiyatıda 200 liraysa ve yeni hamurluysa gayet mantıklı.
Ben motora duro takmıştım.
(\__/)
(='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
(")_(")*
-
05 Haziran 2009, 11:24
#4794
[QUOTE=PRESİDENT;1611044][QUOTE=byalman;1611043]
Tavsiyeniz için sağolun, pirellinin sadece çabuk aşınmasından dolayımı michelin tavsiye ediyorsunuz?Çünkü arabalarda michelin inde çabuk yıpranma sorunu oluyor ,Yani 200 tl pirelli almaktansa 300 tl ver michelin al dermisiniz?[COLOR="Silver"]
michelin pilot sport serinin iki takımını eskittim. 10000km de bir lastik değiştiririm. bence iyi lastik çabuk biter. 18000kmdeki bridgestonların dişleri olduğu gibi duruyordu. bridgestonlardan sonra michelinlar sakız gibi yola yapışıyor hissi verdi.
-
05 Haziran 2009, 12:04
#4795
Dün sabahki şiddetli yağmurda motorum park halindeyken ıslandı ve sorunsuz olarak çalıştı ve işyerine gittim.Akşam iş çıkışı motorun yanına gittim ve çalıştırmadan önce direksiyonu çevirince torpido kapağının altından su sızıntısı olduğunu gördüm.Kontağı çevirdim ve FI ışığı yandı, bir iki kere kontağı açıp kapattım çalıştı.Eve vardım,kontağı kapattım ve tekrar çalıştırmak istedim maalesef FI ışığı yandı.Sabahı bekledim,sabah sorunsuz çalıştı.İki kere daha olmuştu bu şekilde tazyikli hava tutmuştum yine sorunsuz çalışmıştı.Servisi aradım sabah,durumu anlattım.immobiliser ın artık nem kaptığını her ıslaklıkta aynı sorunun olabileceğini söyledi.İmmobiliser ın değişmesi gerektiğini söyledi.İmmobiliser tamir olmaz mı acaba?Şimdilik mesele gözükmüyor ama en ufak bir yağmurda artık çekinerek kullanacağım...
Siz siz olun ön panele,göstergelere ve kontak kısmına kesinlikle su tutmayın...
ALLAH a emanet olun
-
06 Haziran 2009, 00:10
#4796
[QUOTE=vedatarpacı;1611179][QUOTE=PRESİDENT;1611044]
byalman adlı üyeden alıntı
Tavsiyeniz için sağolun, pirellinin sadece çabuk aşınmasından dolayımı michelin tavsiye ediyorsunuz?Çünkü arabalarda michelin inde çabuk yıpranma sorunu oluyor ,Yani 200 tl pirelli almaktansa 300 tl ver michelin al dermisiniz?[COLOR="Silver"]
michelin pilot sport serinin iki takımını eskittim. 10000km de bir lastik değiştiririm. bence iyi lastik çabuk biter. 18000kmdeki bridgestonların dişleri olduğu gibi duruyordu. bridgestonlardan sonra michelinlar sakız gibi yola yapışıyor hissi verdi.
slm dostlar nerelerdesiniz? bu akşam starbuckstasınızdır diye bi uğradım 20.30 da kimse yoktu döndüm bende gelenek bozulmadı umarım
-
06 Haziran 2009, 03:14
#4797
PRESİDENT adlı üyeden alıntı
Tavsiyeniz için sağolun, pirellinin sadece çabuk aşınmasından dolayımı michelin tavsiye ediyorsunuz?Çünkü arabalarda michelin inde çabuk yıpranma sorunu oluyor ,Yani 200 tl pirelli almaktansa 300 tl ver michelin al dermisiniz?
Eğer arada o kadar fark varsa Micheline bakmam bile. Ben alırken bu kadar fark yoktu. Şimdi mailime baktım. Ocak 2008 gibi fiyatlarını sormuşum. Biri 160 diğeri 185 YTL imiş. Bi de şu var, siz lastik eriyene kadar kullanıyorsunuz, ayrıca lastik zamanla da eskiyor, diş olsa bile eski tutunmasını kaybediyor. Farzedelim 10bin km'yi 1.5 senede yaptınız+bi de lastiğin siz almadan evvel depoda bekleme süresi de var. Zaten 2 seneden sonra da lastik özelliğini yitirmeye başlıyor. Kısacası yine de Pirelli
2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km
"Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."
-
06 Haziran 2009, 10:50
#4798
[QUOTE=matpcy;1612433][QUOTE=vedatarpacı;1611179]
PRESİDENT adlı üyeden alıntı
slm dostlar nerelerdesiniz? bu akşam starbuckstasınızdır diye bi uğradım 20.30 da kimse yoktu döndüm bende gelenek bozulmadı umarım
emrecim on dakika bekleseydin hepimiz oradaydık. saat 23 e kadar keyifli bir sohbet yaptık. keşke tel açsaydın
-
06 Haziran 2009, 20:08
#4799
@merhaba nomarka,
tavsiyen için teşşekkür ederim , ancak pirellinin yan taraflarında nylon yazıyormuş, bu doğru mu?(nylon yazınca kauçuk oranı az oluyormuş siteden okuduğum kadarı ile),
-
07 Haziran 2009, 19:14
#4800
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler